Het atelier

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Aile
Vulpen
Vulpen

Ik wist trouwens helemaal niet dat jullie deviant hadden! Ik ga jullie watchen :)
Op deviantart staan inmiddels mijn minst recente tekeningen, sommige zijn ook nogal verpest door mijn scanner, best wel jammer :(
"There are many worlds, but they share the same sky —
one sky, one destiny."
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

Het is een begin :)
Shit happens, just flush it and move on!
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Whut! Iedereen kan vet goed tekenen! Ik niet (': ik maak altijd poppetjes met strepen als handen ;D
When the power of love overcomes the love of power.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Haha, Ejell, handen kan ik ook niet xD ik zorg er altijd op een strategische manier voor dat ik ze niet hoef te tekenen, anders zit ik er uren op omdat het niet mooi staat --'

@ Mena: wow, mooie tekeningen! Vooral je avatar vind ik errug mooi :D toen ik 13 was kon ik alleen maar uit van die tekenboeken natekenen (nu trouwens ook alleen nog maar xD) :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

@Saskia, echt niet!

Ik heb er nog 2:

http://fav.me/d4s3vyd
Beetje onduidelijk maar ach.

http://fav.me/d4s3vuq
Volgens mij bij Jodiejj gezien en ik heb hem nagetekend.
mena1998
Typmachine
Typmachine

Nou, hier komt nog één.

http://fav.me/d4sjcde
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Wowww mooi zeg Mena. Het is me opgevallen dat bijna iedereen op deze site kan tekenen. Jaloers....
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
mena1998
Typmachine
Typmachine

Ik ben vorig jaar kerstvakantie begonnen met echt (mooi) tekenen. Dus ik ben nog maar een jaar, echt bezig. :)
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik zelf ben niet egt goed met tekenenen. Ik kan iets wel natekenen enz maar meer niet egt. Ik ben meer die handvaardigheid type. Creatief zijn met dingen, daar ben ik goed in. Als je mij wat klei of hout geeft, dan ben ik blij :P ...
Ik heb ook je andere tekenen bekeken. Wow egt jij kan super mooi dieren/bloemen tekenen!! Heb egt respect. En je bent pas 13 jaar! Heb je zelf ook een eigen tekenblok waar je alles in bewaart? Want een vriendin van kan ook heel goed tekenen heeft zeg maar een hele grote tekenblok. Daar tekent ze van alles en nog wat in. Ze heeft hem altijd bij zich.
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Heel schattig :P ik ben zelf nooit zo van de harde lijnen maar ik vind het wel erg leuK :P
Ik wilde een tekening inscannen van toen ik dertien was, maar dat is tot nog toe niet gelukt xD
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
mena1998
Typmachine
Typmachine

Ja ik heb hem altijd bij me, ik teken ze ook op verschillende manieren na (kleur versschillen enzo). :)
Marlindee
Potlood
Potlood

Mooi! (:
Net zoals alle tekeningen hier, wat kan iedereen goed tekenen hier ;o
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Zoi weer even avondje getekend:

http://jodiejj.deviantart.com/#/d4t1wll

en deze,die lukte eerst niet en toen vond ik hem wel grappig xD

http://jodiejj.deviantart.com/#/d4t1x9i

Hmm foto is wazig, zal morgen eens kijken voor een betere xD
Saskjezwaard
Computer
Computer

Wow, die zijn mooi! wat heeft iedereen de laatste tijd trouwens met vogels haha xD ik hou het gewoon op mensen of rare wezentjes :P ik vind trouwens van die falcon het oog echt heel mooi gelukt, zit je echt aan te staren^^
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Hahah dit is hoe ik ben begonnen met tekenen met dieren :), Maar ik heb het al heeeel lang niet meer gedaan omdat ik mensen wilde leren tekenen :).
Zal ik dan de volgende keer maar ander dier doen? xD
Vogels zijn zo makkelijk :P
Saskjezwaard
Computer
Computer

Doe een wolf!

Haha, mijn eerste echte tekening(schildering) was een konijn, was op dat moment mijn lievelingsdier. Daarna heb ik eigenlijk nooit meer dieren echt getekend, dus ervoor zitten en netjes tekenen. Wel tekeningetjes als ik me verveelde onder de les haha xD

Ik wil trouwens mijn mensen ook niet echt echte mensen noemen, tis meer manga/tekenstijl :P ik vind het echt knap dat jij zo uit de losse pols mensen kan tekenen, dat lukt mij niet. Ik hou het maar gewoon op mijn elfen en andere fantasywezentjes^^
ik heb trouwens nog een vliegend iets hangen, zit me de hele tijd aan te staren haha xD maar is verkreukeld, arme hij... of zij... of het? Oh, wacht, het is een zij, het heeft iets dat wegheeft van borsten haha xD
mena1998
Typmachine
Typmachine

JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

( kwaliteit foto's is allemaal slecht zie ik... hmm morgen maak ik ze wel beter xD )

MIjn eerste wolf, op twaalf jarige leeftijd xD:

http://JodieJJ.deviantart.com/art/Wolf- ... -290670415

Mijn tweede wolf dertien jaar:

http://JodieJJ.deviantart.com/art/Wolf- ... -290671051

En op leeftijd 17 xD geen idee meer xD

http://jodiejj.deviantart.com/#/d4t249o << Ik weet trouwens niet of die het doet xD

Hoe zal ie worden op twintig jaar oud xD
Saskjezwaard
Computer
Computer

He shit, ik dacht, ik doe eens iets origineels haha xD nop, wolven zijn dus al te vaak gebruikt haha xD eh... een nieuw dier... kat heb je vast ook al gedaan? Een muis? Een hyena? xD

Oh, beetje offtopic, maar over clichés gesproken, ik zag net de trailer van een film van Johnny Depp en Tim Burton over vampiers, die leek me op zich wel grappig^^ aangezien Tim Burton alles juist een beetje omgooit enzo :P
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Ze doen het allemaal ^^
En dan zeg jij dat je niet kon tekenen toen je jonger was? Ö
Dikke respect voor al jullie tekentalent, ik kan er helemaal niets van xD
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Nee ik wil wel weer een wolf proberen :P, kijken of ik beter ben geworden xD
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Mensen wowww iedereen begint opeens dieren te tekenen. Hebben jullie allemaal afgesproken om dat te doen ofzo :D

Mena die panda van jouw was egt cute het is een beetje schetsachtg geworden. Dat maakt het mooier!!

Jodie Kon jij al zo goed tekenen toen je 13 was. Egt respect!!! Hoe lag teken je al, want je hebt al behoorlijk veel talent!!
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

@Jenna, dankje (A) Ik teken uhm sinds ik een potlood kan vasthouden :O, tot mijn zeventiende ofzo tekende ik altijd dieren.. maar nu wil ik mensen leren tekenen.. maar dat is nog wel work in progress xD

Nou hier de wolf op twintig jarige leeftijd, xD ik heb hem een beetje een te dikke kop gegeven waardoor hij te schattig is geworden xD, mijn volgende dier zal wel beter worden :P

http://jodiejj.deviantart.com/#/d4t8f38
mena1998
Typmachine
Typmachine

Ah, cute! Ik heb ook al een reactie op deviantart gezet!, het is ook je avatar als ik het goed heb? Nou, in iedergeval gaaf.
En Jenna? Dieren teken ik het alleliefste, en ogen ook.
Ik ben nou bezig met een tijger!
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ahh eindelijk heb ik iemand gevonden die ook ogen tekent!!

Ik zelf teken altijd ogen, het is egt zo iritant. Want het gaat gewoon altijd vanzelf alsik me verveel en een pen bij de hand heb. En geloof me ik verveel me heel vaak, vooral tijdens de lessen. Dan zit ik zonder het zelf door te hebben ogen te tekenen. :D

Ik kan zelf geen dieren tekenen.. Heb ook nooit gebrobeerd dusss.

Jodie die wolf van jouw is mooi, het lijkt egt een kunstwerk!! Misschien moet je je eigen atelier openen ofzo als kunstenaar?
mena1998
Typmachine
Typmachine

Jenna, gewoon proberen. En ogen, ja, die teken ik ook altijd :)

Mensen zijn moeilijk, echt respect voor degene die dat kunnen. Ik ben al heel ver met mijn tijger. Hij komt snel hier te staan!
Alleen staat dat ten koste van alles wat ik schrijf. Ik schrijf wel wat minder maar dat komt wel weer.
Aile
Vulpen
Vulpen

Cute Jodie! Ik heb ook al een reactie op deviantart gezet ;)
Ik zal vanavond proberen om mijn twee meest recente tekeningen te scannen, weet niet of dat nog gaat lukken, maar ik zal het proberen ;)
Hier is een WIP van één van de twee tekeningen:

http://figofox.deviantart.com/gallery/#/d4t8p36

De gekleurde versie is mooier, weet alleen niet of mijn scanner de tekening gaat verpesten :/
one sky, one destiny."
mena1998
Typmachine
Typmachine

Grrrr, handen tekenen is heel moeilijk.
Ik maak dat voor een verhaal. Maar die hand moet erin.
Als hij af is dan zet ik hem hier ook wel neer.
Aile
Vulpen
Vulpen

Ben nu bezig met de request van een vriendin. Ik teken mijn OC/Alter ego Aile als een babyvosje met een smurf xD Weet niet hoe ze aan die smurf is gekomen :P
Ben nu bezig met inkleuren met mijn nieuwe fijne kleurpotloden ^^
Als ie af is post ik hem wel
one sky, one destiny."
mena1998
Typmachine
Typmachine

http://www.youtube.com/watch?v=dT5bm6JB ... e=relatedn, deze is niet van mij, maar ik ga dit echt eens proberen!
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Weer wat nieuwe art van mij :)

Afbeelding

Mijn bodaboda driver, ik ben er nog druk mee bezig maar het moet cadeautje worden voor als ik Afrika verlaat.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Whoa, looks nice! Kijk eens, toch een reactie voor jou van mij haha :P maar echt mooi! Ben jaloers op jouw mensen-teken-kunst, ik kan alleen maar saaie elfen of manga haha xD deze lijkt echt bijna echt!
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Dit was de eerste keer dat ik een mens na tekende van een foto en poeff wat een gedoe, dieren zijn makkelijker. Maarja ik moet het toch ooit leren

Hier zijn nog wat dierjtes die ik uit mijn hoofd heb getekend hier. En nu moet ik iets verzinnen om voor mijn motel baas te tekenen... mooi Afrikaans dier ofzo xd ghehe, oooh neee ik ga de hond Mzungu doen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
mena1998
Typmachine
Typmachine

Ik had ze al gezien op deviantart. Echt goed gedaan, die man ook! Dat wil ik ook kunnen... Misschien later...
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Gaat je zeker wel lukken gewoon veel oefenen xD,ook al hb jij wel een hardere stijl dan ik.
mena1998
Typmachine
Typmachine

Oke, wat bedoel je met een hardere stijl dan ik?
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Jij tekent veel dikkere en hardere lijnen, minder details.
De tekenstijl die ik altijd wilde hebben eigenlijk xD je kunt er veel sneller en mooiere tekeningen mee maken.
Vooral omdat je veel sneller meercontrast krijgt.
lmk
Potlood
Potlood

Carpe Diem: Zo respect hoor! Ziet er goed uit!
Mag ik vragen hoe jij die highlights of die 'witte' haren maakt voor de extra contrast in de tekening?
Vraag mij dat altijd af hoe en met wat mensen dat nou precies doen, dus ben wel benieuwd!

Ik teken zelf ook veel! :P
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Jeeezzz!, die tekeningen zijn gewoonweg, prachtig! heb je die echt getekend? Jaloers!
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
lmk
Potlood
Potlood

Ja haha, die heb ik echt getekend , dankjewel :D
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Heb je je ava ook zelf getekend?
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
lmk
Potlood
Potlood

Ja :D
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Prachtig Imk :D echt geweldig !
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Die tweede tekening van de Titanic, van lmk is awesome! (en de rest ook xd) Een vriendin van mij heeft ook zoiets getekend. xdd Jullie zijn allemaal awesome, ik kan niet zeggen dat ik mijn schrijftalent zou willen ruilen voor tekentalent maar ik zou er wel iets voor overhebben om het te kunnen. ;oo
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
nyway
Potlood
Potlood

Wouw, er staan echt hele mooie tussen! *JALOERSSS*
Ik wou dat ik wat meer realistisch kon tekenen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

:)
Tears don't mean you're losing, everybody's bruising, just be true to who you are.
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”