De chatbox
- Saskjezwaard
- Computer
o god, Jodie, wat heb je nu weer gedaan
?
Iemand die ook de opening van de olympische spelen aan t kijken is?

Iemand die ook de opening van de olympische spelen aan t kijken is?
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
Weet je hoe geweldig het was
Voldemort kwam erin voor, net zoals heel veel Mary Poppins en Rowan Atkinson (aka mr. Bean) stal de show xD heb me kapot gelachen om hem hahah 
Maar nu zijn ze bezig met de namen van de landen en dat is altijd saahaaai --'
Is het je gelukt om je geheimen verborgen te houden of sluipen de agenten nog steeds rond?

Maar nu zijn ze bezig met de namen van de landen en dat is altijd saahaaai --'
Is het je gelukt om je geheimen verborgen te houden of sluipen de agenten nog steeds rond?
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
En Marit is weer veilig back! *neemt welkomstkransen in ontvangst, goh, wat ontzettend aardig dat jullie daaraan gedacht hebben!*
Maar ik ga nu eerst lekker slapen, daarna zien we wel verder (:
Welterusten iedereen!
Maar ik ga nu eerst lekker slapen, daarna zien we wel verder (:
Welterusten iedereen!
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Welkom back in nl 
En saskia ik keek het daarnet ook, maar inderdaad, als ze die namen gaan opnoemen is het saai. Heb de tv toen ook gewoon weer uitgezet hoor.
Bah, alleen ik heb nu weer hoofdpijn

En saskia ik keek het daarnet ook, maar inderdaad, als ze die namen gaan opnoemen is het saai. Heb de tv toen ook gewoon weer uitgezet hoor.
Bah, alleen ik heb nu weer hoofdpijn

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
- Saskjezwaard
- Computer
Marit, welkom terug! En hoe vond je mijn welkomstkrans? 
Oh, en Artikel, nog bedankt voor de website! Ik ga hem dadelijk eens even bezoeken, ben nu nog even bezig met leesvoer voor Jodie xD ik doe het voor haar collega's, is ze niet zo chagrijnig als ze 's morgens vroeg aan het werken is haha xD
En Tessa, kom maar met het recept
ik heb wel een lichtelijk trauma overgehouden aan pasta met zalm omdat ik het een keer in mijn avondeetpauze had gegeten op t werk. Dat was zo'n magnetronmaaltijd die eh.. stonk naar kots --' en gelukkig iets beter smaakte, maar nog steeds niet goed xD maar ik wil het zeker nog wel een keer proberen, ben ik ook weer van dat trauma verlost 

Oh, en Artikel, nog bedankt voor de website! Ik ga hem dadelijk eens even bezoeken, ben nu nog even bezig met leesvoer voor Jodie xD ik doe het voor haar collega's, is ze niet zo chagrijnig als ze 's morgens vroeg aan het werken is haha xD
En Tessa, kom maar met het recept

@Jochem; paracetamol werkt vaak ook heel goed (:
Woeeeeeeeeh, I'm back! Dankjewel allemaal voor de welkoms xD
En Saskia, niet doorvertellen hoor, maar ik vond jouw welkomstkrans het mooist van allemaal!
Mijn tas staat nog ingepakt in mijn kamer en ik heb geen zin om em nu uit te pakken, dus ik zet muziek aan en ga OV'en, ik heb behoorlijk wat in te halen (:
Woeeeeeeeeh, I'm back! Dankjewel allemaal voor de welkoms xD
En Saskia, niet doorvertellen hoor, maar ik vond jouw welkomstkrans het mooist van allemaal!

Mijn tas staat nog ingepakt in mijn kamer en ik heb geen zin om em nu uit te pakken, dus ik zet muziek aan en ga OV'en, ik heb behoorlijk wat in te halen (:
Was leuk! De eerste week was het niet zulk lekker weer, maar wel droog, dus toen steden bezocht enzo, de afgelopen paar dagen was het heeeeeerlijk weer, dus toen lekker in de zon gelegen 
En nu is het weer bewolkt -.-
Thanks for asking! (: Hoe is het met je hoofdpijn?

En nu is het weer bewolkt -.-
Thanks for asking! (: Hoe is het met je hoofdpijn?
@Jochem; Luxemburg (: Helemaal aan de linkerkant, tegen de grens met België aan, zodat ik om de paar minuten een smsje kreeg 'u bent in België blabla' en een paar minuten later 'u bent in Luxemburg blabla'. Heel vervelend -.- haha, maar ik heb wel genoten 
En fijn dat je hoofdpijn over is! Nu weet je wat je moet doen voor de volgende keer... (:

En fijn dat je hoofdpijn over is! Nu weet je wat je moet doen voor de volgende keer... (:
Dat weet ik nu inderdaad!
Ik vind die sms'jes ook altijd zo vreselijk, je gaat op vakantie er dan krijg je een sms'je van welkom in (naam van land) en dan hoeveel het kost, terwijl dat sms'je bij mij ook al geld kost... Pff...
Maar je hebt gelukkig wel een fijne tijd gehad in Luxemburg
Ik vind die sms'jes ook altijd zo vreselijk, je gaat op vakantie er dan krijg je een sms'je van welkom in (naam van land) en dan hoeveel het kost, terwijl dat sms'je bij mij ook al geld kost... Pff...
Maar je hebt gelukkig wel een fijne tijd gehad in Luxemburg

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
- Saskjezwaard
- Computer
haha, dat is irritant, die smsjes xD ik kreeg er ook eentje toen ik in Dover stond: welkom in Frankrijk
terwijl er nog het Kanaal van zo'n 30 kilometer breed tussenlag 
maar fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt! Is het mooi daar? Ik ben er een keer geweest maar dat is alweer zo lang geleden...
Voor me ligt een bord met gemarineerde biefstuk met aardappelpartjes, broccoli en peper-cognacsaus. Net uit de magnetron gepkukt^^ soms kan eten bij de ah wel heel luxe zijn xD en soms eet je naar kots ruikende zalmpasta haha

maar fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt! Is het mooi daar? Ik ben er een keer geweest maar dat is alweer zo lang geleden...
Voor me ligt een bord met gemarineerde biefstuk met aardappelpartjes, broccoli en peper-cognacsaus. Net uit de magnetron gepkukt^^ soms kan eten bij de ah wel heel luxe zijn xD en soms eet je naar kots ruikende zalmpasta haha

- Saskjezwaard
- Computer
ach, met een budget van 7,50 kan je goed genoeg lekkere dingen eten
en als toetje chocolademousse :3 maar nu moet ik wel weer aan het werk, snik, snik
nog tweeenhalf uur en dan weekend!
Iemand iets leukers gedaan vandaag dan werken?

Iemand iets leukers gedaan vandaag dan werken?
-
- Typmachine
@Jodie;
Heb jij het ook gedaan?
GOD, het lijkt me zó vreselijk. xD
Heb jij het ook gedaan?
GOD, het lijkt me zó vreselijk. xD
Doet bij jullie de vevo's op youtube het ook niet? --' want het begint mij lichtelijk te irriteren.. aangezien ik enkel vevo's heb zitten in mijn geschiedenis en afspeellijsten..
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
Nano: 6670/50 000
-
- Typmachine
Ohh nee, ik absoluut niet. xD
Ik ben geen angsthaas, maar ik heb al een hekel aan het gevoel van 'vallen' als ik in een actractiepark in een vrije val zit.
Bungeejumpen lijkt me echt afschuwelijk. Totaal niet nieuwsgierig naar de ervaring ook, haha,
Ik ben geen angsthaas, maar ik heb al een hekel aan het gevoel van 'vallen' als ik in een actractiepark in een vrije val zit.
Bungeejumpen lijkt me echt afschuwelijk. Totaal niet nieuwsgierig naar de ervaring ook, haha,
-
- Typmachine
Yes yes yess, The Ruins op tv! Sure love that movie! ^^
- Saskjezwaard
- Computer
Ik wil ook bungeejumpen! Hoe duur was het, weet je dat toevallig? I love heights en vrije vallen^^ het is zelfs al zo erg dat ik in het schommelschip van de efteling geen kriebels meer in mijn buik krijg haha xD
Pfoe, hadden net een stortbui en daar moest ik doorheen. Binnen twee tellen waren mijn schoenen nat en daarna mijn kleren xD
Emilia, waar was je heen?
Pfoe, hadden net een stortbui en daar moest ik doorheen. Binnen twee tellen waren mijn schoenen nat en daarna mijn kleren xD
Emilia, waar was je heen?
-
- Typmachine
@Jodie; paar toeristen die vast zitten op een ruine waar planten opgroeien die in de lichaam groeien en je van binnen opeten. Maar het is leuker áls je het niet weet. xD
Laatst gewijzigd door Classy Cat op 28 jul 2012 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- Saskjezwaard
- Computer
Ah, das goed om te horen^^ dan heb je toch je zon, zee en strandvakantie gehad 
Dat is inderdaad wel prijzig, maar ik wil het wel een keer doen. Ooit... xD lijkt me echt zo gaaf!

Dat is inderdaad wel prijzig, maar ik wil het wel een keer doen. Ooit... xD lijkt me echt zo gaaf!
-
- Typmachine
meeeeh - en nu verveel ik me weer.
Ik ben nog totaal niet moe, maar té lui om nu nog te gaan schrijven op zoiets.
@Sask;
Vrije vallen zijn in dat opzicht ook echt het enige waar ik een hekel aan heb. Het gevoel wat je ervan krijgt, bevált me gewoon niet. xD Maar dan ook like, HEEL erg niet...
Achtbanen vind ik dan weer wel leuk! ^^
Ik ben nog totaal niet moe, maar té lui om nu nog te gaan schrijven op zoiets.
@Sask;
Vrije vallen zijn in dat opzicht ook echt het enige waar ik een hekel aan heb. Het gevoel wat je ervan krijgt, bevált me gewoon niet. xD Maar dan ook like, HEEL erg niet...
Achtbanen vind ik dan weer wel leuk! ^^
-
- Typmachine
Over muggen gesproken, ik heb ineens heel veel bulten op mijn been.
Verrrry charming. :/
Verrrry charming. :/
- Saskjezwaard
- Computer
Hahaha xD en heb je de lijkjes op de muur gespijkerd als waarschuwing voor de rest?
Ik heb gelukkig een hor voor de ramen waar die dingen de weg doorheen nog niet hebben gevonden. Jeej
maar als ik ergens een hekel aan heb zijn het muggen --' ik was ooit in Zweden en we zaten op een camping die aan een meer lag. Nou, als het donker werd en je ging naar buiten dan was je prooi. Echt, het maakte niet uit of je citroenspul opsmeerde, het werkte niet. Toen was ik wel echt lekgeprikt xD
En dan gaan ze nog zoemen ook... Meest nutteloze beesten op aarde
I like dat gevoel! Bijna onverdraaglijk en dan zo'n adrenalinestoot^^ ik wil ook een keer parachutespringen, dat hebben mijn nicht en neef een keer samen gedaan. Dat was pas duur zeg! Geen idee hoeveel, maar het was duur haha
Ik heb gelukkig een hor voor de ramen waar die dingen de weg doorheen nog niet hebben gevonden. Jeej

En dan gaan ze nog zoemen ook... Meest nutteloze beesten op aarde

I like dat gevoel! Bijna onverdraaglijk en dan zo'n adrenalinestoot^^ ik wil ook een keer parachutespringen, dat hebben mijn nicht en neef een keer samen gedaan. Dat was pas duur zeg! Geen idee hoeveel, maar het was duur haha

Ofcours! ik heb miniatuur galgjes gemaakt en nu hangen ze voor mijn raam en deur
En de bloedspetters op de muren moeten alles waarschuwen dat op een andere manier durft binenn te komen xD
ooh vreselijk hea! Uganda was net zo!
Ik heb hoogtevress... thats kind of a problem xD

ooh vreselijk hea! Uganda was net zo!
Ik heb hoogtevress... thats kind of a problem xD
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Saskjezwaard
- Computer
Ah, zo ken ik je weer! Alle insecten en rotbeestjes zijn nu gewaarschuwd 
We hebben trouwens vaak op vakanties van die beestenplagen gehad xD een keer in Oostenrijk op de eerste camping waren er allemaal naaktslakken. Dat maakt echt een smerig geluid als je er per ongeluk op gaat staan xD en op de tweede camping waren er van die sluipwespen en die waren zo dom --' die kon je gewoon uit de lucht slaan haha
en deze keer hadden we minispinnetjes, maar dat was gelukkig de laatste camping waar we maar twee nachten bleven. Mn zus helemaal in de stress --' dan krijg je van die visioenen waar iemand een hele harde klap in der gezicht krijgt 
Vrees?
geen wonder dat je afgezet bent als allermachtigste, allermachtigsten kennen geen vrees! Je bent een bedrieger
Mijn kat is nu tweetonig xD die had al een belletje maar heeft een manier gevonden om er toch geluidloos mee te lopen
dus heeft ze een tweede bij gekregen die, heel kunstzinnig, met felgroen draad eraan is gebonden haha xD

We hebben trouwens vaak op vakanties van die beestenplagen gehad xD een keer in Oostenrijk op de eerste camping waren er allemaal naaktslakken. Dat maakt echt een smerig geluid als je er per ongeluk op gaat staan xD en op de tweede camping waren er van die sluipwespen en die waren zo dom --' die kon je gewoon uit de lucht slaan haha

Vrees?

Mijn kat is nu tweetonig xD die had al een belletje maar heeft een manier gevonden om er toch geluidloos mee te lopen