De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
artikel
Computer
Computer

Gelukkig Emilia.

Veel sterkte Jodie!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Danku,

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ik mag niet meer pluimen in mijn onderschrift :(
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Saskjezwaard
Computer
Computer

Awwhh, Jodie, sterkte met je pluimentekort :P maar pony wegdoen is zeker niet leuk! Ik stem nog steeds voor inbouwkast in je kamer voor ponylief, kan ie gezellig mee^^ zouden ze die bij IKEA hebben? Ohh, heb je trouwens nog iets gekocht daar?
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik had in utrecht een best grote inloop/inbouwkast xD

Ik ben toen zo vaak uit de kast gekomen xD
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

hahah xD jaa daar proppen we hem in ;) moet ie weleerst twee verdipeingen omhoog xD

En ik ga morgen bed matras halen, hopelijk bureau ( als ze de goede kleur hebben ) en een kast...ook als ze de goeie kleur hebben :)
Saskjezwaard
Computer
Computer

Big spendahhh xD welke kleur moet het dan zijn? En zou pony erin passen.. ^^ Ach, je hebt nog een paar dagen om ponylief te leren om trappen te klimmen, moet lukken toch? Kan ie springen? Twee verdiepingen omhoog moet toch wel lukken voor een pony? xD
MAar de rest van de spullen heb je al? Nouja, ik weet niet wat de rest van de spullen voor jou zijn xD

Ik ben morgen vrij :D moet wel werken 's avonds, maar geen school^^ mag ik weer gaan strompelen door de AH met mijn manke poot, ben nog steeds niet naar de dokter geweest (a) is nog steeds een beetje hoop dat het vanzelf overgaat :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Heeaay big SPENDAAAA xD zo hoe was mijn mooie gezang ?

hahah :p gaat helemaal goed kome joh ;), ik plak er wel vleugeltjes op :P .

En uhmm ik moet nog een koelkastje xD en ik il een nieuwe bank, maar over het algemeen heb ik dan alles :P

Jeeh ik ben ook vrij :D, ook al zit ik de laatste tijd niet zo veel op school xD op vandaag na dan xD

Ooh en ik had een tien voor mn bonustoets! ooh yeaah baby
Saskjezwaard
Computer
Computer

Dit keer zijn de ramen en spiegels niet gebroken :O je gaat vooruit! :D

Of je huurt varkentje in^^ of je plukt dat rotbeest gewoon kaal :twisted:

Ik wil ook een bank! Ze hebben Klobo, geloof ik dat ie heet? Hele kleine bank, zou precies in mijn kamer moeten passen! Maar nu wil ik hem real-life zien, wordt pas zaterdag dan...
Koelkast is zooooo handig! Als het kan zou ik er eentje nemen met vriesvakje, dan kan je restjes enzo bewaren. Ik heb gewoon een vriezer op mn koelkast staan, maar die kon ik overnemen van iemand. Echt zo fijn :D

Een tien :O woooohooo! Super :D ik wil ook hahah xD
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Booom chica wauwwaaa, kijk ik gaat het welkunnen ;)

heheh ik heb lekker al een bank... nanananaan xD
En ik wil alleen klein koelkastje xd ( vriesvakje had ik al in gedachten xD )

Ik ben gewoon uber smart (A0 xD whaahah... ook al schoten me gedachten echt alle kanten uit omdat ik energie drank had genomen xD, snap nog steeds niet hoe ik een tien kon halen xD
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik zag deze bij de blokker staan deze week:

http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=530561

maar die is zonder vriezertje.

Dit is de goedkoopste kleine met vriezer die ik kon vindne :P

http://www.beslist.nl/huishoudelijke_ap ... _0852.html
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Danku Chris :P ga nog even marktplaats ook afspeuren xD
Saskjezwaard
Computer
Computer

Nou, ik heb al een bed! En een kast, zelfs 3! En een koelkast! En bureau/tafel. Ha, daar heb je niet van terug xD ik woon ook al iets langer dan jij in mn kamer, maar goed xD
HAha, een vriezer erbij is ook niet echt nodig, maar nu ik hem heb is ie heel handig^^ zit volgepropt met rosti, brood en rundergehakt xD

Je hebt gewoon talent voor dat vak :P welk vak was het eigenlijk? ook wel handig om te weten :P
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Inleiding van de psychologie xD, het ironische was dat het over geheugen ging... en ik heb een geheugen als een zeef --;
artikel
Computer
Computer

Jodie, blijkbaar is geheugen dan niet zo slecht als je denkt :p Wel netjes gedaan hoor, gewoon een 10! :o
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Ik merk de laatste tijd dat ik veel minder tijd steek in het maken van m'n huiswerk. Ik blijf uitstellen, tot de laatste dag en ik er uiteindelijk geen tijd meer voor heb.. En m'n mentor/begeleider zegt dat ik heel erg veranderd ben het afgelopen jaar.. In positieve vorm. Ik begrijp 't niet? Als ik terug kijk ben ik niet meer 't verlegen, huiswerk makende meisje. Misschien ook wel goed, want ik ben nu gewoon lekker druk en wild enzo, maar ik begrijp niet helemaal wat m'n begeleider nou van me wilt? :p
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
artikel
Computer
Computer

Romy, begrijpt iemand iets van wat een begeleider tegen hem/haar zegt? Althans ik niet, bij mij praten ze in raadsels; das best irritant.
Ik heb ook de laatste tijd dat ik geen huiswerk meer maak, en soms niet leer voor toetsen. Alleen omdat ik dan weer even hier moet zijn, of ik praat weer met mensen via fb. Socialiteit is toch ook belangrijk, school is niet alles!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
-Maaike-
Computer
Computer

@Romy, misschien heeft hij het vooral over dat je minder verlegen bent? Vaak zien begeleiders dat als groeien ^_^ Minder stil zijn, assertief zijn, etc. Daar houden ze van :P En misschien heeft hij nog niet gemerkt dat je je huiswerk anders aanpakt ;)
- Never give up on anything, because miracles happen every day -

My head is a jungle...
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Haha. Het is een zij, maar dat minder verlegen zijn is inderdaad een pluspunt. Ik zat voor d'r.. en er ging iets mis, dus ik zei: "Fack." Uit reflex. Dus ze zei: "Pardon. Wat zeg je?" Ik: "Ik zei oeps."
En toen zei ze ineens van, ja vind je dat je sinds het vorige jaar veranderd bent? Je hebt nergens meer excuses voor en bent heel resoluut.
Dus ik dacht echt waar heeft zij het over, maar ik merk inderdaad ook wel, dat ik 'anders' ben op school, want op toneel en scouting heb ik me altijd zo gedragen. Misschien dat ik mezelf niet kon zijn op school ofzo? :$
Ik weet 't ook niet meer hoor, hahaha. Maar dat lijkt mij het logischt. (volgens mij kan je 'logischt' niet zeggen?) Maar goed.
En ze weet inderdaad niets van mijn uitstellende huiswerk. :p
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Over het algemeen is zelfverzekerdheid ook een van de belangrijkste dingen die je moet ontwikkelen. Veel belangrijker dan huiswerk maken in ieder geval. Dus vind ik het niet zo vreemd dat je mentor je complimenteert dat je vooruit bent gegaan op je sociale vaardigheid.
Hoge cijfers is leuk, maar zonder sociale vaardigheid kom je niet ver. (tenzij je natuurlijk een extreem talent bent )
;)

Mijn leraren waren het helaas niet zo eens met deze stelling :( Ze vonden dat ik maar wat stiller moest zijn xD gheheh, nu nog steeds eigenlijk maar ach xD
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Haha. Oké, ik ben 't helemaal met je eens. Het kwam alleen een beetje onverwachts, dat ze dat ineens tegen me zei. :')

Oké. Ik spreek nu met mezelf en jullie af, dat ik een uur aan m'n huiswerk ga zitten.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Mijn vinger doet pijn... Is there a doctor in the house?
When the power of love overcomes the love of power.
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Zo. Gewoon bijna twee uur aan m'n huiswerk gezeten. Alles inhalen, wat ik de afgelopen dagen niet heb gemaakt. Fijn, haha. Maar als ik het nu niet doe, blijft het zich opstapelen. Goed. Op naar pedagogiek.

Ik moet een werkstuk/thematafel over Japan maken. Like omygod. Ik heb het land dan wel zelf gekozen, maar ik hou gewoon niet van werkstukken. :p
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Wowwowwow. Ik voel me echt een held. Ik heb m'n hele huiswerklijst af! Zelfs m'n werkstuk. Wat voelt het fijn om niet te stressen.
O nee, shit. Ik moet nog Aardrijkskunde maken. Het vak wat ik vreselijk haat. Dat komt volgende week wel ofzo. Of van het weekend. Ergens wanneer ik er zin in heb. :$
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Goed bezig ;) ik ben net begonnen, ook al is mijn presentatie voor morgen al wel af :D jeeeh :D..
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Over het algemeen is zelfverzekerdheid ook een van de belangrijkste dingen die je moet ontwikkelen. Veel belangrijker dan huiswerk maken in ieder geval.
Dat kan ik enkel beamen. School is ook een vorming. Zoals Jodie zegt je moet je sociaal ontwikkelen, daar hoort zelfverzekerdheid e.d. zeker bij. School moet je ook de tijd geven om jezelf te ontdekken - wat zijn je talenten - en jezelf te laten ontwikkelen - het ontwikkelen van die talenten. De kans krijgen om volwassen te worden. Daarom ben ik in principe ook tegen 4 en 5 jarig onderwijs, en pro 6 jarig (zoals VWO en het onderwijs in Belgie) Ik geef toe het laatste jaar is extreem saai, maar heb je wel meer tijd om flauwekul uit te halen ;) Maar die 6 jaar vind ik belangrijk zodat je je op dezelfde plek met dezelfde mensen blijft ontwikkelen, het klinkt misschien vreemd, maar je groeit ook in je zelfzekerheid omdat de locatie, de mensen, ... hetzelfde blijft. Je zal eerder een stap durven te zetten om iets te proberen, om iets gewoon te worden.
Ik ben heel blij dat ik de kansen hebben gehad die ik gekregen heb op mijn school. Anders had ik mijn talenten met film bijvoorbeeld nooit kunnen uitwerken. Zoals ik al eerder zei: de vorming is belangrijker dan de effectieve educatie :) Het verschil tussen een 6 en een 8 interesseert later niemand :)
Why are you so frightened? Have you no faith?
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

hhahaah dat is dan weer persoongerelateerd, soms kan juist verandering iemand goed helpen (zoals bij mij bijv. )
Ik moest juist uit het vaste patroon dezelfde mensen om mezelf te leren kennen, aangezien je jezelf vaak gaat klingen aan mensen en gewoonte die misschien wel niet van jezelf zijn.

Ik vind trouwens de middelbare school ( zoals ik hem beleefd heb ) erg slecht ingedeeld op sociale ontwikkeling, het HBO en Universiteit doen hier veel meer aan.
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Ligt ook natuurlijk heel veel aan de school. Je moet een beetje geluk hebben dat je goed kiest. Ik heb gewoon een goede keuze gemaakt voor mij en heb me goed kunnen ontwikkelen.
En als je natuurlijk te veel vervelende mensen in je klas hebt... haha ;)

Ik heb niet veel ervaring met het Nederlandse M. onderwijs, maar als ik het allemaal zo hoor ben ik er geen fan van :) Ben blij dat ik de keuze 7km de andere kant opgemaakt hebt :) Was even ver fietsen haha :p
Demon
Typmachine
Typmachine

Geen school vandaag... Home alone... en wat doe ik? Helemaal niets. :s
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

En geen huiswerk aan het maken? Foei! Dan maar OV! Leer je meer van ;)
Demon
Typmachine
Typmachine

Huiswerk maken? o: Waarom zou ik dat doen? ;p Nee, volgens mij heb niet eens huiswerk. Een paar Sb's, da 's alles. Ja, ik moet nog altijd de no-lifer worden. xp
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Haha :p Anders maar eens wat schrijflessen doen of aan je verhalen schrijven dan? :D
Demon
Typmachine
Typmachine

Ik ben hàlf aan mijn verhalen aan het schrijven. xD
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Wat zijn Sb's? :p
Demon
Typmachine
Typmachine

Oh, Schriftelijke Beurten or simpelweg toetsen. Sorry, zo noemen ze die bij ons. :s
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Aaah vandaar
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Haha xp en ga je al de goede kant op demon?
Demon
Typmachine
Typmachine

Nee, jou zal ik vast niet inhalen. xD
Je krijgt een dikke no-lifer pluim van mij. ;p
Demon
Typmachine
Typmachine

De pluim is dik, hé. Niet jij. o:
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Jeeeh :D janmer genoeg mag ik niet meer pliimen jn m n onderschrift :(
Demon
Typmachine
Typmachine

Oh, sorry. o:
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Ik ben echt boos, man. Ik zat in de lift op school en je moet hem zelf besturen en m'n vriendin zat er mee te kloten en ik zei al van KAP GEWOON! Want ze ging van boven naar beneden. En toen kwam de directeur boos naar mij toe! Pff.
Demon
Typmachine
Typmachine

;p Dat is altijd zo, als iemand naast je iets doet worden ze boos op jou. :s
Demon
Typmachine
Typmachine

Onze nieuwe superheld. :D

Link
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

Net een gesprek gehad met een jongen uit mijn klas, hij heeft gezegt dat hij me leuk vind. Maar ik hem niet...
Dit is nu al de vierde die ik heb moeten afwijzen, ze zitten ook nog (op 1 na, nog wel bij mij op school) in de klas...
Het lullige is, dat als jongens (degene die ik ken dan) anders gaan doen als ze het tegen mij gezegt hebben. De ene ook, hij doet zo anders tegen mij.......................................
Shit happens, just flush it and move on!
Demon
Typmachine
Typmachine

Ik zou je wel willen helpen, maar daar heb ik geen ervaring mee. Ik ben nog nooit afgewezen - waarschijnlijk omdat ik nog nooit iemand gevraagd heb en andersom.

Anders kun je het ze mischien vertellen of zo. Ach ik weet niet. :s -bad helper-
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”