Het atelier
thank youu ;D
ik moet toch iets doen als ik geen schrijfinspiratie heb he (;
ik moet toch iets doen als ik geen schrijfinspiratie heb he (;
Don't cry because it's over, but smile because the of the wonderful experience you had :)
Ik doe mee met photo a day
En dit zijn de eerste twee, ( slechte kwaliteit, aangezien het vanaf mijn mobiel moest, maar toch heb ik iets xD )
1 NOvember, iets met een C

2 November kleuren, ( ik wilde mn verf doen maar dat ligt allemaal op mn kamer en ik ben nu weer thuis
dus even experimenteren is er toch iets gelukt )

En dit zijn de eerste twee, ( slechte kwaliteit, aangezien het vanaf mijn mobiel moest, maar toch heb ik iets xD )
1 NOvember, iets met een C

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
2 November kleuren, ( ik wilde mn verf doen maar dat ligt allemaal op mn kamer en ik ben nu weer thuis

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
-
- Typmachine
-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
Ik post hier ook weer eens wat 
(hoe liet je ze ook alweer als plaatje op de site komen, t lukt niet!!!)
botten op mijn handen en voeten getekend, en een roos die mijn arm doorboord. (Met stift, t is er nu weer af)
http://darkflyingangel.deviantart.com/#/d5qhvok
http://darkflyingangel.deviantart.com/#/d5qdvqk
Een door roos doorboord hart (die van mijn arm is hiervan geïnspireerd btw)
http://darkflyingangel.deviantart.com/#/d5qdvhp
Ik heb nog wat maar dat moet ik eerst op Deviant plaatsen
, Op Facebook staan ze ook. K heb een pagina aangemaakt want dan kan ik de foto's vanaf mijn mobiel plaatsen en ze vanaf de pc op DA zetten. Haha, heb de link ook op DA gezet.
Liefs, Floor

(hoe liet je ze ook alweer als plaatje op de site komen, t lukt niet!!!)
botten op mijn handen en voeten getekend, en een roos die mijn arm doorboord. (Met stift, t is er nu weer af)
http://darkflyingangel.deviantart.com/#/d5qdvqk
Een door roos doorboord hart (die van mijn arm is hiervan geïnspireerd btw)
http://darkflyingangel.deviantart.com/#/d5qdvhp
Ik heb nog wat maar dat moet ik eerst op Deviant plaatsen

Liefs, Floor
Shit happens, just flush it and move on!
- Saskjezwaard
- Computer
Je moet de url tussen img-tags zetten, dus [img]url[/img]. En voor de grotere moet je img4 gebruiken, dus 
Dus zo :p

Maar je moet wel echt de URL van je plaatje hebben, die van deviantart zelf doet het kennelijk niet. Dus met rechtermuisknop op t plaatje, afbeeldings-URL kopieren en dan tussen img-tags zetten. Ik heb nu deze gebruikt voor bovenstaande: http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2013/ ... 5qhvok.jpg
edit; oeps, vergeten iets over je tekeningen te zeggen xD leeeeuk! Jezelf onderkladden werkt altijd goed, heb ik ook een keer gedaan :p maar niet zo mooi als die roos is geworden, het waren echt krabbeltjes xD en die andere roos is ook mooi :3
Dus zo :p

Maar je moet wel echt de URL van je plaatje hebben, die van deviantart zelf doet het kennelijk niet. Dus met rechtermuisknop op t plaatje, afbeeldings-URL kopieren en dan tussen img-tags zetten. Ik heb nu deze gebruikt voor bovenstaande: http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2013/ ... 5qhvok.jpg
edit; oeps, vergeten iets over je tekeningen te zeggen xD leeeeuk! Jezelf onderkladden werkt altijd goed, heb ik ook een keer gedaan :p maar niet zo mooi als die roos is geworden, het waren echt krabbeltjes xD en die andere roos is ook mooi :3
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Haha, marit. Same here... Ik teken zo nu en dan wel eens iets, maar ik teken ook heel veel gewoon op mijn handen met allemaal stiften en dergelijke. Niet dat mijn ouders dat oké vinden dat ik van school terug kom met mijn arm vol met like 20 "tatoeages" maar ik heb zelf dan de lol van mijn leven. Als ik het ergens dit jaar weer doe, dan zal ik het er ook wel opzetten 

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Hahaha xD
Ik ben gestopt met het volkladderen van mijn schriften, want het zag er echt NIET uit
af en toe is de les zó saai, dat het automatisch gaat, maar verder probeer ik mijn gekriebel in toom te houden.
Ach, you only live once, nietwaar?
Ik ben gestopt met het volkladderen van mijn schriften, want het zag er echt NIET uit

Ach, you only live once, nietwaar?

I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Ik heb enorm veel strafregels moeten schrijven omdat ik aan het kamertje verhuren was onder de les xD we moesten naar een enorm saaie film kijken, maar daar hadden we geen zin in, haha.
Die lerares heeft gedreigd onze strafregels in het lokaal op te hangen, maar uiteindelijk heeft ze ze toch weggegooid.
Mwah, mijn schriften worden er niet echt ordelijk op als ik door ga met kladderen, dus tja, vandaar. Maar iedereen met enig talent voor tekenen zou ik aanraden er iets mee te gaan doen, want het is zoooo leuk!
(als je het dus kan, wat bij mij niet het geval is xD)
Die lerares heeft gedreigd onze strafregels in het lokaal op te hangen, maar uiteindelijk heeft ze ze toch weggegooid.
Mwah, mijn schriften worden er niet echt ordelijk op als ik door ga met kladderen, dus tja, vandaar. Maar iedereen met enig talent voor tekenen zou ik aanraden er iets mee te gaan doen, want het is zoooo leuk!

I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
- Saskjezwaard
- Computer
Groot voordeel van kamer omspitte: je vindt dingen terug die je je niet eens kan herinneren kwijt te zien. Tadaa
mijn poging tot het maken van mijn eigen kaft voor mijn eerste verhaal! 'Het betoverde konijn', een geniaal verhaal over een eh... betoverd konijn xD tja, het verzinnen van titels was toen niet zo goed ontwikkeld haha xD
Haha, en ik was te lui om vogels te maken, dus het zijn vliegende 'V's xD en de zon heeft heel veel mooie glitters, de vliegende stoel trouwens ook xD ohh, en er zat ook een vulkaan in
waar had ik die ook alweer voor nodig?

Haha, en ik was te lui om vogels te maken, dus het zijn vliegende 'V's xD en de zon heeft heel veel mooie glitters, de vliegende stoel trouwens ook xD ohh, en er zat ook een vulkaan in

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
@saskia Ik probeerde en probeerde.. En dacht er nog eens goed over na.... Maar een compliment wilde maar oo geen vlak komen xp
- Saskjezwaard
- Computer

-
- Vulpen
Mijn schriften staan ook he-le-maal vol. Voornamelijk veel ogen, omdat ik dat goed kan. En soms kleding of schetsen van hoe bepaalde karakters eruit zien, maar dat faalt altijd nogal. Ik zal wel eens kijken of ik nog iets goeds in een van m'n schriften heb staan en wat laten zien. 

Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
And truth be told, I'm lying.
-
- Toetsenbord
Na jaren niet te hebben getekend: Een karakter uit CG gemaakt (volgende kortverhaal dat ik ga schrijven gaat waarschijnlijk over deze jongen)

Ja, het is een steampowered robot in net pak met stropdas die thee drinkt. Ook al drinkt ie dat nu eventjes niet, dat is voor een mogelijk volgende tekening :p

Ja, het is een steampowered robot in net pak met stropdas die thee drinkt. Ook al drinkt ie dat nu eventjes niet, dat is voor een mogelijk volgende tekening :p
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Je hebt hem af
me is proud of you :3
En hij is goed.. Ook al ik ga hrm thuis nog een goed achter de pc bekijken x heb nu alleen een klein plaatje xp

En hij is goed.. Ook al ik ga hrm thuis nog een goed achter de pc bekijken x heb nu alleen een klein plaatje xp
Verdomme allemaal zieke teken en schilder skills!
You guys believe in karma don't you,
Yes we do, but only because we are karma chameleons.
We come and go.
http://www.youtube.com/watch?v=EcD7Ik1iKTA
A MESSAGE FOR ALL OF HUMANITY - Charlie Chaplin
Yes we do, but only because we are karma chameleons.
We come and go.
http://www.youtube.com/watch?v=EcD7Ik1iKTA
A MESSAGE FOR ALL OF HUMANITY - Charlie Chaplin
Lang niet geweest hier ^^
Pas ook weer wat geschilderd, eerste schilderij met olieverf, werkt zoveel duizend keer beter dan acryl! (:
Misschien zijn de kleuren een beetje raar, maar krijg zegmaar de instellingen van mn laptop (nog) niet helemaal goed, dus af en toe zie ik de kleuren wel normaal, maar anderen niet ;d

Ik teken/schilder eigenlijk alleen real.. Andere dingen liggen me gewoon niet xp
Pas ook weer wat geschilderd, eerste schilderij met olieverf, werkt zoveel duizend keer beter dan acryl! (:
Misschien zijn de kleuren een beetje raar, maar krijg zegmaar de instellingen van mn laptop (nog) niet helemaal goed, dus af en toe zie ik de kleuren wel normaal, maar anderen niet ;d

Ik teken/schilder eigenlijk alleen real.. Andere dingen liggen me gewoon niet xp
Lezen is denken met het hoofd van een ander, in plaats van dat van jezelf - Arthur Schopenhauer
Leuk Anneke
ziet er mooi uit
mijn dieren tekenen maar weer opgepakt
Wat vinden jullie moet de achtergrond donker worden of niet ?

mijn dieren tekenen maar weer opgepakt

Wat vinden jullie moet de achtergrond donker worden of niet ?

-
- Toetsenbord
Je creaties zijn een weerspiegeling van jezelf, toch? :D
Dus hierbij de (beloofde) fotos van 'Zeebruggers', het spel waar ik tijdje mee bezig ben geweest.

Dat is het speelbord wanneer er nog niks op ligt. Ik ga de regels allemaal niet uitleggen (moet de officiele handleiding uberhaupt nog intypen), maar er moeten 9 zeetegels in.

Dat is het speelbord wanneer de zeetegels erin liggen. Elk spel leg je de tegels random neer (behalve de middelste, de Thuiszee), waardoor je elk spel een ander speelbord krijgt.

Dat is het speelbord wanneer er een volledig spel is gespeeld. ALLE tegeltjes liggen nu op het bord, dus schatten, bruggen, eilanden en pesttegels. Dit is een nogal uitzonderlijke situatie, in de meeste potjes zou je niet alle tegels nodig hebben om de schatten op te graven.

Dat zijn de poppetjes van de spelers. Van links naar rechts:
Koopman Kees, Admiraal Adam, Kaper Katie en Kapitein Blauwbaard.

En als toegift nog het gehele spel, met de doos met de 160 speeltegeltjes en de losse 9 zeetegels. En mijn konijn dat in de hoek toekijkt xD
Zo, even genoeg voor nu :P
Dus hierbij de (beloofde) fotos van 'Zeebruggers', het spel waar ik tijdje mee bezig ben geweest.

Dat is het speelbord wanneer er nog niks op ligt. Ik ga de regels allemaal niet uitleggen (moet de officiele handleiding uberhaupt nog intypen), maar er moeten 9 zeetegels in.

Dat is het speelbord wanneer de zeetegels erin liggen. Elk spel leg je de tegels random neer (behalve de middelste, de Thuiszee), waardoor je elk spel een ander speelbord krijgt.

Dat is het speelbord wanneer er een volledig spel is gespeeld. ALLE tegeltjes liggen nu op het bord, dus schatten, bruggen, eilanden en pesttegels. Dit is een nogal uitzonderlijke situatie, in de meeste potjes zou je niet alle tegels nodig hebben om de schatten op te graven.

Dat zijn de poppetjes van de spelers. Van links naar rechts:
Koopman Kees, Admiraal Adam, Kaper Katie en Kapitein Blauwbaard.

En als toegift nog het gehele spel, met de doos met de 160 speeltegeltjes en de losse 9 zeetegels. En mijn konijn dat in de hoek toekijkt xD
Zo, even genoeg voor nu :P
- Saskjezwaard
- Computer
Wat zie je er mooi uit, Chris... oh, wacht... Hm xD
Je tekenkunsten zijn echt geweldig xD ik wil ooit die donkerblauwe zijn! Ziet het er het engst uit :p ik snap er trouwens de ballen van, maar het ziet er tot nu toe mooi uit! Neem je het ook mee naar de meeting? Of was dat een ander spel?
Je tekenkunsten zijn echt geweldig xD ik wil ooit die donkerblauwe zijn! Ziet het er het engst uit :p ik snap er trouwens de ballen van, maar het ziet er tot nu toe mooi uit! Neem je het ook mee naar de meeting? Of was dat een ander spel?
-
- Toetsenbord
Ik neem sowieso Black vs Red mee naar de OV meeting, das mn nieuwe reisspel, Third Night zal ik ook wel meenemen, maar deze is 55cmx55cm dus gaat m niet worden xD
- Saskjezwaard
- Computer
Ah, dit was de lange :p ik ben benieuwd naar je andere spellen, ik heb nog niet echt een idee wat ik moet verwachten
-
- Toetsenbord
hmmm, third night heeft wel leercurve van 1 volledig potje spelen voordat je die echt onder de knie hebt, rood vs zwart is in 1 minuut uitgelegd :p
- Saskjezwaard
- Computer
duren die potjes lang?
-
- Toetsenbord
hangt ervanaf hoe graag je wilt winnen en hoe lang je moet nadenken xD
Potjes night kunnen varieeren van 15 tot 45 minuten, zwart vs rood 1-5 mins :P
Potjes night kunnen varieeren van 15 tot 45 minuten, zwart vs rood 1-5 mins :P
-
- Toetsenbord
Mijn dobbelstenen en pionnen vandaag in de post gekregen :D
Dus hierbij, Black vs Red (Zwart tegen Rood)

Het Doosje met inhoud: (en een vinger voor grootte vergelijking :P )

Beginstand spel van bovenaf

Beginstand spel van zijkant (spelregels liggen erachter).

(Ik vind het raar om een los topic te openen voor spelletjes xD dus post ik m hier maar weer.. )
Dus hierbij, Black vs Red (Zwart tegen Rood)

Het Doosje met inhoud: (en een vinger voor grootte vergelijking :P )

Beginstand spel van bovenaf

Beginstand spel van zijkant (spelregels liggen erachter).

(Ik vind het raar om een los topic te openen voor spelletjes xD dus post ik m hier maar weer.. )
- Saskjezwaard
- Computer
http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopi ... =27&t=6525 Past er meer bij, dacht ik zo :p
-
- Toetsenbord
You may use your awesome moderatorpowers! :P
En anders voor de volgende keer :p
En anders voor de volgende keer :p
- Saskjezwaard
- Computer
Ben ik goed of ben ik goed
duurde even voordat ik wist wat ik moest hebben, maar het is gelukt! Gooo niet-technische powers xD

-
- Toetsenbord
Goedzo Saskia ;-)
Ik heb al enige weken niets meer geschreven aan mijn verhaal Schaduwlucht doordat ik het plot aanzienlijk heb uitgebreid en veranderd. Door deze veranderingen moest ik de map van mijn wereld (die hier ook ergens staat) ook veranderen. Hij is dus ietsjes groter geworden waardoor hij niet meer in deze post past dus kan enkel nog een link plaatsen naar een kleine versie van de map!
http://i1111.photobucket.com/albums/h47 ... bfd1a5.png
http://i1111.photobucket.com/albums/h47 ... bfd1a5.png
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
Telt na tekenen ook als art
want dat is namelijk het enigste waar ik goed in ben, bestaande tekeningen natekenen.
Orginele:

Na getekend:

Orginele:

Na getekend:

Het leven is zinloos. Nou, in die zinloosheid zit ik te schrijven, om er toch een zin aan te geven.
-
- Toetsenbord