De chatbox
Ik ben meters aan het maken, maar eigenlijk heb ik gisteren en vandaag geen zak eraan gedaan xD
Ik ga nano toch niet halen, dus dan doe ik meteen rustig aan :p
Ik ga nano toch niet halen, dus dan doe ik meteen rustig aan :p
When the power of love overcomes the love of power.
- Saskjezwaard
- Computer

Ik wil weer zin hebben om te schrijven
alle verhalen in mijn hoofd zijn stopgezet, heel irritant! Classy, ik heb jouw probleem nu ook 
Weet iemand een leuk verhaal waar ik aan kan gaan schrijven? En Jodie, geen DV
dat is genoeg voor vandaag geweest xD
Weet iemand een leuk verhaal waar ik aan kan gaan schrijven? En Jodie, geen DV
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer

Hm, die ga ik weer eens openslaan, goede! Ik vergeet dat verhaal de hele tijd -_-' ik moet nog wennen aan dat drama xD
Het probleem is eigenlijk nu dat de verhalen die ik wil gaan schrijven nog zo ontzettend veel uitgewerkt moeten werken --' de verhaallijn, de personages, de wereld... Want eigenlijk wil ik nu heel erg graag aan mijn clichéverhaal schrijven met mijn eigen superheld :3 alleen is dat nogal een verhaal vol gaten --'
Het probleem is eigenlijk nu dat de verhalen die ik wil gaan schrijven nog zo ontzettend veel uitgewerkt moeten werken --' de verhaallijn, de personages, de wereld... Want eigenlijk wil ik nu heel erg graag aan mijn clichéverhaal schrijven met mijn eigen superheld :3 alleen is dat nogal een verhaal vol gaten --'
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
haha ik ben met zs bezig xD dus dat wordt hem ook niet, ik ben morgen trouwens alweer vrij
..
En haha jij betn van mij... volgens mij loop ik daar nog achter bij
maar ik loop bij alles achter wat ik niet in mijn pb box krijg gestuurd vreemd genoegn --'xD
En haha jij betn van mij... volgens mij loop ik daar nog achter bij
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Hmmm mn hp gaat nog niet in de fik vandaag, xD weer verder met SHanara
Nog gezellige mensen online xD schrijven en met mensen praten is zoveel leuker xD
Nog gezellige mensen online xD schrijven en met mensen praten is zoveel leuker xD
Ik kan meestal alleen schrijven met internet. Zijn altijd te veel dingen die ik moet opzoeken die met mijn verhaal te maken hebben o.O en voor spotify heb ik internet nodig en ik kan niet zonder muziek haha
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
- Saskjezwaard
- Computer

Hahaha, als je daarbij achterloopt zijn het maar een paar stukjes ofzo, dat verhaal schiet niet zo op (a) En ik heb het document nu wel open staan, maar daar is ook alles mee gezegd xD
Ohh, Emiliaaa, helemaal vergeten, hoe was je vakantie? Zwitserland toch leuker dan gedacht of was het saaai?
En noem eens een karaktertrek wat je echt niet bij een superheld vindt passen? Ik ga denk ik een lul als superheld maken xD oké, dat is een hele rare zin als je het letterlijk leest hahaha xD mijn hp wordt echt een asshole, dat weet ik nu al^^
Ik denk dat ik eens een gesprek met hem aanga
Ohh, Emiliaaa, helemaal vergeten, hoe was je vakantie? Zwitserland toch leuker dan gedacht of was het saaai?
En noem eens een karaktertrek wat je echt niet bij een superheld vindt passen? Ik ga denk ik een lul als superheld maken xD oké, dat is een hele rare zin als je het letterlijk leest hahaha xD mijn hp wordt echt een asshole, dat weet ik nu al^^
Ik denk dat ik eens een gesprek met hem aanga
Ik moet leren meer details te beschrijven.
Omg ik ging laatst met mn zusje een cast voor mn verhaal verzinnen en we hebben besloten dat taylor lautner en nina dobrev en al dat soort mensen erin moeten hahah. En mn zusje wil de rol van Robin. De blonde persoon. En mijn zusje is dus donker. Ja, logiscj (':
Jaa was wel leuk! leuk om weer in t huis te zijn ook. Wat later overigens van mij wordt.
Omg ik ging laatst met mn zusje een cast voor mn verhaal verzinnen en we hebben besloten dat taylor lautner en nina dobrev en al dat soort mensen erin moeten hahah. En mn zusje wil de rol van Robin. De blonde persoon. En mijn zusje is dus donker. Ja, logiscj (':
Jaa was wel leuk! leuk om weer in t huis te zijn ook. Wat later overigens van mij wordt.
When the power of love overcomes the love of power.
-
Christian Damen
- Toetsenbord

@Jodie,facebookcomment; Ik zomestraksjes, eerst nog ff de laatste dingetjes regelen in mn huis
ben er achter dat ik nu een week eerder (en dus eigenlijk onbetaald!) moet gaan werken -,- Achja...
Ik heb dan weer helemaal uitgewerkt wat ik wil schrijven, maar geen tijd om er aan te zitten xD
ben er achter dat ik nu een week eerder (en dus eigenlijk onbetaald!) moet gaan werken -,- Achja...
Ik heb dan weer helemaal uitgewerkt wat ik wil schrijven, maar geen tijd om er aan te zitten xD
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
- Saskjezwaard
- Computer

Hancock heb ik nooit gezien, dus leg eens uit 
Heb je nu al een huis
doe maar luxe xD
Ghehehe, dat is leuk! Heb ik nooit bij een verhaal gedaan trouwens, er is niet echt iemand die ik precies mijn hp vind. En dan voelt het gewoon raar xD
Awwwhhh, arme Chris, buiten ze je uit!
ga klagen 
Oh, en Jodie, weet je nog dat verhaal waar Hunter eerst in zat? Over die gepeste jongen die erachter kwam dat hij stiekem maar gedeeltelijk mens was? Hahaha, ik lach mezelf gewoon uit om hoe cliché het is xD maar ik ga hem een remake geven! ^^ Ohh, wil je helpen, wil je helpen?
Heb je nu al een huis
Ghehehe, dat is leuk! Heb ik nooit bij een verhaal gedaan trouwens, er is niet echt iemand die ik precies mijn hp vind. En dan voelt het gewoon raar xD
Awwwhhh, arme Chris, buiten ze je uit!
Oh, en Jodie, weet je nog dat verhaal waar Hunter eerst in zat? Over die gepeste jongen die erachter kwam dat hij stiekem maar gedeeltelijk mens was? Hahaha, ik lach mezelf gewoon uit om hoe cliché het is xD maar ik ga hem een remake geven! ^^ Ohh, wil je helpen, wil je helpen?
hancock is een dronken superheld die zijn eigen krachten niet bepaald onder controle heeft. Hij gooit bijvoorbeeld een kind mijlen ver de lucht in omdat hij hem iets noemde etc etc. oh en vernieling is zijn tweede naam haha
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
-
Christian Damen
- Toetsenbord

Geen huis, appartement :p
Also, nu pas jodie? xD
Hier ik doe het ook:
Also, nu pas jodie? xD
Hier ik doe het ook:
- Saskjezwaard
- Computer

Ik had dat gedeelte niet tegen jou *draait bitchy weg*
Ja, ik ben nog steeds boos dat je het eerste bitchfight hebt gewonnen
je zult altijd op je hoede moeten blijven, mijn revenge kan elk moment komen 
Hehehe, dat klinkt leuk^^ alleen de stap om de film te kijken is dan weer te groot xD ben maar een beetje lui (a)
Nu nog even Jodie onderspammen
Ohh, en dat kende ik ook allang xD per ongeluk achtergekomen toen ik de naam van een verhaal aan wilde passen en dat dat toen niet werkt xD
Ja, ik ben nog steeds boos dat je het eerste bitchfight hebt gewonnen
Hehehe, dat klinkt leuk^^ alleen de stap om de film te kijken is dan weer te groot xD ben maar een beetje lui (a)
Nu nog even Jodie onderspammen
-
Christian Damen
- Toetsenbord

Maar Saskia, had ik het niet al goedgemaakt met mijn liefelijke complimenten op jouw fotos? :(
- Saskjezwaard
- Computer

Dat was voor onze bitchfight! Zo makkelijk kom je hier niet vanaf, mannetje! Hoewel je langer bent dan ik, maar mannetje klinkt zo leuk^^
-
Christian Damen
- Toetsenbord

Maar maar maar, je krijgt Glenn wel :(
Ik mocht toch niet meer met hem flirten van Jodie :(
Ik mocht toch niet meer met hem flirten van Jodie :(
-
Christian Damen
- Toetsenbord

de OV-facebook is er gewoon om onze waardering te tonen met een like :)
Gefeliciteerd
En nee ben ik het er niet mee eens, ik scrapbook alles, vind ik veel persoonlijker en negen van de tien keer zijn de foto's veel betere kwaliteit aangezien je ze na het afdrukken nog eens kan sorteren, bij fotoalbums op internet zie ik vaak hele slechte foto's er tussen zitten ( wat je dan vaak vanaf de pc niet kon zien )
Het is alleen veel sneller via internet xD
En nee ben ik het er niet mee eens, ik scrapbook alles, vind ik veel persoonlijker en negen van de tien keer zijn de foto's veel betere kwaliteit aangezien je ze na het afdrukken nog eens kan sorteren, bij fotoalbums op internet zie ik vaak hele slechte foto's er tussen zitten ( wat je dan vaak vanaf de pc niet kon zien )
Het is alleen veel sneller via internet xD
Dankjeee! 
Ik heb vorig jaar eindelijk mijn scrapbook afgekregen, nadat ik er twee jaar lang mee bezig geweest was en er na twee jaar echt geen zin meer had
En een fotoalbum online pak ik er sneller bij, en je kunt het ook heel persoonlijk maken, je kunt precies doen wat je wil (: En bij dat programma stond er bij of de kwaliteit van de foto goed was of niet, dus van slechte foto's had ik ook geen last. Helemaal blij met mijn fotoboek
Ik heb vorig jaar eindelijk mijn scrapbook afgekregen, nadat ik er twee jaar lang mee bezig geweest was en er na twee jaar echt geen zin meer had
En een fotoalbum online pak ik er sneller bij, en je kunt het ook heel persoonlijk maken, je kunt precies doen wat je wil (: En bij dat programma stond er bij of de kwaliteit van de foto goed was of niet, dus van slechte foto's had ik ook geen last. Helemaal blij met mijn fotoboek
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Ik ben echt gek op foto's
maar moet er eigenlijk wel wat meer tijd aan besteden xD haha,
En neaaa doe mij nog steeds maar scrapbooke, eigen schrift erbij, altijd goeie foto's
jaa, aangezien hij bij spiegelreflex high kwality foto's in fotoboeken het zelfs nog flikt ze als slechte kwaliteit aan te geven xD
En neaaa doe mij nog steeds maar scrapbooke, eigen schrift erbij, altijd goeie foto's