De chatbox
gewoon plaatsen bij romantische prieel dan verplaatst iemand het vast wel naar het goede forum
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
hahah jaa xD, hmm duister complot denk ik dat het wordt omdat het een thriller is... alleen geen detective... of ander grote zolder?
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
als je zolang de spanning er in kan houden in je boek als je doet met het geven van je titel komt het vast wel goed denk ik
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
mn usb is slooomm.. hij is pas op de heflt
sniksnik
hhaha jaa hea
Nee, ik denk datik nog een ander verhaal heb een echte thriller fantasy achtig iets die nog spannender is, deze is voornamelijk... sadistisch
xD ghehe

hhaha jaa hea

Nee, ik denk datik nog een ander verhaal heb een echte thriller fantasy achtig iets die nog spannender is, deze is voornamelijk... sadistisch

- Saskjezwaard
- Computer
je hebt gewoon een vreemd verhaal, Jodie xD het past idd bij meerdere dingen wel, maar toch ook weer niet. Duistere complot is indd het beste, denk ik, ghehe, daar had je het ook geplaatst
en nu ga ik het lezen! En kijken of ik een reactie achter kan laten of dat dan net de trein aankomt 
en Romy, ga eens heel snel verder met dat verhaal!
ik zat al te hopen dat je het over die had, die was leuk
dus schiet op, ik wil meer lezen xD

en Romy, ga eens heel snel verder met dat verhaal!

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
@ Jodie: Yesssh, eindelijk je verhaal kunnen lezen. Echt heel erg leuk en mooi. De situatie van dat meisje ook echt: WAUW.
@ Saskia: Hihihihi, Abel en ik weten zeker dat jij van het aankomende stukje gaat smulllen.
@ Saskia: Hihihihi, Abel en ik weten zeker dat jij van het aankomende stukje gaat smulllen.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
- Saskjezwaard
- Computer
jeeej
iets lekker lugubers en bloederigs misschien? Ghehhee
nu ben ik nieuwsgierig, post dat stukje, me wanna read!

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Voor het eerst dat ik actief huiswerk maak op een VRIJdag. Alleen maar omdat ik morgen wedstrijd moet roeien en zondag er de halve dag niet ben 
En Emilia, ja je moet actiever worden, das gezellig! Dus ik hoop dat je snel door alle Glee afleveringen heen bent. Waar zit je nu ongeveer?

En Emilia, ja je moet actiever worden, das gezellig! Dus ik hoop dat je snel door alle Glee afleveringen heen bent. Waar zit je nu ongeveer?
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Research doen voor een fanfictie, de hele universiteit van Louisville afzoeken naar leuke studies. Waar de fuck moet het heen met mijn leven (':
When the power of love overcomes the love of power.
Maar 't is wel leuk. Ik hou van researchen, dat maakt dat je nog meer zin krijgt en als je dan eenmaal kunt schrijven weet je dat het ook gewoon klopt wat je schrijft xD
When the power of love overcomes the love of power.
Dat is waar emilia
En van een vrouw, ik heb nog niet helemaal het idee hoe haar houding moet zijn, alleen dat je haar schouderblad moet kunnen zien

En van een vrouw, ik heb nog niet helemaal het idee hoe haar houding moet zijn, alleen dat je haar schouderblad moet kunnen zien
niet heel veel kunnen vinden misschien dit:
http://fc01.deviantart.net/fs71/i/2010/ ... htmare.jpg
maar ik zoek wel nog even verder...
http://fc01.deviantart.net/fs71/i/2010/ ... htmare.jpg
maar ik zoek wel nog even verder...
http://t2.thpservices.com/fotos/thum4/0 ... y00014.jpg
ik post gewoon ieder plaatje wat ik vind mot er één tussen zitten XD
ik post gewoon ieder plaatje wat ik vind mot er één tussen zitten XD
uhm.... eens kieken of dat anders kan uno momento por favor (ofzo iets)
http://i1111.photobucket.com/albums/h47 ... 014_e2.jpg
zo groot genoeg?
zo groot genoeg?