De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
marly
Typmachine
Typmachine

Hier kun je chatten/spammen zoveel je wilt! Let wel op, dubbelposten is ook hier niet toegestaan. Gebruik hiervoor de edit-knop.
Afbeelding
Mirry
Fijnschrijver
Fijnschrijver

En Sinterklaas is weer weg! Dus is het tijd voor.... de kerstmuts!
When the curtain falls, it will be not you name you are judged by but your actions and the ability to show compassion towards others.
Sabbientje
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Santa-Mirry :P

Ik krijg als het goed is binnenkort foto's van Sharonne the rednose raindeer :P
(Staan op de telefoon van een stalgenoot)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
Sebas
Erelid
Erelid
Contacteer:

Mirry schreef:En Sinterklaas is weer weg! Dus is het tijd voor.... de kerstmuts!
Dat is inderdaad wel een rode kerstmuts :)

Gelukkig dat die man, die met zijn staf de hele dag in de hand staat, weer het land uit is.. X-mas Rules :D
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik heb al weer twee kerstmutsen klaar liggen :P dat wordt binnenkort weer fotoshooten!!!

En heeft lichtelijk last van een inspiratie explosie xD HElP ! xD
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Ik heb met beiden feestdagen niet zoveel. Al moet ik bij het nummer Stop the cavalry altijd weer denken aan die ene Kerstshow denken, waaraan ik meedeed. Het was van mijn lesgroep het nummer om een "proef" op te rijden. Zo heel elegant op een tinker.. ik moest de fee Aurora zijn.
Soms mis ik het toch wel, dat paardrijden.
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
Sabbientje
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik heb een vrij drukke kerst.

Kerstavond bij mijn schoonmoeder
Eerste kerstdag bij mijn zus (met mijn moeder erbij en natuurlijk mijn vriend en de vriend van mijn zus)
Tweede kerstdag naar het theater. Voorstelling en daarna kerstdinner

En van mij mag de sneeuw wel weer weg.
Kan niet paardrijden met de sneeuw (buitenbak, paard op ijzers zonder sneeuwbeslag, dus grote kans op ijsballen onder de voeten)

Maar goed. We slaan ons er wel doorheen :P
Al is het glibberen en glijden met de auto op sommige plaatsen

Net de kerstboom neergezet, strakjes versieren.
Kamer even beetje ombouwen.

Druk zat dus :P
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
marly
Typmachine
Typmachine

Altijd handig als je denkt klaar te zijn en er ineens nog meer werk bij komt kijken:)

Ik moet voor morgen een stuk of wat liedjes kennen en realiseerde me niet dat ik ze nog niet kende :angel Ondertussen wel en dus ben ik best blij.
Afbeelding
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

mag ik vragen wat je doet waarvoor je liedjes moet kennen :P Ik heb het zelf lekker rustig xD morgen vrij jeeh
Saskjezwaard
Computer
Computer

Vrij is fijn :D Ik ben morgen ook vrij, hoef pas woensdag te beginnen.
Vinden jullie trouwens ook dat die :) een beetje eng is? Ik vind hem zo nep blij glimlachen. Komt door de wenkbrauwen. Zo van: ik ben beter dan jij. Of is dat alleen mijn rare geest die dat soort dingen ziet xD
Oeeh, ik ben wel zenuwachtig voor mijn eerste dag werken. Dan word ik broodmeisje :D Jeej, wat leuk. Ga ik alles over brood leren en kan ik dadelijk een heel verhaal schrijven over brood dat plotseling levend wordt en alle mensen uit de supermarkt gaat doodmaken. Waar je allemaal inspiratie vandaan haalt :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Nou sask zo wordt ik wel erg nieuwsgierig naar je verhaal xD whahahah BROOD ATTACK!!!
En nou je het over die smiley heb.. serieus het is wel zoo :S :) gheheheh
Oh god ik zie nu een wijf op tv... en die heeft serieus iets te veel gelift xD hahah ze heeft een micheal jackson neus .. ik wacht tot dat ie eraf valt xD
Saskjezwaard
Computer
Computer

Hahaha :lol: zo'n neus is echt grappig, maar eigenlijk ook best eng... Wist je da t, als je teveel snuift, je kraakbeen oplost. Dat lijkt me echt zo scary. Stel je voor, geen kraakbeen in je neus, dan kun je hem gewoon plat tegen je wang aanduwen *krijgt heel vies beeld voor zich* ieuwww
Over het verhaal, moet nog een opzetje maken. Welk karakter zal het stokbrood krijgen, welke kleur ogen de frikandelbroodjes en hoe moeten alle donuts eten. Wie helpt mij :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

IK WIL WEL HELPEN :P maar dan wil ik wel het kaasbroodje spelen met lieve ronden kraaloogjes :)

En eeeeww, hoe kom je aan die info xD mensen kinderen nou durf ik nooit meer te snuiven :S brrr.
En ps xD we moeten geen chatberichten in andermans topics plaatsen xD whahaah
Saskjezwaard
Computer
Computer

Goed zo, heb ik je tenminste van één verslaving afgeholpen :P
Oké, goed, jij mag het kaasbroodje zijn. Dan wil ik de, uhm, de minidonuts zijn. Ben ik nooit alleen en zit er een gat in mijn buik. Jeej :D
Zo, nu hebben we al de mini-donuts en het kaasbroodje. Ik heet trouwens Henk, de mini-donut. Mijn andere mede-mini-donuts heten Henk 1, 2, 3, 4, 5, en 6 (zitten toch zes van die dingen in zo'n doosje?). Henk 1 is heel rustig, Henk 2 wordt hyperactief van te veel suiker, Henk 3 heeft smetvrees, Henk 4 is bang voor hitte en Henk 5 en 6 zijn meelopers van de rest. Henk 1 t/m 3 hebben een mooi roze glazuurlaagje, de rest is wit.
Wie loopt er nog meer bij de broodafdeling rond?
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

whahahha xD ik zie alle henkies al rondhupsen xD
Enne mijn kaasbroodje heet Cheese, ( origineel hea (A)) en Cheese heeft verkering met de stokbrood, En die heet kleine jan :) Cheese is een echt huppelkutje =D Ze heeft altijd gelijk! xD en kleine jan.. is een beetje verlegen
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ahh, arme kleine Jan. Ehm, wat hebben we nog meer. Jaa, de italiaanse bollen (die zijn echt lekker:). Het is een eeneiige tweeling en ze heten Koos en Moos. Ze zijn allebei heel arrogant en praten alleen met elkaar. Het tijgerbrood, poekie, is stiekem heel erg verliefd op Koos, maar heeft altijd ruzie met Moos. Het frikandelbroodje houdt heel erg van eten en is een gezellige dikkerd.
Genoeg personages? Dan moet er een verhaallijn komen ...
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Who's the badguy?!
Saskjezwaard
Computer
Computer

Oeeh, helemaal vergeten. Tuurlijk zonder een badguy kun je geen goed verhaal maken. Ehm, de badguy is de appeltaart. Hij is jaloers omdat hij zo rond is en hij heet Ian. Ian, de appeltaart (klinkt goed he xD). Hij wil graag afvallen maar dat lukt niet omdat hij gemaakt is van roomboter.
Oja, ik heb nog twee nieuwe personages: Floor en Cor. Zij zijn een twee-eiige tweeling en zij zijn de biologische broodjes. De hippies van het stel. Ze zeggen altijd wat de anderen wel en niet moeten doen, maar zijn wel heel relaxt. En het frikandelbroodje heet Sjoerd.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Oh die floor en Cor gaan ruzie krijgen met Cheese.. maar gaat de appeltaart Ian dan iedereen opeten? Dan moet er ook wel een rechercheur zijn :P
Saskjezwaard
Computer
Computer

Niet iedereen, zo'n grote maag heeft Ian nu ook weer niet. Ehm, hij eet Sjoerd op omdat hij jaloers is omdat Sjoerd wel alles eet en tegelijkertijd zo vrolijk is. De rechercheurs worden kleine Jan en Poekie. Kleine Jan probeert het op te lossen omdat Cheese wordt beschuldigd en Poekie doet het om indruk te maken op Koos. Stiekem hoopt ze dat Moos het heeft gedaan. Maar niemand weet dat Koos en Floor een relatie hebben. en dan gaat Floor ook nog eens vreemd met Moos, onder het motto: iedereen is vrij in zijn keuzes.
De Henks werken op de zenuwen van Cor, ze zijn samen nogal druk, te druk voor Cor.
Nog meer plotwendingen :D
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

wahahahah xD Hmm oke dus CHeese wordt veroordeeld en gaat dan ook een onderzoek uit zetten zonder dat iemand dat weet, dan is ze er zeker van dat het henkie 5 was omdat Cheese toch altijd zeker wist dat ze gelijk heeft en dan vermoord ze henkie 5, ze stopt hem in de broodsnijmachine....
En uhmm wie hadden we allemaal nog =/ Oh en dan wordt Cor dan van beschuldigd omdat zij niet met de henkies samenkon
Saskjezwaard
Computer
Computer

:lol: arme henkie 5, ik zal je missen :cry:
Ik had gedacht dat Cor een jongen was, maar het is ook een meisjesnaam.
eigenlijk moeten we dit bij de vervolgverhalen neerzetten, kijken wat eruit komt xD
De Henkies worden boos op Cheese en een epic fight volgt, waarbij Henkie 1,3 en 6 in de oven worden gegooid. Henkie 4 durft niet mee te vechten en uiteindelijk wint Henkie 2 door met een broodmes de kaas uit Cheese te halen. Zo vernedert hij haar en is Cheese geen Cheese meer :( gut wat zielig :P
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ja echt xD ik ben wel nieuwsgierig xD
arme chees! hahah maar coole henkies :p maar wat gebeurd er dan met Ian?
marly
Typmachine
Typmachine

Dames geef de anderen ook tijd om te reageren he ;) Dergelijke gesprekken kun je ook via de pb of msn voeren :) Slowchatten mag hier natuurlijk maar houd het een beetje binnen de grenzen:P
Afbeelding
Saskjezwaard
Computer
Computer

Wil jij beginnen of zal ik beginnen? En in ik of zij/hij vorm? Wordt leuk met al die henkie's :P ik ga trouwens pas morgenochtend beginnen met schrijven dan, nu heb ik eigenlijk geen zin :( lekker tv kijken op de bank :mrgreen:
Sorry Marly, we houden al op :angel
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Oke, we beginnen morgen en hij/zij xD enne jij mag beginnenen dit is mijn laatste berichtje :) Marly we zullen niet meer storen xD
Carpe Diem
Vulpen
Vulpen

Hahaha x]
Echt geweldig (waar halen jullie het vandaan? :P ). Ik heb net bij het verhaal gekeken en echt masterlijk bedacht gewoon 8)

Ik hou nu al van de henkies en Ian. Van hen allemaal eigenlijk.
Missschien dat ik een stuk vervolg post vanavond (dat is toch de bedoeling? Dat je meeschrijft?)
Maar nu weer leren. Grmbl. :angel
The Mad Hatter:
"Have I gone mad?"

Alice:
"I'm afraid so, you're entirely bonkers.
But I'll tell you a secret. All the best people are."
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Jap het is de bedoeling dat het hele forum meedoet xD :D dus super leuk als je ook wilt meeposten :P Ik hoop dat je de karakters uit elkaar houdt xD ik heb er nu al moeite mee. xD
sleeples
Balpen
Balpen
Contacteer:

Hopelijk melder er zich snel meerdere mensen aan :P
Ik kwam vandaag trouwens een frikadelbroodje tegen dat helemaal opengereten was en t lag nog is naast de oven ook.
Viel heel erg op :P
Everybody wants happiness, and nobody wants pain, but you can't have a rainbow, without a little rain.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Creepy....
Dadelijk zie je ook nog 6 hyperactieve donuts, een huppel-kaasbroodje en twee arrogante italiaanse bollen :P Ik moest vandaag ontzettend veel gevulde koeken in een zakje doen. Oh, die geur die ervan af kwam *kwijl kwijl* en ik was vergeten te lunchen :( ik had toch echt zin om ze op te eten @.@
sleeples
Balpen
Balpen
Contacteer:

Haha dat is erg hea? :P
Ik moet ze vet vaak vroeg in de morgen bakken en dan heb ik niets gegeten en dan krijg ik echt vet erge honger, maar om 11 uur zetten we proeverijen neer en naja je moet wel weten wat je verkoopt.
Dus dan is dat bord al half leeg voordat die in de winkel staat.
En ik kan geen donuts meer zien. heb er gisteren een stuk of 600/700 in staan pakken. :S
Ik moest vanavond invallen voor iemand die stage had.
mocht klein brood opzetten (alle bevroren broodjes in kratten gooien voor morgen :P)
Alleen die vriezer staat op -20 dat is echt super koud.
En de afprijsrol was verdwenen dus t ging weer lekker vanavond :P
Everybody wants happiness, and nobody wants pain, but you can't have a rainbow, without a little rain.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Carpe Dieam echt deja vu... oh let niet op mijn slechte type net twee uur getraind ben kapot xD
sleeples
Balpen
Balpen
Contacteer:

Ik schoot ook keihard in de lach.
Mijn collega's snapten er niets van en verklaarde me voor gek :lol:
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

oh hahah ik haalde jouw en carpe diem in de warxD excuses xD maar inderdaad dat zal wel een heel komisch gezicht zijn gweeest xD
sleeples
Balpen
Balpen
Contacteer:

Ja dat was het inderdaad :P
nadat ik klaar was met lachen heb ik het maar even aan mijn lieftallige collega's uitgelegd.
Ik moet ze vanaf nu op de hoogte houden van wat er hier in het verhaal gebeurd van de broodafdeling :P
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

whahahah ooh geweldig xD over een poosje hangt bij iedere broodafdeling ons verhaal xD
sleeples
Balpen
Balpen
Contacteer:

Haha inderdaad :app:
Dan wordt het verhaal beroemd bij de Albert Heijn 8)
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

VOice of Holland :D wie kijkt nog meer :P
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Nope, niet mijn ding. Zingen kunnen ze toch niet.
Ik kijk Behind Enemy Lines 2
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Aaah was die film vanavond pfff.. wou hem zien=/

Maar ik kan veel zeggen maar deze kunnen wel zingen =)
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Nou echt niet. Ik heb ze gehoord. Pff, het is misschien beter dan de andere programma's, maar man man wat heeft die popie Saunders "I heard it through the Grapevine" verkracht. Een nummer wat overigens elf minuten duurt en niet maar drie...
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Dat nummer heb ikniet van hem gehoord =/ heb dat nummer ook nog nooit van een ander gehoord trouwens xD dus ja kan daar niet over beoordelen :P uhg.. ik baal dat ik behind enemy lines niet heb opgenomen grr..
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Mwoehahahahahaha! *points en laughs*

Ik luister graag naar rock nummers uit vroegere jaren. Vandaar dat ik dat nummer wel ken. Ik snap dat ze hun eigen draai aan elk gezongen nummer moeten geven, maar dit was echt afbreuk van het nummer.
Ik hoop dat ze Freddy ook een keer laten rusten. Die arme man draait zich nog eens dol in zijn graf.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

hahah :P ik zal het nummer eens opzoeken =) ik luister zelf veel rock van nu.. althans ik denk dat het van nu is xD ik zoek gewoon wat op op youtube en wawt ik goed vind download ik =)
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Ik varieer. Ik luister Heavy Metal, maar vaak zijn oude nummers toch beter. Vandaar.
Creedence Clearwater Revival - I Heard It Through The Grapevine het origineel, elf minuten lang.
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”