@Emilia:
jaah, das irritant he, als je de enige bent die iets wil doen. En terwijl als mn ouders en dan vooral mn vader ergens naartoe willen wordt dat zo geregeld --' maar goed, zij betalen de vakantie enzo, dus dat mag dan eigenlijk ook weer wel, maar tis nog steeds niet leuk

ik kan er ook uren in rondhangen, alleen ik vind het zo jammer dat de boeken hier engels zijn. Wil ik toch liever niet lezen, nederlands l leest toch een stuk fijner^^ dus ik zat verliefd naar een boek te staren dat ik graag wilde hebben, van de klifkronieken, iemand die gelezen? Wel een kinderboek, maar die heb ik zo vaak gelezen vroeger dat ik vind dat ik die moet hebben

maar hij was in t engels, dus dat wordt dan weer eens een keer via internet^^
tjeez, je blijft erin hangen

jammer joh! Ik heb de laatste tijd ook niet geschreven, maar dat komt door de combinatie geen tijd en minder zin. Ik moet eigenlijk geen boeken lezen, daar wordt mn inspiratie minder van doordat ik over dat verhaal ga denken ipv mn eigen xD
@ Jodie:
wow, das veel! Echt rot
het lijkt me ook heel gaaf, op sommige universiteiten daar heb je nog echt van die middeleeuwse gebouwen en dus al die rituelen, lijkt me leuk^^
boe jouw vader

ach, het is beter dan mn ouders die echt bijna nooit een boek kopen en als ze het doen zijn het van die saaie boeken. Of iets over planten of de natuur. Heel erg leuk om op n zonnige dag te lezen
nee

dark fantasy is kennelijk vampiertienerweerwolfboeken --' oh en er komen ook wat engelen en demonen in voor. Niks heel duister, snik, snik. Dus heb ik maar de eerste twee delen van Deathnote gekocht
en mn 500 mb is bijna op, dus ik kan nog minder online komen --' ach ja, over een paar dagen weer thuis, kan ik me weer onderdompelen in internet