Beste leden
Vanaf nu zijn de nominatie"bussen" geopend. De nomineerknop is geactiveerd in de desbetreffende genres. Dus vanaf nu kunnen jullie jullie favorieten verhalen (2011), kortverhalen, fanfictie verhalen (2011), gedichten en afgemaakte verhalen nomineren voor de OV Awards.
Aan alle leden veel succes toegewenst!
Patrick
Let's start nominating!
Moderator: Patrick
Hmm, ik kan alleen de afgemaakte verhalen nomineren.
Dat is niet de bedoeling, of wel?
Bij de anderen (bijv. fictie) staat wel een nomineer-knop, maar ik kan er niet op klikken.
Ligt dat aan mij of... ?
Dat is niet de bedoeling, of wel?
Bij de anderen (bijv. fictie) staat wel een nomineer-knop, maar ik kan er niet op klikken.
Ligt dat aan mij of... ?
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Bij mij werkt het X3
Maar krijgt diegene te weten dat die genomineerd is? En door wie?
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Super
Ben blij dat het nu dan wel werkt! Blijkbaar heb ik de permissies niet volledig correct ingevuld, maar kon ik door mijn geavanceerde permissies wel nomineren :p

Why are you so frightened? Have you no faith?
Ruka schreef:Bij mij werkt het X3
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Sorry over het hoofd gezien 
De schrijver krijgt pas bij de sluiting van de nominatieronde te weten dat hij van iemand een nominatie ontvangen heeft. Door wie uiteraard niet. In elke categorie zullen de 5 verhalen met de meeste nominaties in de stemming gezet worden.

De schrijver krijgt pas bij de sluiting van de nominatieronde te weten dat hij van iemand een nominatie ontvangen heeft. Door wie uiteraard niet. In elke categorie zullen de 5 verhalen met de meeste nominaties in de stemming gezet worden.
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Een kleine update voor jullie: inmiddels zijn er door jullie al 28 nominaties uitgedeeld. (Uiteraard zijn meerdere nominaties op hetzelfde verhaal meegeteld.)
Blijf zeker nomineren! Nomineer de beste verhalen van 2011, de beste afgemaakte verhalen, de beste kortverhalen, de beste gedichten en de beste fanfictie verhalen!
Voor de duidelijkheid: elk lied heeft een oneindig aantal nominaties om uit te delen!
Blijf zeker nomineren! Nomineer de beste verhalen van 2011, de beste afgemaakte verhalen, de beste kortverhalen, de beste gedichten en de beste fanfictie verhalen!
Voor de duidelijkheid: elk lied heeft een oneindig aantal nominaties om uit te delen!