Wat is gevoel een kut woord eigenlijk. In mijn leven heb ik veel liefde gekend, een relatie van bijna drie jaar waar ik veel lief en leed hebt gedeeld. Dit was een zeer mooie romantische relatie geweest omdat dat een meid was met gevoel en zal die lieve Sofie dan ook nooit meer vergeten. Ondanks onze tegenstrijdigheden heb ik er toch een punt achter gezet in die tijd. Spijt, dat ik het uitgemaakt had ik er zeker van het eerste jaar half jaar, dat kwam omdat ik iets miste in mijn leven, iemand die er voor je was naast je vader en moeder, iemand die jou door en door kent.
We deden alles samen, je kent het wel!!! Na dat half jaar dat het uit was kwam ik los, samen met vrienden hebben we een geweldige tijd doorgemaakt, veel uitgeweest en vele lieve mensen ontmoet. X en Y die mij geholpen hebben in die tijd is onvergetelijk, zij waren diegene die mij door dat eerste half jaar hebben heen getrokken, ben ze daarom ook voor mijn hele leven, zoals het nu is, dankbaar.
Het is ook voor een Nederlander moeilijk om iets nieuws te zoeken in je leven als je het gevoel hebt dat je alles hebt gehad van kaviaar tot aan patat. Toch heb ik voor mijn gevoel het licht gezien dat er meer is als kaviaar en patat en dat is respect voor mensen en dat er meer is als alleen maar liefde en dat is je eigen carrière voorop te zetten. De komende tijd ga ik dit alleen maar meer doen, want ga na dit schooljaar mijn laatste fase in van mijn jeugd.
Heb verschillende dromen die ik ook werkelijkheid ga maken na dit laatste jaar. Wil veel van de wereld zien, nog meer zinvolle mensen ontmoetten en een mooie opleiding in de richting van de Media. De Liefde komt wel weer en anders maar niet. Ben de afgelopen maanden verliefd geweest op een geweldig meisje die mij een ander licht heeft laten zien van de wereld en haar ben ik ook weer zeer dankbaar en wat er ook gebeurd zij heeft dat plaatsje in mij hart veroverd. Gelukkig heb ik op dit moment een geweldige klas, een geweldige opleiding, een geweldig bijbaantje en geweldige vrienden en een warme familie. Toch is gevoel toch geen kut woord, zolang je er maar over praat en of over schrijft.
Precies 1 jaar geleden
Moderator: Patrick
-
- Potlood
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door Ronaldjecas op 16 apr 2007 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.
..
o.o
Wat mooi. Serieus. Ik weet niet of het een klein verhaaltje is of dat je verder gaat. Maar als het een klein verhaaltje is, dan is die zeker weten mooi en heeft het ook een goed eind, maar als die langer wordt, wil ik zeker meer o.o
(: <3
o.o
Wat mooi. Serieus. Ik weet niet of het een klein verhaaltje is of dat je verder gaat. Maar als het een klein verhaaltje is, dan is die zeker weten mooi en heeft het ook een goed eind, maar als die langer wordt, wil ik zeker meer o.o
(: <3
Aah, gevonden! xD
Mijn eerste gedachte nadat ik jouw verhaal heb gelezen: Meer!
Ik vind het echt een mooi verhaaltjes, vooral omdat het over je echte leven gaat (?). Je wordt er inderdaad ingetrokken. En ja, ik weet niet, maar het is zo wijselijk ofzo? Weet er geen andere woord voor, maar het spreekt me echt aan!
Mijn eerste gedachte nadat ik jouw verhaal heb gelezen: Meer!
Ik vind het echt een mooi verhaaltjes, vooral omdat het over je echte leven gaat (?). Je wordt er inderdaad ingetrokken. En ja, ik weet niet, maar het is zo wijselijk ofzo? Weet er geen andere woord voor, maar het spreekt me echt aan!
Huil niet over wat je kwijt bent, maar wees blij dat je het hebt gehad.
-
- Potlood
- Contacteer:
Er komt nog veel meer...
Ik hoop het dat er nog veel meer komt
het is mooi.. raakt me

Acta est fabula!!! Sanis libris, vita lacuna ...
-
- Potlood
- Contacteer:
Blij dat jullie mij verhalen leuk vinden.. Hou van gepassioneerd schrijven. Misschien dat jullie ook ik iets kunnen vertellen over dit soort ervaringen? natuurlijk een mening over mijn verhaal is ook ook zeer gewenst...