Littekens

Laat je zaak hier oplossen, of ben jij het die de ander in het duister houdt? Lees alle Thriller, Detective & Mysterie verhalen.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Oke, ik probeer het schrijven weer een beetje op te pakken... dus klein stukje xD maarja ben niet heel erg blij met mijn schrijven de laatste tijd, dus het kan allemaal heel langzaam gaan xD.

@Maaike, ghehehe:P jaaa eindelijk een beetje voortgang erin :P en wie will see ;)
@Romy, Dank je voor je reactie :3 leuk leuk!
@Saskia... ik vind hem nog steeds niet lijken -,- although past die tekst er wel bij :P

Shanara trok de dekens over haar heen zodra ze weer bijgekomen was. Het leek wel alsof iemand met een hamer op haar hoofd insloeg. Ze duwde haar handen tegen haar voorhoofd waar de ergste pijn zat. De druk deed er niets aan om het te verlichten.
“De hoofdpijn trekt vanzelf wel weer weg.”
Ze kermde alleen iets onverstaanbaars tegen de vriendelijk gesproken woorden. Ze keek niet eens op naar wie ze had gesproken. Het bed zakte in waar de spreker ging zitten en een hand werd op haar schouder gelegd. Hij wreef er geruststellend over. Shanara trok de dekens iets weg zodat ze het gezicht van haar grootvader kon zien. Hij glimlachte naar haar.
“Wel je hebt je krachten voor het eerst bewust gebruikt, niet helemaal zoals ik graag had gezien.”
“Ben je nu boos op me?” Ze durfde het nauwelijks te vragen, maar als de herinneringen die ze ervan had klopten, wist ze dat ze iets fout had gedaan.
“Nee, ik ben niet boos. Het was mijn fout. Ik had moeten weten dat bepaalde emoties bij jou krachtiger overkomen. Ik had alleen niet geweten dat het zo’n groot effect kon hebben.”
“Wat voor effect?” Ze had gewild dat hij stopte met zijn telekinese gebruiken tegen haar, dat was gelukt toch?
“In plaats van een de rustige sluip methode waarmee gedachtestuurders werken, lijk jij meer op een stormram.”
Shanara voelde haar wangen opwarmen en trok de deken weer over haar hoofd heen. “Sorry.”
“Je hebt geen schade aangericht die ik niet kan oplossen. En ik heb eindelijk een beeld hoe we het gaan aanpakken met jouw ontwikkeling.”
Shanara kwam weer iets onder haar deken vandaan. “Geen hoofdpijn meer?”
Haar grootvader streek haar even over haar hoofd heen. “Dat hebben we hopelijk ook snel genoeg opgelost.”
Iets teleurgesteld trok Shanara de deken weer hoger op. “Ik wil geen hoofdpijn meer.”
Instemmend knikte de oude man. “Als we je emoties onder controle krijgen, zal het allemaal goed komen.”
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Saskjezwaard
Computer
Computer

Waar ben je precies niet blij om? Ik snap het niet. Simpelweg helemaal niet. Vertel mama Saskia maar wat er schort :p en dan beetje bij beetje xD dan kan ik helpen om dat weer op te pakken!
Oh, en dan moet ik mezelf wel niet gaan afleiden door over wiebelwenkbrauwen te praten :')

Hij lijkt gewoon! Dat beeld van jou komt er net zo hard niet in als je tijdlijn xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-Maaike-
Computer
Computer

Dit stukje is prima :) en dit stukje vraagt om meer (A)
Ga zo door!
- Never give up on anything, because miracles happen every day -

My head is a jungle...
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Ik ben alleen maar blij dat je weer verder schrijft, hihi. Het oppakken is je perfect gelukt. Ik zie niets anders dan je schrijfstijl dan normaal. Het blijft mysterieus en spannend. Ga snel verder! :D
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Plaats reactie

Terug naar “Het Duistere Complot”