De chatbox
Ik kom voortaan bij jou eten want ik houuu van pizza!
Pizza is like heilig. Als er één soort eten moest zijn wat ik voor de rest van m'n leven zou eten zou het pizza zijn. Wel goeie pizza dan heh (':
Pizza is like heilig. Als er één soort eten moest zijn wat ik voor de rest van m'n leven zou eten zou het pizza zijn. Wel goeie pizza dan heh (':
When the power of love overcomes the love of power.
Oh, je moet vliegende katten tekenen; die zijn oranje met zwarte strepen op hun rug en hun ogen zijn groen en ze hebben een blauwe neus. Hun vleugels lijken op engelvleugels, maaar ze zijn geel - en goed oppassen: ze flapperen niet met hun vleugels, ze lopen in de lucht. Dus die vleugels moeten stil staan en dienen alleen om te zweven. o:
En anders passen er vast nog altijd een paar boeken op je hoofd, Jodie. Zo kun je het wel meedragen. ;p
En anders passen er vast nog altijd een paar boeken op je hoofd, Jodie. Zo kun je het wel meedragen. ;p
♪
Jeeeej, idioom leren... zo'n 30 blz met op elke blz zo'n 30 woordjes Engels-Nederlands én Nederlands-Engels.
Reken maar uit, tis een hele hoop woorden... ;s
Reken maar uit, tis een hele hoop woorden... ;s
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Ach, het is maar Engels, hoor... De helft van die woordjes moet je gewoon al kennen. En op zich is het een slechte opvraagmethode om Engels-Nederlands te vragen. Dus dat doen ze meestal niet echt, maar als je het ene kent ken je toch het andere, meestal? :p
Nja. Veel succes met die PWS; daar weet ik echt niets van. xd
Nja. Veel succes met die PWS; daar weet ik echt niets van. xd
♪
Wauw, Arenda, nu al PWS deel inleveren? Ö Wij hebben net onze begeleiders te horen gekregen...
En @Demon; het zijn niet woordjes die je dagelijks gebruikt in het Engels, maar een uitbreiding van je woordenschat. En de toets bestaat ook voor de helft uit Engels-Nederlands hoor, vooral voor je examen. En er vallen altijd flink veel 1'en met een idioomtoets, want je moet zo'n 70% goed hebben voor een voldoende, dus dat is echt niet simpel
En @Demon; het zijn niet woordjes die je dagelijks gebruikt in het Engels, maar een uitbreiding van je woordenschat. En de toets bestaat ook voor de helft uit Engels-Nederlands hoor, vooral voor je examen. En er vallen altijd flink veel 1'en met een idioomtoets, want je moet zo'n 70% goed hebben voor een voldoende, dus dat is echt niet simpel

Wij hebben voor de zomervakantie moeten intekenen op het onderwerp. Toen moesten we ook de hoofdvraag inleveren en wat bronnen, dat was fase 2.
Fase 3 is uittreksels van bronnen maken, deelvragen formuleren, onderzoeksplan en planning maken geloof ik. Dat moet vanavond om vijf voor twaalf ingeleverd zijn.
We hebben wel 'n leuk onderwerp; alcohol (:
Fase 3 is uittreksels van bronnen maken, deelvragen formuleren, onderzoeksplan en planning maken geloof ik. Dat moet vanavond om vijf voor twaalf ingeleverd zijn.
We hebben wel 'n leuk onderwerp; alcohol (:
iloveyou' 25.08.2012
Engels idioom... Dat heb ik gelukkig niet :p wel ander soort toetsen, die zijn ook echt kut.
Speaking of which, ik heb vandaag huiswerk gemaakt (': voor het eerst sinds het nieuwe schooljaar is begonnen ongeveer (': toch wel handig, zo'n jaar overdoen :p
Speaking of which, ik heb vandaag huiswerk gemaakt (': voor het eerst sinds het nieuwe schooljaar is begonnen ongeveer (': toch wel handig, zo'n jaar overdoen :p
Hahahaha. Nou, dan heb ik toch echt liever alcohol.
En nu is het heel schoolmeester(juffrouw)achtig:
We gaan dus onderzoeken waarom er, ondanks alcoholcampagnes enzo, toch zoveel stomme pubers zijn die veel te veel zuipen en zich, zonder het door te hebben, de ondergang in drinken.
Nu kun je zeggen dat het overdreven is en dat komt misschien zo over. Maar meer dan de helft van de bevolking weet gewoon NIET wat alcohol met je doet.
En nu is het heel schoolmeester(juffrouw)achtig:
We gaan dus onderzoeken waarom er, ondanks alcoholcampagnes enzo, toch zoveel stomme pubers zijn die veel te veel zuipen en zich, zonder het door te hebben, de ondergang in drinken.
Nu kun je zeggen dat het overdreven is en dat komt misschien zo over. Maar meer dan de helft van de bevolking weet gewoon NIET wat alcohol met je doet.
iloveyou' 25.08.2012
Wij krijgen 99% van de tijd geen huiswerl op. Gewoon wat je niet af krijgt in de lessen is huiswerk, als je überhaupt al opdrachten maakt, wat ook niet meer verplicht is in de bovenbouw. (':
Gewoon goed bedenken welke vakken je wel opdrachten moet maken en voor welke niet xD
Gewoon goed bedenken welke vakken je wel opdrachten moet maken en voor welke niet xD
Nah, niet echt. Heb m'n vakkenpakket veranderd en nu moet ik daarom dit jaar opnieuw doen. Vind ik niet zo erg hoor, alleen jammer dat mijn vriendinnen allemaal in een andere klas zitten... :/
"Nu kun je zeggen dat het overdreven is en dat komt misschien zo over. Maar meer dan de helft van de bevolking weet gewoon NIET wat alcohol met je doet."
Geloof ik wel. Dat klinkt niet overdreven. :s
Moo. Het enige huiswerk dat bij ons niet verplicht is, is wiskunde, maar daarbij heb je die oefeningen soms echt wel nodig, hoor. :s
Geloof ik wel. Dat klinkt niet overdreven. :s
Moo. Het enige huiswerk dat bij ons niet verplicht is, is wiskunde, maar daarbij heb je die oefeningen soms echt wel nodig, hoor. :s
♪
Bij mij is het huiswerk ook zo goed als verplicht. Bij de meeste leraren krijg je er geen straf voor, maar als we gaan bespreken, moet je het gewoon af hebben. Of je moet trakteren ofzo, bij één leraar
op pannenkoeken xD
En bedankt Demon, voor je succes (: Ik vind het ook niet heel vreselijk om woordjes te stampen, maar het kost zoveel tijd en ik moet nog zoveel andere dingen doenn... En dan heb ik deze week ook nog Frans idioom, 20 pagina's met zinnetjes... ;s
Maarja, dat is VWO6... Over een paar weken toetsweek dan lekker vakantie! (:
En ik heb ook CM
met Frans, Muziek, Maatschappijwetenschappen, Management&Organisatie en Wiskunde A. en de verplichte vakken enzo er dan nog bij (Geschiedenis, Godsdienst, Nederlands, Engels, ANW en Gym).

En bedankt Demon, voor je succes (: Ik vind het ook niet heel vreselijk om woordjes te stampen, maar het kost zoveel tijd en ik moet nog zoveel andere dingen doenn... En dan heb ik deze week ook nog Frans idioom, 20 pagina's met zinnetjes... ;s
Maarja, dat is VWO6... Over een paar weken toetsweek dan lekker vakantie! (:
En ik heb ook CM

Ik heb duits, muziek, biologie (iknow odd but i love it), wiskunde A en de standaarddingetjes. Behalve ANW want dat krijg ik nu ineens in de 5e. Okay, whatever (': lekker geen ANW dit jaar want dat is toch kut (':