The Big Argh! Topic

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Dan verzin je de andere helft erbij.
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Schrijf het op tesserel, vaak vult de rest zich wel zelf aan :)

En @ Saskia, je weet toch :P ik vorm ze xD
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
ashleykoolen
Balpen
Balpen

@#$#%!!@!@@#$%^&*
Zegt je rijschool ja als we je afrijden nu aanvragen duurt het nog 8 a 9 weken. krijg je net een mailtje dat je over 5 weken al moet afrijden. En ik rij nog helemaal niet goed :cry:
never give up, there is no such thing as an ending. just a new beginning.
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Toetsweek volgende week, dus heeeeeel hard leren en weinig vrije tijd. Steun. Puf. Zucht --'
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Veel succes met je toetsweek :P
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Zucht, nog 2 toetsen te gaan... :(
Aile
Vulpen
Vulpen

Mijn hele vakantie is eigenlijk zo'n beetje verpest omdat ik nog steeds ziek ben :S
Waarschijnlijk moet ik van mijn bezorgde moedertje na de vakantie nog steeds thuis blijven.. zucht :(
"There are many worlds, but they share the same sky —
one sky, one destiny."
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Zucht de skies zijn weer ingeleverd en we gaan de witte pistes en helderblauwe hemelen weer verruilen voor het neerslachtige Nederland, snik gelukkig maar een maandje voor ik weer in het zonnetje op de evenaar sta :D
Xatham
Banned
Banned

@ Alie: Awh :( Wat heb je? Hopelijk word je weer snel beter. Je hebt in ieder geval wel een toepasselijke avatar (A)

@ Jodie: Je maakt wel een enorme omslag hè? Eerst skiën, sneeuw en in een hoog koud bergklimaat en een maand later zon, warmte en op de evenaar.
As the phoenix arises from his ashes...
Aile
Vulpen
Vulpen

@Xatham: Ik heb denk ik een griep te pakken D: Ik ben nu twee weken snot verkouden (infectie, dus ik zit nu aan de antibioticakuur), ik heb een hele vervelende hoest en ik ben misselijk en moe. En nu je het zegt, ik heb inderdaad een toepasselijke avatar! :P Ik heb hem niet gekozen omdat ik ziek ben, ik was mijn oude ava gewoon zat en toen koos ik iets anders cutes^^
one sky, one destiny."
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

@Aile, bah, dat is een mindere. Veel beterschap! :D En je avatar is idd toepasselijk, maar eerder cute ;d

Drie keer met de grond kennis gemaakt vandaag. Mijn schoenen of de grond die mij haat? Rara --'
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
Aile
Vulpen
Vulpen

Vandaag weer voor het eerst naar school geweest .. krijg ik te horen dat ik heel veel toetsen en cito's in moet halen T__T
one sky, one destiny."
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Huh citols das voor Basisschool?
Mensen ga dood Ik sta ik dikke onvoldoende voor engels. En nog erger ik kan wel Engels maar het lukt niet met grammatica.
Of misschien ligt het aan de docent zelf omdat tijdens de laatste toets maar een voldoende was gevallen en de rest van de klas allemaal onvoldoendes.
Daarom heb ik nu ff afstand genomen van het schrijven. Krijg elke dag bijles dus moet concentreren op huiswerk. Kan niet erger. ;(
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Hahah dat engels is herkenbaar xD
Maar bij mij compenseerde alles goed op mijn examen :P
Tekstlezen: 8
Spreken: 8
Grammatica: 4 xD
Hou ik toch nog bijna zeven over xD ghehe>

Kun je geen bijles voor grammatica nemen?
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Doe ik ook sinds twee dagen. ;(
Egt martelend, vooral omdat docent zelf bijles geeft ...
ashleykoolen
Balpen
Balpen

papa vanochtend met de ambulance weggehaald. hartaanval. zijn rechterkransslagader was helemaal dicht geslipt. hy heeft het op het nippertje gered..
never give up, there is no such thing as an ending. just a new beginning.
Saskjezwaard
Computer
Computer

wow, wat heftig! Dat is nooit leuk om te horen. Maar gelukkig heeft hij het wel gered, het zou toch maar fout aflopen. Veel sterkte de komende paar weken en als je erover wilt praten, je kan me altijd een pbtje sturen ;)
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

@ashleykoolen,
jemig! Dat is nog eens wat. Sterkte ermee.
Shit happens, just flush it and move on!
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ashley veel sterkte de aankomende weken, heftig zeg.
Gelukkig is de hartaanval goed afgelopen ik hoop dat hij er neits aan overhoudt, in ieder geval heeel veel sterkte.
Xatham
Banned
Banned

Heel veel sterkte Ashley. Ik heb ook een keer de ambulance gebeld voor mijn vader om gelukkig iets dat achteraf gezien toch best wel mee viel. Ik weet hoe erg het kan zijn als je ouders zich in zo'n situatie bevinden, waarschijnlijk bij jou nog veel erger dan bij mij. In ieder geval veel sterkte ermee en als je behoefte hebt aan steun kun je mij altijd een berichtje sturen.
As the phoenix arises from his ashes...
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Woww Ashley Heftig!! Egt heel veel sterkte ermee. Gelukkig is het goed afgelopen. In ieder geval heel veel sterkte en ik kan snappen dat je je doodgeschrokken bent. Ik zelf heb meegemaakt hoe een jongen uit mijn klas in het begin ging hyperventileren en toen opeens flauwviel. We dachten dat hij dood was! Dus heel snel ambulance bellen.Maar gelukkig was hij alleen maar flauwgevallen.

Heel veel succes!!
Aile
Vulpen
Vulpen

Sterkte Ashley! :O
Ik heb nu echt medelijden met mijn moeder. Donderdag is moest ze naar het ziekenhuis voor haar darmen. Ze hebben bloed afgenomen en met een camera in haar darmen gekeken, of ze erg ziek is of niet is nog niet duidelijk, het is gelukkig niet levensbedreigend, dus gelukkig geen kanker. De oorzaak hiervan is waarschijnlijk omdat ze gestopt is met roken, dit komt maar bij een paar mensen voor. Ze moet nu aan de medicijnen. Als het erg is moet een deel van haar darmen eruit of moet ze een stoma.
Ik hoop wel het beste voor haar, ik hou er niet van om mijn moeder te zien lijden :(

Xxx Aile
one sky, one destiny."
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

@Aile, maar ze is in ieder geval gestopt met roken! Dat is waarschijnlijk nog veel erger dan een stoma op een gegeven moment. Maar ik snap je wel hoor. Mijn moeder heeft nierstenen (alweer), ze huilt nooit. Maar een paar week geleden heb ik haar zeven keer zien huilen (in vier dagen). Ik hou er ook niet van.

En mijn TEKENING is mislukt! Grrrrrrrrrrrrrrr. Ik heb er zeven uur aan gewerkt...
Aile
Vulpen
Vulpen

En mijn TEKENING is mislukt! Grrrrrrrrrrrrrrr. Ik heb er zeven uur aan gewerkt...
Dit is echt iets wat mij ook zó pissig kan maken! Vlak voor ik ziek werd had ik een tekening gemaakt van een vossenmeisje in een schooluniform onder een bladvormige paraplu (waar haal ik het idee vandaan? :P) De lineart ging goed, maar toen ik haar ging inkleuren WERD HET EEN TOTALE RAMP! D:
De ene kleur was weer te donker, de andere weer te licht, en er zat gewoon geen leven in haar ogen :S Ik vond het zo jammer dat ie mislukt was, want ik wilde hem heel graag op Deviantart zetten D:

Nu ik beter ben begin ik tekenen ook weer op te pakken. Ik ben nu een drakenkop aan het tekenen met een zwarte pen, hopelijk schiet ik nu niet uit want dan is het voorbij D:
one sky, one destiny."
mena1998
Typmachine
Typmachine

oooooooo, jij kent die site ook! ik moet er nog een profiel op aanmaken!
Ik teken vooral realisties (geen idee hoe je het typt). Geen cartoon.
Mijn tekening is gelukt (voor de 2e keer) hij is af!! eindelijk

Succes met je drakenkop :)
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Pfff... twaalf uur slapen en nog verrot wakker geworden. Ook nog eens badend in het zweet, raakt je vriend beledigd als je dat gewoon zegt, wanneer hij dicht tegen je aan wilt gaan liggen.
En waarom? Omdat hij denkt/vindt dat ik het op een toon zei die voor hem klonk als : laat me met rust.
Terwijl ik net wakker was, en dan heb ik nooit controle over de toon van mijn stem. Maar daar denkt ie dan niet aan... nee meneer gaat alleen van zichzelf uit...
Pleur dan gewoon lekker op. Ik ben sowieso niet bedoeld voor wanneer het enkel jouw uitkomt!
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Vakantie voorbij, zegt vast genoeg :(
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Ja, hier ook. Ik lig momenteel nog in bed, ook met een ':(' hoofd. Zal vast daardoor komen. -.-
Ruka
Typmachine
Typmachine

Waarom kan ik, als het erop aankomt niet gewoon alles goed schrijven! T-T Dingen typen voor de film academie....
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
mena1998
Typmachine
Typmachine

Aaaaaaah, hij zet mijn cijver maar niet online! Hij had het maandag al moeten doen. Grrr, voor Engels trauwens, mijn slechtste vak, woordjes willen, maar de grammatica! Hij krijgt morgen problemen als het er over een uur nog niet staat!
Aile
Vulpen
Vulpen

Moet nog één cito inhalen, jammer genoeg wel de langste van 60 vragen T__T
one sky, one destiny."
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Te moe om te schrijven... kutzooi xD
Saskjezwaard
Computer
Computer

Het gevecht met de printer weer eens verloren --' Ik kan er niet eens meer boos om worden, zo erg is het geworden. Gelukkig heb ik geen haast, want dan zou dat ding ontploffen ofzo haha xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Aile
Vulpen
Vulpen

Morgen spreekbeurt. Ik weet wel wat ik moet zeggen enzo, maar ben bang dat ik me verspreek of ga stotteren xD
one sky, one destiny."
dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

ok, het gaat zo: ik ontmoet een leuke jongen, krijg een crush op hem en probeer hem te vergeten omdat ik denk dat het toch niks wordt. Als ik hem dan eindelijk uit m'n hoofd heb gezet, kom ik 'm ergens tegen en PATS BOEM, crush is terug. Echt hopeloos.
En het lijkt wel alsof ik de enige ben die zo makkelijk voor jongens valt. Al mijn vriendinnen hebben een vriendje of zijn "happy single". En als 't dan eindelijk een keer lijkt alsof het iets kan worden tussen mij en m'n crush, vinden die vriendinnen het nodig om er tussen te komen... "aww, jullie zijn zo schattig samen. Wanneer vraag je 'r een keer mee uit?" en dan wordt hij bang (kan ik 'm niet kwalijk nemen) en gaat 'ie weg.
Plus, ik val altijd op van die verlegen, stille types. Dus ALS ze me al leuk zouden vinden, zou ik dat nooit weten omdat ze godverdomme te bang zijn om er iets aan te doen. Hopeloos.

pfoe, dat is er uit (a)
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Dat moment dat je helemaal alleen een tussenuur hebt en daardoor vriendloos overkomt omdat je met je iPod op een forum zit (': Ugh lang leve school -.-
When the power of love overcomes the love of power.
Aile
Vulpen
Vulpen

3 voor Engels! Mijn beste vak gewoon een onvoldoende! Maar ik vind hem heel onterecht, hoe kan je van de 20 vragen met 7 fouten op een 3 uitkomen? :S
one sky, one destiny."
mena1998
Typmachine
Typmachine

Aile! Dat gebeurt bij mij bijna altijd, vooral met proefwerken, Engels is mijn slechtste vak.

Natuur/scheikunde viel uit! Dat was jammer!
dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

@Aile: hoe ging je spreekbeurt?
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik heb een geheel plot in mijn hoofd, karakters staan zo goed als op papier, en ik krijg dus echt geen letter op papier --'
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
mena1998
Typmachine
Typmachine

Vette kramp in mijn VINGER! aaaaaauuuuuuuu! (van het tekenen)
Rianne.
Puntenslijper
Puntenslijper

Kut kut kut.. ik heb een onvoldoende. Shit.
En ik helemaal trots zijn dat ik examen ging doen zonder ooit in de bovenbouw een onvoldoende te hebben gehaald.
Kuttoets.
mena1998
Typmachine
Typmachine

Voor ons huis stopt een ambulance en er is een trauma helicopter gekomen. Geen idee wat er is! We mogen er niet in de buurt komen! Logisch.
Wat zou er zijn!
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Kom vrijdag lekker gezellig in een goede bui naar school. Komt mentor in de les naar me toe en zegt moet met je praten. Ik helemaal in paniek raken natuurlijk. Dan zegt ze opeens: 'Als je zo door gaat met je Engels ga je blijven zitten dit jaar'
Lekker dan kan niet beter :(
Er moet egt een wonder gebeuren als ik nog dit jaar een voldoende voor engels haal. Tot nu toe geen voldoende gehaald, alleen maar onvoldoendes!! Hellupp '.'
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Zit de hele tijd al op school met f*cking koppijn. Nog ff mijn laatste uurtje uitzitten en dan naar huis. Seriously, als ik zo de trein mis, kan ik echt wel janken.
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”