Oh, en ik zal dit ook nog even zeggen (ik moet jullie natuurlijk wel voor de gevaren van vuurwerk waarschuwen ) bind geen vuurpijlen aan elkaar en stop geen rotjes in je mond , nee, dat meen ik serieus, niet doen. Dat is gevaarlijk.
zo, dat was de benodigde extra mededeling, veel plezier allemaal en een goed 2012!!
Ja, ho maar, dank u
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
Ik wens jullie allemaal een gelukkig nieuw jaar. Kijk uit met vuurwerk en doe rustig aan met de oliebollen. (Ik kan het weten. Ben er vorig jaar misselijk van geworden. ) Maar verder was het te gek. Hopelijk hebben jullie ook een leuke jaarwisseling.
Groetjes Misora
"You should know by now that there is nothing more devastating in the world than true beauty."
ik heb vandaag zovaak 'gelukkige jaarwisseling' gezegd en het ook terug gekregen dat het niet anders kan dat 2012 helemaal geweldig wordt^^ nog een jaartje knallen voordat de wereld vergaat
de kat zit al uit voorzorg binnen, dus dat kan niet meer foutgaan. Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar!
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Haha, Sas je moet wel een heeeeel goed jaar krijgen jij xD
Ook namens mij iedereen een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!
Dat het een jaar mag zijn vol plezier, schrijfsels en een heleboel mooie herinneringen! (:
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.