de afgelopen 2 dagen verveelde ik me nogal hard en heb dit dus maar geschreven
persoonlijk vind ik het verhaal wat nergens over gaat nogal slecht
een vriendin.van me vond het echt prachtig
en ik wil wel eens weten wat jullie ervan vinden
heeft iemand onder jullie ook misschien een idee voor een titel ??
Daar stond ze dan, met haar hemels blauwe ogen en haar prachtige brede lach. De heldere gouden waterval die langst haar lief en snoezig hoofdje naar beneden daalde woekerde rustig mee met het zachte briesje dat doorheen het open veld ruiste.
Ze was een uiterst bijzonder knap meisje. Zo mooi dat de meeste jongens er alleen maar van konden dromen. Maar ik had het genoegen om deze wonderbaarlijke avond met haar te delen.
Barend met hemelse gedachte en met het gevoel alsof ik zweefde wandelde ik vanuit de hobbelige aardeweg doorheen het natte grasveld richting de appelboom waaronder ze op me wachtte.
Iedere pas die ik maakt was een pas dichter bij haar en bij iedere pas ging men hart steeds sneller slaan.
Toen ik nog maar slechts minieme meters van haar verwijderd was kwam ze naar me toe.
" Ik heb je gemist. " zei ze.
" Ik jou ook, maar ik heb iets voor je; Draai je om en sluit je ogen maar. " antwoordde ik. Ze keek nog even heel verliefd in mijn ogen en draaide zich om.
Rond haar nek hing ik een gouden hanger in vorm van een hart. " Mag ik me weer omdraaien ? " vroeg ze. " Nog even wachtten. " zei ik en ik deed mijn haar weer de plooi in.
" Draai je nu maar om. "
Ze draaide haar om en reikte haar hand voorzichtig richting de gouden hanger. " Ssshhtt..." Fluisterde ik en legde mijn vinger te rust op haar tedere lippen. " Voor je iets zegt, wil ik je nog wat vragen." Mijn benen trilden van de zenuwen. Want ik wist dat wat ik nu ging zeggen mijn leven voorgoed zou veranderen. " "Euhmm...Ik weet niet hoe ik moet verwoorden maar..euhmm....." ?? Mijn vinger gleed van haar lippen af en ik nam haar zachte handen vast. " Zou je mijn meisje willen zijn ??
Ze reageerde verwonderd: " Misschien beantwoord dit je vraag ??"
Ze draaide haar hoofd zijdelings richting het mijne en tuitte haar lippen. Ik voelde een lichte tinteling in die van mij en de overheersende drang om ze op de hare te drukken.
Onze getuite lippen kwamen steeds dichter bij elkaar.
" .....daar ga ik dan...." dacht ik. Het gevoel dat ik kreeg op het moment dat onze lippen voor het eerst contact maakten was echt MAGISCH. Het was die kus die gevuld was met passie, met liefde en met rust. Het was die kus die beschreef wat echte liefde is. Hij was prachtig, hij was waardevol ! Hij was mooi en oh zo bemind.
Het voelde aan als een teken. Een teken van verbondenheid. Een teken van......van alles wat goed is. Die kus verlangde naar meer steeds meer en meer.
Hij raakte me diep en liet me inzien dat we elkaar toebehoren. Jammer genoeg was dat zalige en erg intieme moment na enkele seconden al voorbij. " Zijn we nu... vriendje en vriendinnetje ? " vroeg ik verlegen. " Ik wil het wel, maar alleen als jij het ook wilt natuurlijk. " zei ze.
"Ja ! Natuurlijk wil ik dat. Ik kan me geen beter meisje als jij voorstellen." antwoordde ik.
We legden ons neer in het uitgestrekte open veld.
Ik met men armen ontspannen achterover en zij met haar hoofd op mijn brede borst gedrukt.
Vol genot keken we naar de ondergaande zon en praatten we over de mooie dingen die al beleefd hadden.
Einde
veel leespleziet
titeloos verhaall
Ben de eerste die het leest
..
mijn reacties:
Wel een leuk verhaal maar kort en erg vaag...
niet helemaal begrijpelijk
Ik ga je niet verbeteren op spellingsfouten enzo want daar zijn andere mensen voor (en mijn spelling is ook niet super)...
Welkom op het OV..
Je kunt jezelf voorstellen bij een forum...
http://www.onlineverhalen.nl/forum/viewforum.php?f=15 (dit is de link naar dat forum)....
Het typex team kan je verhaal verbeteren en scannen enzovoort als je dat wilt..
je moet het verhaal dan naar hun op sturen...
Jochem

mijn reacties:
Wel een leuk verhaal maar kort en erg vaag...
niet helemaal begrijpelijk

Ik ga je niet verbeteren op spellingsfouten enzo want daar zijn andere mensen voor (en mijn spelling is ook niet super)...
Welkom op het OV..
Je kunt jezelf voorstellen bij een forum...
http://www.onlineverhalen.nl/forum/viewforum.php?f=15 (dit is de link naar dat forum)....
Het typex team kan je verhaal verbeteren en scannen enzovoort als je dat wilt..
je moet het verhaal dan naar hun op sturen...
Jochem
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
-
- Puntenslijper
artikel
ik snap wel wat je bedoelt met vaag
het is immers als je het brkijkt een beschrijving van een kus
bedant voor het lezen en het reageren
ik snap wel wat je bedoelt met vaag
het is immers als je het brkijkt een beschrijving van een kus