Alison

Tranentrekkers en ernstige verhalen. Lees en laat je meeslepen in de drama van anderen.
Plaats reactie
ashleykoolen
Balpen
Balpen

Mijn eerste verhaal hier. Ik hoop dat jullie het wat vinden. En anders hoor ik het wel.

IK HEB MIJN VERHAAL VERANDERD IN VT. DIT OMDAT IK TT NIET LEKKER VOND LOPEN!

Alison
‘En hoe staat dit rokje me ?’, vroeg ik. Ik stond in de paskamers van de H&M en paste een wit rokje.
‘Ja leuk’, zei Haley met een ongeïnteresseerde blik. Ze was bezig met haar make-up bij te werken en vond zichzelf op dit moment het belangrijkste. Ik draaide nog een rondje in de paskamers om zich van alle kanten te kunnen bekijken. In dit rokje lijken mijn benen eindeloos.
‘Ik ga me omkleden ik ben zo klaar’, mompelde ik. Ik trok mijn hotpants weer aan en gooide hem op de stapel met kleding. Toen ik klaar was met omkleden pakte ik de berg op en liep er mee naar de kassa. Hayley stond op en drentelde achter mij aan. Nadat ik had afgerekend liepen we naar buiten.
‘Zullen we nog even wat drinken het is zulk mooi weer.’
‘Ja, dat kan ik heb wel zin in een martini’ zei Hayley. Toen we op het terrasje zaten bestelde we twee martini’s met ijs. We waren aan het praten over koetjes en kalfjes toen mijn telefoon ging. Ik pakte mijn tas en zocht naar mijn telefoon. Op het schermpje stond
‘U heeft een nieuw bericht.’
‘Hay? Vanavond geeft Joslynn een feest. Ga je mee? Ik heb wel zin om te gaan’.
‘Ja gezellig, sms maar terug dat we komen’ zei Hayley vrolijk. Ik smste Joslynn terug dat we van plan waren te komen en of ze Hunter ook had gevraagd. Toen ik het smsje had verzonden stopte ik mijn telefoon terug in mijn tas.
‘Ik denk dat ik maar eens ga Hay, nu we dat feestje hebben, heb ik nog een hoop te doen’. Ik stond op en gaf Hayley een kus op haar wang.
‘Doeg’ riep Alison nog van een afstandje en ik zwaaide nog even.

‘Ja gezellig, sms maar terug dat we komen’ zei Hayley vrolijk. Ik smste Joslynn terug dat we van plan waren te komen en of ze Hunter ook had gevraagd. Toen ik het smsje had verzonden stopte ik mijn telefoon terug in mijn tas.
‘Ik denk dat ik maar eens ga Hay, nu we dat feestje hebben, heb ik nog een hoop te doen’. Ik stond op en gaf Hayley een kus op haar wang.
‘Doeg’ riep ik nog van een afstandje en ik zwaaide nog even.
Laatst gewijzigd door ashleykoolen op 15 feb 2012 10:21, 5 keer totaal gewijzigd.
never give up, there is no such thing as an ending. just a new beginning.
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Leuke verhaal. Egt zo een fashion gek is die Alison hej. Schrijf snel verder
XxxJenna
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
ashleykoolen
Balpen
Balpen

Thuis aangekomen zag ik dat er zoals altijd niemand thuis was. Ik liep de trap op en gooide mijn spullen op bed. Ik legde alvast het nieuwe witte rokje en een roze hemdje met een diep decolleté op mijn bed. De kleding die ik vandaag had aangehad smeet ik in de wasmand. Nog even snel douchen, me omkleden en eten. En dan ging snel naar het feestje van Joslynn. Ik sprong onder de douche toen ik klaar was bekeek ik mijn lichaam in de spiegel. Ik was trots op mijn lichaam. Ik keek naar mijn strakke buik, mijn volle borsten en mijn lange strakke benen. Iedereen was jaloers op mij en dat wist ik maar al te goed. Ik profiteerde van mensen behalve van mijn vriendinnen. Die waren nou eenmaal alles voor mij. Toen ik in een diep dal zat hebben ze me overal mee geholpen. Vooral toen mijn vader, mijn maatje overleed. Toen ik klaar was met me om te kleden. Begon ik zich op te maken en mijn haren te doen. Ineens bedacht ik me dat ik niet meer op mijn telefoon had gekeken sinds ik uit de stad weg ging. Ik zocht naar mijn telefoon op, en zag dat ik drie nieuwe smsjes had. Joslynn, Hayley en Hunter. Hmm wat zou Hunter willen vroeg ik me af. Ik las eerst het smsje van Joslyn. Ze smste dat ze het gezellig vond dat we zouden komen en dat ze Hunter ook had uitgenodigd en dat hij ook zou komen. Toen ik dat had gelezen glunderden ik helemaal, ik was zo blij dat hij zou komen. Ik smste Joslynn niet terug die zou ik toch over een uurtje weer zien. In Hayley’s smsje vroeg ze of ze kon meerijden met me, omdat haar auto vanmiddag kapot was gegaan en dat deze nu bij de garage stond. Ik smste terug dat het goed was en dat ik er ongeveer over een uurtje zou zijn. Als laatste las ik het smsje van Hunter. Hij vroeg haar of ik ook naar het feest van Joslynn zou gaan en of ik mee wilde rijden zodat ik ook een drankje kon drinken, want hij zou met een paar vrienden de taxi nemen. Ik smste terug dat, dat ook goed was en dat Hayley dan ook mee zou rijden. Na een paar smsjes over en weer met Hunter spraken we af dat ik naar zijn huis zouden komen. Ik belde meteen Hayley op om het door te geven. Hayley zou wel alleen naar het huis van Hunter gaan. Dit was tenslotte makkelijker voor haar. Nadat ik had opgehangen liep ik de trap af naar beneden. Ik had best honger gekregen na zo’n dagje winkelen. Toen ik in de keuken was aangekomen, trok ik de deur van de ijskast open. Er lag nog wat spaghetti van gister avond. Ik haalde het uit de ijskast en warmde het even op in de magnetron. Daarna pakte ik een pen en een notitieblaadje ik krabbelde er op dat ze vanavond een feestje had bij Joslynn en ik nog niet wist hoe laat ik thuis zou zijn. Ik scheurde het papiertje uit het boekje en legde het op de eettafel. Ik schrok even toen de magnetron piepte. Ik haalde het eten uit de magnetron en begon met eten. Nadat ik klaar was met eten pakte ik mijn spullen en sloot de deur af. Ik liep naar het bankje in de tuin en haalde uit mijn tas een pakje sigaretten. Toen ik mijn sigaretje had opgerookt sprong ik op de fiets richting het huis van Hunter.
Laatst gewijzigd door ashleykoolen op 15 feb 2012 10:25, 2 keer totaal gewijzigd.
ashleykoolen
Balpen
Balpen

Na ongeveer een kwartiertje fietsen kwam ik aan bij zijn huis. Ik zetten mijn fiets tegen de gevel en belde aan. Hunter deed ogenblikkelijk open en begroette hem met drie zoenen. Ik liep achter Hunter aan de woonkamer in. Ik plofte op de grote fauteuil die in het midden van de kamer stond.
‘Wil je iets te drinken?’vroeg Hunter glimlachend.
‘Doe maar een martini met ijs’.
‘Ben zo terug’ mompelde hij. Ik keek in het rond en besefte wat een prachtig huis het eigenlijk was. Ik dagdroomde over het idee dat ik later met Hunter in zo’n huis zou kunnen wonen. Ik schrok op toen de bel ging.
‘Hun, ik doe wel even open’ riep ik richting de keuken. Ik stond op en liep naar de gang. Toen ik de deur opende zag ze Wesley, Ian en Bradley staan.
‘Wat doe jij hier nou?’ vroeg Bradley met een opgetrokken wenkbrauw.
‘Ik rij met jullie mee naar het feest van Joslynn samen met Hayley. Zij kan er ook elk moment zijn’ zei ik toen ik terug de woonkamer in liep. De jongens haalde opgelucht adem, ze waren al bang dat ze iets met Hunter zou hebben en bezet zou zijn. Ze gingen zitten op de bank tegenover de fauteuil waar ik in zat. Hunter kwam de kamer binnen lopen met vier biertjes en een martini voor mij. Hij gaf de jongens allemaal een biertje en de martini aan mij.
‘Dankjewel’, zei ik vrolijk. Bradley stond op en hief zijn flesje bier.
‘Op een fantastische avond!’riep hij. De andere drie joelde wat en dronken hun biertje in een teug leeg. Ik moest lachen van het kabaal dat vier jongens maakte. Op dat moment ging de bel weer. Hunter liep naar de gang en opende de deur. Hayley stond voor de deur. Hij bekeek haar van top tot teen en gaf haar drie zoenen. Hayley liep langs hem heen naar binnen. Ze gaf Alison en de drie jongens die binnen zaten allemaal drie zoenen en ze ging naast mij op de fauteuil zitten. De stoel was zo groot dat we er makkelijk met ze tweeën op konden zitten. Hayley begon te vertellen over het feit dat haar auto vanmiddag kapot was gegaan. Ik mompelde af en toe mm, maar dat was ook het enige. Mijn aandacht was helemaal gericht op Hunter. Ik kon mijn ogen niet meer van hem af houden het liefste wilde ik hem bespringen. Hem diep in zijn helblauwe ogen kijken en teder zoenen op zijn mooie volle lippen, zijn gespierde lichaam strelen en een hand door zijn zwarte golvende haren halen. Ian pakte zijn telefoon en belde een taxi, het was inmiddels al negen uur geweest. Hij hing op en vertelde dat de taxi er binnen tien minuten zou zijn.
Laatst gewijzigd door ashleykoolen op 15 feb 2012 10:27, 2 keer totaal gewijzigd.
ashleykoolen
Balpen
Balpen

Iedereen stond op en pakte hun spullen. We liepen naar buiten en Hunter sloot de voordeur af. Ik graaide in mijn tas op zoek naar mijn sigaretten. Toen ik de sigaretten niet kon vinden bedacht ik me dat ik die had laten liggen op het tafeltje in de tuin. Hunter kwam naar haar toe lopen.
‘Kan je het vinden?’ vroeg hij glimlachend.
‘Nee, ik ben namelijk me sigaretten vergeten’. Hunter haalde een pakje tevoorschijn uit zijn broekzak. Hij pakte er twee sigaretten uit en gaf er een aan mij. Hij stopte de ander in zijn mond en stak ze allebei aan. Ik nam een trek van mijn sigaret, toen ik de rook had uit geblazen bedankte ik hem. Hij knikte en hij mompelde nog iets. Ik kon er uit opmaken dat hij ‘geen probleem’ zei. Na vijf minuten buiten gestaan te hebben kwam de taxi aan rijden. We stapte allemaal in. Wesley ging voor in zitten en gaf door waar we heen moeste. Bradley sloeg een arm om Hayley.
‘Blijf met je poten van me af Brad’ zei Hayley kattig.
‘Sorry hoor schatje’. We schoten allemaal in de lach behalve Hayley. Toen we aan kwamen bij het huis van Joslynn was het al erg druk. We liepen om het huis heen richting de achter tuin waar het kabaal vandaan kwam. Toen Joslynn ons in de gaten kreeg kwam ze naar ons toegelopen en gaf ze iedereen drie zoenen.
‘Leuk dat jullie er zijn!’ kirde ze.
‘Als jullie iets willen drinken, het staat daar’ ze wees naar een grote tafel met drank.
‘Ik ga even een martini halen, moet je ook Ali?’ vroeg Hayley.
‘Ja, lekker doe er ook maar een’. Hayley liep naar de tafel met drank. Ze schonk twee glazen martini met ijs in en liep terug. Toen Hayley terug was met de twee glazen martini begonnen we te dansen. Na een tijdje wenkte Joslynn Hayley.
‘ Ik ben zo terug Ali’.
Laatst gewijzigd door ashleykoolen op 15 feb 2012 10:29, 3 keer totaal gewijzigd.
djstayla
Puntenslijper
Puntenslijper

Niet helemaal mijn kind of thing maar het is een leuk verhaal! Leest lekker weg. Ga zo door! :super
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Hey Alison zei tog dat ik zou reageren. Ik vind je verhaal egt heel mooi omdat het zeg maar een verhaal is wat we in het dagelijkse leven meemaken. Maar ik had een vraagje. Schrijf je zonder in de gaten te hebben de hele tijd ze hij of haar enz of die je het expres. Als ik jou was zou ik Alison gwn als hoofdpersoon gebruiken en in de ik persoon schrijven. :) Dat leest wat makkelijker, weet je. Want nu je het zo geschreven hebt weetje niet wie egt de hoofdpersoon is, want je hoort iedereen gedachtes enz. Snap je. Dat zou ik tenminste doen. Oja er zitten ook paar spellingsfouten in maar ik ga ze er niet uit halen. Ben nu op mn mobiel en het duurt het lang voordat ik alles heb eruit gehaald. Een tips voordat je je stukje gaat posten lees hem een paar keer door, je komt meestal toch foutjes tegen. Of laat het aan iemand anders lezen. Dat is handig en zo heb je kans dat je minder fouten hebt.
Kusjes;
Jenna
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
ashleykoolen
Balpen
Balpen

Ja haha dat kan ik zeker doen. Alison als hoofdpersoon gebruiken. Ik zal het verhaal dan wel aanpassen als ik vorm maar dan moet ik wel heel veel wijzigen. Maar goed dan zal ik de stukjes die ik nu hier heb staan ook wel aanpassen.

De spelfouten zie ik zelf nooit haha. Is een beetje vreemd. Als ik het zelf lees dan zie ik ze niet en zodra iemand anders ze leest, en mij aangeeft waar de fouten zitten denk ik owja!
ashleykoolen
Balpen
Balpen

Nog even iets stel dat ik als ik schrijf.
‘En hoe staat dit rokje me ?’, vraagt Alison. Alison stond in de paskamers van de H&M. Ze paste een wit mini rokje.

Als ik dit verander komt het woordje ik twee keer achter elkaar te staan. door wat kan ik, Ik veranderen?
ashleykoolen
Balpen
Balpen

Ik heb alles veranderd naar ik. Als het niet klopt hoor ik het graag.
-
Nieuw stukje ;

Ik bleef staan op het punt waar we zo net nog stonden te dansen. Ik voelde opeens een warme hand op mijn schouder.
‘Ali?’ vroeg Hunter. Ik draaide me om en keek in de blauwe ogen van Hunter.
‘Wat is er ?’ ik glimlachte liefjes.
‘Heb je zin om een eindje te wandelen?’
‘Ja leuk’. Joslynn woonden tenslotte aan het strand. We liepen een eindje in stilte hand in hand over het strand. Opeens ging Hunter zitten op het zand. Hij klopte naast zich. Ik kwam naast Hunter zitten. Het zand was nog warm van het warme weer van die dag. We staarde naar de zee die woest tekeer ging. Hunter sloeg zijn arm om mij heen. Ik liet me zakken tegen Hunters borstkast. Na een tijdje zo te hebben gezeten pakte hij mijn gezicht tussen zijn grote handen. Hij drukte zijn lippen tegen die van mij. Ik rilde. Ik kuste hem zachtjes terug. Ik liet me zakken op het zand. Hunter rolde boven op me. Hij gaf mij kusjes in mijn nek. Hij streelde mijn lichaam.
‘Je bent prachtig, Ali.’ Hunter kwam weer naast mij liggen en gaf mij nog een paar kusjes.
‘Hunter?’vroeg ik zachtjes.
‘Wat is er Ali?’
‘Je bent lief.’ Terwijl ik dat zei werd ik verlegen. Er verscheen een blosje op mijn wangen en wende mijn ogen af.
‘Ik vind jou ook lief.’
Na nog een tijdje te hebben gepraat begonnen we weer te zoenen.
‘Zullen we naar mijn of jou huis?’ vroeg ik.
‘Laten we maar naar die van mij gaan’ zei Hunter. Ik pakte haar telefoon uit mijn tasje en belde het nummer van het taxibedrijf.
‘De taxi is er over een paar minuten al, hij was al in de buurt’. Hunter stond op en stak zijn hand naar mij uit. Ik pakte zijn hand en Hunter trok mij omhoog. Samen liepen we hand in hand de boulevard op. Ik zal Joslynn later nog wel vertellen waarom ik opeens weg was van het feest bedacht ik me. Na een paar minuten te hebben gewacht kwam de taxi aanrijden. Hunter gaf door waar we heen moesten. Toen we aankwamen bij het huis van Hunter liepen we regelrecht naar boven. Zoenend ploften we op zijn bed. Hij stopte met zoenen. Hij streelde mij door haar haren en drukte een kus op mijn lippen.
‘Je bent zo mooi Ali, ik ben al tijden verliefd op je!’ Mijn hart sloeg over. Ik was nog nooit zo verliefd op iemand geweest dan op hem.
‘Ik ook op jou liefje.’ Ik gaf hem een knuffel en keek hem diep in zijn ogen. We begonnen weer even hevig te zoenen zoals we de net binnen kwamen. Daarna volgde een hevige vrijpartij. En herhaalde dat later nog een meerdere keren. Nadat we klaar waren kroop ik dicht tegen Hunter aan. Ik zoenden hem teder op zijn prachtige lippen. Een tijdje lagen we nog na te kroelen. Ik voel me echt het gelukkigste meisje op de wereld dacht ik hard op. Ik bloosde. Hunter zei dat hij zich hetzelfde voelde. Ik viel na een paar minuten in zijn armen in slaap.
‘Goedemorgen prinses, ontbijt op bed!’
Er kwam een kreun uit mijn mond. Ik opende half mijn ogen en sloot ze weer. Het licht was te fel voor mijn ogen. Na een paar seconden opende ik weer mijn ogen en liet ze wennen aan het zonlicht. Ik wreef de slaap uit mijn ogen en ging recht op zitten.
‘Goedemorgen lieverd.’ Ik gaf Hunter een kus. Hij was inmiddels naast mij komen zitten. Ik pakte een croissantje van het dienblad en nam een grote hap. Ik stierf bijna van de honger. Ik kon me bijna niet herinneren wanneer ik voor het laatst had gegeten. Gister avond de opgewarmde spaghetti. Maar dat was ook het enige van die dag. Nadat haar croissantje op was kroop ik terug in zijn armen. Zwijgend lagen we minutenlang naar elkaar te kijken. Na een tijdje begonnen we weer te zoenen. Dit monde uit tot een vrijpartij. Die nog heviger was dan die van de avond ervoor. We herhaalde dit een paar keer. Tot dat we uitgeput waren. We vielen nog even in slaap.
Laatst gewijzigd door ashleykoolen op 15 feb 2012 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Xatham
Banned
Banned

Het valt me op dat je in je verhaal heel erg met de 'ik doe dit-ik doe dat' en 'hij doet dit-hij doet dat' stijl beschrijft. Snap je wat ik bedoel? Dit is vaker het geval bij beginnende schrijvers, dus op zich niets om druk over te maken. Gewoon veel lezen helpt al heel erg. Probeer verder dingen wat meer te beschrijven. (Hoe ziet Hunter eruit? Hoe ziet zijn huis eruit?) Probeer meer emoties weer te geven. Hoe kijkt Hunter? Hoe kijken Alisons vriendinnen? En probeer meer gedachten weer te geven. Wat denkt Alison als Hunter haar zoent? Wat denkt Alison als Hunter haar vraagt om een eindje te wandelen?
Probeer daarnaast voor je een stukje post, het nog eens even door te lezen. Er zitten hier en daar kleine spellingsfoutjes in je verhaal die je er makkelijk uit kunt halen als je je verhaal nog een keertje over leest.
Misschien ook handig om eens een keer de beginnersles van Saskjezwaard te lezen http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopi ... =87&t=7323 het zit vol met handige tips voor een beginnende schrijver. Ik denk dat je er zeker wat aan hebt.
Verder vond ik het een leuk verhaal. Het leest lekker snel door en ik ben benieuwd hoe het afloopt tussen Alison en Hunter.

Groetjes,
Xatham
Namens het tipp-ex team
As the phoenix arises from his ashes...
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Hey Ashley,
Sorry heb vandaag pas gemerkt dat je verhaal aangepast hebt. Zoals Xatam al zei zou het leuker als je meer details gaf. :P Verder vind ik het verhaal zowiezo geniaal. Verder heb ik niks anders te zeggen, ga snel verder want ik wil meer. Oh my gosh. Ik stuur dit bericht eigenlijk voor de tweede keer. Ahh ik voel me egt een idioot. Bij de eerste bericht had ik geschreven Hey Alison, Haha :P egt zo dom. Had gewoon de naam van je hoofdspersonage gebruikt. Hopelijk vind je dat niet erg XD
XxJenna
DesireeD
Potlood
Potlood

heey leuk verhaal, ben het wel met de twee boven mij eens dat je meer details kunt beschrijven. En soms heb ik wel het idee dat het heel snel gaat, maar dat zal waarschijnlijk komen doordat er details ontbreken. Maar schrijf snel verder ben benieuwd hoe het verder gaat.
Everything is the same except the time
ashleykoolen
Balpen
Balpen

Ik heb geen zin om het verhaal aan te passen haha
nieuw stukje;

Hoofdstuk 2

Shit dacht ik. Is het al zo laat ik keek op de wekker die op het nachtkastje van Hunter stond. Ik kleedde me snel aan en propte mijn haren in een nonchalante staart.
‘Ik moet gaan liefje. Ik heb Joslynn en Hayley sinds gister avond in de steek gelaten en me telefoon is ook al leeg en ik moet nog een paar uurtjes werken bij Starbucks.’ Ik stond op en pakte mijn tas en ik drukte een kus op Hunters lippen. Hij liep achter mij aan de gang in. Ik opende de deur en gaf hem nog een kus en een knuffel.
‘Dag lieverd, tot vanavond.’
‘Dag schoonheid’, zei hij zachtjes. Ik stapte op mijn fiets en ik fietste naar huis. Gelukkig is het heel de nacht droog geweest zodat mijn sigaretten nog droog zijn bedacht ik me. Na een kwartiertje fietsen kwam ik thuis aan. Ik zetten mijn fiets in de schuur en liep richting de tuindeur. Op het tafeltje lagen mijn sigaretten. Ik nam plaats op het bankje naast het tafeltje en stak een sigaretje op. In gedachten was ik verzonken in de nacht met Hunter. O wat was ik verliefd op hem zeg. Nadat mijn sigaretje op was haalde ik de tuindeur van het slot en liep naar binnen. Het was lekker koel in huis, hoewel het buiten al twee weken boven de dertig graden was. Ik deed de tuindeur op de knip en liep meteen naar boven naar mijn kamer. Ik zocht mijn telefoon in mijn tas en deed hem in de oplader. De telefoon ging aan en ik hoorde meteen een hoop bliepjes. Toen ik op mijn telefoon keek zag ik dat ik veertien gemiste oproepen had en vier smsjes. Tien gemiste oproepen van Hayley, twee van mijn moeder en twee van Joslynn. Er zaten ook twee smsjes van Joslynn, een van Hayley, een van mijn moeder en een van Hunter bij. Joslynn en Hayley vroegen zich af waar ik zat. Mijn moeder melden dat ze bij haar nieuwe vlam zou slapen en Hunter smste dat hij het fijn vond vannacht. Op het moment dat ze iedereen terug wilde smsen belde Hayley mij.
‘Met Alison.’
‘Ja, met Hay, waar zat je heel de avond sufferd?’
‘Ik ben met Hunter mee naar huis gegaan.’ Ik voelde me verlegen worden, maar tegelijkertijd ook ontzettend blij.
‘O, wat ontzettend leuk!’ gilde ze.
Ik vertelde het hele verhaal daarna zei ik dat ze snel moest ophangen, omdat ik zo nog moest werken. We spraken af dat ik Hayley vanavond om acht uur kwam halen, omdat ze eerst uiteten was samen met haar moeder. Daarna zouden we naar het huis van Hunter gaan. Ik trok al mijn kleren uit en gooide ze in de wasmachine. Nadat ik had gedoucht trok ik mijn werk kleding aan en bracht mijn haren in model. Ik zou nog even een sigaretje roken en wat eten. Daarna zou ik naar haar werk rijden. Toen ik weer naar de klok keek zag ik dat ik nog maar een uurtje had. Ik maakte snel een boterham met kaas en propte die in mijn mond. Na dat ik die op had rookte ik nog een sigaret in de tuin. Daarna pakte ik mijn spullen en stapte in mijn Mini Cooper. Het was best druk op de weg gelukkig was ik nog net op tijd op mijn werk. Ik had een drukke avond. Er waren veel vervelende mensen die zeurde dat er niet genoeg koffie in hun kopje zat of in hun beker. Of korting konden krijgen je kon het zo gek niet bedenken of het werd gevraagd. Ik liep de hele avond druk in de rondte om zo veel mogelijk mensen te kunnen helpen. Gelukkig had ik af en toe wel de tijd om een sigaretje te kunnen roken. Ook had ik een paar smsjes naar Hunter gestuurd. Hij smste me terug dat hij me miste en snel weer met me wilde zijn.
DesireeD
Potlood
Potlood

heey leuk stukje. Ik zou het als ik jou was nog wel even overlezen er zitten een paar spelling fouten in.
Everything is the same except the time
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Het lukt je zeker ook niet om achter je spellingsfouten te komen. Mij ook nooit hoor ook al lees ik hey honderd keer, egt super iritant. Ik vond het een leuk stuke alleen er zat niet zoveel spanning in. Hopelijk gebeurt erin het volgende meer. Schrijf zowiezo snel verder. ;)
JENNA
ashleykoolen
Balpen
Balpen

@ Jenna. Nee al lees ik het een miljoen keer ik kan ze er echt niet uit halen haha.
ashleykoolen
Balpen
Balpen

Nadat ik klaar was reed ik nog even langs huis om te kunnen douchen. Hayley was nog niet klaar met het etentje samen met haar moeder. En daar was ik wel blij mee zo had ik nog de kans om me een beetje te kunnen opfrissen. Daarna reed ik naar het huis van Hayley. Ze stond al voor de deur op me te wachten en stapte meteen in. Samen reden we naar Hunter. We zouden daar een drankje gaan drinken. Ik drukte op de bel. Na een paar minuten werd er open gedaan. Ik keek meteen in de prachtige helblauwe ogen van Hunter. Hij kuste me teder op mijn lippen en ik beantwoorde de kus. Na een paar seconden zo te hebben gestaan liepen we naar binnen. Aangekomen in de woonkamer zagen we dat Bradley er ook was. Hayley kon hem totaal niet uitstaan. Ze was al tijden verliefd op Wesley. Hij was totaal het tegenovergestelde van Bradley. Hij had krullend blond haar, mooie groene ogen en een schattig mondje. Het leek af en toe wel op hij in zijn eigen wereldje leefde. Maar dat vond Hayley totaal niet erg, ze vond dat wel een beetje schattig.
‘Hunter? Komt Wesley ook nog?’
‘ Als het goed is zou hij komen Hay.’ Er glipte een opgeluchte zucht tussen haar lippen vandaan. Het werd een gezellige boel die avond. Ook al waren er aardig wat flessen drank door heen gegaan. Na een tijdje was Wesley samen met Ian gekomen en had Hunter bekend gemaakt dat hij en ik officieel samen zijn. Bradley had hun met een beteuterd gezicht aangekeken. Ook al flirten hij met van alles en nog wat. Hij was al tijden verliefd op mij. Dit betekende de dus dat hij mij maar moest vergeten. Op het einde van de avond hadden Wesley en Hayley nog gezoend. Iedereen was die avond blijven slapen. Omdat ze te dronken waren om naar huis te rijden. Ik en Hunter sliepen op zijn kamer. Ian en Bradley in de logeerkamer en Wesley en Hayley in Hunter ouders kamer. De volgende ochtend ging iedereen vroeg weg , omdat ze allemaal moesten werken. Hunter had ze uitgelaten en Wesley zou Hayley wel afzetten bij haar huis.
‘Hun?’ vroeg ik zachtjes
‘Wat is er lieverd?’
‘Ik ben zo ontzettend misselijk, zou je een glaasje water voor me kunnen pakken?’ Hunter stapte uit bed en liep richting de badkamer en schonk een glas water in. Toen hij de slaapkamer in liep gaf hij mij het glas water. Ik nam een paar grote slokken en deed haar ogen weer dicht. Hunter was ook weer in bed gaan liggen en ik was helemaal tegen hem aangekropen. Na nog een paar uur geslapen te hebben werd we weer wakker. Ik was nog steeds misselijk en had geen zin om op te staan. Ik zag dat Hunter naar haar keek.
‘Hoelang kijk je al naar me?’
‘Sinds je in slaap bent gevallen.’ Ik zie dat Hunter bloost en druk een kus op zijn lippen. Na nog een tijdje zo te hebben gelegen zijn we samen gaan douchen. Nadat we klaar waren zijn we samen de stad in gegaan. Eerst zijn we even naar het casino gegaan. Jammer genoeg hadden zwe niets gewonnen. Later die avond zijn ze gaan eten bij het nieuwe restaurantje waar Hayley het over had. Als laatste zijn we nog naar de bioscoop gegaan. Nadat de film afgelopen was, zijn we hand in hand naar de auto gelopen.
‘Liefje?’ vroeg ik.
‘Wat is er schat?’
‘Ik wil eigenlijk nog even langs huis voor een paar schone spullen.’
ashleykoolen
Balpen
Balpen

Hierna heb ik nog twee stukjes klaar staan. die post ik nog maar ik weet nog niet of ik verder ga daarna haha.
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Huh wrm ga je niet verder? Vind je het zelf geen leuk verhaal? Nou ik vind je verhaal zuper, verder gaan egt je hebt talent. Of bedoel je dan dat je verhaal dan afgelopen is?
ashleykoolen
Balpen
Balpen

Nee ik ben niet echt tevreden ik weet wat ik wil laten gebeuren. maar op een manier spreekt dit verhaal me niet echt meer aan haha. maar als je een trouwe lezer blijft ga ik voor jou verder @.@
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ohh chantage *geschokt* Neej grapje, tuurlijk blijf ik je verhalen lzen. :P
ashleykoolen
Balpen
Balpen

Nieuw stukje speciaal voor Jenna hihi;

De volgende ochtend werd ik vroeg wakker. Ook al was ik nog moe ze ging toch Hunter´s bed maar uit. Ik sprong onder de douche en waste me goed. Daarna ging ik op bed zitten en zocht haar telefoon. Na even scrollen door mijn telefoon lijst vond ik het nummer van Hayley en belde haar.
‘Met Hayley’.
‘Hee Hayley met Ali, Alles goed?’
‘Ja goed met jou?’
‘Ja ook goed, maar daarvoor belde ik eigenlijk niet. Ik vroeg me af wat je ging doen vandaag?’
‘Ik ben net wakker, maar ik heb nog geen plannen voor vandaag. Zullen we naar de stad?’
‘Ja gezellig. Is je auto al gemaakt?’
‘Nee, die staat nog in de garage. Half twaalf bij mij ?’ vroeg Hayley mij.
‘ Ja, is goed ik zie je half twaalf. Tot straks. Doei.’
‘Doei Ali tot straks.’
Ik klikte het telefoon gesprek weg . Ik trok mijn kast deuren open en zocht een luchtige outfit voor vandaag. Het was nog steeds erg warm buiten. Nadat ik me had omgekleed deed ik een klein beetje mascara op mijn wimpers en lippenbalsem op mijn lippen. Ik had vandaag totaal geen zin om me helemaal op te tutten. Ik was nog opzoek naar mijn teenslippers die ik na een tijdje vond, in een hoekje in mijn kamer. Omdat mijn haar nog nat was van het douchen, föhnde ik mijn haren droog. Toen ik klaar was liep ik naar beneden. Toen ik de keuken in liep zag ik dat er op de aanrecht vers brood lag. Er lag ook een briefje bij van mama. Er stond op dat ze de broodjes vanochtend vroeg had gehaald. Ze was nu weer naar haar werk. Was mis ik mijn moeder, dacht ik. Ik heb er al zo’n lange tijd niet meer gezien. Elke keer is ze bij haar nieuwe vlam. Die ik nog niet eens heb ontmoet. Nadat ik een vers bolletje had gegeten haalde ik de tuin deur van het slot. Ik liep de tuin in en de zon scheen op mijn spierwitte blonde haren. Ik ging zitten op het bankje en stak een sigaretje op. Ik leunde met mijn hoofd tegen het raam en genoot van de zon die in mijn gezicht scheen. Hier kon ik nu echt vrolijk van worden. En bleef een tijdje lang zo zitten. Ik rookte daarom nog maar een sigaretje. Toen ik op mijn horloge keek schrok ik ervan hoe laat het al weer was. Ik liep snel naar binnen en raapte mijn spullen bij elkaar. Nu nog op zoek naar mijn autosleutels. Waar heb ik ze nu weer rondgeslingerd. Na een paar minuten zoeken zag ik dat ze gewoon op de eettafel lagen. Wat ben ik af en toe toch een kneus. Ik moest om mezelf lachen. En liep snel het huis uit, omdat ik al te laat was. Ik opende de deur van mijn auto en nam er in plaats en startte hem. Toen ik mijn auto had gestart gaf ik een dot gas. Ik reed zo snel mogelijk naar Hayley, want ik was tenslotte al te laat. Toen ik bij haar huis aan kwam zat ze voor de deur in het zonnetje op mij te wachten. Ik drukte op het knopje naast mijn raam. Mijn raam ging langzaam naar beneden.
‘Hee jij daar, kom je nog of hoe zit dat’, riep ik.
‘O, hoi ik kom er aan.’ Hayley leek wel een beetje geschrokken. Het portier naast me ging open en ze stapte bij me in.
‘Ja, sorry hoor ik was in slaap gevallen doordat ik zo lang op je moest wachten’, zei Hayley lachend. Ik moest ook lachen en starten mijn auto. Toen we aankwamen in de stad, stelde ik voor om een manicure en een pedicure te laten doen. Zodat we even lekker konden ontspannen en bij konden kletsen. Toen we in de salon zaten vloog de tijd voorbij. Ik keek op mijn horloge en zag dat het inmiddels al weer half twee was. Toen we de salon uitliepen stelden Hayley voor om bij Starbucks een kop ijskoffie te halen. Met een kop ijskoffie in onze hand liepen we een paar winkels binnen. We hadden het erg naar ons zin en de tijd vloog.
‘Wat doe jij met eten, Hay?’
‘mm, Ik weet het nog niet, jij?’
‘Zullen we ergens een terrasje pakken en daar eten?’ Het was namelijk nog erg warm buiten terwijl het inmiddels al zeven uur was.
‘Ja, gezellig doen we!’ riep Hayley enthousiast. We hadden heerlijk gegeten bij een tapas restaurantje midden in het centrum. Daarna zetten ik Hayley thuis af en reed door naar huis. Ik was uitgeput en dook ook meteen mijn bed in toen ik thuis kwam.
ashleykoolen
Balpen
Balpen

Nieuw stukje;

De zomervakantie was ten einde we moesten helaas allemaal weer naar school. Ik vond school niet zo erg, maar ik had natuurlijk liever vakantie. Ook kwam de prom inzicht Hayley en ik hadden afgesproken om samen de jurk uit te zoeken. Maandag ochtend stond ik vroeg op. Zoekend naar mijn boeken bedacht ik me wat ik aan moest trekken. Mijn boeken deed ik in mijn Gucci schoudertas en pakte wat kleding vanaf een hoopje in mijn kamer. Ik kleedde me aan en keek op mijn telefoon. Een nieuw bericht verscheen op mijn beeldscherm. Ik opende het bericht en las dat Hayley me vandaag op kwam halen. Ze was er over een uur schreef ze. Aangekleed en al liep ik de trap naar beneden af. Mijn schoudertas bungelde op mijn schouder. Ik pakte mijn pakje sigaretten en ik rookte er voor de deur nog een. Mijn sigaret was bijna op en hoorde getoeter. Ik draaide mijn hoofd om en zag dat Hayley voor de deur stond. Rustig liep ik naar haar auto en stapte in. Aangekomen op school liepen we meteen naar binnen. Onze spullen dumpte we in de lockers en met een paar boeken in onze armen geklemd liepen we naar het lokaal. Hayley en ik namen achterin het lokaal plaats en legden onze boeken open geklapt op tafel. Na een paar minuten kwam mevrouw Yang binnen, onze wiskunde lerares en onze mentrix.
“Dames en heren, dit school jaar is weer begonnen. We verwachtte dit jaar extra veel van jullie, want jullie zijn tenslotte examen leerlingen. Ook hebben jullie dit jaar de Prom. Die wordt zoals elk jaar georganiseerd door de feest commissie. Jullie kunnen je er altijd nog voor inschrijven. Natuurlijk ook voor andere clubs. Zoals de Wiskunde, Practicum en Gym. Heel veel plezier en succes dit school jaar! We gaan nu beginnen met de les. Sla jullie boeken allemaal open op pagina zestien.”
Ik en Hayley aan het babbelen over de prom we hadden niet in de gaten wat mevrouw Yang allemaal aan het doen was. De dag sloop langzaam voorbij we hadden nog meer van dit soort lessen. Ik vond het echt verschrikkelijk dat we gelijk zoveel moesten doen. Ik was nog helemaal in de vakantie stemming.

Na school gingen Hayley en ik de stad in opzoek naar de ideale jurk voor de prom. Na een hoop winkels naar binnen te zijn gegaan vond ik mijn ideale jurk, Hayley trouwens ook. Ik had gekozen voor een baby roze prinsessen jurk bezaaid met swarovski steentjes. Hayley haar jurk was een jade kleurige maxi dress die laag uitgesneden was. Daarna belanden we in de SmoothieBar. We dronken allebei een passion for fashion.
Laatst gewijzigd door ashleykoolen op 17 feb 2012 08:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Zeggen jullie lockers tegen jullie kluisjes op school? Wij gewoon kluisjes :P. Sorry reageer een beetje laat I know. Maar ik heb ze wel allebei gelezen, Nice Nice. Egt netals we bijna vakantie hebben moeten Ali weer naar school . :D
Schrijf je hopelijlk snel verder. Don't give up.
ashleykoolen
Balpen
Balpen

Ja wij zeiden op de middelbare school altijd lockers. haha. Ik heb ook nog geen vakantie hoor hihi. moet nog een week stage en dan heb ik er twee vrij :D
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ahh, heb medelijden met je :P Ik heb nu een week vakantie. Ga lekker een weekje weg naar Istanbul ;) Veel succes met je stage
ashleykoolen
Balpen
Balpen

Zoo jaloers zou ook wel in Istanbul willen zitten hihi. nee ik heb nog 1 week stage en dan 2 weken vakantie voordat ik weer naar school moet.
ashleykoolen
Balpen
Balpen

Nieuw stukje;

“Hay? Ik ga me denk ik inschrijven voor de feestcommissie.”
“Ja, leuk! Dat is echt iets voor jou.”
“Schrijf je ook in. Dan kunnen we samen de Prom organiseren!”
“Ja, is goed. Dan schrijven we ons morgen in. Ik ga wel zo naar huis, want ik ben erg moe.”
Ik stond alvast op en liep naar de kassa om twee Passion for Fashion’s af te rekenen en Hayley gooide de troep in de prullenbak. Nadat ik klaar was bij de kassa liepen we samen naar de auto.
“Tot wanneer kunnen we ons eigenlijk inschrijven?” vroeg ik.
“Ik dacht tot volgende week, maar ik weet het niet honderd procent zeker.”
Ik mompelde iets onduidelijks en stapte in bij Hayley in de auto. Na een paar minuten in de auto te hebben gezeten stopte ze voor mijn deur. Ik opende de voordeur en zwaaide nog even naar Hayley. Daarna liep ik mijn huis naar binnen en plofte meteen op de bank. Ineens bedacht ik me dat er inmiddels al een maand voorbij was na het feestje van Joslynn. Ik had sinds dien erg last van misselijkheid en vermoeidheid. Daarna bedacht ik me dat ik al een paar dagen overtijd was. De laatste dagen was ik zo moe dat ik bijna alleen maar had geslapen als ik uit school kwam en er geen aandacht aan had besteed. Bang belde ik Hunter op.
‘Met Hunter.’
‘Hee liefje, met mij.’
‘O, Hoi schatje.’
‘Ik ben zo bang.’ Ineens begon ik te huilen. Ik kon de tranen niet meer onderdrukken.
‘ Wat is er aan de hand ? Moet ik naar je toe komen?’
‘Graag liefje, Ik.. ik.. denk dat ik zwanger ben.’
Even blijft het stil aan de andere kant van de telefoon.
‘Hunter?’
‘Ik kom onmiddellijk naar je toe en rij onderweg langs de drogist voor een zwangerschapstest.’
‘Dankjewel liefste tot zo.’
‘Tot zo schatje.’
Ik spring van de bank af en ging onder de douche. Het zou toch nog wel even duren voordat Hunter er zou zijn. Nadat ik klaar was met douchen trok ik mijn badjas aan en liep naar beneden. Ik opende de tuindeur en ging op het bankje een sigaretje roken. Ik belde Hayley op en vertelde wat er aan de hand was. Hayley klonk geschrokken en bezorgd tegelijk. Ze vertelde dat ze me altijd zal steunen wat er ook gebeurd en toen dus ook. Daarna hing ik op en bleef nog zitten. De bel ging en ik schrok op. Ik gooide meteen mijn sigaret weg en liep naar binnen. Ik opende de deur en zag Hunter staan. Toen hij naar binnen liep gaf hij mij een kus. Hij drukte een tasje van de drogist in mijn handen. Hunter was inmiddels op de bank gaan zitten en ik kwam naast hem zitten.
‘Stel hé, dat ik zwanger ben. Wat moeten we dan?’
‘Ik weet het allemaal niet meer Ali.’
Even was het dood stil in huis.
‘We zijn nog zo jong. Ik bedoel jij bent achttien en ik negentien.’
‘We kunnen bij jou of in mijn huis gaan wonen.’
‘Dan lijkt mij het beste dat we bij mij intrekken als het daadwerkelijk zover is. Ga nou maar eerst de test doen lieverd.’
Ik stond op en haalde het testje uit het doosje. Ik las de gebruiksaanwijzing op het doosje en ik volgde het op. Nadat ik het testje had gedaan ging ik weer naast Hunter op de bank zitten. Ik liet het testje eventjes voor wat het was. Na tien minuten keek ik naar het testje.
Plaats reactie

Terug naar “Het Dramatheater”