Ik doe wat ik wil

Plaats hier je columns over de alledaagse gebeurtenissen.
Plaats reactie
Ronaldjecas
Potlood
Potlood
Contacteer:

Een nieuwe hobby, ja naast het schrijven, want ga namelijk voor de radio werken. Deze zender is voor jong en oud en is helaas nog niet landelijk te ontvangen, alleen wel wereldwijd op het internet.

Het internet biedt mogelijkheden om jezelf als persoon te presenteren en dit is dan ook een geweldig medium. Dat merk ik gewoon ook door het schrijven van columns iedere week, mensen gaan anders op je neerkijken, zien een andere kant van je als persoon. Soms positief maar ook negatief en ik moet je eerlijk zeggen, ik hou daar van!

Al sinds dat ik een kleine jongen was, heb ik een passie voor radio en tv en nu heb ik dankzij een collega van mij een mogelijkheid gekregen om mijn ideeën te delen met anderen bij de radio. Waarom ik zo’n passie heb voor de radio en tv is omdat ik dat wereldje prachtig vind, je kan jezelf als persoon presenteren en mensen vermaken op mijn manier, het is gewoon een droom denk ik, die veel mensen hebben. De vraag is wat doe je met zo'n droom?

Ik leer nu een vak waar ik mensen, help maar om eerlijk te zeggen, wordt er soms zo depressief van al die problemen. Dit komt mede doordat ik gauw geneigd ben te zeggen, doe er dan wat aan, want de meeste clienten vervallen weer in het oude stadium, verslaving, schulden enzovoorts.

Hoop dat de radio een succes voor mezelf wordt en ik ga er wat van maken. Ga eerst komende week alles verkennen, de studio en hoe alles werkt en dan hoop ik gauw in de ether te zijn met mijn eigen programma. Hou je natuurlijk via deze weg op de hoogte.

Dromen komen uit als je wil, begin klein maar zo werkt het wel in het leven naar mijn idee. Hoop in ieder geval dat iedereen doet wat ie leuk vind, anders denk ik dat je niet op je plaats zit als je op dit moment achter je oor krabbelt.
yesdnil
Erelid
Erelid
Contacteer:

proficiat!!!! Veel plezier bij de radio!
Acta est fabula!!! Sanis libris, vita lacuna ...
Elice*
Balpen
Balpen

Leuk! Nog veel geluk ermee! :3
het aller mooiste geschenkt,
Is het gebaar.
Plaats reactie

Terug naar “Alledaags”