Hallo iedereen,
Alvast bedankt dat je mijn verhaal checkt.
Deze fanfictie is gebaseerd op de X-men films, maar dan op een hele andere manier en vanuit de ogen van een meisje en hoe zij in haar normale leven omgaat met haar mutatie en waar haar mutatie haar uiteindelijk brengt
Alvast bedankt dat je mijn verhaal checkt.
Deze fanfictie is gebaseerd op de X-men films, maar dan op een hele andere manier en vanuit de ogen van een meisje en hoe zij in haar normale leven omgaat met haar mutatie en waar haar mutatie haar uiteindelijk brengt
'Suki!' ik keek achterom en glimlachte naar mijn beste vriend die net mijn naam had geroepen. 'Hallo Bryan.' Zei ik terwijl ik stopte en wachte totdat hij mij had ingehaald. Het was een normale schooldag en de grote hallen van het Rowan College waren zo vol als altijd. De grijze kleur gaf een saaie sfeer en het licht dat door kleine raampjes naar binnen viel, fleurde het wel wat op, maar echt resultaat was er niet. Ik keek een stukje omhoog toen mijn lange vriend voor mij stond. Nou ja Bryan was 1.87 wat best normaal was voor een jongen in Amerika maar ik was half chinees en heel veel langer dan mijn 165, die ik nu was, zou ik niet worden.
'Vertel.' Zei ik zuchtend, mezelf omkerend en doorlopen omdat ik geen zin had om te laat te zijn voor mijn volgende klas. Ik had wiskunde en we hadden een nieuwe docente mvr. Kowalski. Ze was Pools en verschrikkelijk eng. 'Nou ik heb eigenlijk niet heel veel te vertellen..' Bryan maakte een rare beweging met zijn mond, waarschijnlijk om iets van eten tussen zijn tanden vandaan te halen, aangezien hij altijd aan het eten was. Ik keek hem aan en lifte een wenkbrauw op. 'Jij hebt altijd iets te vertellen dus zeg het nou maar gewoon.' Ik kende Bryan al sinds ik iets van 5 jaar oud was. Ik kwam toen met mijn ouders vanuit China in Amerika wonen en je raad al wie mijn buren waren. Juist. Bryan en zijn familie. Hij had best een leuke maar zeker ook grote familie. Het bestond uit Bryan, zijn twee oudere broers Rick en Tim en een jonger zusje, Gwyen, schattig maar er zat iets kwaadaardigs in dat meisje, al wist ik nog niet helemaal wie het was.
Ik swirlde met mijn vinger door een lok van mijn haar, die toevallig blauw was. Mijn haar was zwart, krijg niet het verkeerde idee, maar ik hield niet van het dood normale, dus had ik er blauwe, roze en een paar paarse accenten ingedaan, om wat minder normaal te zijn. Mijn kledingstijl was dan ook niet zoals die tuttige meisje. Ik droeg nooit rokjes of jurken. Het enige meisjesachtige wat je ik mijn kast kon vinden waren een paar gescheurde panties, waar ik ten alle tijden een short opdeed.
'Oke oke!' Ik werd uit mijn gedachten gerukt door Bryan die nog steeds naast mij liep alleen dit keer was zijn glimlach nog groter geworden. De roddel gaat dat ik de nieuw captain van het rugby (american footbal) team wordt, is dat niet geweldig?!' Oja dat was ik nog vergeten te vertellen. Bryan was een van de populairste jongens op school. Hij was de quarterback van het rugby team en best wel een stuk eigenlijk, maar compleet alles behalve mijn type. 'Oh.. Nou gefelicteerd.' Ik snapte nou nooit wat er zo geweldig was aan rugby. Het was gewoon iets wat de populaire mensen deden, iets van de massa en daarmee dus niks voor mij. 'We praten later wel..' Zei ik om niet verder naar deze onzin te hoeven luisteren en met een beweging ging ik het lokaal binnen waar mijn wiskunde lerares me al opstond te wachten met een tikkende voet.