Blind For You

Op dit dek kun je al je Romantische Fan fictie verhalen kwijt. Zwijmel weg, maar kijkt uit voor de ijsberg.
Plaats reactie
Imke
Ex-staflid
Ex-staflid

Ehm... Hallo!

Jep, 'alweer' een nieuw verhaal van mij en wederom een fanfictie. Wat een verrassing! Echter, dit verhaal is in principe al af.
Blind For You is de fanfic die ik vorig jaar voor NaNoWriMo (een schrijfwedstrijd waarbij je in de maand november een verhaal van minstens 50.000 woorden schrijft) heb geschreven. Het was mijn tweede poging bij deze wedstrijd en ik kan dan ook trots zeggen dat ik het afgelopen jaar heb gehaald! Een verhaal van 52.136 woorden dat helemaal af is!

Een paar maanden geleden ben ik begonnen met het editten van dit verhaal, want het is natuurlijk heel haastig geschreven waardoor veel kwaliteit verloren gaat. Het editten gaat langzaam, eeeeerg langzaam, maar dat komt omdat ik niet veel tijd heb in verband met school en omdat ik volledig geconcentreerd wil zijn bij het editten van dit verhaal. Echter heb ik nu al redelijk wat. De hoofdstukken zijn vrij lang, dus die zal ik in delen posten.

Deze fanfic gaat (surprise, surprise!) over de Canadese band Simple Plan. Voornamelijk over frontman Pierre Bouvier, maar de rest van de band komt ook aan bod.
Ruby Parker, een meisje van 22 uit het verre Engeland, heeft besloten om een jaar au pair te worden in een vreemd land. Ze komt terecht bij een leuk gezin en neemt de zorg voor de driejarige Julia op zich. Maar wordt het gezin op een gegeven moment niet té leuk voor Ruby?

Note 1: Pierre Bouvier heeft in het echt geen dochtertje dat Julia heeft. Lachelle (uit het verhaal) is wel zijn verloofde in het echt en ja, ze verwachten ook een baby, maar hun gezinssituatie in dit verhaal heb ik zelf geschetst.

Note 2: De titel van de fanfic komt het liedje Blind For You van de Nederlandse band Di-rect (toen Tim nog zanger was) (dus toen ze nog leuk waren) (meeeeh ik mis Tim :( )
Enjoy!
Laatst gewijzigd door Imke op 05 okt 2011 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Imke
Ex-staflid
Ex-staflid

BLIND FOR YOU

But did you know I was blind for you?
Did you know 'bout the fantasies I had?
And where the answers won't come around
I blame myself for being me again and again

ZOMER
Imke
Ex-staflid
Ex-staflid

Hoofdstuk 1.

Het was complete chaos op Montréal-Pierre Elliot Trudeau International Airport. Om de een of andere vage reden die Ruby nooit duidelijk zou worden, leek het wel alsof de halve wereldbevolking vandaag had besloten om op vakantie te gaan en daarbij dit vliegveld in Montréal te passeren. Normaal had ze het prachtig gevonden en was ze waarschijnlijk op een bankje gaan zitten om alle voorbijgangers te observeren, iets wat ze graag deed, maar vandaag was daar geen tijd voor. Er was al veel te veel fout gegaan tijdens haar reis.
Ten eerste was er iets misgegaan met het inchecken in Heathrow, waardoor het nog maar de vraag was geweest of ze nog meekon met de vlucht die ze al tijden geleden geboekt had. Vervolgens had het vliegtuig flinke vertraging gehad en toen ze eindelijk op haar plek zat, bleek dat ze de verkeerde stoel toegewezen had gekregen. Na een hoop gedoe en geregel van de stewardessen was ze uiteindelijk in een andere stoel midden in het vliegtuig neergezet en niet bij een raampje, waar ze eigenlijk vanuit was gegaan en waar ze stiekem op gehoopt had. Natuurlijk was als klap op de vuurpijl ook nog haar bagage zoekgeraakt in Montréal en had ze twee uur langer moeten wachten dan gepland.
En nu moest ze als een gek een taxi zien te regelen, in de hoop dat ze niet veel te laat aan zou komen bij haar eindbestemming, want de eerste indruk zou cruciaal zijn. Dat was iets dat ze al weken tegen zichzelf zei en waar ze zich erg aan vasthield, dus ook ondanks dit moest ze dat niet vergeten.
Een beetje angstig keek ze om zich heen terwijl ze haar bagagekarretje met moeite voor zich uit duwde. Mensen om haar heen keken geamuseerd toen ze Ruby zagen stribbelen met het karretje dat helemaal vol lag, maar zelf wist ze wel beter. Die mensen wisten niet wat ze hier in Canada kwam doen en hoe lang ze zou blijven, dus hoeveel spullen ze nodig zou hebben. Daarom bleef ze dapper doorduwen en de bordjes richting de uitgang volgen, net zo lang totdat ze eindelijk buiten stond en de warme zon direct op haar huid voelde stralen. Het was heerlijk weer, maar dat verbaasde Ruby niets; het was tenslotte eind augustus, dan hoorde het mooi weer te zijn.
Twijfelend keek ze of ze ergens misschien een taxi zag en tot haar opluchting zag ze een eindje verderop een grote parkeerplaats waar ook een taxiplaats bij was. Ze begon het karretje in die richting te duwen, terwijl ze voelde hoe haar hart sneller begon te bonzen. Het moest nog steeds tot haar doordringen, maar het was toch echt zo; ze was in Canada. Ze was echt in Canada aangekomen.
Ze kon de grijns op haar gezicht maar moeilijk verbergen toen ze bij de taxiplaats aankwam en naar één van de taxichauffeurs gebaarde. Die stapte direct uit om haar met haar bagage te helpen en niet veel later zat Ruby op de leren achterbank van de knalgele taxi. Ze had het adres, dat nogal onwennig voor Ruby was, doorgegeven en keek nu uit het raampje naar buiten.
Al vaker had ze in haar eentje gereisd, maar ze kon zich niet herinneren dat het ooit zo’n chaotische reis was geweest. Ruby was geen persoon om vlug in paniek te raken, maar de samenhang van omstandigheden hadden haar nu toch wel enige kriebeltjes bezorgd. Als ze echt te laat ging komen, zou dat een lekkere eerste indruk geven. Geweldig.
Toch probeerde ze zich enigszins te ontspannen op de lederen achterbank. Ze controleerde haar telefoon, verwijderde drie berichten die aangaven dat ze zich in een ander land begaf (alsof ze dat zelf nog niet doorhad) en stuurde een bericht naar haar ouders om te laten weten dat ze eindelijk onderweg was na de stressvolle reis. Daarna keek ze eindelijk voor het eerst eens goed naar buiten.
Ze was in Canada. Het was haar gelukt. Deel één van haar grote avontuur zat er al op.
Ruby probeerde de omgeving zo goed mogelijk in zich op te nemen en genoot er met volle teugen van. Al jaren droomde ze ervan om rond te rijden door het land dat haar al van kleins af aan fascineerde en nu kwam die droom uit. Ze voelde hoe een grijns op haar gezicht verscheen. De snelwegen en weilanden leken precies op die in Engeland, maar toch voelde het anders. Het was alsof ze veel mooier waren, veel specialer.
Canada, het land waar ze al zo lang heen wilde en nu eindelijk was. En dat voor een enorm lange tijd. Ergens was ze wel een beetje zenuwachtig, maar door alle eerste indrukken explodeerde ze zowat van enthousiasme en opwinding. De gedachte dat ze een jaar (een jaar!) in dit land ging verblijven, maakte haar zo belachelijk vrolijk dat ze zin kreeg om de taxichauffeur erover te vertellen, alleen maar zodat ze haar blijdschap kwijt kon. Echter keek die nogal verveeld en niet al te blij, dus besloot ze hem er maar niet mee lastig te vallen. Ze beet glimlachend op haar lip en keek opnieuw naar buiten.
Het was al eind augustus en dat was ook te merken. De zon stond fel aan de hemel en alleen iemand die er heel veel aandacht aan zou besteden, zou heel misschien ergens een minuscuul wolkje kunnen spotten. Zodra ze van de snelweg waren en zich meer in de bewoonde wereld begaven, merkte Ruby dat de meeste mensen die zich op straat bevonden zomers en vrolijk gekleed waren en dat zorgde voor een gezellige sfeer. Ze wist niet of het kwam doordat ze al zulke positieve beelden had van Canada, maar het versterkte haar gevoel in ieder geval erg. Vrouwen droegen open sandaaltjes of hoge stilettohakken onder hun blootgevende jurkjes, terwijl de meeste mannen zich in shirts of blouses met korte mouwen hadden gekleed en op teenslippers de straten afstruinden. Toeristen met dure fototoestellen in hun handen, winkelende scholieren en studenten met armen vol tassen van hippe kledingwinkels, zakenmannen met lederen aktetassen en iPhones of BlackBerry’s aan hun oor en zo waren er nog veel meer verschillende types mensen, die Ruby niet zo snel kon plaatsen. Ze kon het niet laten om te glimlachen.
Het duurde even voordat ze het drukkere centrumgedeelte voorbij waren en een luxer woonwijk inreden. Ruby boog zich wat verder naar het raampje toe om goed naar buiten te kunnen kijken en voelde hoe haar mond een stukje openviel. De huizen in deze straten waren op zijn zachtst gezegd… Wat was er het goede woord voor?
Groot.
Vol ontzag staarde Ruby naar de enorme huizen, die allemaal stukken uit elkaar stonden om aan te geven hoeveel grond er bij de huizen hoorde. Alle huizen hadden stuk voor stuk een gigantische oprijlaan en auto’s voor de deur staan waar Ruby nog niet eens over durfde te dromen. Voor zover ze kon zien, hadden alle huizen ook nog grote tuinen en hoogstwaarschijnlijk zouden die ook allemaal een zwembad bevatten, vermoedde Ruby.
Aangezien de chauffeur steeds meer vaart minderde, begon ze zich af te vragen of ze hier soms zou moesten zijn. Dat kon niet zo zijn. Toch?
“Mooie buurt,” mompelde ze toen tegen de chauffeur. Die keek haar met opgetrokken wenkbrauwen via het achteruitkijkspiegeltje aan en leek zich af te vragen wat Ruby hier in vredesnaam deed als ze zich niet eens bewust was van het feit dat dit zo’n rijke buurt was. Hij haalde zijn schouders op en Ruby besloot nu officieel dat hij geen goede gesprekspartner was.
Het was niet druk op deze straten en Ruby vroeg zich af hoe dat kwam. Zouden al die rijke mensen die hier woonden het te druk hebben met werken, waardoor ze zich dit konden veroorloven, of zouden ze op deze mooie dag juist lekker achter in de tuin aan hun eigen zwembad liggen? Ze kon zich wel voorstellen wat zijzelf zou doen. Ze verbaasde zich nog een tijdje over de grootte van de huizen, maar toen bracht de chauffeur de taxi tot stilstand.
“Uw bestemming.”
Melian
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team
Contacteer:

Een verhaal van Imke, daar moet ik natuurlijk bij zijn! ;D En weer eens Pierre Bouvier... Oh, the memories. xD

Het begin vind ik meteen al heel erg leuk, de zenuwachtige sfeer en tegelijkertijd dat jippie-gevoel kwam me heel bekend voor. Vorig jaar in de zomer zat ik in een gastgezin in Duitsland, weliswaar maar twee weken, maar dat vond ik al heel spannend, en wat Ruby hier gaat ondernemen is natuurlijk weer een stapje verder... Dat herkende ik in de tekst meteen, which is good. ^^

En die stukjes over de taxichauffeur:
Imke schreef: Echter keek die nogal verveeld en niet al te blij, dus besloot ze hem er maar niet mee lastig te vallen.
Imke schreef:Hij haalde zijn schouders op en Ruby besloot nu officieel dat hij geen goede gesprekspartner was.
Geniaal. xD

Ben benieuwd naar het gezin... *wenkbrauwwiebel*
xoxo <3
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Waaah, Imke!
Zelfde reden als Melian; Imke schrijft een verhaal, ik moet het lezen :D
Btw, ik hoop dat je wel doorgaat met Eyes like a hurricane ;)
Maar even over dit stukje.
wow. echt geweldig! :d
Die sfeer, echt super! Ik ben 4 jaar geleden ook in Canada geweest, dus ik weet wat voor land het is en dat is ook wel te merken in jouw stukjes, dat het echt een bijzonder land is (:

Haha, die stukjes die Melian aanhaalde, daar moest ik ook bij lachen xd
Snel verder :d
Ik ben zeker een trouwe lezer!
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Wow goed! Ik ken Simple Plan en Pierre Bou... Dinges helemaal niet, maar hopelijk maakt dat niet al te veel uit (; Ik ga zeker lezen!
When the power of love overcomes the love of power.
monsterous
Potlood
Potlood

Ahhh ik hou van Simple Plan! Wat leuk, zo'n verhaal daarover. Je eerste stukje heb ik met plezier gelezen in ieder geval. Echt super, sowieso omdat je een fijne schrijfstijl hebt.
Ben benieuwd naar de rest! (:
Imke
Ex-staflid
Ex-staflid

Melian schreef:Een verhaal van Imke, daar moet ik natuurlijk bij zijn! ;D En weer eens Pierre Bouvier... Oh, the memories. xD
Hihihi. <3
Wat een lieve reacties allemaal! Dank jullie wel! Hier is weer een nieuw stukje :)

OH TROUWENS. Pierre heeft in reallife dus serieus een dochtertje gekregen een aantal weken terug (hij heeft het zelf nog niet bevestigd, maar goed, het hele fandom weet het toch wel). Ik wil zo graag weten hoe ze heet! Stel je voor dat ze Julia heet :D

~

Ruby voelde hoe haar hart een sprongetje maakte, maar besloot met moeite nog even geen blik naar buiten te werpen. Het zien van haar nieuwe thuis voor het komende jaar had wel even wat meer tijd nodig dan een enkele, haastige seconde. Daarom bukte ze zich voorover, pakte haar portemonnee en betaalde chauffeur het verschuldigde bedrag. Hij nam het aan, bedankte haar op beleefde toon en stapte uit om haar deur open te maken. Vlug schuifelde Ruby van de achterbank met haar rugzak in haar hand en draaide zich bewust de verkeerde kant op toen ze uitstapte. De chauffeur had haar twee loodzware koffers al moeizaam uit de kofferbak getild en overhandigde haar die nu.
“Bedankt,” reageerde Ruby afwezig. Ze hees de rugzak over haar schouders en nam in beide handen een koffer, waar gelukkig wieltjes onder zaten. Even keek ze nog toe hoe de chauffeur weer instapte en wegreed, maar toen haalde ze diep adem. Dit was het moment van waarheid. Ruby draaide zich om.
Na een eerste blik op het huis voelde ze een vreemd gevoel door haar lichaam gaan dat ze niet helemaal kon plaatsen in die paar seconden. Het prikkelde een beetje, alsof ze op het punt stond om iets te doen dat tegen de regels inging.
Het huis waar ze voor stond, was net zo groot als alle andere huizen die Ruby tot nu toe in deze straat had gezien. Grote ramen bevonden zich aan de straatkant, waardoor het een moderne indruk gaf en dat beviel Ruby goed. Er hingen echter licht doorschijnende gordijnen voor, waardoor het niet meteen mogelijk was om naar binnen te gluren. Hoogstwaarschijnlijk zou je wel naar buiten kunnen kijken als je binnen zat, dacht Ruby. De voordeur bevond zich in een soort inham met een boog erboven gevestigd, waar een schattig bankje onder stond met een paar grote planten ernaast. Driekwart van de voordeur bestond uit glas, maar ook hier kon je niet zomaar doorheen kijken.
Na even vol verwondering naar het huis (vanaf wanneer mocht je een huis eigenlijk een villa noemen?) te hebben gestaard, begon Ruby toch maar de oprijlaan op te lopen. Die was gemaakt van grote, lichtkleurende keien en werd omgeven door felgroen gras. Perfect gemaaid, waarschijnlijk tot op de centimeter na. Ze maakte een flauwe bocht naar richting het huis. Of villa dus. Ruby was er nog niet helemaal over uit.
Aarzelend bleef ze onder de boog bij de voordeur stilstaan. Ze zette haar koffers neer, slikte en drukte toen met een razend hart op de deurbel. Nu was ze wel zenuwachtig. Ze friemelde aan het kralenarmbandje om haar rechterpols en schuifelde met haar linkervoet over de steentjes heen, terwijl ze naar haar felrood gelakte teennagels keek.
Geen reactie.
Een beetje verbaasd keek Ruby na een tijdje weer op, maar ze zag nergens schimmen verschijnen achter de deur. Waarschijnlijk hadden ze haar niet gehoord. Daarom drukte ze opnieuw op de deurbel, dit keer een tikkeltje langer en wachtte met inhouden adem af.
Maar ook dit keer kwam er geen reactie.
Ruby begon zich nu af te vragen wat er aan de hand kon zijn. Toen duidelijk was dat er vertraging was met het vliegtuig en door het verliezen van haar bagage, had ze meteen opgebeld. Ze zouden er rekening mee houden en het was geen probleem blijkbaar. Voor de derde keer drukte ze op de deurbel.
Eindelijk klonk er het haastige getik van hakken, het geblaf van een hond en kon Ruby iemand horen praten. Het leek een nogal gehaast gesprek, maar wat er precies gezegd werd, verstond Ruby niet aan de andere kant van de deur. Voordat ze het doorhad, was het gesprek blijkbaar afgelopen en werd de voordeur opengetrokken.
“Hallo,” zei Ruby vlug en ze vervloekte zichzelf dat ze de trilling in haar stem niet kon voorkomen. “Ik ben Ruby. De au pair.”
Ze bekeek de vrouw voor haar aandachtig en moest haar uiterste best doen om niet te gaan staren. Vol bewondering nam ze de vrouw in haar op. Zij had lange, vuilblonde haren die steil langs haar gezicht vielen en precies de goede lengte hadden. Ruby was er direct weg van en wenste dat zij ook zo’n haren had, in plaats van haar eigen, saaie kapsel. De vrouw droeg een lichtblauw zomerjurkje dat haar gebruinde lichaam goed liet zien en haar hoge, zwarte pumps met een open teen sloten het geheel af. Een aantal zilveren armbanden rinkelden om haar polsen en ze droeg een opvallende ketting die haar erg goed stond. Ze keek Ruby even verward aan terwijl ze tegelijkertijd probeerde om de hond binnen te houden.
“Oh, ja, natuurlijk!” reageerde ze na een paar tellen eindelijk. “We hebben elkaar al eens aan de telefoon gehad. Sorry, het is even chaos hier in huis. Ik moet er eigenlijk ook meteen vandoor. Ik ben Lachelle, trouwens. Lachelle Farrar. Delilah, ssh!”
Het hondje hield zich dit keer ook daadwerkelijk stil, waardoor Ruby een snelle blik op hem (of haar, aan de naam te horen) wierp. Het was een voornamelijk zwarte chihuahua, maar diens hals en buik waren gedeeltelijk wit. Ze had spitse oren en chocoladebruine ogen, wat haar een schattige uitstraling gaf.
Ruby deed een stap naar voren en schudde de uitgestoken hand van de vrouw, terwijl ze slikte. Dit was niet bepaald het welkom dat ze in gedachten had, als ze heel eerlijk moest zijn.
“Ruby Parker dus.”
“Kom binnen,” zei Lachelle, terwijl ze een stap opzij deed voor Ruby.
Ruby voelde hoe ze lichtjes bekeken werd en pakte opnieuw met moeite haar koffers op, waarna ze voor de eerste keer een voet over de drempel van het huis zette.
“Pierre is er nu niet en hij komt vanavond pas terug,” begon Lachelle met een blik op haar blinkende horloge, “en ik ben al bijna te laat voor mijn afspraak bij de nagelsalon, ben ik bang. Ik zal je even je kamer wijzen.”
Ruby knikte, maar wist niets te zeggen. Lachelle leek aardig, maar het voelde niet prettig dat ze blijkbaar was vergeten dat Ruby nu zou komen. Een au pair nam je toch niet zomaar in huis? Blijkbaar was het voor Ruby een belangrijkere zaak dan voor Lachelle. Het was alsof zij dit even tussendoor deed, terwijl Ruby hier toch echt voor een jaar zou blijven.
Ze probeerde echter haar gedachten te verzetten en richtte haar aandacht nu op de binnenkant van het huis, dat haar minstens zoveel verbaasde als de buitenkant had gedaan. Ze bevonden zich in een ruime, lichte welkomsthal. De muren waren geschilderd in gebroken wit, wat goed paste bij het meubilair. Er stond namelijk een houten tafel met een grote, zilveren vaas waarin twee prachtige, lichtroze orchideeën stonden. Ruby wilde ze wat beter bekijken, maar Lachelle liep al door naar de grote glazen deur waardoor je de woonkamer al kon zien. Die was onvoorstelbaar groot, ook al ving Ruby er alleen een vlugge glimp van op. Ze zag in ieder geval in de vluchtige oogopslag een aantal banken staan van wit leer, een open haard en een enorm scherm daarboven. Veel tijd om te kijken had ze echter niet, want Lachelle ging haar dan wel voor door de deur, maar liep direct door naar rechts, een andere gang in. Het huis had een aparte, maar zeer moderne indeling en dat vond Ruby ergens best spannend. Het kon nog wel eens leuk gaan worden om alle geheimen van dit huis volledig te ontdekken!
“Wat was er nou trouwens gebeurd met je bagage?” vroeg Lachelle plotseling, waardoor Ruby opschrok uit haar gedachten.
“Oh, die was zoekgeraakt,” antwoordde ze met een zucht, “en ik had in Heathrow ook al vertraging, dus de reis verliep niet geheel zoals gepland.”
Lachelle glimlachte. “Altijd hetzelfde liedje qua bagage. Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om zo te reizen.”
Ze liepen verder door de gang waarin zich verschillende deuren bevonden, maar die helaas allemaal dichtzaten. Ruby was van nature nogal nieuwsgierig aangelegd, dus ze kon nu al niet wachten om erachter te komen wat er allemaal achter die deuren zat. Ook deze muren hadden een gebroken witte kleur en hier en daar hingen schilderijen met heldere, mooie kleuren, maar verder was de gang leeg. Aan het einde stopte Lachelle pas.
“Hier is je kamer,” zei ze terwijl ze de deur openmaakte. “De sleutel krijg je straks wel, want die heeft Pierre nog, als het goed is. Mocht je iets nodig hebben, dan zul je nog heel even moeten wachten, ben ik bang, maar Pierre komt binnen nu en twee uur thuis. Ik moet nu alleen écht gaan!”
“Oh, natuurlijk, dat is goed!” antwoordde Ruby vlug en ze deed een stap opzij zodat Lachelle haar weer kon passeren.
“Tot vanavond!” Lachelle liep op hoog tempo de gang weer uit en verdween door de glazen deur, waardoor Ruby in doodse stilte achterbleef. Ze slikte, maar draaide zich toen om zodat ze haar kamer kon bekijken. En daardoor viel haar mond even open.
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Waauw, geweldig beschreven! Ik zag echt een pracht villa voor me (:
Een klein puntje;
Ruby was er direct weg van en wenste dat zij ook zo’n haren had, in plaats van haar eigen, saaie kapsel.
Zo'n wordt gebruikt voor enkelvoud, zulke wordt gebruikt voor meervoud, dus dan zou het worden:
Ruby was er direct weg van en wenste dat zij ook zulke haren had...
Maar ik snap het als je dat niet zo mooi vindt, want ik vind het ook niet zo mooi ;p
Dus dan zou ik er van maken;
Ruby was er direct weg van en wenste dat zij ook dat soort haar had...
Iets in die trant in elk geval (:

Verder een leuk stukje, ben erg benieuwd naar het vervolg! :d
Haha, waarschijnlijk gaat zij zo rondsnuffelen en dan komt Pierre thuis en die betrapt haar ergens xD Heb er nu al zin in hahaa :P
Hihi - hef snel je Writer's Block op en schrijf verder jij! <3
Melian
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team
Contacteer:

Eerst even @ wat xILY zei, over dat zo'n. Volgens mij wordt in bepaalde dialecten "zo'n" ook bij meervoud wordt gebruikt, in België is het in elk geval gebruikelijk. (Dialecten klinkt een beetje radicaal, maar je begrijpt me vast wel.)

Over het stuk; ik vind het echt super hoe je het huis beschrijft, ik kan het me zo voorstellen, en ook Ruby's onzekerheid bij dat welkom van Lachelle. Ik vind Lachelle ook een tikje onsympatiek, waarschijnlijk geïnfecteerd door jou, Imke. xD Maar dat ze zich zo gedraagt -met dat hondje en die nagelstudio- komt ze een beetje als een verwende rijke dame over.

En ik ben heel erg benieuwd naar Ruby's kamer, én natuurlijk naar de man des huizes... *wenkbrauwwiebel*

xoxo <3
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

@ Melian; jaa ik begrijp je wel. Tja, ik ben veelste Nederlands om iets van dialecten of Belgisch te weten, so I'm sorry! (a')
Maar, Imke, als het voor jou wel klopt moet je het natuurlijk gewoon laten staan he 8)
Keepgooooing! Love-it! <3333
Melian
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team
Contacteer:

@xILY; het was niet als verwijt bedoeld, hoor. Gewoon een opmerking. No need to be sorry. :)

-en nu ga ik mij uit dit topic terugtrekken, anders wordt het een beetje rommelig. Oh, en Imke krijgt nog even een quote van me, want bij het teruglezen van het stuk moest ik er weer om gniffelen:
Na even vol verwondering naar het huis (vanaf wanneer mocht je een huis eigenlijk een villa noemen?) te hebben gestaard, begon Ruby toch maar de oprijlaan op te lopen.
Dat stuk tussen haakjes. Zo herkenbaar, zo droog. Echt heel leuk. :')

xoxo <3
Plaats reactie

Terug naar “De Titanic's Dek”