The Big Argh! Topic

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Babette<3.
Balpen
Balpen

Wauw.
Mijn ouders hebben een ge-wel-dige nieuwe regel ingesteld; Omdat ik nu op de middelbare school zit en alle tijd aan mijn huiswerk moet besteden, mag ik van maandag tot donderdag NIET afspreken met vriendinnen of buitenkomen. En op zondag moet ik om 16.00 uur thuis zijn.
Wat geweldig allemaal
You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper.
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

@ Babette<3 ; woooooow. Mijn ouders waren echt niet zo toen ik naar de middelbare school ging! ;o
Ik ga naar de 5e (maandag :( ) maar ik doe nog steeds wat ik wil - okay, niet helemaal (:
Maar in de brugklas had ik zeker genoeg tijd over om leuke dingen te doen, dus wel een beetje genieten he! Als je gewoon zorgt dat je je huiswerk zo snel mogelijk en op tijd af hebt, is er misschien een kans dat je ouders bijdraaien... (:
Heel veel succes in ieder geval! Moet je ook maandag naar school?

@ xIMISSYOU ; aaaah, ja dat ken ik. Ik zit zegmaar wel bij vriendinnen in de klas, maar niet bij mn beste vriendinnen. So that sucks. :/ Fijn dat we met elkaar kunnen meeleven (:
Heel veel sterkte, als je iets kwijt wil ofzo kun je altijd PM'en! ;) Jij ook Babette<3!

Mijn argh; ik heb al de hele dag hoofdpijn/buikpijn/misselijk enzo. En ik ging vanmiddag met mn zus, zusje en moeder lunchen, toen had ik nergens last van. En nu weer misselijk, en dat gezeik van die roosters erbij... WAAAAAAAH. Ik wil overplaatsen. NU. :/
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Babette<3.
Balpen
Balpen

@ xILY Mijn school is al een week of twee begonnen nu.

Mijn argh; Wauw. Net mijn rooster voor volgende week gezien. Alle klassen van 2mavo & 4mavo/havo zijn op werkweek, dus er valt echt veel uit - alles BEHALVE de vakken met de vreselijke docenten. Geweldig.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Xatham
Banned
Banned

waarom hebben jongens een gsm als ze toch nooit reageren? --'
Uhmm... Dat heb ik met meisjes eerlijk gezegd :$
As the phoenix arises from his ashes...
Babette<3.
Balpen
Balpen

Ik heb echt geen idee ;S.

Het is zoooo genant als je wel naar festival mag, maar dat je vader & allemaal kennisen van je van boven de 35 daar ook rondlopen om een oogje op je te houden...
Maarja, ik mag niet klagen, want het was wel geweldig ! <3.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Zit je bo te kijken, afgeschaft omdat de mama vind dat het te vulgair is terwijl ze er nog maar 5 min van zag en het juist een pikantere scene was -,-
Ik ben geen klein kind meer hoor, en mijn zus kan ook wel tegen een stootje -,-
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
Babette<3.
Balpen
Balpen

Waarom ben je meteen 'verliefd' als je met jongens omgaat terwijl je een meisje bent?
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Babette<3. schreef:Waarom ben je meteen 'verliefd' als je met jongens omgaat terwijl je een meisje bent?
Aarrgh ja, daar kan ik ook slecht tegen! --'
Grrm, ik moet morgen boeken halen :/ Geen zin in, nu laatste vakantie-avondje maar ik wil nog veel meer vakantieee! Aaaaaaaaah :/
Saskjezwaard
Computer
Computer

Blackboard! Eén grote ergenis!!!!

Waarom zetten ze er niet duidelijk op wat je moet doen? Is dat zo moeilijk? En dan is er ook nog dat stomme gedoe als je je voor vakken moet aanmelden, dat je op 3 verschillende plekken je desbetreffende vakken moet aanvinken. En dat het het dan nog niet helemaal doet :gr: ik ben al blij als ik weet wanneer ik les heb en dat ik deze week tot nu toe goed zat :P

en de boeken :( waarom zo dik en waarom in het Engels?

Welkom terug op school xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Babette<3.
Balpen
Balpen

@ xILY & Saskjezwaard. Wees blij. Ik zit nu al twee weken weer in de boeken ;D.

SERIEUS. NEE. HOU OP.
Echt. Waarom.
Vriendjes.
Ik heb er geen.
Ik hoef er geen.
Jongensvrienden.
Ik heb ze.
Het zijn alleen vrienden.
IK VIND ZE NIET LEUK.
Gosh.
Al-leen vrien-den.
Zucht.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Mijn keel doet pijn.
En ik heb geen stem meer. Vannochtend kon ik nog zingen. ;(

Edit;
Aaaaaargh!
Mijn stem klinkt echt als een verstoorde radiozender als ik zing.
Ik wil zingen! :(

x
Saskjezwaard
Computer
Computer

http://www.nu.nl/binnenland/2612052/bab ... drijf.html

en

http://www.nu.nl/binnenland/2612851/vad ... -dood.html

kutzooi :( ik kende die mensen niet persoonlijk, maar er zijn er een paar van mijn werk die hen wel kenden. Die zijn in tranen naar huis gegaan. Echt, je verwacht niet dat zoiets in je eigen woonplaats gebeurd, ook al is Veldhoven wel berucht, zeker met drugs enzo. Maar op een of andere manier vind ik drugs minder erg dan dit.
Het is echt een leuke week, eerst de uni in het nieuws doordat de decaan van de afdeling Social Behaviours (waar psychologie onder valt) op non-actief gezet is op verdenking van fraude, waarmee hij niet alleen zijn eigen leven en carriere heeft verwoest( hij krijgt echt nooit meer een baan van enig niveau), hij sleurt ook heel veel anderen in zijn val mee.
Daarna dit en dan nog vanavond in mijn duim gesneden (haha, anticlimax xD). En nu zit ik met een enorm verband om mijn duim omdat dat kleine rotwondje zoveel bloed :gr: ahhh, arme ik :P
DAt wordt veel overdenken...
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Ugh, mijn eerste schooldag.
Vandaag moet ik om 10:30 beginnen en ik heb het nú al zwaar.
Laat staan als ik straks om 8:30 moet beginnen en dus om 5 voor 7 in de trein zit. :cry:
-kreeeeeeun-

-grabs coffee- :super

x
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

@ Saskia; jaa ik had het gelezen! Echt vreselijk he, en als dat in je woonplaats gebeurt idd. Echt heftig. Sterkte ermee iig, het komt wel heel dichtbij enzo dan allemaal! ;S

Zucht, slecht weer, slecht weer en slecht weer. Goh, waar blijft de zomer nouu? ö
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Dan ben je aan het schrijven, met je mp3 in. Bedenken je ouders dat ze televisie willen kijken. Resultaat: de televisie staat zo luid dat ik én mijn muziek én mijn eigen gedachten niet eens meer hoor. Ik word er gek van. Gevolg: gedaan met schrijven! (: --'
Vraag je heel vriendelijk of het wat stiller mag. Krijg je een dom antwoord terug.
~*~
~*~

Classy Cat
Typmachine
Typmachine

@Sarina:
Jíj moet in-ear oordopjes kopen! Die kunnen zo hard dat je al dat geouwehoer van buitenaf niet meer hoort. :p

x
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

@classy, ik heb mp3oortjes in, maar mijn muziek moet veel te luid staan dan goed voor ze is om niets meer te horen, dus dat word ramp. Mijn vorige zijn daardoor kapot gegaan na enkele maanden zo luid spelen ;o
~*~
~*~

Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Och, heb ik nooit problemen mee gehad. :p
Volgens mij hoor je in-ears buitenaf ook minder dan oordopjes die niet volledig je oor in gaan. Maar idd, als je ze heel hard zet - dan horen mensen het wel. Ik heb er óóit wel eens commentaar op gehad als ik in de trein zat te luisteren. Hehe..

x
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik krijg er vaak commentaar op door mijn ouders, of door mijn beste vriendin die naast mij zit. Trek het me allemaal niet zo hard aan. Loop immers de hele tijd met mp3 in de laatste tijd dus zo luid zet ik het nu ook wel weer niet meer. ^^
~*~
~*~

Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik zat gisteren in de trein langs een jongen en je hoorde de muziek echt goed door zijn oortjes heen. Doef doef doef, van die hersenloze dreunmuziek. En dan speelde hij ook nog op zijn psp... tja, je moet iets doen onderweg xD
Babette<3.
Balpen
Balpen

Was ik mijn agenda vergeten uit mijn kluisje. Ik zeg het tegen onze mentor, zet ze zo'n arrogant gezicht op en zegt: "Nou, ga maar halen dan, en neem meteen een telaatbriefje mee, dan leer je er nog eens wat van."
We zijn nog maar een maand begonnen, we zijn brugklassers - mens, laat ons dan even een foutje maken.

Bytheway, dat uur mochten nog vijf andere meiden een telaatbriefje halen, omdat ze hun agenda of boek waren vergeten in hun kluisje. Hoe bedoel je chagrijnig.

Dus ik mocht me vanochtend om acht uur melden, dat houd dus in dat ik om half acht moet gaan fietsen - wat dus weer inhoud dat ik om 05.40 moet opstaan om alles gedaan te krijgen ;S.

Three times yaaay for school -____-
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Saskjezwaard
Computer
Computer

God, de brugklas, ik weet nog de tijden dat ik met een groepje om kwart voor 7 verzamelde en dat we er om kwart over 8 al waren xD in de zesde fietste ik in mijn eentje omdat voor het grootste deel vd tijd de roosters niet overeen kwamen en vertrok ik pas om 5 over 8. Toch ben ik bijna nooit te laat gekomen^^ door je telkens te haasten krijg je wel een goede conditie :P

Maar Babette, tjeez, wat een chagrijnig mens! Wat geeft ze voor vak, wil miss ook wel wat verklaren^^ soms lijkt het wel of een bepaald vak bepaald soort mensen aantrekt :P
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

@Saskje, haha, ja dat hoor ik ook heel vaak als ik op de bus zat, zelfs doorheen mijn muziek ;o (alsie achter me zit ofzo)
@Babette, wat een stuk chagrijn! Iedereen vergeet toch wel iets zeker? pfft ;o

Grr, wil je beginnen schrijven/lezen, begint je moeder te bellen. Mijn moeder denkt dus echt dat de persoon aan de andere kant van de telefoon doof is. De buren kunnen haar geloof ik horen - nouja, moest er een huis aangrenzen dan. Vrij irritant --'
~*~
~*~

ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Uhl school sucks gewoon -.-
Haha ik weet ook nog wel, in de eerste toen zat ik altijd te stressen omdat ik vond dat alles perfect moest enzo... Nu lach ik als k er half uit wordt gestuurd... Nu zit ik btw in de 4e. Ik zat laatst ook boeken te kaften en eerst moest alles altijd bij elkaar passen enzo, en nu denk ik zo van 'whatever'. Is wel grappig vind ik.

@xIMISSYOU
Misschien is die persoon nu wel doof omdat je moeder zo hard praat :p Nee jk (aa)... OK ik heb rare humor.

Weet je wat ook vervelend is? Als je vriendinnen om wie je het meeste geeft beide twee uur rijden ver weg wonen -.- Uhl I hate distance... En dan is Nederland nog klein! xd
When the power of love overcomes the love of power.
Babette<3.
Balpen
Balpen

@ Saskia - Kwart voor zeven verzamelen ? God. Dan ben ik net klaar met ontbijten! Hoever woonde je van je school af, dan?
& btw, ze geeft Nederlands, maar is ook onze mentor, dus we hebben ook studiebegeleidingsuur, vorming en mentoruur van haar. Dat houdt dus in dat ik haar zes uur per weer heb (:

Door Saskia's 'God, brugklas, ik weet nog de tijden dat...' voel ik me echt zo'n jong ukkie. Echt alsof je nu herinneringen aan het ophalen bent over je bruggertijd - terwijl ik daar nu lekker midden in zit, xD.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Kwart voor 8, sorry xD was in de war met 7.45 :P maar een half uur, gelukkig, valt nog mee^^

Waaat??? Je mentor ook nog eens? Tjeez, dan heb je pech :( eigenlijk waren alle mentoren die ik heb gehad wel aardig, hoewel er ook wat vreemden tussen zaten :P maar zo'n chagrijn voor je brugklasklas? Dat vind ik echt niet kunnen, dan geef je een verkeerd beeld af voor de school. Maar ja, zij kiezen daarvoor, niet mijn probleem :angel wel de jouwe, jammer genoeg.

Je bent ook een jong ukkie :P maar herinneringen ophalen is leuk^^ ik haal ook herinneringen op van vorig jaar :P kijken of je iets geleerd heb, wat bij de bruggertijd wel het geval was^^
Babette<3.
Balpen
Balpen

Whaha. Nouja, ik doe nu vwo, dus het is niet zo dat we niets leren ofzo, maar ik moest dus gisteren om 8 uur melden & daarna hadden we mentorgesprekken. Dan moet je dus met die vrouw gaan praten. Nou, eigenlijk hadden we bestwel een leuk gesprek, maar ik ben echt kwaad op haar xD.

): Ik ben geen jong ukkie!
Whaha. Als je alleen mijn leeftijd weet wel, maar hier weten de meesten mijn leeftijd niet & wordt ik gelukkig ietsvan 14/15 geschat. (Damn, vorige x zat er zo'n gast die dacht dat ik 16 was, omg). Dat komt niet omdat ik like zo'n laag makeup op heb, hoor. Ik weet niet.
Maarja, t komt dan wel lekker hard aan als je zegt: "Hee, ik ben wel twaalf hea." xD.

Naja, boeie.

myn argh;
Lekker dan, zeg. Tweede beginnen, maar wel blokuur lo & D-oefentoets wiskunde maken ;S.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

@Ejell, haha, ja, ik denk wwel dat hun oren toch even tuten hoor.

Grr, ik ben rázend. Ze hebben het klaargespeelk mijn usb met AL mijn verhalen kwijt te spelen. Ik zeg het nog óf je laat hem zitten, en je blijft er met je poten vanaf óf je legt hem op mijn kamer. MAAR GA HEM VERDORIE NIET RANDOM NEERGOOIEN ;o dat ding kan overal zijn...
En dan moet je rustig blijven..
~*~
~*~

xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

@ Sarina; aaaaah, wat vreselijk! Heb je het intussen al weer gevonden? Ik snap dat je daarvan baalt zeg, vet irritant! ;s
Succes met zoeken in ieder geval! ;)
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Heel stiekem voel ik me vandaag een beetje zielig... :cry:

x
Ruka
Typmachine
Typmachine

Pff geef dan gewoon mijn naam erboj T-T ik probeer aardig te helpen, maar dan net doen alsof het je eigen idee was ofzo o.o trouwens ook nog geheel slecht toegepast o.o
Net zoals andere dingen waatmee ik me heb bemoeid o.o nooit een positieve reactie gehoord. Degene die alles hebben gejat krijgen alleen depositieve reacties, maar degene die het verzonne. Heeft is gewoon de lul T.T
*voelt zich stom om alles zomaar weg te geven*
echt teveel gedaan, lay-out en nog zo'n 20 ideeën

Grtz ruka
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Leuke dag vandaag...
begint met onweer, daarna moeten alleen staan om de bus omdat L perse wilde gaan zitten en er alleen maar plek was naast een trut met een veel te grote air. Dan tijdens de middagpauze alweer ruzie met meerdere mensen. Kom ik terug naar station L bekijkt me van geen kanten. Bus te laat stampvol, gevolg barstende hoofdpijn. Kom ik aan bushalte, dacht wel dat L zou meestappen, nee ze liet zich voeren. Niet te moeite gedaan om mij mee te vragen - terwijl mijn ma wel door de gietende regen ook voor haar reed - unfair, mijn mening. Dan eindelijk thuis: geen eten, moeten er nog achter. Fijn! -,-
~*~
~*~

xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Op zoek naar een vestje in een beige/lichtbruine kleur maar nergens te vinden :(
Zucht. Zucht. Zucht.
En ik stel het huiswerk maken (en vooral ook leren) steeds uit, want ik heb geen zin.
Hmmm. Op OV zitten werkt ook niet. Laat ik maar gaan eten en dan huiswerk maken .... :/
Jojolientje
Potlood
Potlood

Hier zit ik dan. Zo alleen en tot aal in de put. Hoe kan dat nu? Zo’n superweekend en dan vandaag zo rot! Het contrast is gewoon té groot! Ik ben eronderdoor aan het gaan maar ik weet niet eens aan wat precies. Ik heb zin om te huilen, te slaan, te schreeuwen! Zie mij! Stop het, waarom ik altijd? Doe ik het expres? Manoeuvreer ik mij altijd weer opnieuw in de rol? Of zijn het echt de anderen? Ik heb niet een iets gedaan! Behalve weer een trein missen. Godverdomme, stopt het dan nooit! Ik dacht nu eens echt dat ik met een schone lei was begonnen. Maar nee wat blijkt? Opnieuw. Was het dan weer helemaal een farce? Of was het gewoon nooit geweest wat ik dacht dat het was? Maar zo opeens boem baf, dan is het toch niet normaal? Alles loopt mis. Ik verdrink en vind mezelf niet en toch heb ik het gevoel dat ik wel mezelf ben. Te veel van dezelfde gevoelens als vroeger. De gevoelens die ik dacht achter me gelaten te hebben.
Ik ben gewoon aan het schelden, ik heb zin om ze te slaan. Maar ik weet niet precies wie ‘ze’ is en wat ik precies voel. Het is een woede, denk ik en een gigantische, maar echt gigantische machteloosheid. Net als vroeger. Culpabiliseren. Een nieuw woordje geleerd vandaag. Ik heb echt zin om iemand te culpabiliseren. Zo. Klinkt moeilijk hè. Daar heb ik jullie. Zal je leren. Mij zo gebruiken! En me dan nog laten denken dat ik niet gebruikt wordt maar een vriendin ben. Natuurlijk geen boezemvriendin, maar gewoon… ja gewoon een vriendin en ik was al blij geweest! Meer moest het niet zijn!! Iemand om wat fun mee te maken en die je toch nog wel wat kent. Meer niet.
Maar ik ben zo boos en ik weet niet precies waarom en op wie! En of ik er wel reden voor heb. Er gaat te veel doorheen. Een wirwar. Een gigantische wirwar. Weeral dat woordje gigantisch. Past hier precies wel goed.
Maar gewoon een vriendin!!! Ik zou al blij geweest zijn met, ja met wat eigenlijk? Waar stopt wat ik wil? Soms denk ik wel eens dat als die en die er niet zouden zijn wij het super zouden hebben met zijn tweetjes, maar dat is zo oneerlijk en gemeen en dan voel ik mij altijd ook weer schuldig. Vooral omdat die en die helemaal niet zo slecht zijn. Ik ken ze gewoon niet goed. En toch zit ik er elke dag mee samen. Maar sorry hoor, een sms’je zou wel op zijn plaats geweest zijn! Ik heb eens zin om degene te zijn om me te laten gaan! Waarom moet ik altijd sterk blijven? Waarom lijkt het alsof dat als ik eens slaap in de les, als ik mij eens laat gaan, als ik, als ik als ik
Waarom lijkt het als ik dat doe, alsof het fout is. Alsof het niet hoort, alsof er zojuist iets verschrikkelijks gebeurt is. Wauw! Ze heeft ook gevoelens. Jullie kennen mij niet!!! Zwijg en gebruik me niet. Stop het, ik wil het stoppen. Het is doodvermoeiend! Zie nu… Zoals het er nu voor staat gaat het dezelfde kant op zoals het begon een kleine 2 jaar geleden. Ik heb een beetje leren nee zeggen. Ik weet ook wel dat ik niet oneindig boos kan zijn op dat ze me gebruiken, maar ik ging eraan kapot en tegelijk gaf het me voldoening. Nu heeft die ene de plek ingenomen, lijkt het, en ik ben jaloers. Zoals ik ook jaloers ben om het contact van die ene met DE ene.
En dan is er nog mijn verjaardag. Ik mag nog zo hard zeggen dat het me niks kan schelen, maar het doet pijn! Verdomd veel pijn! Geef me aandacht! Op de juiste manier in godsnaam. En laat haar met rust! Zie je niet hoe moeilijk het is? Word niet zoals meter en peter! Alsjeblieft!!
En toch, laat me met rust! Ik wil je fiets- en wandeltochten niet. Ik wil niet dat gemekker en dat geklaag en geweetikveelwatnogallemaal. Het wordt tijd dat je eens leert wat je kind lekker vind en wat niet! Welke dingen het graag doet en welke niet. Het wordt tijd dat je het fatsoenlijke cadeaus geeft –als je die al niet vergeet. Oh dankjewel voor het tipboek. Heel handig. 20 hoofdstukken en 2 waar ik echt iets mee ben. Dankjewel. Oh wee als je toch nog met een verjaardagscadeau op de proppen komt en het weer iets is wat met mijn hobby te maken heeft! Dan heb ik het echt gehad. Ik weet dat de confrontatie aangaan mij niet ligt, maar ik ben nu op het punt dat ik echt wil schreeuwen. Schreeuwen en nog eens schreeuwen. Alles mag eens naar buiten. Je mag eens goed weten dat ik –
En dan die aandacht die je nu wel wilt geven! Vroeger nooit, o nee maar. En nu, man, ik moet liegen dat je een ‘nee’ als ik niet wil, accepteert.
En dan nu de advocaat!! Is het weer mama haar schuld hè!! Je moest eens weten hoe het is. Buiten het feit dat je me enorm zou helpen met me te laten zijn wie ik ben, geef je ons ook nog niet eens wat we nodig hebben. Verdorie! Waarom ook? Je was naar mijn weten nooit veel thuis en na het werk was het tv en snurken.

Crapcrapcrap! ‘Wachten moet niet hè, zonder mij door! Awel!’ Phuh, ik hoor het ze nog zeggen. Telt het omgekeerd dan niet?? En maar proberen af te kijken! Sjees ik ben toch bozer dan ik dacht en dat het nieuwe slechte nieuws nog! Geraak ik er ooit uit? Waarom kies ik de slechte ‘vrienden’? moet ik dan heel mijn leven met amper of geen vrienden doen? Alléja, waarom niet? Tot nu toe heb je het toch al prima klaargespeeld.
Jullie moesten eens weten!!!!! Jullie waren er nooit wanneer ik thuiskam, wanneer ZIJ nota bene mee naar huis kwam en ik zat te wachten tot ze weg was. Elke schooldag opnieuw.
Het begint opnieuw! Twee dingen beginnen opnieuw! Ik begin echt terug schrik te krijgen. Als de rest ook nog opnieuw gaat gebeuren dan – dan ga je me echt fameus zien instorten ofweetikveelwat. Misschien spring ik wel van een brug en dan mogen de mensen ook geen grapjes maken als ze een brug passeren. Dan mogen ze van mij ‘de waarheid als een koe’ op mijn grafsteen beitelen. En het strafste is; wat ik hier nu allemaal zeg terwijl ik zo tril en onder spanning sta, dat ga ik waarschijnlijk toch niet realiseren. Ah nee, want ons Jolien is het brave meisje dat slim is en al het huiswerk maakt en dat nog nooit dit en dat en zo braaf is en blablabla.

Afin, ik ben weer vrij goed gekalmeerd. Ik wist niet dat schrijven zo kon helpen. Ik denk dat ik onderweg nogal veel beschuldigingen geuit,maar ik denk dat ik dat eens nodig heb om mijn woede af te reageren. Het laatste woord is hier (voorlopig) dus over geschreven: culpabiliseren.
"Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away"
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Ik kan dit kut gevoel maar niet van me afzetten!!
Ik voel me er zo klote onder.
Hoor je eerder op de dag nog dat er een persoon van 93 is aangerand, denk je "hoe halen ze het in hun hoofd om dat bij iemand die zo oud is te doen".
Nou, andersom kunnen ze er ook wat van! :( Godverdomme...
Voelde me gelijk totaal niet meer op mijn gemak. Nu nog niet.
Misschien moet ik dit nieuwe werk toch maar laten schieten... :(
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
Ruka
Typmachine
Typmachine

Oei o.0 klinkt echt erg o.0 wat doe je voor werk als ik vragen mag?
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Leuk dat ze op werk rekening met je houden.... Niet dus -.- Verdomme. Moet ik er weer heen. Heb daar helemaal geen zin in.
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Sommige mensen zijn echt hardleers. Vandaag verdomme weer een poging :x
That's two strikes... Three and he's out! :evil:
Saskjezwaard
Computer
Computer

Printers!!!! Wat heb ik toch een godsgruwelijke hekel aan die dingen! Vorige week maandag deed dat k*tding het ook al niet toen ik iets uit moest printen, er kwamen alleen maar lege blaadjes uit. Nou ja, 1 keer, dat moet kunnen. Moet ik vandaag weer iets uitprinten, papier op. Oke, dat kan nog wel.
Dus ik er papier ingedaan, ook nog in de juiste lade (vond ik al heel knap van mezelf^^), druk ik weer op printen, doet ie het weer :D yes, ik helemaal opgelucht maar natuurlijk ging het weer fout --' het 2e blad bleef in de printer hangen waardoor ik helemaal niks meer kon printen :gr: ik heb echt een hekel aan dingen die niet doen waar ze voor gemaakt zijn. Noem jezelf geen printer als je niet kan printen :gr: nu is t hopen dat alles lukt vandaag :?
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Waaah, vrijdag moeten de eerste twee hoofdstukken van mn documap al af zijn, ik ben nog niet eens op de helft van de 1e! Ö
ZUCHT. heeeeelp!
Ruka
Typmachine
Typmachine

Pff irritant als mensen je laten vallen zeg T-T gewoon alles in een keer verpest.. Dan maken ze je boos en dan wel steeds hun zien... geen tijd toch? Dender op dan o_0
vijand... vijand... pfff gaat niet T-T

- Komatsu Nana/Hachi
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik denk nu echt constant in m'n hoofd AARGHHH: moet één of ander project voor engels doen over de opwarming van de aarde ofzo (het is engels geen bio -.-') maargoed en dan moet ik er ook nog eens 750 woorden over doen! Dat gaat me niet lukken ofzo... -.-'
When the power of love overcomes the love of power.
Imke
Ex-staflid
Ex-staflid

Tja, en dan lig je een dag (of eigenlijk een uur) voordat je jarig bent, de hele dag ziek in bed. FML.
Ruka
Typmachine
Typmachine

Ik HAAT mensen die denken dat ze alles beter weten T-T JEZUS, neem is iets van andere mensen aan zeg. Iedereen denkt altijd met zijn kuttige kutkop dingen beter te weten als andere.
Zal ik wat vertellen.... DAT DOE JE NIET. Ik ken je nog niet eens en jij mij niet. Dus doe niet of je me wel kent vies irritant stuk stront! Als ik zeg dat ik het niet zo bedoel dan is dat toch zo!!! Ik weet toch wat er in mijn hoofd omgaat.
Gedraag je normaal en niet alsof je de koning bent ofzo... Vieze vriendjes politiek en shit.
Haat aan mensen... Haat aan mensen.... Als mensen zo door blijven gaan kom ik daar natuurlijk nooit vanaf....
Dat is pas oneerlijk.

- Komatsu Nana/Hachi
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Pffff, ik verveel me. --'
En ik wil schrijven omdat ik mijn verhaal al zo lang aan het verwaarlozen ben. Zucht. Waar is mijn inspiratie gebleven? ;-;

x
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”