Ik vind je verhaal goed geschreven, maar heb wel een paar aandachtspuntjes;
Boven je laatste post staat 'heden', maar moet dit niet 'verleden' zijn, want Eva leeft nog...?! Dat zou dus niet 'heden' moeten zijn toch?
Ik zag dat je dit wel vaker fout deed volgens mij, tenminste, dat lijkt mij

Moet Geweldig worden.crispy-c schreef: “geweldig. “
Ohja, je doet verschillende keren een hoofdletter na een gesproken iets, maar dit mag gewoon een kleine letter zijn, bijvoorbeeld:
'Ze vertrouwde jullie en nu gaat ze bijna dood en dan staan jullie hier te zoenen! Ik wist dat ik je niet kon vertrouwen, Roos!' brieste ze.crispy-c schreef: “Ze vertrouwde jullie en nu gaat ze bijna dood en dan staan jullie hier te zoenen! Ik wist dat ik je niet kon vertrouwen, Roos!” Brieste ze.
Ohja, trouwens; je kan 1 of 2 aanhalingstekens doen, persoonlijk vind ik 1 mooier, maar dat moet je natuurlijk zelf weten

Van jou, zonder 'w'.crispy-c schreef: “Hij heeft altijd het meest van jouw gehouden, Roos.”
... wie weet gebeurt er ...crispy-c schreef: “Lisa, ze hebben je misschien niet lang meer gegeven. Maar wie weet gebeurd er een wonder.” Zei ik smekend.
en van 'zei ik smekend', kun je ook maken: smeekte ik.
Dus dan wordt het: 'Lisa, ze hebben je misschien niet lang meer gegeven, maar wie weet gebeurt er een wonder,' smeekte ik. Kun je dat trouwens smekend zeggen? schiet me ineens te binnen

Nou, dat waren mijn puntjes wel zo'n beetje

Hopelijk vind je het niet vervelend, maar ik vind je verhaal echt heel mooi en er zit ook een duidelijke spanningsopbouw in. Die laatste regel is echt ontzettend gemeen!

Ik vind dat je heel goed schrijft, ga vooral door, doe met mijn tips wat je wilt en suc6!

Lieeefs.