Demon schreef:;p Dat is altijd zo, als iemand naast je iets doet worden ze boos op jou. :s
Meestal worden ze kwaad op de persoon naast mij. Zegt dat iets over mij?
Writing has laws of perspective,
of light and shade just as painting does, or music.
If you are born knowing them, fine.
If not, learn them.
Then rearrange the rules to suit yourself.
Writing has laws of perspective,
of light and shade just as painting does, or music.
If you are born knowing them, fine.
If not, learn them.
Then rearrange the rules to suit yourself.
o: Nee! Je moet altijd supersupersuper lief zijn tegen alles en iedereen en altijd alles doen wat goed is en nooit nooit nooit de regels breken en mooi recycleren en je afval sorteren en en en... o: o: o:
Hahaha. Ja, het is grappig als je de persoon bent die daadwerkelijk iets doet en de schuld niet krijgt. Maar andersom.. ik stond echt met m'n mond vol tanden en toen die directeur weer de trap op liep, schold ik die vriendin de huid vol. En maar lachen.. Ik vond 't echt niet leuk hoor, haha. Achteraf wel, maar dat moment dat zo'n hoog iemand boos op je wordt is echt.. @%ÊW@#$%$!
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
het woord zelfgemaakt en het woord bom gaan nooit samen en ik raad je daarom ook af om het af te steken.
om je vraag te beantwoorden ja het is illegaal een rookbom valt onder Ernstvuurwerk wat alleen afgestoken mag worden door professionals en alleen op 31 december of wanneer een professional daar een vergunning toe heeft (bv tijdens vuurwerk voor een festival). Mocht je het toch willen afsteken en je wordt gepakt door de politie zal je het onbevoegd afsteken van ernstvuurwerk' ten laste gelegd. Het ligt dan aan je leeftijd of je voor een rechter wordt gedaagd of dat je naar bureau halt moet. In ieder geval krijg je dan een strafblad en dat schrikt heel veel toekomstige bazen af wanneer je solliciteert voor een baan.
hopelijk heb ik je nu genoeg bang gemaakt om je te laten besluiten de rookbom NIET af te steken.
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
@ Glen: Ik heb hem niet eens gemaakt, ik zat er alleen aan te denken, het is maar een zwak soort rookbommetje, het is volledig stabiel, ik heb het recept van een scheikundeleraar die ik via via ken gekregen, (By the way, hij is ook vuurwerkmaker, dus hij weet er heel wat van, en je zegt zelfgemaakt en bom gaat niet samen, maar technisch gezien is iets pas een bom als het kan ontploffen, wat pas mogelijk is als er een omhulsel om zit, wat niet zo is. Achja, ik zie wel, ik kan het altijd nog gewoon in de tuin doen...
P.s. Is een rookbom ernstvuurwerk? vaag... het is (na knalerwtjes en trektouwtjes) het minst gevaarlijke vuurwerk dat er bestaat...
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
Zoals mijn collega hierboven al duidelijk heeft gemaakt, bommen afsteken (of maken) is gewoon geen goed idee. Los van de legale gevolgen is het ook gewoon gevaarlijk.
Verkeerde chemische composities kunnen ook zonder omhulsel veel schade veroorzaken, kijk alleen al naar de simpele reactie van kalium met water. Als dat met je huid reageert ben je niet blij...
Niet doen dus ;)
artikel, iets met sport wedstrijd? Doneer om mee te mogen doen, maak er een leuke dag van en organiseer een leuk prijsje.
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge