Spuw je happiness

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Haha, leuk om te zien hoe iedereen ergens anders blij om is xD
Maar; ik moest plotseling krantenlopen MET kaartjes (terwijl dat eigenlijk pas volgende week zou moeten...) en daar baalde ik best wel van, maar toen heb ik ze toch maar gelopen...
En veel geld opgehaald :D
Weer een stapje verder richting Ethiopië! (:
En morgen komen er twee vriendinnen uit school mee en dan savonds verjaardag en dan blijven ze slapen en ik heb er superveel zin in! :D
Hihi - vrolijkheid heerst (:

EDIT; oeeeh, ik heb zojuist de derde vrolijkheidspagina geopend. Voelt goed :P
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Amarious
Balpen
Balpen

VAKANTIE!!!!
Yeuh!!!!!!!
Love the life you live so you can live the life you love.
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Gisteren was top!!
En nu he-le-maal heerlijk vakantie! :D
Genieteeeeeen! (:
Tijgerlelie
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Alles loopt zo goed de afgelopen twee weken dat het eng wordt... Maar ik geniet er nog maar even van :D
BrILjanTje
Potlood
Potlood

Morgen zie ik mijn beste vriendinnen weer!!!:D:D:D na een paar maanden
Kara Thrace and her special destiny? That sounds like a bad cover band.

I don't want to be human ! ... I'm a machine! And I can know much more!
Angel
Puntenslijper
Puntenslijper

Morgen eerst mn nicht en mn superlieve achterneefjes weer zien(één daarvan he ik eigenlijk nog nooit gezien, hij is drie maandan oud ofzo xD), daarna door naar mn oom en tante en dan door naar mn beste vriendin in Friesland om daar tot zondag te blijven :) Beetje druk, maar wel gezellig :)
Every end is just the beginning of a new chapter.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Woooh inleiding naar 2012 was te gek! Super leuk feestje gehad :D
Dit jaar kan niet stuk :D, naar een klote vorig jaar... Gaan we het dit jaar weer helemaal goedmaken. Grote dingen staan er al te wachten: Afrika, nieuwe opleiding enz enz.
Geen moment weer van het leven missen :D
Heb de beste vrienden die ik me maar wensen kan dus daar gaat het ook niet fout. Ja, ik ben er helemaal klaar voor.
Woooh :D
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
P_Westdijk
Typmachine
Typmachine
Contacteer:

Een goed begin van het nieuwe jaar. Ja, ook deze dag moet er door sommige mensen gewerkt worden. Deze ochtend slechts een enkele dronken man die wat van zich liet horen toen we bezig waren met opruimen. Hij wilde een taxi naar huis toe. Ik heb hem alleen een gelukkig nieuwjaar gewenst. Ook in 2012 heeft iedereen recht op zijn eigen problemen.
Writing has laws of perspective,
of light and shade just as painting does, or music.
If you are born knowing them, fine.
If not, learn them.
Then rearrange the rules to suit yourself.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Jeeeej, ik heb een kamer! Scheelt me zo'n 3 uur op en neer reizen naar Tilburg^^ 16 vierkante meter, felgroene muren en een vieze wastafel. Wel met balkon! Waar je na één stap bijna vanaf flikkert, maar goed, dat is niet belangrijk xD en de vorige eigenaar was zo aardig om een blacklight achter te laten xD en een verlopen blikje alcoholvrij bier, een sinterklaaschocoladelolly, een paar sokken, een matras, bank en een tvtje :P dat kan zo ongeveer allemaal weg haha xD
Zaterdag de muren verven, goed schoonmaken en dan shoppen voor nieuwe huisraad! Dag gespaard geld :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Wauw Sas, top hé! :D Gefeliciteerd! :D
Succes zaterdag en veel plezier in je nieuwe huisje haha :P
Saskjezwaard
Computer
Computer

Dank je :D dat gaat wel lukken^^
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Silena
Balpen
Balpen

Jeeeeej ik zit in het Tipp-ex Team :D Haha, super blij mee :D
Ik moet vanmiddag eerst even weg, maar ik ga vanavond meteen dankbaar gebruik maken van mijn nieuwe kleurtje :D
  • Er zijn geen problemen, er zijn mensen.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Gefeliciteerd! Ik draag met liefde mijn plaatsje aan je over :P hoewel ik eigenlijk wel de paarse kleur terugwil haha xD ach, het rood begint al te wennen^^
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Welkom in het tipp-ex team Silena! En... Goed je best doen!
Why are you so frightened? Have you no faith?
Ruka
Typmachine
Typmachine

Wat is "The Artist" toch een super leuke film <3
:)
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
Tijgerlelie
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Yes! De verlossende emails gehad :) Allebei mijn onderzoeksprojecten voor mijn master gaan door! Een half jaar vogels zenderen om hun trekroutes naar Afrika te ontsluieren en een half jaar naar Zambia om te ontdekken wat ze daar dan eigenlijk uitspoken! Alles zelf geregeld, contacten gelegd, zenders geregeld. De allerlaatste horde is centjes maar nog een jaar om die te vinden :D
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Wauw, Tegerlelie, gefeliciteerd! :D
Join the club van de Afrika-mensen :D
(eigenlijk zijn alleen Jodie en ik nog maar lid van de club, maar je bent welkom xD)
Silena
Balpen
Balpen

Haha, xILY, I came here to say that xD
  • Er zijn geen problemen, er zijn mensen.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Tijgerlelie, gefeliciteerd! Dat lijkt me echt zo gaaf, je master in het buitenland doen. En dan heb je ook nog zelf alles geregeld, wow, ik denk niet dat mij dat zou lukken.
Tijgerlelie
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Tnx xILY! Ik word graag lid van de Afrikagroep :P Ik ben stiekem al een paar dagen in Marrakesh geweest maar dat is toch iets anders dan de wildernis van Zambia!
@Saskjezwaard, waar een wil is, is een weg! De mensen die k al eerder gesproken had hadden erover gehad. Wat zou het mooi zijn als we ooit dit of dat nog konden doen. En ik ben bovenop dit en dat gesprongen :P Het is echt een kwestie van contacten leggen, veel praten en hopen dat iemand eens een zinnetje zegt waar je verder mee kunt.
Ruka
Typmachine
Typmachine

Ik ben twee weken in Ghana geweest, geld dat ook? X3
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ov krijgt een steeds grotere afrika groep :P haha
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Afrika? Let's do a world trip :D
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Haha, alle Afrika-bezoekers zijn welkom :D
Ik heb vorig jaar met een project geld ingezameld voor Zambia, dus dat is extra speciaal dat je daarheen gaat Tijgerlelie! (:

Oeeeh, en de oorzaak van mijn vrolijkheid:
Ik heb gewoon een keiharde 9 voor mn documap!!! :D
*Neemt buichend applaus in ontvangst*
Wees welkom om te delen in mijn feestvreugde! (als je tenminste weet wat een documap is xd)
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Mijn commercieel filmwerk begint eindelijk los te komen ^^ Door mijn laatste aftermovie van een grote fuif, heb ik veel nieuwe opdrachten gekregen :D
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

wat leuk, Patrick! gefeliciteerd :D

Komend weekend mag mijn vriend komen slapen :d eindelijk na al dat gedoe :D
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
-Maaike-
Computer
Computer

Yay! Ik heb mijn propedeuse gehaald :D
- Never give up on anything, because miracles happen every day -

My head is a jungle...
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Gefeliciteerd :D super !

Net voorbereidings dag gehad :D super gezellig, en al leuke mensen ontmoet waarmee ik naar afrika ga :D
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH Ik heb mijn hele verhaaaaal weer terug gevonden :D van ZV :D WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Doet dansje :D Gaat nu meteen er weer aan schrijven,

Happy :D
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Oeeh wat leuk dat je die mensen ontmoet hebt Jodie! :D
De mensen met wie ik naar Afrika ga, ken ik al vanaf de eerste/tweede klas xD Op twee mensen na dan (:
Bijna weekend! Heel erg veel zin in (:
WIDM was weer leuk, morgenavond oppassen en dan lekker het hele weekend leren. Yes! :P
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Hmmm. Ik heb vandaag iets heel leuks meegemaakt. Maar ik zit te twijfelen of ik het wel of niet moet posten. Okej dan, hier is het. Ik werd vanochtend wakker met een chagrijnige bui omdat we vandaag profielkeuze oefenvakken hadden. Heb daar egt een hekel aan. Dus toen ik naar school kwam was ik weer eens laat omdat ik heel erg langzaam fietste. Ik ga dus naar mijn les en zie dat alle plekken bezet zijn. Er waren wel tafeltjes vooraan maar daar zat niemand en ik ben egt niet van plan om helemaal vooraan te zitten. Neej zo iemand ben ik niet egt. Maar toen ik beter keek zag ik dat er nog een plaats vrij was. Dat was naast een oranje harige jongen, Dus ging ik naast hem zitten, voor mijn tafeltje zaten een paar vriendinnen waarmee ik kon kletsen dus boeide het me niet dat ik naast een onbekende zat. Maar net die les moesten een we een proefje doen waar je metje buurman/vrouw moest samenwerken. Dus dat deden we en het bleek dat die jongen Maurice heette. Hij was egt super aardig en ook heel sgattig. Hij had een blauwe vest aan wat heel goed bij zijn blauwe ogen en zijn oranje haar stond. Egt zoooo cute. :)... Na de les hebben we ook nog nummers en onze emailadressen uitgewisselt. Hoop dat hij volgend jaar bij mij inde klas zit. Nu ga ik proberen om indruk om hem te maken... HIhi :P
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Jaaaaah, verhaal voor schrijfwedstrijd op de bus doen (: (: (:
Ruka
Typmachine
Typmachine

Jenna schreef:Hmmm. Ik heb vandaag iets heel leuks meegemaakt. Maar ik zit te twijfelen of ik het wel of niet moet posten. Okej dan, hier is het. Ik werd vanochtend wakker met een chagrijnige bui omdat we vandaag profielkeuze oefenvakken hadden. Heb daar egt een hekel aan. Dus toen ik naar school kwam was ik weer eens laat omdat ik heel erg langzaam fietste. Ik ga dus naar mijn les en zie dat alle plekken bezet zijn. Er waren wel tafeltjes vooraan maar daar zat niemand en ik ben egt niet van plan om helemaal vooraan te zitten. Neej zo iemand ben ik niet egt. Maar toen ik beter keek zag ik dat er nog een plaats vrij was. Dat was naast een oranje harige jongen, Dus ging ik naast hem zitten, voor mijn tafeltje zaten een paar vriendinnen waarmee ik kon kletsen dus boeide het me niet dat ik naast een onbekende zat. Maar net die les moesten een we een proefje doen waar je metje buurman/vrouw moest samenwerken. Dus dat deden we en het bleek dat die jongen Maurice heette. Hij was egt super aardig en ook heel sgattig. Hij had een blauwe vest aan wat heel goed bij zijn blauwe ogen en zijn oranje haar stond. Egt zoooo cute. :)... Na de les hebben we ook nog nummers en onze emailadressen uitgewisselt. Hoop dat hij volgend jaar bij mij inde klas zit. Nu ga ik proberen om indruk om hem te maken... HIhi :P

veel succes, gewoon jezelf blijven :p

- Komatsu Nana/Hachi
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Marit wat voor wedstrijd :p wat leuk, wel de uitslag laten weten hea :p
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Wedstrijd over de Tweede Wereldoorlog (:
Jaaah zeker, uitslag is uiterlijk eind maart binnen, dus dat duurt nog wel een poosje... :(
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

@Marit;
Oeh, dan ben ik daar ook wel benieuwd naar!
de Tweede Wereldoorlog is altijd wel een goed schrijfonderwerp.
Eind maart duurt inderdaad nog wel een tijd. :p Daarvoor ben ik eerst nog jarig en zélfs daarover heb ik nog niet het gevoel dat het bijna is.

x
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik zal het u meedelen als het zover is :D
Maar, Classy, wanneer ben jij jarig dan? (:

Ontopic; jaaah, arretjescake gebakken! :D Nu maar hopen dat ie gelukt is, anders moet ik alsnog naar het 'big-arghh' topic :P
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Haha, ik ben 6 maart jarig! Duurt niet super lang meer, maar ik voel me nog geen bijna-19-jarige. :p
Ik ga denk ik mijn eerste tattoo laten zetten als het zover is! Alhoewel de enige reden dat ik er nog geen heb is omdat ik gewoon nog niet weet wat ik precies wil.

Laat ik dan ook maar even ontopic doen;
Ik heb momenteel eindelijk weer een beetje inspiratie om te schrijven! Ben druk bezig met een belangrijke scene uit Melbourne High waar ik eigenlijk nog lang niet ben. :angel
Wat vind jij Marit (en misschien nog een paar andere mensen)? Zal ik het bij one-shots posten als ik ermee klaar ben?
Ik vind eigenlijk wel dat ik iets moet posten, aangezien ik dat nooit meer doe en ik me een beetje lullig voel tegenover mijn trouwe (ex?) lezers. @.@

x
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

WOOOOOOOH Miss saigon geboekt :D

En binnen morgen of overmorgen komt tweede boek van Schaduwval binnen jeeeh :D ( kan ik me daarna tijden gaan ergeren omdat het laatste boek nog niet uit is --) Ahg, dan ga ik over naar de hongerspelen, aangezien Naam in de wind, niet geleverd owrdt op dit moment, ook al ik heb bol.com nog niet geprobeerd *-)
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Paspoort opgehaaaaald! :D
Jeeej, nog maar 12,5 week, wat komt het dichtbij... (:
ashleykoolen
Balpen
Balpen

nog een half uurtje stage. Vanavond naar de stad. Afspraak maken voor mn nagels en nog een dagje stage en weer weekend :app:
never give up, there is no such thing as an ending. just a new beginning.
Tijgerlelie
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Ben lyrisch!
16e geworden van de 111e inzendingen van de paulharlandprijs (korte fantasy/sciencefiction verhalen). Zo hoog had ik gehoopt maar nooit verwacht!

Als de juryrapporten binnen zijn zal ik het verhaal hier posten en dan kunnen jullie je mening geven :)
Saskjezwaard
Computer
Computer

Echt waar? Wow, Tijgerlelie, gefeliciteerd! Ik ben vereerd om zo'n goede schrijver hier op het forum te hebben^^ maar die juryrapporten, dat zijn dus wat ze goed vonden aan je verhaal en wat niet? Zou je die kunnen delen met mij/ons, ik ben wel heel benieuwd naar wat ze er eigenlijk allemaal inzetten. En natuurlijk naar het verhaal, lijkt me echt heel leuk om te lezen! Nogmaals gefeliciteerd :D
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Gefeliciteerd :D super zeg :D echt gaaf,

Ik ben trouwens ook wel heel nieuwsgierig naar die jury rapporten zou welleens willen weten wat ik me daarbij moet voorstellen.
Tijgerlelie
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Dank voor de felicitaties! Inmiddels heb ik het verhaal met het meest positieve en negatieve rapport gepost. Alle juryrapporten was een beetje overbodig vond ik en bovendien veel werk omdat het uit pdf gekopieerd moet worden en dan de opmaak helemaal verprutst wordt.

Erg nuttig om af en toe aan mee te doen zo'n wedstrijd! Ik kan het iedereen aanraden en je krijgt heus waar voor je inschrijfgeld (7,50 voor de juryrapporten en de hele dag die eromheen georganiseerd wordt).
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”