Nee... nog niet, maar die pot kwijtraken was echt geniaal bedacht, en die Marit was ook goed... Met je handen omhoog zo naar de overkant lopen. Hoe geniaal kan je zijn! (Alhoewel ik het zelf niet zou doen, veel te leuk spelletje, op elkaar schietend een brug over lopen. En die anderen die op haar moesten schieten maar in het hooi staan kijken Dat van de pot weet ik niet zeker, want bij de executie stond er weer -500. Dusss...
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
Ja idd, dat zei mijn moeder ook al. Daarom vind ik haar ook wel een slechte mol, als ze de mol is. De winnaar krijgt wel een lekker laag geldbedrag vergeleken vorige jaren xD
"There are many worlds, but they share the same sky —
one sky, one destiny."
En dat is toch uiteindelijk het doel van de mol; de pot zo laag mogelijk houden, dus daaraan heeft ze goed gedaan!
Mijn mol is ook Liesbeth
Toch hoorde ik een paar afleveringen geleden nog dat veel mensen op William, Frits en Tim zaten, maar nu is Liesbeth wel hoofdverdachte voor de meesten denk ik...
En wie zou er moeten winnen?
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Liesbeth lijkt mij iets je makkelijk. Als zij het is, is ze een slechte mol. Dat zag je meteen.
Ik vond het enorm verdacht, dat Hadewych meteen Tim zag staan en herkende en vervolgens ook meteen riep dat de twee figuren met de paraplu's Anne-marie en Liesbeth waren. Dat kan eigenlijk alleen maar met voorkennis. Zo heb ik nog wel wat dingen van haar gezien.
Dus ik denk dat Hadewych de mol is.
Alles draait om jou en mij en wij, we draaien overal omheen...
Ik vind mezelf zo falend dat ik weer op de foute mol zat
Had echt niet verwacht dat Anne-Marie de mol was! Mijn moeder had het wel goed geraden dat Hadewych zou gaan winnen.
Op naar Wie is de mol 2013!
"There are many worlds, but they share the same sky —
one sky, one destiny."