Genre(s):Romantiek, Jeugd, Actie, Drama (omdat er veel genres zijn heb ik het ook bij de hal gezet.
Leeftijdsgrens: 12+(omdat er soms momenten zijn waarvan ouders niet willen dat hun kinderen dat lezen en er is soms grof taalgebruik)
Inhoud: Daisy een amerikaans meisje van 12 neemt afscheid van haar school. Bij de zomervakantie kan ze alleen nog maar aan haar vrienden en vriendinnen denken, maar wat zal haar later verwacht worden.

Hoofdstuk 1:
De afscheidmusical was gedaan Daisy nam afscheid van haar huilende vrienden.
Daarna liep ze naar de jongen waar ze verliefd op was geweest en was een beetje verlegen maar later omhelsde ze hem en hij haar.
Ze kon het niet geloven de basischool was gedaan.
Daisy stond na het beseffen ervan ook onder de tranen.
Ze stond nog steeds naast de jongen waar ze verliefd op was en die zei:''kom op we kunnen nog contact maken toch...''.
Daisy zei huilerig: Jaah-eeuh-ik denk het Mourad.(zo heette de jongen waar ze verliefd op was, hij was een Marrokaan.
Na een uur huilen liep daisy naar buiten, het was pikdonker.
En het was ijskoud.
Daisy wist niet wat ze moest doen meestal logeerde ze bij Meryam of Emine(haar oude vriendinnen) maar dat kon nu niet.
Haar school was ver van haar huis.
Ze nam altijd de tram maar die reed niet.
Er kwam een man langs.
Hij keek Daisy aan en Daisy had het gevoel dat hij haar actervolgde.
''Eeh lekkertje'' hoorde ze.
''wat ben jij mooi. (Daisy was echt een mooie meid met blauwe ogen en lang krullend zwart haar)
Daisy gaf geen antwoord maar liep verder tot de man haar vasthield en zei ''kom je met me mee?
''Nee''! zei Daisy luid.
''Ooh doe niet zo gestresst kom en hij trok haar naar hem toe maar Daisy rende weg.
De man kwam achter haar aan ''kom hier hoer''!
Daisy botste bijna tegen een auto.
Toen ze achterom keek was de man er niet meer.
Daisy rende naar huis daar was ze veilig
Dit was het er komt nog een vervolg.
Ik hoop dat jullie er van genoten hebben