Het spijt me ontzettend dat ik zo lang niets meer van me heb laten horen. Ik was niet bepaald gemotiveerd meer om verder te schrijven aan mijn huidige Melbourne High, dus vandaar dat ik nu een nieuw topic open. Ik heb trouwens wel vaker gehad dat ik lang met een verhaal bezig was en er uiteindelijk tóch mee stopte, dus dit is me niet geheel onbekend...

Ondanks dat ik beloofd had ermee verder te gaan, hoop ik dat ik bij deze geen boze blikken toegeworpen krijg? [a]
Ik heb ook nog heel wat leeswerk in te halen, omdat ik zolang niet online geweest ben, so wish me luck!
Guuuuuud.
Omdat ik zo aan ze gehecht ben, wél weer een verhaal over de karakters van Melbourne.
Geen idee of jullie het leuk vinden.
We'll see...

___________________________________________________________________________________________
Proloog
Pyre knipperde licht met zijn ogen toen hij zichzelf overeind hees. Hij voelde zijn hart nog nadrukkelijk slaan.
Terwijl Liz haar zwarte panty en schoenen aantrok, bestudeerde hij de warrige, blonde plukken die aan haar gezicht vastplakten. Liz’ wangen gloeiden, maar haar ogen waren leeg. Hij kon niet bij haar gedachten.
Was hij met haar meegegaan naar huis, omdat ze in een flits op Melody leek? Hij wist het niet. Blijkbaar had hij het in alle opzichten nodig gehad.
Hij raapte zijn spijkerbroek en T-shirt van de grond en kleedde zich snel aan. Ineens had hij haast. Nu alle kwesties die hij zich daarstraks niet kon bedenken plotseling omhoog schoten, wilde hij onmiddellijk gaan. Maar dat ging natuurlijk niet zomaar.
Zijn handen voelden in zijn zakken en ontdekten een pakje sigaretten. Hij hield ‘m haar voor.
Liz schudde haar hoofd. Ze keerde zich met haar gezicht naar de grote spiegel en probeerde haar haar glad te strijken met haar vingers. Tevergeefs.
In de stilte stak Pyre een sigaret op. Hij nam een trek, inhaleerde diep en keek haar voor de tweede keer vragend aan. Hij trok zijn wenkbrauwen erbij op alsof hij wilde zeggen: ècht niet?
Opnieuw schudde ze haar hoofd.
Zou ze hem doorhebben? Hij beet op zijn lip en stopte het pakje vlug terug in zijn broekzak.
De onheilspellende sfeer was dodelijk. Zo had hij zich het niet voorgesteld. Ondanks dat Liz al niet zo’n prater was en hij dit vanaf het moment dat ze elkaar voor het eerst ontmoetten wist, kreeg hij er een zenuwachtig gevoel bij. Moest hij wat tegen haar zeggen? Ze leek het niet erg naar haar zin te hebben, maar dat kon ook aan hem liggen.
Liz glimlachte en boog zich naar hem toe om hem te kussen. Zijn handen gingen door haar haren. Eén en al haarlak, voelde hij. En haar parfum rook zo zoet dat het afstotelijk was in combinatie met dat.
Even bleven ze zo zitten. Terwijl ze elkaar zoenden, streelde hij haar rug. Hij had telkens het idee dat hij goed moest maken wat hij werkelijk dacht. Dat het feit dat hij nauwelijks wat voor haar voelde zijn eigen schuld was. Zij was de zoveelste poging om alles waar hij ooit spijt van had gehad onder te dompelen, maar het lukte voor geen meter.