weerwolven van wakkerdam?

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Plaats reactie
Ruka
Typmachine
Typmachine

Beste iedereen,

Ooit had ik een site gevonden waar je het spel weerwolven van Wakkerdam (of in ieder geval, iets wat er op leek:P) kon spelen. Nu, een paar jaartjes verder, weet ik de site niet meer en ben ik benieuwd of iemand dat wel weet?
Het is geen forum, zoals waar de meeste weerwolven op word gespeeld en het kan een engelse of nederlandse site zijn o_0
Je kreeg dan een rol toegewezen en je speelde het met een aantal mensen online.
Ik weet niet meer precies hoe het ging, enkel kan ik me nog herinneren dat het telkens enkele rondes waren en dat het dus een soort "online" game was.

Misschien dat iemand me kan helpen?

Groetjes,
Ruka
Laatst gewijzigd door Ruka op 28 dec 2011 00:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik ken het spel wel en weet verscheidene foras waar het wordt gespeeld, maar niet een speciaal forum ervoor. Erg vaak gespeeld en heel leuk om te doen :)
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Ik denk dat ik weet welke site jij bedoeld, Ruka. Maar zelf zou ik ook zo snel niet op de naam kunnen komen. Ik denk er na het slapen nog eens over na.
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
Tijgerlelie
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Ik was ooit wel lid van een forum dat puur en alleen in het leven geroepen was om te weerwolven :P Erg leuk, vooral de weerwolvenclan versie vond ik erg cool. Maar deze site ken ik niet helaas...
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik was ook al heel lang op zoek naar zoiets... En volgens mij heb ik het gevonden!

http://www.weerwolven.be

Er zijn spellen die net als op fora dagen duren, maar volgens mij zijn er ook livespellen waarbij je met z'n allen online blijft en het dus niet dagen duurt maar missch een uurtje ofzo. Ik weet het niet zeker, ben het ook allemaal nog maar net aan t uitproberen maar misschien dat je er iets aan hebt?
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
Ruka
Typmachine
Typmachine

Zoiets zoek ik wel ja, maar ik kan het nog niet op die site vinden helaas ;)
Ik zoek inderdaad zoiets dat je een uurtje kunt spelen, dat gewoon lekker snel gaat en dat je via een klik systeem mensen volgens mij kon aanklikken als verdachte. Maar ik weet het niet zeker meer, is helaas te lang geleden X3
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”