Wie heb jij live gezien?

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Plaats reactie
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Silena schreef:Powermetal is altijd wel leuk ja :] Maar het enige wat ik écht geweldig vind is Joey. En daarom dus Slipknot en Murderdolls die ik (gelukkig) nu allebei een keer live heb gezien :P Misschien moeten we een topic maken met daarin lijstjes van leden met welke bands/artiesten ze live hebben gezien. Lijkt me wel interessant :]
Naar idee van Silena dus :P

Vertel hier wie jij op het podium hebt gezien (of misschien wel lopend door de stad? o.O), waar en wanneer (als je dat nog weet).
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Mooi wark!!! xD hahaha
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Saskjezwaard
Computer
Computer

Mcfly, 1 x in Amsterdam, Paradiso, volgens mij was dat in 2008, nog een keer in TIlburg in de 013 en dat was in september het jaar daarop geloof ik... heel leuk, maar nu wil ik ze wss niet meer zien, de kant van muziek die ze zijn ingeslagen vind ik een beetje... eww.
Placebo in Antwerpen. Leuk^^ oja, met een voorprogramma, maar geen idee meer wie dat precies waren. Af en toe nog leuk om de cd's terug te luisteren, maar het staat niet 24/7 op.
En dat was het :P ik vind het op zich wel leuk om een keer naar toe te gaan, maar vind het niet zo wauw dat ik concert na concert moet afreizen om mijn grote idool te zien. Hoewel het wel leuk is als je ze een keer in het echt ziet, maar dan moet het wel iemand zijn waarvan ik de liedjes echt door en door ken.
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Silena
Balpen
Balpen

Sonisphere (2009): Metallica, Korn, Lamb Of God, Slipknot, Kamelot, Pendulum
Strand van Scheveningen (2010): Bon Jovi, Di-rect, Kane en nog een bandje
Goffert park Nijmegen: Red Hot Chili Peppers
Waldrock (2009): Legion of the Damned, Blind Sight, Motörhead, Bring Me The Horizon, Napalm Death, Carcass, Papa Roach, Delain, The Black Dahlia Murder, DragonForce, Trivium, Epica, Voivod, Heaven And Hell (met Dio!), Killswitch Engage & more
Paganfest (volgens mij 2010) @ 013: Eluveitie, Alestorm & more.

En wel meer, maar dat zijn toch wel de grootste namen.
  • Er zijn geen problemen, er zijn mensen.
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Ik weet niet meer goed welke jaren het waren... Maar nog wel waar.

Epica - Rotterdam
Disturbed - Tilburg
Alestorm - ??
Cradle of Filth - Rotterdam en Tilburg
Hammerfall - Tilburg
Kamelot - Tilburg (meerdere keren)
Rammstein - Arnhem
Children of Bodom - Amsterdam
Combichrist - Amsterdam
Bullet - Tilburg
Sabaton - Tilburg, Almere, Nijmegen, België (Graspop)
Slayer - België (Graspop)
Carcass - België (Graspop)
Airbourne - België (Graspop)
(voor volledige line-up graspop 2010, zie internet :P)
Iron Maiden - Arnhem
Dragonland - Tilburg
Dragonforce - Tilburg
Joe Cocker - Rotterdam

Dat is voor zo ver ik het me op het moment nog kan heugen. Er zijn er meer geweest, dat weet ik wel :P
Silena
Balpen
Balpen

Jij bent ook een echte concert-ganger zie ik? Haha de laatste tijd ben ik niet naar veel concerten geweest. Dit jaar alleen Murderdolls (januari of februari in de Melkweg in Amsterdam) en de Deathstars in de Vera in Groningen. Eerder ging ik iedere maand of om de maand naar een concert en in het festival seizoen meestal naar twee festivals. Mijn goede voornemen voor 2012 is om dat weer op te pakken, haha :P

Ken je trouwens het festival Occultfest? Dat is in Hoogeveen. Heel goedkoop. Volgens mij is een passe-partout altijd iets van 20 euro. Muntjes zijn nog niet eens 2 euro. En er staan wel altijd goede en ook wel bekende bands. Het is natuurlijk geen Waldrock of Graspop, maar wat wil je voor die prijs :P

www.occultfest.nl
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Eigenlijk ook pas sinds ik met mijn vriend heb ^^' Dat is dus binnen de afgelopen drie jaar. Behalve Joe Cocker, dat was op jonge leeftijd met mijn ouders in Ahoy. Die vent kan ook zo goed zingen ^^
Het liefst zou ik Queen live zien optreden, maar helaas Freddy is dood :(. Dus heb ik er niet zo'n behoefte meer aan. Degene die ik heb gezien zonder mijn vriend zijn: Epica, Dragonforce, Blind Guardian (Tilburg)
Niet zoveel dus :P
Maar ik houd wel van een goed gegeven concert. Sabaton, Iron Maiden, Rammstein, die geven echt mooie shows.
Silena
Balpen
Balpen

Nja ik heb het niet zo met Iron Maiden. Ze zijn wel goed en zo hoor, ik zou nooit zeggen dat ze dat niet zijn, maar ik vind het gewoon absoluut geen leuke muziek. Sabaton heb ik het ook niet zo mee. Rammstein daarentegen wil ik wel graag een keer live zien.

Queen heb ik ook live gezien, maar dan zonder Freddy natuurlijk. Mijn vader heeft Freddy wel twee keer live gezien toen hij nog jong was. Hij was een grooooot fan van Queen, en nog steeds, haha.

De reden dat ik niet meer naar concerten ga is juist mijn vriend, haha :P Komt omdat hij twee dochters heeft, dus er is gewoon niet genoeg tijd om nog naar zoveel concerten te gaan. Maar mijn voornemen is om dat toch weer te doen. Niet met hem? Dan maar met iemand anders of alleen.

EDIT: Op de planning staat trouwens Emilie Autumn. Eindelijk! :D
Ruka
Typmachine
Typmachine

Panic at the disco - 3X
The gazette - 1X - Duitsland
Kagrra, - 1X
Miyavi - 1X

Dat was het wel denk ik o_0

Niet zo veel T-T
Maar ze waren wel allemaal super!!!
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik voel me echt slecht met mijn mooi wark, Nick en Simon en K-otic ( das pas oud xD ) ( xD haha, ik ben totaal geen concert ganger ( ook al vind ik het stiekem wel harstikke gaaf om naar concerten te gaan xD )
Ik ga alleen als andere me uitnodigen xD

Ooh trouwens ik heb er nog wel een paar meer gezien, maar dat was maar heel kort en dat wist ik ook niet van te voren dat die er waren xD haha.
Ruka
Typmachine
Typmachine

Nja, ik wil graag naar veel concerten, maar Japanse artiesten komen hier niet zo snel :P
Dus ja... Lukt niet zoveel :P En panic at the disco is er nu ook niet super veel in nederland :P
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
Sebas
Erelid
Erelid
Contacteer:

JodieJJ schreef:Mooi wark!!! xD hahaha
Ligt het aan ons of de buurt waar we in opgroeien.
Ik heb denk ik ook zo'n beetje alleen Mooi Wark en de Sjonnies gezien :P (En wat waren die laatste slecht!!)
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

In de blote kont in de blote kont :P

Ik denk het ook sebas :P, krijg je als je zin zo'n gat woont xD
Silena
Balpen
Balpen

Waar wonen jullie dan als ik mag vragen? :P
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Ik woon nu rondom Utrecht, voordat ik met mijn vriend kreeg, woonde ik rondom Rotterdam. Alles heb ik afgereisd met openbaar vervoer! *taking the train like a boss*

Ik heb wel de musical Will we rock you gezien in Utrecht, maar Queen zelf dus nog niet. Ben sinds jonge leeftijd fan van hen. Dit door mijn vader. Die heeft geloof ik nog eens een concert indd van Queen bijgewoond, met Freddy.

Ook heb ik Herman Finkers tweemaal live gezien (in Zoetermeer 2 maal. Kalm aan en Rap een beetje, en Na de Pauze.)
Verder nog Arie & Sylvester drie keer gezien.
En nog een paar meer onbekende cabaretiers...

Voorlopig staan Heideroosjes, Kamelot en Graspop weer op de agenda.
schrijverke
Puntenslijper
Puntenslijper

Het is te veel om op te noemen.Een kleine greep uit namen die ik live heb gezien:James Brown, Joe cocker, The Simple Minds, de Golden Earring,Bon Jovie,de Toppers (in TROSmuziekcafe), Anita Meijer,Lee Towers,Frans Teunis, Beppie Kraft,Gerard Joling,Patricia Paay,Jan Smit,Monique Smit de 3 J's, Nick & Simon,Jan & Anny,BZN,Mon Amour,BZN 66 Reunionband,Get Back Live,Tamara Tol, Andre Rieu,Danny Malando,Martin Hurkens,Guido's Orchestra,de koninklijke famile in Sittard,Utrecht,Deventer en Weert en vele musicals.
Tesserell
Vulpen
Vulpen

Super Junior, TVXQ, Girls’ Generation, SHINee, en f(x) - SM TOWN PARIS
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”