De chatbox
Lieve mensen, ik ben al zo lang niet meer op OV geweest, maar ik ben ook door een hele drukke periode heen gegaan, erg zwaar begonnen maar het gaat nu steeds beter met me! Steeds meer spanningen gaan van me af en ik begin weer langzaam te verlangen naar het schrijven, dus zodra ik er binnenkort tijd voor heb ga ik er weer eens goed voor zitten!
Groetjes Blieje
Groetjes Blieje
Nieuwsgierig aagje
zover mij bekent gewoon hier, al heeft ze volgens mij een keer haar naam gezegd en die was het zelfde als mijn eerste vriendinnetje. Maar dat zou wel heel toevallig zijn.
Dus maar mijn idee gewoon hier maar ja misschien dat zij wat anders zal zeggen haha
Van waar die interesse??????
zover mij bekent gewoon hier, al heeft ze volgens mij een keer haar naam gezegd en die was het zelfde als mijn eerste vriendinnetje. Maar dat zou wel heel toevallig zijn.
Dus maar mijn idee gewoon hier maar ja misschien dat zij wat anders zal zeggen haha
Hodor Hodor Hodor Hodor Hodor Hodor
- Saskjezwaard
- Computer
Nu blijkt dat Savannah je al jaren stalkt.... 

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Waarom de interesse in waarom ik zo geïnteresseerd ben?Hirador schreef:Nieuwsgierig aagje
Maar... jullie gaan gewoon met elkaar om alsof jullie elkaar al jaren kennen.
Volgens mij staat we voor 2 of meer personen
... dus tenzij je aan MPD lijdt 
( oh en ik bedoelde niet mezelf met die opmerking
maar meer op een typefoutje dat in de tekst stond
,als ik ik quote savroms typefoutje xD oke, veel duidelijker kan ik het niet uitleggen xD, het was sarcastisch
)

( oh en ik bedoelde niet mezelf met die opmerking

Oh nee, ik weet allang dat ik veel awesommer ben dan iedereen dat hoeft me niet meer verteld te worden hoor
. ^^ hehe

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Jaaa hodor je snapt het
woooeeeiiij
Haha savrom, hoe noem je dat ook alweer, een freudiaanse verspreking ? ofzo:P

Haha savrom, hoe noem je dat ook alweer, een freudiaanse verspreking ? ofzo:P
De naam hirador komt uit Almere? ( Toevallig heb een vriend uit almere )
Maarre ik bedoelde meer in hoe kom je derbij om jezelf hirador te noemen :p op het forum
Maarre ik bedoelde meer in hoe kom je derbij om jezelf hirador te noemen :p op het forum

Aaah jaa das wel cool ^^. Dat zou ik nu denk ik ook doen... maarja xD toen ik deze account aanmaakte bestond dat karakter nog niet xD
Volgens mij alleen aan het begin van het verhaal! De grote, rode draak? Dacht ik!
En ja niemand kent hier elkaar toch écht, dus wat maakt het uit hoe je echt heet XD
Wat ik trouwens ook altijd leuk vind om te doen is de schrijvers opzoeken van de boeken die je leest! Zo fasinerend hoe verschillend de schrijvers per genre zijn. Fantasy schrijvers zijn over het algemeen toch een beetje apart...
en als je dan naar mensen gaan kijken die schrijven zoal helen van royen ofzo BAM glamour poes!
En ja niemand kent hier elkaar toch écht, dus wat maakt het uit hoe je echt heet XD
Wat ik trouwens ook altijd leuk vind om te doen is de schrijvers opzoeken van de boeken die je leest! Zo fasinerend hoe verschillend de schrijvers per genre zijn. Fantasy schrijvers zijn over het algemeen toch een beetje apart...

It is not in the stars to hold our destiny but in ourselves.
Shakespeare
Shakespeare
Nou ik ken ondertussen best wat mensen van OV
maar niet voor ik op de site kwam inderdaad.
hahah dat is grappig he
als mensen ineens heel anders zijn dan je verwacht ( bijv. als je kijkt naar wat ze schrijven)

hahah dat is grappig he

komt omdat ik sog
Ik heb al best veel mensen ontmoet
Patrick, Christian, Romy, Saskia, Sebas
Yara maar die is er niet meer.. Ik voel me super sociaal xD haha

Ik heb al best veel mensen ontmoet