De chatbox
-
- Typmachine
Eh, ik heb ook hoogtevrees. xD
Ik weet nog, dat, toen ik bij de Intertoys werkte ik een keer de ramen moest lappen (die echt HUGE zijn)
Ik vond het zó eng dat ik bovenop zo'n hoog, trillend trapje moest staan, dat het niet bepaald opschoot.
Maar in attracties vind ik het dan weer anders. Dat gaat veel sneller, en je zit vast. En ik ben dan ook weer zo'n persoon met een nuchtere ziel, die denkt; 'Gebeurt toch niks. Kan er niet uitvallen, dus ik ga niet dood.' Bijv, als ik wéét dat iets heel veel pijn gaat doen en ik het moet ondergaan, denk ik ook heel vaak soortgelijke dingen.
Tho ik op de één of andere manier nog steeds een hekel heb aan het 'val-gevoel'. Zal denk ik ook wel altijd zo blijven.
Ik weet nog, dat, toen ik bij de Intertoys werkte ik een keer de ramen moest lappen (die echt HUGE zijn)
Ik vond het zó eng dat ik bovenop zo'n hoog, trillend trapje moest staan, dat het niet bepaald opschoot.
Maar in attracties vind ik het dan weer anders. Dat gaat veel sneller, en je zit vast. En ik ben dan ook weer zo'n persoon met een nuchtere ziel, die denkt; 'Gebeurt toch niks. Kan er niet uitvallen, dus ik ga niet dood.' Bijv, als ik wéét dat iets heel veel pijn gaat doen en ik het moet ondergaan, denk ik ook heel vaak soortgelijke dingen.

Tho ik op de één of andere manier nog steeds een hekel heb aan het 'val-gevoel'. Zal denk ik ook wel altijd zo blijven.
-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
Is hier nog iemand? Ik verveel me groen!. Nergens inspiratie voor. Niet voor tekenen en niet voor schrijven...
Shit happens, just flush it and move on!
- Saskjezwaard
- Computer
Groen? Dat is een saaie kleur
En ik ben er! Jeeej xD en dan ben ik ook meteen weer weg, het is toch maar eens slim dat ik ga eten haha xD

En ik ben er! Jeeej xD en dan ben ik ook meteen weer weg, het is toch maar eens slim dat ik ga eten haha xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Bungeejumping en parachutespringen ga ik sowieso ooit nog doen. Het is inderdaad erg prijzig. Een docente van mij springt elk weekend wel parachute maar die zit bij zo'n groep. Waarschijnlijk ga ik gewoon eens mee en misschien dan ooit nog een duo-sprong maken.
Bungeejumping lijkt me nou echt weer echt iets voor mij, ik ga altijd de angsten tegen en dan voel je pas adrenaline, het echte leven!
Gelukkig heb ik geen hoogtevrees of andere angsten, vroeger was ik wel nog eens bang voor bepaalde dingen maar tegenwoordig heb ik dat niet meer.
Hier heb ik geen last van muggen, ze weten gewoon dat ze niet naar mij toe moeten komen anders hebben ze probleempjes. Vind het altijd wel grappig dat veel mensen meerdere muggen beten hebben en dat ik dan zonder rond loop xD
@Saskia, dan is jouw kat wel slim!
Bungeejumping lijkt me nou echt weer echt iets voor mij, ik ga altijd de angsten tegen en dan voel je pas adrenaline, het echte leven!
Gelukkig heb ik geen hoogtevrees of andere angsten, vroeger was ik wel nog eens bang voor bepaalde dingen maar tegenwoordig heb ik dat niet meer.
Hier heb ik geen last van muggen, ze weten gewoon dat ze niet naar mij toe moeten komen anders hebben ze probleempjes. Vind het altijd wel grappig dat veel mensen meerdere muggen beten hebben en dat ik dan zonder rond loop xD
@Saskia, dan is jouw kat wel slim!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
- Saskjezwaard
- Computer
Net het Nederlandse beachvolleybalteam zien verliezen
maar ik heb met bewondering zitten kijken, pfoe, die rennen gewoon door het veld alsof het asfalt is! Zand is echt moeilijk om in te springen en dan komen ze toch nog tot halverwege hun onderarmen boven het net uit. Jaloers... xD
Oeh, ik ben benieuwd! Alleen denk ik dat je nog een weekje meot wachten op Chris' goedkeuring, die is nu op vakantie

Oeh, ik ben benieuwd! Alleen denk ik dat je nog een weekje meot wachten op Chris' goedkeuring, die is nu op vakantie

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
Zwemmen was ook al maar een zilveren medaille terwijl ze de vorige keer goud hadden gewonnen...
Boeeh, lekker pessimistisch bezig xD nee, Nederland gaat zeker nog veel medailles winnen! I'm sure^^
Oh, ik ga weer verder schrijven, anders wordt een zekere afgezette almachtige boos op mij
Boeeh, lekker pessimistisch bezig xD nee, Nederland gaat zeker nog veel medailles winnen! I'm sure^^
Oh, ik ga weer verder schrijven, anders wordt een zekere afgezette almachtige boos op mij

Wat mij nu echt opvalt is dat ik me heel thuis ga voelen op het forum en ook steeds meer ga praten, waarschijnlijk vindt niet iedereen dat fijn, Sorry!
Soms wil ik me nog wel eens te thuis voelen en dan ben ik opeens heel actief, ik ben nog blij dat ik mijn rare uitspraken nog achterwegen heb kunnen laten. Pff...
Soms wil ik me nog wel eens te thuis voelen en dan ben ik opeens heel actief, ik ben nog blij dat ik mijn rare uitspraken nog achterwegen heb kunnen laten. Pff...
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Saskia wat doe je nou met onze duo dag xD beetje volleybal kijken grmmnl xD
Verplicht stappen op de universiteit... jap mijn eerste twee briefen die ik van de unie krijg, de ene over de uitweek ( 4 dagen stappen ) Die andere, die nog verplicht is ook, over de FI-week 3 dagen lang feesten xD, poefff wat een hel gaat dat wordne uhum xD hihih I already like my education
Verplicht stappen op de universiteit... jap mijn eerste twee briefen die ik van de unie krijg, de ene over de uitweek ( 4 dagen stappen ) Die andere, die nog verplicht is ook, over de FI-week 3 dagen lang feesten xD, poefff wat een hel gaat dat wordne uhum xD hihih I already like my education

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
Net een boek uitgelezen. ben er duizelig van.
iemand nog iets interesants te melden? ik heb gwn niets te doen deze vakantie. ja tekenen en schrijven en lezen. maar voor die eerste twee gewoon nada inspiratie.
iemand nog iets interesants te melden? ik heb gwn niets te doen deze vakantie. ja tekenen en schrijven en lezen. maar voor die eerste twee gewoon nada inspiratie.
Ik zelf ben ook bored...
Dat heb ik nou meestal als ik vakantie heb, dan weet ik nooit wat ik moet doen. Gelukkig heb ik wel nog een beetje inspiratie dus ga ik een one-shot schrijven en daarna is mijn inspiratie waarschijnlijk ook voor een tijdje leeg, totdat ik dan weer op de gekste plekken beland en inspiratie krijg....
Jammer genoeg heb ik niets leuks te vertellen
Dat heb ik nou meestal als ik vakantie heb, dan weet ik nooit wat ik moet doen. Gelukkig heb ik wel nog een beetje inspiratie dus ga ik een one-shot schrijven en daarna is mijn inspiratie waarschijnlijk ook voor een tijdje leeg, totdat ik dan weer op de gekste plekken beland en inspiratie krijg....
Jammer genoeg heb ik niets leuks te vertellen

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
-
- Typmachine
Ah jammer.
Selectief mutisme. Weet je wel hoe interessant dat is! Echt gaaf, lijkt me niet leuk om te hebben. Maar ik vind het echt interessant joh! Die kinderen kunnen dus in bepaalde sociale situaties niet praten!
Selectief mutisme. Weet je wel hoe interessant dat is! Echt gaaf, lijkt me niet leuk om te hebben. Maar ik vind het echt interessant joh! Die kinderen kunnen dus in bepaalde sociale situaties niet praten!
- Saskjezwaard
- Computer
Pfoe, ik dacht al dat er een vloek op mij lag, ik ging weer beachvolleybal kijken alleen nu de mannen en het stond ook weer 1-1 waardoor ze een derde set moesten spelen
gelukkig wonnen zij het wel, tegen Venezuela. En daarna nog even badminton, die won ook, maar dan wel met 2-0^^
en daarna turnen, echt, ik heb mijn ogen uitgekeken! Zo lenig word ik niet in een miljoen jaar xD Alleen hun postuur, ik vind ze echt mannenlichamen hebben! En als er dan kleintjes bij zitten,, worden het net dwergen haha xD Nee, het is geen sport voor mij

en daarna turnen, echt, ik heb mijn ogen uitgekeken! Zo lenig word ik niet in een miljoen jaar xD Alleen hun postuur, ik vind ze echt mannenlichamen hebben! En als er dan kleintjes bij zitten,, worden het net dwergen haha xD Nee, het is geen sport voor mij

- Saskjezwaard
- Computer
Haha, al die mislukkelingen geven ze natuurlijk geen uitzendtijd
nehh, das niet aardig om te zeggen xD maar het zijn nog maar voorrondes, hopelijk winnen ze ook als het om de medailles gaat!

-
- Typmachine
Vast wel. Maar met dat turnen, 1tje ging wel goed buiten de lijnen (op de vloer). Mijn moeder schrok gewoon. Vooral omdat dat kind nog maar zestien is!
I like to move it move it i like to move it move it xD
* STUITERBALLLA!!!* Achter de pc xD
Ik moet zo geen kinderfilms kijken, geeft meer adrenaline dan redbull xD
Stuuuttert weer verder, opent documentje maar anders wordt saskia boos
* STUITERBALLLA!!!* Achter de pc xD
Ik moet zo geen kinderfilms kijken, geeft meer adrenaline dan redbull xD
Stuuuttert weer verder, opent documentje maar anders wordt saskia boos
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
- Saskjezwaard
- Computer
Ik wil ook the Dark knight rises zien! Die lijkt me zo gaaf^^ de rest wil ik wel zien als ze niet meer in de bioscoop draaien maar op de tv komen
ben lekker gierig als het om films gaat ghehe xD

Nee vrienden van mij downloaden meestal die films en dan kijken we ze gezamelijks, maar meestal kijk ik ze wel in de Bioscoop. Alles op groot beeld is gewoon super 
(+Wil de 200 berichtjes vandaag halen, ben er bijna
)

(+Wil de 200 berichtjes vandaag halen, ben er bijna

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
- Saskjezwaard
- Computer
Snik, ik herinner me nog de tijd dat ik de 200 bijna haalde :')
Ik doe ook mee! xD gewoon lekker veel bij het 7=up spel posten haha xD
Ik doe ook mee! xD gewoon lekker veel bij het 7=up spel posten haha xD