The One Shot Club
Ik wil een poging wagen ^^,
Ik wil oefenen met beschrijvingen dus een one-shot is wel handig :p.
Het liefst iets in de richting drama / romantiek
Ik wil oefenen met beschrijvingen dus een one-shot is wel handig :p.
Het liefst iets in de richting drama / romantiek
Live it, Love it, Read it.
Don't judge a book, by the cover.
Music on, World off.
May the odds be EVER in your favor.
Music on, World off.
-
- Balpen
@Dreamrose: Je hoofdpersoon is een losbandige flirt van in de twintig. Relaties waren nooit serieus en aan kinderen wordt nooit gedacht. Maar het tij is gekeerd. Ze (of hij) ontmoet iemand waar ze het perfect mee kan vinden. Date na date na date volgt en uiteindelijk is er ook voor haar geen ontkomen meer aan - ze is verliefd. Ook hij voelt zich bij haar op zijn gemak en weet dat hij met haar verder wilt. Er is alleen één probleem - hij is getrouwd.
Als je het niets vindt, gewoon zeggen, ahaha.

"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
-
- Balpen
Ik wil ook wel een opdracht. Maakt niet uit welke genre als het maar geen liefde is. Xxx me.
Ik wil het wel proberenDropsOfJupiter schreef:@Dreamrose: Je hoofdpersoon is een losbandige flirt van in de twintig. Relaties waren nooit serieus en aan kinderen wordt nooit gedacht. Maar het tij is gekeerd. Ze (of hij) ontmoet iemand waar ze het perfect mee kan vinden. Date na date na date volgt en uiteindelijk is er ook voor haar geen ontkomen meer aan - ze is verliefd. Ook hij voelt zich bij haar op zijn gemak en weet dat hij met haar verder wilt. Er is alleen één probleem - hij is getrouwd.

Music on, World off.
Music on, World off.
-
- Balpen
Ahahaha, veel succes ermee !
hmmm, doe voor mij maar iets romantisch/drama-ish, denk ik. Fantasy mag ook. Of alledrie
hmmm, doe voor mij maar iets romantisch/drama-ish, denk ik. Fantasy mag ook. Of alledrie

"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
@DropsOfJupiter
Je hoofdpersoon hoort tot een clan, die een bepaald doel voor ogen heeft. Je hoofdpersoon moet zijn hele leven richten tot dat doel, daarom is een relatie ook verboden. Maar dan ontmoet je hoofdpersoon de liefde van zijn leven, kiest hij voor de clan? Of neemt hij het risico om er uit gegooid te worden?
Zeg maar als je het niets vind, haha.
Je hoofdpersoon hoort tot een clan, die een bepaald doel voor ogen heeft. Je hoofdpersoon moet zijn hele leven richten tot dat doel, daarom is een relatie ook verboden. Maar dan ontmoet je hoofdpersoon de liefde van zijn leven, kiest hij voor de clan? Of neemt hij het risico om er uit gegooid te worden?
Music on, World off.
Music on, World off.
-
- Balpen
AHAHA ook echt die "zeg maar als je het niets vind" eronder eh,Dreamrose schreef:@DropsOfJupiter

Ik ga t sowieso proberen maar wil eerst even "Vervloekt" van jou lezen, aaha. (:
-
- Balpen
Geen flauw idee, zeg. 

Iemand die het me lastig wilt maken? :') Ik zou d'r graag een willen doen of verzinnen voor iemand. (:
You guys believe in karma don't you,
Yes we do, but only because we are karma chameleons.
We come and go.
http://www.youtube.com/watch?v=EcD7Ik1iKTA
A MESSAGE FOR ALL OF HUMANITY - Charlie Chaplin
We come and go.
-
- Balpen
Ik wil wel graag een 'opdracht' voor een one-shot 

Opdrachtje uitwisselen dan? :p
We come and go.
We come and go.
-
- Balpen
Ja hoor. Welke genre wil je? 

Ik sta overal voor open, thriller, drama, comedy. Als je moeite hebt met kiezen dan heb ik mijn voorkeur bij die eerste. Jij?
We come and go.
We come and go.
-
- Balpen
Voor mij mag van alles wel behalve liefde en relaties.
Oke eentje voor jou....
Op een late avond loop jij (om een reden die je zelf mag bedenken) door het bos waar je wordt overvallen door iets (een mens, weerwolf, bedenk maar iets)
Oke eentje voor jou....
Op een late avond loop jij (om een reden die je zelf mag bedenken) door het bos waar je wordt overvallen door iets (een mens, weerwolf, bedenk maar iets)
Haha, is prima. Geen relaties.
Je wordt wakker naast een bekende artiest of acteur/actrice, er is alleen één probleem. Hij/zij is dood en jíj hebt het moordwapen. De rest is helemaal open, op één ding na: het eerste persoon dat je na de situatie die ik heb beschreven tegen komt heeft iets direct met de moord te maken.
Je wordt wakker naast een bekende artiest of acteur/actrice, er is alleen één probleem. Hij/zij is dood en jíj hebt het moordwapen. De rest is helemaal open, op één ding na: het eerste persoon dat je na de situatie die ik heb beschreven tegen komt heeft iets direct met de moord te maken.
We come and go.
We come and go.
Als iemand nog een leuke uitdaging voor mij heeft, of zelf graag een uitdaging wilt hebben
?

For sale: Babyshoes, never worn
Nou, vooruit.Sandraa2 schreef:Als iemand nog een leuke uitdaging voor mij heeft, of zelf graag een uitdaging wilt hebben?
Je stapt op je fiets op weg naar school en rijdt door een bos, zodra je uit het bos komt blijkt echter dat de school er niet meer staat. (Je bent zojuist 100 jaar terug in de tijd gereisd.) Je hebt alleen dingen bij je die je normaal altijd naar school mee zou hebben en een fiets.
We come and go.
We come and go.
Haha, ik ga is kijken wat ik er mee kan!
Heel leuk verzonnen
!
Heel leuk verzonnen

For sale: Babyshoes, never worn
Desiree-D schreef:ik wil graag een kort verhaaltje schrijven maar heb geen idee waar het over moet gaan dus heeft iemand een idee. Het liefst geen fantasie dingen, want daar ben ik niet zo goed in. Het liefst iets wat echt ''kan'' gebeuren
Ligt eraan wat je leuk vindt, misschien kun je een verhaal schrijven omtrent een hobby van je, of dat je bijvoorbeeld gaat winkelen en dan gebeurt er van alles in die stad.
Maar wat zijn je interesses? Misschien kan ik je helpen.

Groetjes Blieje
Het laatste contact is altijd het zwaarste.
Heb je een bepaalde voorkeur voor soort boeken?
Misschien kun je een verhaal maken dat je een van je favoriete boeken leest en dat het personage van het boek opeens tot leven komt en voor je neus staat, of dat je, net als neverending story, wordt betrokken bij het verhaal.
Of, ik weet niet of je een favoriete zanger of zangeres hebt, of een favoriete band, dan zou je bijvoorbeeld een verhaal kunnen maken over jou en die artiest.
Zelf vind ik Michael Jackson erg goed en ik heb nu al 5 verhaaltjes geschreven over hem en mij, ze gaan in feite wel steeds over hetzelfde, dat ik droom dat ik met hem op een voor mij bekende plek ben en dan gebeuren er onwerkelijke dingen. Maar het leuke is dat ik dus steeds op een andere plek ben.
En zo kun je dan variëren.
Groetjes Blieje
Misschien kun je een verhaal maken dat je een van je favoriete boeken leest en dat het personage van het boek opeens tot leven komt en voor je neus staat, of dat je, net als neverending story, wordt betrokken bij het verhaal.

Of, ik weet niet of je een favoriete zanger of zangeres hebt, of een favoriete band, dan zou je bijvoorbeeld een verhaal kunnen maken over jou en die artiest.

Zelf vind ik Michael Jackson erg goed en ik heb nu al 5 verhaaltjes geschreven over hem en mij, ze gaan in feite wel steeds over hetzelfde, dat ik droom dat ik met hem op een voor mij bekende plek ben en dan gebeuren er onwerkelijke dingen. Maar het leuke is dat ik dus steeds op een andere plek ben.

Groetjes Blieje
Het laatste contact is altijd het zwaarste.
hmmm... ik wil wel een one-shot... denk ik xD
Met een beetje uitgebreid idee voor het plot, want mijn denkvermogen is er mee gekapt maar ik wil wel schrijven xD.
thema, genre maakt me niet uit xD
Met een beetje uitgebreid idee voor het plot, want mijn denkvermogen is er mee gekapt maar ik wil wel schrijven xD.
thema, genre maakt me niet uit xD
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
-
- Vulpen
Jezus Jodie, als ik een goed idee had voor een plot dan zou ik het zelf wel schrijven.. :c
Iemand een opdracht voor me? Genre etc. maakt niet uit.
Iemand een opdracht voor me? Genre etc. maakt niet uit.
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
-
- Vulpen
@JodieJJ voor jou de volgende opdracht:
Je HP is een automonteur die door de technologische ontwikkelingen niet meer mee kan bij het bedrijf waar hij al 35 jaar werkt. Zijn baas ziet in de economische crisis een goede reden om van hem af te komen, de automonteur kost het bedrijf namelijk veel geld, wat niet goed is voor het bedrijf of de andere monteurs. Beschrijf deze teleurstelling bij je HP, de motieven van de baas en de fallout van dit ontslag voor je HP.
@Dancing in the sun, voor jou de volgende opdracht:
Jouw HP is ridder in de middeleeuwen. Hij zelfs de rechterhand van de lokale Heer. Echter, deze heer is gezien de omgeving niet meer dan middelmatig in troepen en land. Je HP kan bij een andere Heer in diensttreden. Blijft hij loyaal als rechterhand, of kiest hij voor een sterkere en beter landheer?
Je HP is een automonteur die door de technologische ontwikkelingen niet meer mee kan bij het bedrijf waar hij al 35 jaar werkt. Zijn baas ziet in de economische crisis een goede reden om van hem af te komen, de automonteur kost het bedrijf namelijk veel geld, wat niet goed is voor het bedrijf of de andere monteurs. Beschrijf deze teleurstelling bij je HP, de motieven van de baas en de fallout van dit ontslag voor je HP.
@Dancing in the sun, voor jou de volgende opdracht:
Jouw HP is ridder in de middeleeuwen. Hij zelfs de rechterhand van de lokale Heer. Echter, deze heer is gezien de omgeving niet meer dan middelmatig in troepen en land. Je HP kan bij een andere Heer in diensttreden. Blijft hij loyaal als rechterhand, of kiest hij voor een sterkere en beter landheer?
-
- Vulpen
Historisch drama, I like it. :3 Al moet ik zeggen dat ik niet heel erg bekend ben met de middeleeuwen, dus het zal wel een tijdje duren voordat mijn one shot klaar is.
Truth be told, I miss you.
-
- Vulpen
Ik dacht dat je een uitdaging wilde
Nieuwe poging:
JodieJJ, jouw HP is een gelukkig persoon. Plots slaat diens leven om en waagt hij/zij zich in de feestscene. Snel verschijnen er drugs ten tonele. Gaat je HP er aan onderdoor, of weet je HP zichzelf te redden?
Beter?

JodieJJ, jouw HP is een gelukkig persoon. Plots slaat diens leven om en waagt hij/zij zich in de feestscene. Snel verschijnen er drugs ten tonele. Gaat je HP er aan onderdoor, of weet je HP zichzelf te redden?
Beter?
-
- Vulpen
Is "beter" ook goed genoeg om mee aan de slag te kunnen?:P
Ik wil ook wel een opdracht
Ik wil ook wel een opdracht
- Saskjezwaard
- Computer
Waar hou je van?
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
dat is ook de bedoeling ja :p je kan hier om een opdracht vragen en tegelijkertijd eentje voor een ander verzinnen als diegene erom vraagt
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
Wat vind je leuk?
- Saskjezwaard
- Computer
je hp is helemaal in love met een vriendin van hem. Ze gaan op date, maar dan blijkt dat zij het helemaal niet als date ziet. Ze valt zelf ook nog eens op vrouwen 
Is het iets? Anders doen we next!

Is het iets? Anders doen we next!