Niet meer dan een nummer
Een tiental cijfers op een rij
Niet meer dan een nummer
Dat maakten zij van mij
Alsof het niet belangrijk was
Het er niet werkelijk toe deed
Alsof ik te vervangen was
Door een zelfde nummer
Een die op het mijne leek
Nummer
Always a lesson - Never a failure.
Ik vind hem mooi. Maar ik denk dan gelijk aan een varken in een kooi ofzo.
Voor wat heb jij dit geschreven?
Voor wat heb jij dit geschreven?
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
Ik vind het gevoel dat mensen je niet missen wanneer je er niet bent verschrikkelijk, en als er wel eens gezegd wordt 'iedereen is vervangbaar' breekt mijn hart een beetje. Het is zo jammer dat er zo zelden wordt gekeken naar wat je ergens echt toevoegd. Wat je voor anderen over hebt en waar je je voor in zet.
Het is jammer dat er zo makkelijk gedacht wordt dat er ergens anders vast wel iemand is die het zelfde doet, het zelfde kan en misschien zelfs wel beter is. Alsof je niet meer dan een nummertje bent dat steeds weer door een ander nummer kan worden opgevolgd.
Het is jammer dat er zo makkelijk gedacht wordt dat er ergens anders vast wel iemand is die het zelfde doet, het zelfde kan en misschien zelfs wel beter is. Alsof je niet meer dan een nummertje bent dat steeds weer door een ander nummer kan worden opgevolgd.
Always a lesson - Never a failure.
Ja, je hebt gelijk. Niemand is vervangbaar, terwijl mensen dat soms wel denken.
Ik heb daar eigenlijk nog niet echt zo op deze manier over nagedacht.
Ik vind het gedichtje er echt mooi bij passen.
En ik vind het gedichtje zelf ook mooi.
Groetjes Annelotte
Ik heb daar eigenlijk nog niet echt zo op deze manier over nagedacht.
Ik vind het gedichtje er echt mooi bij passen.
En ik vind het gedichtje zelf ook mooi.
Groetjes Annelotte
Spreken is zilver, schrijven is goud
Woow, mooi gedicht!
Heel erg mooi verwoord!
Doet me juist heel erg denken aan grote scholen enzo, waar je niet meer dan een nummertje bent. Dat wanneer je afgestudeerd bent, je vergeten bent..
Of vrienden die je laten vallen omdat moeilijkheden zijn, hm.

Doet me juist heel erg denken aan grote scholen enzo, waar je niet meer dan een nummertje bent. Dat wanneer je afgestudeerd bent, je vergeten bent..
Of vrienden die je laten vallen omdat moeilijkheden zijn, hm.
- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...