Poesje kom je eten? De tafel is gedekt.
Weet je wat we eten? Rode kool met spek
appelmoes met peertjes, yoghurt met beschuit.
Poesje kom je eten? Het liedje is nu uit.
Arendaaa ik werk bij een horeca uitzendbureau dus bediening is iets wat ik regelmatig moet doen ^^ oh ik woon ook in Rotterdam dus ik zal me baas alvast bellen dat jij die dienst tot 4 uur doet
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
Zielsgelukkig. Morgen kaartverkoop voor The Script en ik mag van m'n ouders. OMG. Nu nog hopen dat ze niet al zijn uitverkocht, voordat ik aan de beurt ben.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
YEAH WE'LL BE DOING WHAT WE DO, JUST PRETENDING THAT WE'RE COOL SO TONIGHT
LET'S GO CRAZY CRAZY CRAZY 'TILL WE SEE THE SUN
I KNOW WE ONLY MET BUT LET'S PRETEND IT'S LOVE
AND NEVER NEVER NEVER STOP FOR ANYONE
TONIGHT LET'S GET SOME AND LIVE WHILE WE'RE YOUNG
jeej, one direction
When the power of love overcomes the love of power.
One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction. One Direction.
^^
When the power of love overcomes the love of power.