The Big Argh! Topic
Pff, mijn lief ligt in het ziekenhuis T-T Mensen jatten je forum stijl en je kan er niks aan doen o_0 Nog niet eens een eigen website maken met het domeinnaam wat je hebt gekocht T-T Terwijl andere mooi profiteren van mijn getekende lay-out. 0_0 Natuurlijk anders gemaakt dat ik het niet zie... maar helaas niet gelukt T-T
En dan is het kut als je geen html of weet ik veel wat voor kuttig iets kan.
En het enige positieve is dat mijn lief er morgen uit mag....
En dan is het kut als je geen html of weet ik veel wat voor kuttig iets kan.
En het enige positieve is dat mijn lief er morgen uit mag....
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
-
- Potlood
- Contacteer:
Slaap al tijden vreselijk, drie uur op een nacht is veel voor mijn doen. Zit daarom nu alweer aan een bak koffie, anders kom ik de dag echt niet door.
Mijn verhaal wil ook niet echt lukken zo. Heb in drie dagen nog maar 20 regels geschreven! D:

All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost.
-
- Typmachine
G*dverd***e!
De wasmachine was een week verstopt en heel toevallig zat mijn was erin. Al mijn zwarte kleren naar de tering. *****!
Nee, serieus. Dit is om te janken.
De wasmachine was een week verstopt en heel toevallig zat mijn was erin. Al mijn zwarte kleren naar de tering. *****!
Nee, serieus. Dit is om te janken.

Wij hebben net sinds een paar maanden een nieuwe hond.
Waren we op vakantie, hond was bij oppasadres, zijn we eerder thuis gekomen; hond was niet zo lekker.
Bij de dierenarts bleek dat ze iets met de nieren had, ernstig ziek dus.
Ze kan elk moment inslapen in haar slaap, gelukkig lijdt ze nu geen pijn.
Als ze wel pijn gaat lijden, gaan we haar in laten slapen
Onze vorige hond moesten we vorig jaar ook al laten inslapen
Zucht.
Oh, en we hebben net de nieuwe klassenindeling te horen gekregen.
Ik zit NIET bij mijn beste vriendinnen in de klas en WEL bij de mensen die ik niet mag
Heb de directeur al gemaild of ik mag overplaatsen, maar heb nog geen reactie terug...
EN er zit een of andere l*l hier in de buurt op een drumstel te jammen, en hij kan het voor geen meter en tis niet om aan te horen en dat doet ie nu al een uur!! :s
En, en, en... Okay, ik zal het hierbij laten (:
Waren we op vakantie, hond was bij oppasadres, zijn we eerder thuis gekomen; hond was niet zo lekker.
Bij de dierenarts bleek dat ze iets met de nieren had, ernstig ziek dus.
Ze kan elk moment inslapen in haar slaap, gelukkig lijdt ze nu geen pijn.
Als ze wel pijn gaat lijden, gaan we haar in laten slapen

Onze vorige hond moesten we vorig jaar ook al laten inslapen

Zucht.
Oh, en we hebben net de nieuwe klassenindeling te horen gekregen.
Ik zit NIET bij mijn beste vriendinnen in de klas en WEL bij de mensen die ik niet mag

Heb de directeur al gemaild of ik mag overplaatsen, maar heb nog geen reactie terug...
EN er zit een of andere l*l hier in de buurt op een drumstel te jammen, en hij kan het voor geen meter en tis niet om aan te horen en dat doet ie nu al een uur!! :s
En, en, en... Okay, ik zal het hierbij laten (:
Laatst gewijzigd door xILY. op 26 aug 2011 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
-
- Potlood
- Contacteer:
Idd klote. : / Ik ken het wel, heb ik ook een paar keer mee moeten maken, maar dan vooral met katten. Ben zelf meer een kattenmens.xILY. schreef:Klote, mn moeder is nu naar de dierenarts om de hond te laten inslapen.
Life sucks.

-
- Balpen
Ik heb net twee dagen les gehad in de eerste, maar blijkbaar vinden leraren het ge-wel-dig om de enige vwo-brugklas al bergen huiswerk op te geven ;S.
Ik heb vijf vriendinnen die naar dezelfde school zijn gegaan, en zij hebben like nog helemaal geen huiswerk opgekregen ;S. Zucht.
Ik heb vijf vriendinnen die naar dezelfde school zijn gegaan, en zij hebben like nog helemaal geen huiswerk opgekregen ;S. Zucht.
You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
-
- Typmachine
Iemand waarmee ik in januari heb gedate, heeft deze week nog élke dag tegen me gepraat.
Serieus.Waarom heeft die jongen na al die maanden nóg niet door dat ik geen vriendjes wil zijn, en dat ik niet meer met hem wil praten. Hij kost me teveel nutteloze moeite. --'
Alleen al wanneer ik iets oppervlakkigs terug zeg, begint hij dikke discussies met me te voeren waarvoor ik sowieso nooit in de mood ben.
Soms dan heb je gewoon niks gemeen met iemand. Is dat nou zo moeilijk te accepteren?
Ik weet PRECIES wat hij denkt. Hij denkt 'sociaal' en attent te zijn door af en toe aan me te vragen hoe het met me gaat.
GOD, waarom snapt hij mijn hints niet? Hij heeft echt een gebrek aan empathie en mensenkennis door nu nog te denken dat ik het prettig vind dat hij me telkens weer lastig valt met diezelfde, nutteloze vraag.
-kreun- ;(
Omg, ik voel me echt slecht nu ik mezelf dit bericht zie typen. :p
x
Serieus.Waarom heeft die jongen na al die maanden nóg niet door dat ik geen vriendjes wil zijn, en dat ik niet meer met hem wil praten. Hij kost me teveel nutteloze moeite. --'
Alleen al wanneer ik iets oppervlakkigs terug zeg, begint hij dikke discussies met me te voeren waarvoor ik sowieso nooit in de mood ben.
Soms dan heb je gewoon niks gemeen met iemand. Is dat nou zo moeilijk te accepteren?
Ik weet PRECIES wat hij denkt. Hij denkt 'sociaal' en attent te zijn door af en toe aan me te vragen hoe het met me gaat.
GOD, waarom snapt hij mijn hints niet? Hij heeft echt een gebrek aan empathie en mensenkennis door nu nog te denken dat ik het prettig vind dat hij me telkens weer lastig valt met diezelfde, nutteloze vraag.
-kreun- ;(
x
-
- Potlood
- Contacteer:
Valt wel mee hoor. Ik zou het gewoon tegen hem zeggen. Weet niet of dat zo makkelijk is, maar als het waar is wat je denkt, en hij wil echt sociaal zijn, zou hij het goed op moeten nemen, en je bent van je probleem af. Of hij neemt het niet goed op, en je bent waarschijnlijk nog steeds van je probleem af.Classy Cat schreef:Iemand waarmee ik in januari heb gedate, heeft deze week nog élke dag tegen me gepraat.
-kreun- ;(
x

Gewoon een suggestie. : 3
- Saskjezwaard
- Computer
Je krijgt nu allemaal goedbedoelde adviezen naar je hoofd toegegooid, ClassyCat, dus wees voorbereid
maareh ik zou, zoals Glorfindel al zei, het gewoon aan hem vertellen. Dan verspilt hij geen moeite meer, verspiil jij geen moeite meer en weet hij waar hij aan toe is. Het geeft ook een enorm stuk rust omdat je dan geen onbewuste gedachten meer aan hem moet verspillen en ook niet meer aan hem hoeft te denken.
En ik denk dat je hem op langere termijn hem hier ook mee kwetst (zachte heelmeesters maken stinkende wonden, om maar met spreekwoorden te gooien
) en nu stopt hij allerlei moeite in jou die hij net zo goed in een ander meisje kan stoppen. Zolang je niet zwart op wit is verteld dat de ander je niet leuk vindt, zal je altijd nog wel hoop blijven houden. En, zoals ze zeggen, jongens zijn stekeblind als het komt op hints snappen 

En ik denk dat je hem op langere termijn hem hier ook mee kwetst (zachte heelmeesters maken stinkende wonden, om maar met spreekwoorden te gooien

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Typmachine
De situatie is toch wat anders dan jullie denken. xD
In maart of zo heb ik hem moeten vertellen dat het niks werd en ook de reden waarom.
Ik dacht dat het toen duidelijk was.
Stiekem had ik hem daarvoor wel een beetje aan het lijntje gehouden. Dat was gemeen, I know. ;(
Sindsdien heb ik hem ook nooit meer gezien en negeer ik hem op msn.
Maar meneer duikt eens in de zoveel tijd weer op en begint tegen me te praten. Ik zeg dan niks terug, omdat het voor mij klaar is. Snap je?
Dus ik heb hem eigenlijk helemaal niet meer gesproken.
Ohja.
Toen hij 2 maanden geleden aan me vroeg; 'Negeer je me?', heb ik het hem nog eens haarfijn uitgelegd.
Maar hij blijft gewoon praten!
Moet het nou echt zo ver komen dat ik hem moet verwijderen van msn en facebook? ;( Dat vind ik dan weer zo vreemd...
Waarom heb ik dit nou altijd?
Van die jongens die niet snappen dat ik ze niet wil.
It freaks me out! En ik kan gewoon niet normaal zeggen waar het op staat... ik ben altijd of té aardig, of juist weer té bot.
x
In maart of zo heb ik hem moeten vertellen dat het niks werd en ook de reden waarom.
Ik dacht dat het toen duidelijk was.
Stiekem had ik hem daarvoor wel een beetje aan het lijntje gehouden. Dat was gemeen, I know. ;(
Sindsdien heb ik hem ook nooit meer gezien en negeer ik hem op msn.
Maar meneer duikt eens in de zoveel tijd weer op en begint tegen me te praten. Ik zeg dan niks terug, omdat het voor mij klaar is. Snap je?
Dus ik heb hem eigenlijk helemaal niet meer gesproken.
Ohja.
Toen hij 2 maanden geleden aan me vroeg; 'Negeer je me?', heb ik het hem nog eens haarfijn uitgelegd.
Maar hij blijft gewoon praten!
Moet het nou echt zo ver komen dat ik hem moet verwijderen van msn en facebook? ;( Dat vind ik dan weer zo vreemd...
Waarom heb ik dit nou altijd?

Van die jongens die niet snappen dat ik ze niet wil.
It freaks me out! En ik kan gewoon niet normaal zeggen waar het op staat... ik ben altijd of té aardig, of juist weer té bot.
x
- Saskjezwaard
- Computer
God, dat is echt irritant! Tja, ik kan je nu goedbedoelde adviezen gaan geven, maar daar zul je wss niet zoveel aan hebben, of je moet ze willen
dus ben ik nu een luisterend oor
Je kiest de verkeerde jongens uit
te veel ego om door te hebben dat ze zijn afgewezen xD ga voor de nerd, net zoals dat programma op MTV, the hard times of RJ Berger. Hoewel, hij is ook niet te vertrouwen. Hmm, tja, dan wordt het helemaal moeilijk^^
Hoe bedoel je dan te aardig? Te bot kan ik me wel voorstellen, maar te aardig? Er te veel omheen draaien ofzo, zodat de jongen in kwestie nog hoop heeft?

Je kiest de verkeerde jongens uit

Hoe bedoel je dan te aardig? Te bot kan ik me wel voorstellen, maar te aardig? Er te veel omheen draaien ofzo, zodat de jongen in kwestie nog hoop heeft?
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
En mijn eigen argh: ik ben nu bezig met het herschrijven van Bloederige tranen (wat trouwens gepost wordt als het deel wat er nu op staat af is) en ben de hele tijd in de war met de persoon. Ik wilde het nu in de derde persoon schrijven, maar af en toe switch ik toch automatisch terug naar de 1ste
En ik wil te veel lijken op het vorige verhaal, waardoor ik de hele tijd naar dat verhaal kijk. Nee, niet doen, het moet totaal anders worden. Dat wordt leuk de hele avond lang^^
Oja, en mijn nek doet zeer, waardoor ik mezelf nog meer afleid. Concentratievermogen is niet meer zo goed xD

En ik wil te veel lijken op het vorige verhaal, waardoor ik de hele tijd naar dat verhaal kijk. Nee, niet doen, het moet totaal anders worden. Dat wordt leuk de hele avond lang^^
Oja, en mijn nek doet zeer, waardoor ik mezelf nog meer afleid. Concentratievermogen is niet meer zo goed xD
Laatst gewijzigd door xIMISSYOU op 31 aug 2011 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: gebruik je editknop als je iets er vergeten bij te zetten bent, alsjeblieft.
Reden: gebruik je editknop als je iets er vergeten bij te zetten bent, alsjeblieft.
-
- Potlood
- Contacteer:
De hele avond lang nog? het is kwart over een.Saskjezwaard schreef:En mijn eigen argh: ik ben nu bezig met het herschrijven van Bloederige tranen (wat trouwens gepost wordt als het deel wat er nu op staat af is) en ben de hele tijd in de war met de persoon. Ik wilde het nu in de derde persoon schrijven, maar af en toe switch ik toch automatisch terug naar de 1ste![]()

-
- Typmachine
@Saskia:
Hihi, ik koos hem niet uit! Hij koos mij... omdat ik hem 'zo goed begreep' en niet zo dom was als 'al die andere meiden'
Dus, ik dacht; Ik kan het proberen? :p
En eh, met te aardig bedoel ik inderdaad dat ik dan om dingen heen draai en erg veel dingen tolereer, tot dat iemand echt op het punt staan om over mijn grens te gaan.
En dán reageer ik weer te plotseling en te bot.
Jaja, het is een raar verhaal met mij. Haha..
Hij had niet zo'n supergroot ego hoor, maar al die domme krengen adoreerden hem gewoon te veel waardoor hij dacht (en nog steeds denkt) dat iedereen hem zo'n 'stoere' en knappe kerel vindt.
In fact; Hij heeft gewoon een enorm bord voor de kop. Ik wilde júíst niks met hem omdat ik hem een watje, een zeurpiet en te dom voor mij vond. Even bot gezegd. En ook botsten onze interesses nogal, maar dat had meneer weer niet door... --'
Ik zette het in de eerste instantie ook hier neer om het even kwijt te kunnen.
Het is gewoon super irritant! Ik heb altijd van die stalkers..
Op jouw argh;
Ja! Ik ken het.
Ikzelf schrijf meestal in de 3e vorm en in tt. Bij het duo-verhaal van Elice, Annelotte en mij, moet ik écht veel nadenken tijdens het schrijven, omdat het in vt is.
Het went vanzelf wel, denk ik. Met het overschakelen op de 1e vorm heb ik trouwens minder moeite! Dan ga ik vanzelf ook over op verleden tijd.
x
Hihi, ik koos hem niet uit! Hij koos mij... omdat ik hem 'zo goed begreep' en niet zo dom was als 'al die andere meiden'
Dus, ik dacht; Ik kan het proberen? :p
En eh, met te aardig bedoel ik inderdaad dat ik dan om dingen heen draai en erg veel dingen tolereer, tot dat iemand echt op het punt staan om over mijn grens te gaan.
En dán reageer ik weer te plotseling en te bot.
Jaja, het is een raar verhaal met mij. Haha..
Hij had niet zo'n supergroot ego hoor, maar al die domme krengen adoreerden hem gewoon te veel waardoor hij dacht (en nog steeds denkt) dat iedereen hem zo'n 'stoere' en knappe kerel vindt.
In fact; Hij heeft gewoon een enorm bord voor de kop. Ik wilde júíst niks met hem omdat ik hem een watje, een zeurpiet en te dom voor mij vond. Even bot gezegd. En ook botsten onze interesses nogal, maar dat had meneer weer niet door... --'
Ik zette het in de eerste instantie ook hier neer om het even kwijt te kunnen.
Het is gewoon super irritant! Ik heb altijd van die stalkers..

Op jouw argh;
Ja! Ik ken het.
Ikzelf schrijf meestal in de 3e vorm en in tt. Bij het duo-verhaal van Elice, Annelotte en mij, moet ik écht veel nadenken tijdens het schrijven, omdat het in vt is.

Het went vanzelf wel, denk ik. Met het overschakelen op de 1e vorm heb ik trouwens minder moeite! Dan ga ik vanzelf ook over op verleden tijd.
x
- Saskjezwaard
- Computer
Haha, overdrijven is leuk^^ oké, speciaal voor jou, dat wordt leuk dat halve uur voordat ik eindelijk eens ga doen wat slim is en mijn bed in duik 
@ Classycat:
sommige jongens... Borden voor koppen hebben is allemaal leuk en aardig, maar als je het niet snapt als het je duidelijk verteld is, dan ben je gewoon dom. Gevoelens kun je niet veranderen, maar om er dan iemand anders mee lastig te vallen. Stik erin
En tis helemaal geen raar verhaal, dat hebben volgens mij wel veel meer mensen. Gewoon aardig proberen te doen om de ander te sparen en als het dan niet overkomt, tja... maar dat vind ik niet te bot hoor, dat is eigenlijk dom van de ander, dat hij het niet snapt waardoor jij je gedwongen voelt om het duidelijk te vertellen. En natuurlijk geïrriteerd raakt omdat hij het niet snapt

@ Classycat:

En tis helemaal geen raar verhaal, dat hebben volgens mij wel veel meer mensen. Gewoon aardig proberen te doen om de ander te sparen en als het dan niet overkomt, tja... maar dat vind ik niet te bot hoor, dat is eigenlijk dom van de ander, dat hij het niet snapt waardoor jij je gedwongen voelt om het duidelijk te vertellen. En natuurlijk geïrriteerd raakt omdat hij het niet snapt

-
- Typmachine
Haha, echt he! 
Het is ook echt gewoon een hele domme jongen zonder ruggegraat. Zo'n iemand wil je toch ook niet? ;(
Ik ben sowieso niet iemand die zich meteen aan iemand vastpint, en dat was hij dus wel.
'k kan echt zo slecht tegen dat claimerige gedoe!
Mijn volgende argh is dat ik weereens midden in de nacht klaarwakker ben en niet weet wat ik moet doen om in slaap te komen. --'
Heb jij dat ook vaak, Saskia? Ik zie jou ook heel vaak 's nachts nog online! :p
x

Het is ook echt gewoon een hele domme jongen zonder ruggegraat. Zo'n iemand wil je toch ook niet? ;(
Ik ben sowieso niet iemand die zich meteen aan iemand vastpint, en dat was hij dus wel.
'k kan echt zo slecht tegen dat claimerige gedoe!
Mijn volgende argh is dat ik weereens midden in de nacht klaarwakker ben en niet weet wat ik moet doen om in slaap te komen. --'
Heb jij dat ook vaak, Saskia? Ik zie jou ook heel vaak 's nachts nog online! :p
x
- Saskjezwaard
- Computer
Nee, ik slaap heel erg goed^^ maar ik ga meestal pas laat slapen, zeker in het weekend. Dan kan ik gelukkig uitslapen, anders overleef ik de dag niet xD maar school begint weer volgende week dus dan wordt het eerder in bed liggen.
Ergernis: maar één uur per dag hebben zodat ik 2 uur onderweg ben voor anderhalf uur college
en dat ongeveer elke dag vd week. Ik heb niet echt een studie met veel uren, dus wordt veel thuis doen
wish me luck 
Ergernis: maar één uur per dag hebben zodat ik 2 uur onderweg ben voor anderhalf uur college

-
- Typmachine
Wow, dat ken ik! ;o
Ik doe zelf VAVO en ik had afgelopen jaar een rooster waarbij ik op donderdag maar 1 uurtje les had.
Met de bus duurde het reizen heen -en terug ook ongeveer een uur. Maar hij reed slechts eens in het uur, dus moest ik vaak na de les nog 3 kwartier wachten.
Very annoying! ;(
Aw, ik ben dus ook echt beslist geen uitslaper! Ik kruip laat in mijn bed, word de volgende ochtend vroeg wakker.. nog voor 10 uur.
Ja, I know. Ik heb echt sleeping troubles. ^^'
Wat is het gezellig hier. Het zou bijna een chattopic worden. xD
Wordt het trouwens niet gezien als spam, dit?
x
Ik doe zelf VAVO en ik had afgelopen jaar een rooster waarbij ik op donderdag maar 1 uurtje les had.
Met de bus duurde het reizen heen -en terug ook ongeveer een uur. Maar hij reed slechts eens in het uur, dus moest ik vaak na de les nog 3 kwartier wachten.
Very annoying! ;(
Aw, ik ben dus ook echt beslist geen uitslaper! Ik kruip laat in mijn bed, word de volgende ochtend vroeg wakker.. nog voor 10 uur.
Ja, I know. Ik heb echt sleeping troubles. ^^'
Wat is het gezellig hier. Het zou bijna een chattopic worden. xD
Wordt het trouwens niet gezien als spam, dit?

x
- Saskjezwaard
- Computer
Ik hoop het niet xD als we er arghs in blijven gooien zal het toch wel niet?
maar nu zijn ze van me af, ik ga (eindelijk) slapen^^ en daarna lekker uitslapen tot een uur of elf om een lekkere luie zondag te hebben.
God, das pas irritant! Bij mij doen ze dat ook, ze hebben de trein zo gepland dat ik of veelste vroeg ben, of juist net een paar minuten te laat --' en na het college ook, dan vertrekt net de trein als het is afgelopen. Wordt leuk^^
Nou, weltrusten nog iedereen die dit leest en hopelijk wordt je dit keer later dan 10 uur wakker, Classy. Hoe overleef je dat trouwens

God, das pas irritant! Bij mij doen ze dat ook, ze hebben de trein zo gepland dat ik of veelste vroeg ben, of juist net een paar minuten te laat --' en na het college ook, dan vertrekt net de trein als het is afgelopen. Wordt leuk^^
Nou, weltrusten nog iedereen die dit leest en hopelijk wordt je dit keer later dan 10 uur wakker, Classy. Hoe overleef je dat trouwens

-
- Typmachine
Koffie heet dat, Sask! Het zwarte wondermiddel! 
Ik ga zo denk ik ook een poging doen...
Mijn ogen tranen gewoon, ómg, zo erg verlang ik om te gaan slapen nu -dramatisch-
Nee, ik overleef het allemaal wel..

Ik ga zo denk ik ook een poging doen...
Mijn ogen tranen gewoon, ómg, zo erg verlang ik om te gaan slapen nu -dramatisch-

Nee, ik overleef het allemaal wel..

-
- Balpen
R.I.P. Jarno - 07-07-1999 till 28-08-2010.
Ik mis je.
Ik mis je.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
-
- Potlood
- Contacteer:
Ik ken dat ook dat slechte slapen, twee tot drie uur op een nacht is ongeveer mijn gemiddelde. Koffie helpt. 

Gecondoleerd. ):R.I.P. Jarno - 07-07-1999 till 28-08-2010.
Ik mis je.
- Saskjezwaard
- Computer
Das kut! Heel grappig ook, haha --' dan moet je bij jezelf achterop gaan
maar zijn zadels eigenlijk duur?

Hahah, een zadel van een fiets is niet zo duur nee, xD jammer genoeg is dit een zadel van mijn pony
En dan gaat het dus om zon 500 tot 1000 euro voor een nieuwe 

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Saskjezwaard
- Computer
Hahaha, dik misverstand xD nou, dat wordt oefenen in amazonerijden
maar das nog rotter!
waarom kunnen sommige mensen niet met hun poten van andermans spullen afblijven 

maar das nog rotter!

-
- Potlood
- Contacteer:
Lig verdomme in het ziekenhuis met een infuus en een slang door mijn buik. D:
-
- Balpen
Glorfindel schreef:Lig verdomme in het ziekenhuis met een infuus en een slang door mijn buik. D:
Omfg. Wat is er gebeurd? Niets ergs hoop ik ? - oke dat is een stomme vraag, je zit met een slang door je buik ;S. Maarja. Wat is er gebeurd dann ?
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
- Saskjezwaard
- Computer
hoe komt het? Was het nog van die keer dat je ziek was? In ieder geval veel beterschap!
-
- Potlood
- Contacteer:
Bedankt allemaal. (: Er is niet iets gebeurd ofzo, speelt al langer. Ben al jaren ziek; misselijkheid, buikpijn, overgeven enzo. En door die buikpijn slaap ik weer zo slecht. Volg nu al een tijdje een streng dieet maar nu moet ik voor de tweede keer aan een voedingssonde, wat echt fucking klote is. >. Doet nu ook zeer zo door mijn maag, kan nog net ff gaan pissen. 

-
- Balpen
Okee. Ik schrok me al helemaal dood - ik ken je dan wel niet ofzo, maar het is toch altijd kut als er mensen in het ziekenhuis liggen.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
- Saskjezwaard
- Computer
Ow, das rot
weten ze ook wat het is of zijn ze dat nog aan het onderzoeken? Aangezien dat dieet kennelijk niet zoveel helpt als je weer aan de voedingssonde moet
hopelijk wordt het gauw allemaal weer wat beter, dit is ook niks 

-
- Potlood
- Contacteer:
ja, een maagverlamming, maar dat weten we ook pas een maand of 3. Weet je wat nog het meest irritante in het ziekenhuis is? Dat het internet er na 23:00 uur uitligt. 

-
- Balpen
Aaah, das echt heel erg kut. Dat betekent dus... om 23 uur oogjes toe !
Hier heb ik 24/7 internet - tenminste, dat denkt mijn vader. Maar er is iets mis met mijn pc waardoor hij soms zich helemaal afsluit voor internetverbindingen, dus moet ik hem dan opnieuw opstarten voordat hij weer internet heeft.
Maar waarom gaat dat er om 23 uur af dan? Hebben ze dat ingesteld ofzo ? ;S.
Hier heb ik 24/7 internet - tenminste, dat denkt mijn vader. Maar er is iets mis met mijn pc waardoor hij soms zich helemaal afsluit voor internetverbindingen, dus moet ik hem dan opnieuw opstarten voordat hij weer internet heeft.
Maar waarom gaat dat er om 23 uur af dan? Hebben ze dat ingesteld ofzo ? ;S.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
-
- Potlood
- Contacteer:
Ja, vinden ze denk ik handig. Ik heb toch nog zat films bij. 

-
- Balpen
Whaha.
Dat wordt dus savonds films kijken en awesome verhalen. Heb je een eigen kamertje daar ofzo? Chilling nice.
---
Om dit toch nog even nuttig te maken;
Fijn. Heb ik net het eerste stukje van mijn fantasyverhaal gepost hierzo, wil ik verder schrijven...
FOETSIE. Al mijn inspiratie weg ;S.
Dat wordt dus savonds films kijken en awesome verhalen. Heb je een eigen kamertje daar ofzo? Chilling nice.
---
Om dit toch nog even nuttig te maken;
Fijn. Heb ik net het eerste stukje van mijn fantasyverhaal gepost hierzo, wil ik verder schrijven...
FOETSIE. Al mijn inspiratie weg ;S.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
-
- Potlood
- Contacteer:
Nee, lig met 2 anderen maar heb een koptelefoon.
Kga morgen proberen verder te schrijven ja, heb toch geen zak te doen. (:

-
- Balpen
K ben morgen vrij - er worden nieuwe kluisjes in onze school geplaatst. Dus ik kan lekker levenloos hier gaan zitten. Het is nogal k*t - inspiratie is nog steeds niet terug ;S. Morgen op kraamvisite bij me achternichtje, om half elf sochtends... ;S.
Maarja, t is beter dan in t ziekenhuis liggen ehh.
Ik heb like nog nooit in mijn 12jarige bestaan in het ziekenhuis gelegen ! ;D.
Maarja, t is beter dan in t ziekenhuis liggen ehh.
Ik heb like nog nooit in mijn 12jarige bestaan in het ziekenhuis gelegen ! ;D.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
@ Glorfindel ; beterschap anyway, hoop dat je snel weer uit het ziekenhuis mag (:
Noujah, als ik dat zo hoor, films, koptelefoon... zo verkeerd klinkt dat niet...
Nee, grapje natuurlijk
@ Babette<3 ; ik heb ook nog nooit in het ziekenhuis gelegen in mijn bijna 16-jarige bestaan. Of ja, misschien toch wel. Toen ik een baby was, groeide ik niet ofzo, dus misschien toen. Maar ik weet niet, misschien was ik toen ook wel thuis ;p Toch nog maar eens vragen thuis
Hmmm, mijn ergernis; volgende week begint school weer. Dat is opzich natuurlijk al genoeg om je aan te ergeren, maar ik zit in klas C en mijn vriendinnen in klas D. Dus ik heb de directeur een mailtje gestuurd (want ik wil ook naar klas D ofcoursee), maar hij heeft nog steeds niet gereageerd. :/
Klote dus. Hmmmm. M'n humeur is sws niet zo top. Ik denk dat ik maar lekker ga muziek luisteren en dan ga slapen, misschien werkt dat beter (:
Aargh, ik had ook geen ispiratie vandaag! Ben begonnen met een nieuw verhaal ('La Luna de Plata') maar het werkt nog niet echt, stimulerende reacties zijn altijd welkom (hint, hint) ^^
Zoooo. Laat ik stoppen met dit erger-berichtje (: Oh nee, wacht. Nog één dingetje. Als alles goed gaat ga ik volgend jaar mei naar Ethiopië op werkweek, jaja ^^ Heel verhaal enzo, en het is helemaal geweldig allemaal. Alleen... moneymoney. Een deel willen mn ouders betalen, een deel moet ik zelf betalen of course... Maar ik ben nu nog 15, heb al wel gesolliciteerd begin van de vakantie, maar is op niets uitgelopen. En van mn krantenwijk (eens in de twee weken) wordt ik ook niet rijk... ;s
Dus zodra ik 16 ben (november) ga ik direct op zoek naar een baantje, want dan wordt het sparen - sparen - sparen...!
Noujah, nu maar hopen dat ik ergens een baantje vind, anders heeft het nog geen nut!
Zoooooooooo. Laat ik nu maar slapen, anders krijg ik nog een rothumeur en daar heeft niemand iets aan.
Btw, fijn dat je hier altijd je hart kan luchten
Wow, wat een preek als ik het zo terug lees! xD
Welterusten allemaal (:
Noujah, als ik dat zo hoor, films, koptelefoon... zo verkeerd klinkt dat niet...
Nee, grapje natuurlijk

@ Babette<3 ; ik heb ook nog nooit in het ziekenhuis gelegen in mijn bijna 16-jarige bestaan. Of ja, misschien toch wel. Toen ik een baby was, groeide ik niet ofzo, dus misschien toen. Maar ik weet niet, misschien was ik toen ook wel thuis ;p Toch nog maar eens vragen thuis

Hmmm, mijn ergernis; volgende week begint school weer. Dat is opzich natuurlijk al genoeg om je aan te ergeren, maar ik zit in klas C en mijn vriendinnen in klas D. Dus ik heb de directeur een mailtje gestuurd (want ik wil ook naar klas D ofcoursee), maar hij heeft nog steeds niet gereageerd. :/
Klote dus. Hmmmm. M'n humeur is sws niet zo top. Ik denk dat ik maar lekker ga muziek luisteren en dan ga slapen, misschien werkt dat beter (:
Aargh, ik had ook geen ispiratie vandaag! Ben begonnen met een nieuw verhaal ('La Luna de Plata') maar het werkt nog niet echt, stimulerende reacties zijn altijd welkom (hint, hint) ^^
Zoooo. Laat ik stoppen met dit erger-berichtje (: Oh nee, wacht. Nog één dingetje. Als alles goed gaat ga ik volgend jaar mei naar Ethiopië op werkweek, jaja ^^ Heel verhaal enzo, en het is helemaal geweldig allemaal. Alleen... moneymoney. Een deel willen mn ouders betalen, een deel moet ik zelf betalen of course... Maar ik ben nu nog 15, heb al wel gesolliciteerd begin van de vakantie, maar is op niets uitgelopen. En van mn krantenwijk (eens in de twee weken) wordt ik ook niet rijk... ;s
Dus zodra ik 16 ben (november) ga ik direct op zoek naar een baantje, want dan wordt het sparen - sparen - sparen...!
Noujah, nu maar hopen dat ik ergens een baantje vind, anders heeft het nog geen nut!

Zoooooooooo. Laat ik nu maar slapen, anders krijg ik nog een rothumeur en daar heeft niemand iets aan.
Btw, fijn dat je hier altijd je hart kan luchten

Wow, wat een preek als ik het zo terug lees! xD
Welterusten allemaal (:
Aaaah. Mn rooster is net bekend 
Heb een k*trooster, en alleen wiskunde met mn ene vriendin, ook nog van de verschrikkelijkste leraar van de school! :/
Elke dag, op 1 na, om 4 uur uit, dus kwart over 5 thuis (!)

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
En van mn andere vriendin weet ik nog niet welke vakken we samen hebben, áls we uberhaupt vakken samen hebben :/
Zooooo. yeah, school. Ik dacht dat VWO5 al moeilijk genoeg was zonder gedoe der omheen ö

Heb een k*trooster, en alleen wiskunde met mn ene vriendin, ook nog van de verschrikkelijkste leraar van de school! :/
Elke dag, op 1 na, om 4 uur uit, dus kwart over 5 thuis (!)

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
En van mn andere vriendin weet ik nog niet welke vakken we samen hebben, áls we uberhaupt vakken samen hebben :/
Zooooo. yeah, school. Ik dacht dat VWO5 al moeilijk genoeg was zonder gedoe der omheen ö
Het gezaag gaat beginnen -,- ze heeft nog maar wat papieren ingevuld.
En ik heb een k*trooster, ookal. En waarschijnlijk worden alle klassen gesplitst en zit ik maar met twee van mijn vriendinnen samen.
En ik heb de grootste stresskip vijf uur na elkaar de vrijdag: 4u praktijk en 1u theorie & en dan is dat mens ook nog eens mijn klastitularis. Kan het erger? -,-
Dat word een fantastisch jaar
ahum
En ik heb een k*trooster, ookal. En waarschijnlijk worden alle klassen gesplitst en zit ik maar met twee van mijn vriendinnen samen.
En ik heb de grootste stresskip vijf uur na elkaar de vrijdag: 4u praktijk en 1u theorie & en dan is dat mens ook nog eens mijn klastitularis. Kan het erger? -,-
Dat word een fantastisch jaar

~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
Nano: 6670/50 000