De chatbox
Ik heb ooit met een ander meisje gemeet, niet van dit forum. En dat was echt super toeval, want we gingen allebei op vakantie naar hetzelfde plaatsje in Italië. En onze camping lag like 10 minuten van elkaar af. Dat was zooooo leuk... <3
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
- Saskjezwaard
- Computer
Jaaa, dat denk ik ook ja xD we jagen iedereen weg, niemand durft vaker met ons te meeten :'(
Als jullie trouwens benieuwd zijn hoe wij eruit zien, er is een fototopic waar oa. Jodie, Chris, Romy en ik in staan :p http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopi ... =27&t=4036 .... stille hint: foto droppen
Als jullie trouwens benieuwd zijn hoe wij eruit zien, er is een fototopic waar oa. Jodie, Chris, Romy en ik in staan :p http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopi ... =27&t=4036 .... stille hint: foto droppen

- Saskjezwaard
- Computer
Post ook een foto 

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
Voor de derde keer, hè! Ik weet nog dat ik PSV nog volgde en hij toen Bakkal beet --' idioot
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Toetsenbord
Het WK is altijd al VALbal geweest, geen voetbal.
Nou, vrouwenvoetbal, das voetbal
trekken aan de haren, beuken tegen de grond, springen gelijk weer omhoog om door te gaan 
Nou, vrouwenvoetbal, das voetbal

Haha
het is echt vreselijk om naar te kijken. Soms raken ze elkaar niet eens en dan rollen ze allebei schreeuwend op de grond... zeg als ik mijn kleine teen stoot heb 100x meer pijn. Je ziet mij toch ook niet op de grond vallen en naar mijn hoofd grijpen?

It is not in the stars to hold our destiny but in ourselves.
Shakespeare
Shakespeare
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Yay. Was vandaag meester en juffendag op stage. Een georganiseerde dag waarop alle docenten hun verjaardag gezamenlijk vieren voor de klas. Ik heb zoveel lieve en schattige en lekkere cadeautjes gehad. Gewoon hierna nog één weekje en dan moet ik m'n stage los laten, mweeeeh. Ik heb het er echt zo leuk gehad. 

“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Nog nooit van gehoord, maar goed, ik denk dat je dit bedoeld:
Kayït is een jonge kraai die in een zwerm in de stad leeft, maar vaak vraagt hij zich af hoe het in het bos is en wilt daar naar toe, maar de rest houdt hem tegen.
Ignis is een vossenwelp die zich klaar maakt voor haar vertrek uit het nest, haar moeder zegt dat ze overal naar toe mag, behalve naar de stad. Ignis die zo eigenwijs is als wat, gaat toch. Kayït vliegt weg van zijn zwerm en gaat richting het bos. Een zoektocht begint en aan de rand van het bos ontmoeten ze elkaar en dan begint het pas echt.
Kayït is een jonge kraai die in een zwerm in de stad leeft, maar vaak vraagt hij zich af hoe het in het bos is en wilt daar naar toe, maar de rest houdt hem tegen.
Ignis is een vossenwelp die zich klaar maakt voor haar vertrek uit het nest, haar moeder zegt dat ze overal naar toe mag, behalve naar de stad. Ignis die zo eigenwijs is als wat, gaat toch. Kayït vliegt weg van zijn zwerm en gaat richting het bos. Een zoektocht begint en aan de rand van het bos ontmoeten ze elkaar en dan begint het pas echt.
-
- Toetsenbord
Bliepje!Blieje schreef:Lieve mensen, ik ben al zo lang niet meer op OV geweest, maar ik ben ook door een hele drukke periode heen gegaan, erg zwaar begonnen maar het gaat nu steeds beter met me! Steeds meer spanningen gaan van me af en ik begin weer langzaam te verlangen naar het schrijven, dus zodra ik er binnenkort tijd voor heb ga ik er weer eens goed voor zitten!
Groetjes Blieje

En wat een timing, vlak voor de PHP deadline