Het is heel erg lang geleden dat ik nog op een verhalenforum heb ingelogd.
Maar vandaag voelde ik de drang.
Het is heel erg lang geleden dat ik nog iets zoals onderstaand 'gedicht' heb geschreven.
Maar hey, vandaag voelde ik de drang.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Eenzaam met twee
laten we eenzaam zijn
Verdrinken in onszelf
laten we luist'ren naar de stilte
Laten we slapen
In een bolletje op de grond
Voelen hoe we ad'men
Laten we elkaar kennen
zodat we niet, nooit meer zullen zijn
Hopeloos hopen op vertrek.
Niet meer rekenen op wij.
Laten we genieten van de stilte
De eenzaamheid die overmand
Vastklampen aan de warmte
In herinnering van wat eens
Wij
betekenen
kon.
Gedeeld Eenzaam
Mooi gedicht,
Goede zinnen, mooi opgebouwd ik zou alleen, ad'men niet zo schrijven maar gewoon als ademen, heb je hier een reden voor gehad, dat je het zo schreef?

Goede zinnen, mooi opgebouwd ik zou alleen, ad'men niet zo schrijven maar gewoon als ademen, heb je hier een reden voor gehad, dat je het zo schreef?
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Het leek me toen ik het luidop las logischer.
Klopte fonetisch meer dan 'ademen'.
Maar ik kan wel begrijpen dat iemand die dit voor de eerste keer leest het woord -ad'men- leest het niet volledig begrijpt -> teveel mogelijke woorden te maken van ad'men.
Is dit de reden waarom je het vroeg?
Maar ik kan wel begrijpen dat iemand die dit voor de eerste keer leest het woord -ad'men- leest het niet volledig begrijpt -> teveel mogelijke woorden te maken van ad'men.
Wow mooi gedichtje.!!! Het is zelfs beter dan de huidige gedichtjes van nu. Hoe ben je hier op gekomen??
Jenna
Jenna
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
JodieJJ schreef:Mooi gedicht,![]()
Het leek me toen ik het luidop las logischer.