Hoi,
had een idee voor een realityshow en dit is de inleiding van het verhaal.
De inleiding vond ik zelf wel goed gelukt, ben nog niet zo tevreden over de rest, dus dat post ik later:P
Laat me maar horen of je denkt of het potentie heeft of niet. het is bij mij altijd maar de vraag of ideeën die ik tof vind ook echt goed zijn:P
(hopelijk) veel leesplezier.
Belle en het Beest
Ruim een jaar geleden hebben vijf mensen de opdracht gekregen een nieuw idee voor een realityshow te bedenken voor de grootste zender van Nederland, UKTO (U kijkt toch ook?).
Het publiek was het kijken naar shows als big brother en Jersey shore al meer dan zat en de kijkcijfers waren dramatisch laag. De kijkers waren toe aan wat anders.
Die vijf mensen wisten dat ze met echt iets orgineels moesten komen en iets fascinerend wilden ze succes hebben. Kortom: een experiment
Ze bedachten het volgende:
Stop twee willekeurige mensen in een huis, maar laat ze elkaar nooit daadwerkelijk ontmoeten. Geef ze elk een eigen kamer en laat ze kamers als de douche, wc, huiskamer, keuken, en eetkamer delen door ze om de beurten toegang te geven en kijk wat er gebeurd.
De vijf legden het idee voor aan de grote baas van de zender en na enig wikken en wegen ging hij akkoord, het leek hem een prachtplan.
Het proces voor het maken van het programma werd in gang gezet, twee deelnemers werden geselecteerd, een huis gebouwd en er werd volluit reclame gemaakt voor de show zodat de eerste avond/aflevering meteen veel kijkers zou trekken
Een half jaar laten was de première avond van de show. Het huis werd gesloten door een BN-er en zo begon de ‘Who is the stranger in my house?’ show. De naam was bedacht door de directeur, hij vond het best een slimme vondst als je het hem zou vragen. De eerste avond trok al miljoenen kijkers. De avonden erna werden het er alleen maar meer. Er werd zelfs al over gefluisterd de rechten door te verkopen aan het buitenland.
Dit is het verhaal van de deelnemers. Het mag een Godswonder heten dat ze na alles wat er gebeurd is nog bereidt waren hun verhaal te vertellen.
Belle en het beest
-
BrILjanTje
- Potlood

Kara Thrace and her special destiny? That sounds like a bad cover band.
I don't want to be human ! ... I'm a machine! And I can know much more!
I don't want to be human ! ... I'm a machine! And I can know much more!