Stroom

Rijm of niet hier kun je al je gedichten, haiku's, diepzinnige poëzie en gedachtespinsels kwijt.
Plaats reactie
Storryteller
Puntenslijper
Puntenslijper

STROOM

Illuster en onzichtbaar

Haar werk, zuiver en onwetend

Niettemin, van hoogst belang voor de verlangens van ieder die de cyclus des levens heeft mogen betreden

In de maalstroom van het bestaan is de drang naar vrede het hoogste goed waarin wij kunnen treden

Stroom alleen, is de weg waarin het duister verdreven en de verlichting kan worden beschreven

Zonder stroming is stroom slechts potentieel, wat verlangt haar weg te voltooien, dus laat vooral de stroom stromen om haar levenskracht te doen gelden

Want zonder stroom is het hart een kamer vol dromen, die nimmer de wereld zullen voltooien
Illuster en onzichtbaar

Niettemin, van hoogst belang voor verlangens van ieder die de cyclus des levens heeft mogen betreden

Want zonder stroom is het hart een kamer vol dromen, die nimmer de wereld zullen voltooien
annelotte
Balpen
Balpen

Mooi!

Ik vind van de drie gedicht-verhaaldingtjes (hoe noem je dat?) die je geplaatst hebt deze de beste. Ik heb dit gedichtje 3 keer gelezen en ik vind hem steeds mooier.
Spreken is zilver, schrijven is goud
Storryteller
Puntenslijper
Puntenslijper

Hoi Annelotte :D Dank je wel !

Ik heb ook geen flauw idee hoe het heet zoiets. Stroom vind ik ook de beste, de rest is meer satirisch bedoeld.

Groeten Storyteller
Illuster en onzichtbaar

Niettemin, van hoogst belang voor verlangens van ieder die de cyclus des levens heeft mogen betreden

Plaats reactie

Terug naar “De Gedichtenbundel”