De chatbox
'We hebben een clubje opgericht van mensen met een lelijk gezicht, je hoort erbijjjjjj, je hoort erbijjjjjjjj.'
Oh, sorry, dat liedje zongen wij vroeger heel vaak xD
En Jochem! Je zou Marit zeggen!
Oh, sorry, dat liedje zongen wij vroeger heel vaak xD
En Jochem! Je zou Marit zeggen!

I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Ik heb een lelijk gezicht? (a) mag ik joinen? :p
Net 120 plaatjes uitgeknipt van de Koreaanse groep Super Junior waar ik helemaal fan van ben. -hoezo crazy fangirl- xD
Net 120 plaatjes uitgeknipt van de Koreaanse groep Super Junior waar ik helemaal fan van ben. -hoezo crazy fangirl- xD
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
En Jochem, ik ben niet zo gewelddadig ingesteld, rustig maar 
Ik word al heel gevaarlijk gemaakt door Saskia en Jodie, maar stiekem ben ik nog best wel een beetje lief, dat krijgen ze er niet uit xD

Ik word al heel gevaarlijk gemaakt door Saskia en Jodie, maar stiekem ben ik nog best wel een beetje lief, dat krijgen ze er niet uit xD
- Saskjezwaard
- Computer
Hé, een mede-nolifer! Welkom bij de club Jodie
Yes, we hebben nu al twee leden xD Als de rest eens opschiet met posten hebben ze misschien ook een kans
Jochem, je zit al op 45% dus die 100 is goed te doen! Go, go, go xD

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Hahahaha, Jochem gaat idd met sprongen vooruit xD
Ik zit op de 70, woeh, ik kom eraan
Maar ik ben teveel met andere dingen bezig om hier nutteloze dingen te posten (aaaa)
En ik ben ook niet bang hoor!
Niet voor jullie iig xD Maar ik word gewoon een stukje sadistischer als ik teveel met jullie praat....
Ik zit op de 70, woeh, ik kom eraan

Maar ik ben teveel met andere dingen bezig om hier nutteloze dingen te posten (aaaa)

En ik ben ook niet bang hoor!

Bij mij ging het opeens heel snel.
Eerst had ik 27,5% en toen postte ik 1 berichtje bij mijn eigen verhaal en toen zat ik opeens op de 40%. Raar maar waar.
En Tessa jij komt er ook wel hoor
Eerst had ik 27,5% en toen postte ik 1 berichtje bij mijn eigen verhaal en toen zat ik opeens op de 40%. Raar maar waar.
En Tessa jij komt er ook wel hoor

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
- Saskjezwaard
- Computer
Hahaha, ja, jij mag helemaal niks zeggen xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath