Het idee v van de rijm is dat de Fakir een rijm moet schrijven voor pakjesavond.
Ik kreeg mijn rijmpje helaas niet kort, maar mijn fantasie wilde verder dan een kort rijmpje gaan..

Dus heb ik een rijmend verhaal geschreven voor kinderen

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De gestolen fluit van de Fakir
Op een koude decemberavond zag ik vanaf mijn vliegend tapijt Roodkapje spelen op mijn fluit,
Woedend schreeuwde de Fakir naar Roodkapje, "Die fluit is van mij, vuile dief!',
Maar het vliegend tapijt schrok van het valse geluid,
En vloog met een enorme paardekracht naar huis,
Eenmaal thuis stapte de Fakir af van zijn vliegend tapijt en het enige wat hij hoorde was piepend gesuis,
De Fakir keek uit het raam, naar zijn tulpenveld en zag een tulp ontwaken uit zijn diepe winterslaap,
Hij klopte de sneeuw van zich af, maakte een kermend geluid en een gaap,
De arme tulp schrok van de winter en bibberde van de kou,
'Wat is er aan de hand?' gilde de tulp en hij kleurde blauw,
'Arm tulpje', zei de Fakir lief en gaf hem een kleine winterjas en een kopje warme chocolademelk,
De tulp keek naar de sneeuw en verdrietig zei hij 'Lieve Fakir, ik ben bang dat ik verwelk'.
De Fakir dacht na en bedacht een plan 'Ik zal de grote boze wolf bellen',
'Goededag grote boze wolf, ik wil jou iets voorstellen',
De grote boze wolf was verkouden en hij snoot in zijn zakdoek 'Dag Fakir, vertel maar',
De Fakir schreeuwde "Roodkapje is een dief, het is onvoorstelbaar!',
De grote boze wolf lachte de Fakir uit,
'Het is echt waar, ze heeft mijn fluit!',
De grote boze wolf lachte harder 'Jij zag zeker een fatamorgana, want Roodkapje steelt niet!',
De Fakir snoof, "Ze heeft mijn fluit, die griet",
"En wat als ze jouw fluit inderdaad heeft gestolen, waarom bel je mij dan op?" zei de grote boze wolf bedenkelijk,
"Kom naar mijn huis, het is belangrijk",