Ik ben Jonathan ''John'' Eaven. Een echte U.S. Marine.
Sinds 2014 zit ik bij de U.S. Marines. Ik heb het naar mijn zin hier, ik heb vrienden en verdien ook nog eens aardig. Maar of ik dat geld ooit nog eens rustig zal gaan gebruiken, weet ik niet.
Ik ga nooit alleen op pad, ik heb een squad. Een squad is een groep van 4 mensen. In die groep zitten Jeff Miller, Andrej Vlodic, Aslhey Guan en Sergeant Ryan Jackson, dat betekend dat onze squad een uitzondering is en beschikt over 5 man. Mijn squadmaten en ik zijn al 1 keer op een missie geweest, niet zo maar een, nee.
Het ging om de strijd tegen de Vladetto's. Het was een hevige strijd, we verloren zelfs iemand, maar dat bleek een spion te zijn. Ik kan het nu bijna nog niet geloven.
Als het aan Jackson ligt, gaan we volgende week naar Zuid Afrika. Het lijkt me geweldig om naar dat land te gaan, maar natuurlijk heel zonde om op zo'n manier dat land te moeten bezoeken. Toch moest het gebeuren. Afghanistan, 12 April 2029 camp Bravo & Charly
'John! Kom eens hier!' aan de stem te horen is het Aslhey.
'ik kom er aan!' ik loop mijn cabine uit en klop een keer op de deur van de cabine van mijn vriend.
'kom maar binnen.' ik twijfel geen moment en loop naar binnen.
SPLATS! een grote plons water golft over me heen.
'wat in godsnaam moet dit voorstellen?' maar op antwoord hoef ik niet te wachten, Andrej, Aslhey en Jeff liggen lachend op de grond. Naast hun liggen een paar emmers, de vloer is drijfnat.
'haha, ja John. Daar ging je even!' Jeff ligt rollend op het bed van Aslhey.
'hé, wat gebeurd hier in vredesnaam?' Sergeant Jackson komt binnen. Aan zijn wenkbrauwen te zien, is hij niet heel blij.
'sorry Sergeant Jackson, we moesten John nog een keer terug pakken van iets...'
Eaven: naar Zuid Afrika
Hey Tinpi,
Leuk verhaal lkkr origineel en spannend omdat het verhaal zich afspeelt in de toekomst. Komen er ook nog robots of andere toekomstdingein in voor. Zo dan best wel grappig zijn. Hoop dat je snel weer schrijft
Groetjes Jenna
Leuk verhaal lkkr origineel en spannend omdat het verhaal zich afspeelt in de toekomst. Komen er ook nog robots of andere toekomstdingein in voor. Zo dan best wel grappig zijn. Hoop dat je snel weer schrijft
Groetjes Jenna
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....