De chatbox
- Saskjezwaard
- Computer
Eindelijk heb ik weer tijd en zin om te schrijven
Stomme tentamens. Jammer dat het stukje waar ik graag wil zijn pas in het tweede deel aan het einde van het verhaal is 

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
Op zich wel goed :p heb er wel 1 hertentamen aan overgehouden, maar die was zo ongeveer al ingecalculeerd want statistiek is stom 
Jij moet ook doorschrijven, Romy
Komen onze verhalen ooit af!
Vervelend he, Hodor! Soms kan ik de verleiding niet weerstaan en dan begin ik de scene. Zo ben ik al aan deel 2 begonnen, maar daar klopt het grootste deel niet meer van :'( herschrijven maar :'D

Jij moet ook doorschrijven, Romy

Vervelend he, Hodor! Soms kan ik de verleiding niet weerstaan en dan begin ik de scene. Zo ben ik al aan deel 2 begonnen, maar daar klopt het grootste deel niet meer van :'( herschrijven maar :'D
- Saskjezwaard
- Computer
Terrasje gepakt, beetje door de stad gewandeld. Was elke keer Utrecht, omdat dat lekker centraal ligt. Meer niet eigenlijk :p
En mijn vakantieplannen zijn relaxen, werk zoeken, het hopelijk vinden, als ik werk heb: werken, weekje op vakantie met de familie en als ik geen werk heb: relaxen
oftewel: ik heb geen geld om op vakantie te gaan xD
En jij, Savannah?
En mijn vakantieplannen zijn relaxen, werk zoeken, het hopelijk vinden, als ik werk heb: werken, weekje op vakantie met de familie en als ik geen werk heb: relaxen

En jij, Savannah?
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Pff. Ik hoop zoooo dat Nederland vanavond gaat winnen! En dat gewoon binnen de tijd, alsjeblief geen verlenging of penalty's, want dan ga ik echt janken van de zenuwen. :p
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Nederland viel dit keer wel mee, mexico maakte er nog veel meer xD
En jaa overtredingen heb je toch al snel bij sporten waarbij fysiek contact is toegestaan (of mogelijk )
En jaa overtredingen heb je toch al snel bij sporten waarbij fysiek contact is toegestaan (of mogelijk )
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Pfft. Ik vind dat Nederland wel even mag laten zien dat ze er zijn. Er zijn zoveel andere landen die gevaarlijkere en ergere overtredingen maken. Nederland is nog netjes. :p
Morgen m'n aller aller- aller- aller- allerlaatste stagedag. Mweh. Toch heel raar om afscheid te moeten nemen van de school en de kinderen, na 3 dagen in de week, een schooljaar lang daar rond gelopen te hebben. Maar goed... na de vakantie op naar het volgende hoofdstuk: Pedagogiek. 
Zo even ijsjes halen, als traktatie voor de kids.

Zo even ijsjes halen, als traktatie voor de kids.
- Saskjezwaard
- Computer
Komt omdat ie een bot is, die kan niet zoveel anders :p