-

Rijm of niet hier kun je al je gedichten, haiku's, diepzinnige poëzie en gedachtespinsels kwijt.
Plaats reactie
Komo
Puntenslijper
Puntenslijper

Het ruikt hier wel naar jou
Maar de geur beukt in mijn neus-
vleugels buigen van de stank
storten een zware dood
Ik wou nog iets zeggen, maar ik weet niet meer, dan was het zeker niks
Alfred_Schopen
Puntenslijper
Puntenslijper

hmm het is wel pakkend!
Waarschijnlijk zo aantrekkelijk voor mij omdat het zo ellendig klinkt :) Geen roze ponys en regenbogen voor mij.
Bruusk verwijdert van de plaats waar ik behoor,
werd elke daad een zoete herinnering.
Mezelf afvragend, wat is een plaats waar je behoort?
P_Westdijk
Typmachine
Typmachine
Contacteer:

Geen echte liefhebber van gedichten, maar af en toe probeer ik er toch één te lezen. Deze valt helaas niet in mijn smaak. Het is een beetje te deprimerend naar mijn zin omdat ik er geen vat op krijg, het leest alsof de woorden los van elkaar staan en ik slaag er niet in om tussen de regels door te lezen met wat voor gedachte je dit schreef. Soms kan ik de leemten opvullen en me inbeelden met wat voor pijn iets geschreven is. Heel waarschijnlijk wijkt mijn fantasie van de werkelijkheid af, maar dat doet er eerlijk gezegd voor mij niet toe omdat ik toch het gevoel behoud begrip te hebben voor de situatie die tot het gedicht heeft geleid. Wil je de tijd nemen om het toe te lichten?

Laat mijn reactie je beslist niet afschrikken om meer te publiceren. We verschillen eenvoudig van smaak, maar ik blijf nieuwsgierig naar het antwoord op mijn vraag.
Writing has laws of perspective,
of light and shade just as painting does, or music.
If you are born knowing them, fine.
If not, learn them.
Then rearrange the rules to suit yourself.
Plaats reactie

Terug naar “De Gedichtenbundel”