Hierbij post ik het begin van mijn eerste verhaal. Ik heb hier totaal geen ervaring in op het moment, dus tips zijn welkom!
Gevangen in een zwart gat
Een bonkend geluid is hoorbaar vanuit de gang, mensen schreeuwen en roepen om hulp. “Raak me niet aan viezerik!” schreeuwt een meisje en ze rent langs mijn kamer. De achtervolging wordt ingezet door een groepje mensen en ik schrik wakker. Badend in het zweet en lichtelijk in paniek probeer ik te achterhalen wat er zich afspeelt op de gang. Het lukt niet om op te staan, wat is er aan de hand? Waar ben ik? Waarom ben ik naakt?
Plotseling stormt er iemand de kamer in en probeert mij in bedwang te houden. Na een aantal minuten tegenstribbelen is het weer stil. Afvragende wat er allemaal aan de hand is probeer ik na te denken wat er is gebeurd. Wie waren die mensen en waarom schreeuwt iedereen? In de kamer staat alleen een bed en de muren zijn kaal . Het is ijskoud en er zijn geen ramen in de kamer. Nu raak ik toch wel aardig in paniek, het enigste wat ik me nog kan herinneren is dat ik met een aantal vrienden naar de kroeg ging midden in het centrum van Rotterdam.
De deur gaat open en door de felle lampen op de gang wordt ik verblind en zie ik alleen nog maar een silhouette van iemand die duidelijk niet van deze planeet afkomstig is. Het komt steeds dichter op mij af en ik kan geen kant op. Vastgebonden met klemmen, en met een stuk tape over mijn mond lukt het me niet om hulp te roepen. Door het felle licht kan ik mijn ogen niet meer openhouden en sluit ze. Is dit het einde van een leven die ik mezelf niet eens meer kan herinneren?
Opeens hoor ik een vrouwelijke stem fluisteren terwijl ik in een tramhokje tegen de reclameborden aanlig “Jongeman… Jongeman… gaat het wel?”
Ik doe me ogen open en ik kijk omhoog. Nog nooit in mijn leven had ik zo’n schitterende vrouw gezien en ik zwijm weg in haar ogen zonder iets te zeggen. Met een kleine glimlach en een bloos op haar gezicht vraagt ze “Of ik zin heb in een drankje”
Zonder te aarzelen zeg ik ja en we lopen naar de kroeg aan de overkant van de weg. Een grote stierenkop boven de ingang met de woorden “the Bull” en de rij met Harley Davidsons geven mij al de indruk dat dit geen normale kroeg is.
Bij binnenkomst draait iedereen zich om en kijkt iedereen mij aan met een boze blik. De vrouw met wie ik naar binnen loop roept dat het allemaal in orde is en ze geven mij een goedkeurende blik, voor ik het wist kreeg ik een ijskoud biertje in me handen gedrukt. Wat smaakt dat heerlijk, ik had in tijden niet zo’n lekker biertje gedronken.
Ik raak in een diep gesprek met de vrouw die mij van de straat had geplukt en ik kom erachter dat ze werkzaam is als prostituee in deze kroeg. Een schitterende vrouw met lang blond haar, blauwe ogen en een pracht van een lichaam. Waarom is iemand als haar werkzaam in de prostitutie vraag ik mezelf af. Ze legt haar hand op mijn been en wrijft er langzaam overheen. Ik laat merken dat ik hier niet van gediend ben en schuif haar hand weer opzij. Beledigend loopt ze weg en spreekt een forse en brede hell’s angel figuur aan die mij aankijkt met een blik alsof ik zijn beste vriend had vermoord.
Ik maak mezelf gek in me hoofd en ik denk aan verschillende scenario’s die er gebeurd kunnen zijn. Misschien heb ik zijn beste vriend wel vermoord, ben ik een moordenaar? Waarom sliep ik tegenover deze kroeg? Ik kan me niks meer herinneren, alles is zwart. Ik weet niet eens waar ik woon en wat mijn naam is. Het zweet breekt me uit en ik ren weg uit de kroeg.
STOP! STOP! hoor ik achter me en ik ga steeds sneller rennen. Mensen op straat kijken me aan alsof ik ze iets heb aangedaan. Ik draai mezelf om en daar komt de Hell’s Angel groep aanrijden. Ik ren steeds harder maar het helpt niet, ze komen steeds dichterbij. Plots houdt de weg op! Zonder na te denken en zonder te kunnen zwemmen ga ik staan op de rand van de kade en spring in het water… PLONS! Is dit het einde? Ben ik dood?
Nadenken kan ik nog maar voor de rest is er niks, ik kan niks zien of horen. Is de dood één grote zwarte leegte waar we terechtkomen en waar we onszelf mentaal helemaal gek maken.
Ik ga me steeds meer frustreren, het idee dat ik niet weet wie ik ben, waar ik ben en of ik nog wel leef. Alles spookt door mijn hoofd op het moment en het ergste is dat er geen uitweg is. Ik kan geen kant op, ik voel niks en ik zie niks.
Gevangen in een zwart gat… Waar the fuck ben ik! Gedachten spoken door mijn hoofd en stapelen zich steeds meer op. Dit wil ik niet meer zeg ik tegen mezelf, maar wat kan ik doen. Als ik dood ben kan ik mezelf niet van kant maken, hoe schakel ik alles uit? Met deze vraag maak ik mezelf nog gekker, ik denk eraan hoe het zou zijn als dit voor altijd zo zal blijven.
Stel je eens voor dat alleen je gedachtes er nog zijn en dat je kunt denken, maar fysiek niks meer kan. Nooit meer iets horen, voelen of zien. Wat een pijn gaat er door me heen, een pijn die niet te beschrijven is.
Is dit het einde?
Gevangen in een zwart gat
Ik vind je idee van het verhaal heel goed. ZIt een hoop spanning in een hoop vragen worden er in mijn aangewakkerd.
Alleen vind ik de uitwerking wat verwarrend. Je springt vrij plots van de ene scene naar de andere en je scenes missen nog wat beschrijvingen waardoor ze moeiijker te volgen zijn. Ik denk dat als je die uitgebreider maakt, ( uiterlijk van mensen enz. dialogen uitschrijven in plaats van samenvattingen er van maken ) dan denk ik dat je stuk beter te begrijpen wordt.
Je idee vind ik verder echt super, zeker iets wat mijn aandacht trekt
.
Alleen vind ik de uitwerking wat verwarrend. Je springt vrij plots van de ene scene naar de andere en je scenes missen nog wat beschrijvingen waardoor ze moeiijker te volgen zijn. Ik denk dat als je die uitgebreider maakt, ( uiterlijk van mensen enz. dialogen uitschrijven in plaats van samenvattingen er van maken ) dan denk ik dat je stuk beter te begrijpen wordt.
deze gedachten overgang vond ik niet zo goed, alleen omdat een man hem aankijkt raakt hij zo vreselijk in paniek? Ik zou meer achter die paniek willen lezen. Nu is het voor mij wat onrealistisch.Ik raak in een diep gesprek met de vrouw die mij van de straat had geplukt en ik kom erachter dat ze werkzaam is als prostituee in deze kroeg. Een schitterende vrouw met lang blond haar, blauwe ogen en een pracht van een lichaam. Waarom is iemand als haar werkzaam in de prostitutie vraag ik mezelf af. Ze legt haar hand op mijn been en wrijft er langzaam overheen. Ik laat merken dat ik hier niet van gediend ben en schuif haar hand weer opzij. Beledigend loopt ze weg en spreekt een forse en brede hell’s angel figuur aan die mij aankijkt met een blik alsof ik zijn beste vriend had vermoord.
Ik maak mezelf gek in me hoofd en ik denk aan verschillende scenario’s die er gebeurd kunnen zijn. Misschien heb ik zijn beste vriend wel vermoord, ben ik een moordenaar? Waarom sliep ik tegenover deze kroeg? Ik kan me niks meer herinneren, alles is zwart. Ik weet niet eens waar ik woon en wat mijn naam is. Het zweet breekt me uit en ik ren weg uit de kroeg.
STOP! STOP! hoor ik achter me en ik ga steeds sneller rennen. Mensen op straat kijken me aan alsof ik ze iets heb aangedaan. Ik draai mezelf om en daar komt de Hell’s Angel groep aanrijden. Ik ren steeds harder maar het helpt niet, ze komen steeds dichterbij. Plots houdt de weg op! Zonder na te denken en zonder te kunnen zwemmen ga ik staan op de rand van de kade en spring in het water… PLONS! Is dit het einde? Ben ik dood?
Je idee vind ik verder echt super, zeker iets wat mijn aandacht trekt

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Hey djstayla,
Ik zou zeggen welkom want je hebt je vandaag pas geregistreerd, Ik ind je schrijfstijl best wel fylosofisch. Het zit vol met onbeamtwoorde vragen. Hoop dat je ze snel mogelijk een voor een kunt beantwoorden. Schrijf snel verder...
Jenna
Ik zou zeggen welkom want je hebt je vandaag pas geregistreerd, Ik ind je schrijfstijl best wel fylosofisch. Het zit vol met onbeamtwoorde vragen. Hoop dat je ze snel mogelijk een voor een kunt beantwoorden. Schrijf snel verder...
Jenna
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
Kijk hier heb ik wat aanJodieJJ schreef:Ik vind je idee van het verhaal heel goed. ZIt een hoop spanning in een hoop vragen worden er in mijn aangewakkerd.
deze gedachten overgang vond ik niet zo goed, alleen omdat een man hem aankijkt raakt hij zo vreselijk in paniek? Ik zou meer achter die paniek willen lezen. Nu is het voor mij wat onrealistisch.Ik raak in een diep gesprek met de vrouw die mij van de straat had geplukt en ik kom erachter dat ze werkzaam is als prostituee in deze kroeg. Een schitterende vrouw met lang blond haar, blauwe ogen en een pracht van een lichaam. Waarom is iemand als haar werkzaam in de prostitutie vraag ik mezelf af. Ze legt haar hand op mijn been en wrijft er langzaam overheen. Ik laat merken dat ik hier niet van gediend ben en schuif haar hand weer opzij. Beledigend loopt ze weg en spreekt een forse en brede hell’s angel figuur aan die mij aankijkt met een blik alsof ik zijn beste vriend had vermoord.
Je idee vind ik verder echt super, zeker iets wat mijn aandacht trekt.

Ik snap inderdaad wat je bedoeld en ik heb het nog eens overgelezen met je tips. Ik zal het gaan aanpassen en dan zal ik het opnieuw posten met mischien al een vervolg. (Alles zit in het hoofd, alleen het verwoorden is een kunst)