De chatbox
- Saskjezwaard
- Computer
Nop, ik kan de redder in nood niet zijn, ga dadelijk nog een uurtje de stof doorkijken en daarna naar bed toe. Grrr, mag weer om 6 uur opstaan. Vroeg opstaan en leren, dat zijn twee punten waar ik gigantisch op kan zeuren haha xD hekel aan die dingen en de combinatie is zeker killing --'
Haha, hij is echt zo typisch! Geweldige vent xD
Haha, hij is echt zo typisch! Geweldige vent xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Typmachine
Och, nog eventjes doorbijten, Sask! Je bent er bijna van af! (Tóch? ;o)
En ja, Hij klinkt idd heel cool! xD
En ja, Hij klinkt idd heel cool! xD
-
- Balpen
Ik laat me ook weer eens zien :p
Ik heb geen idee waarom ik hier zo 'lang' niet ben geweest. Waarschijnlijk te lui om in te loggen, haha.
Maar goed; gisteren een proefles piano spelen gedaan en vrijdag krijg ik een proefles drummen/piano spelen, ergens anders. En dan word ik gedwongen om een keuze te maken of wat ik wil. En ik ben echt waardeloos in keuzes maken, dus dat wordt leuk.
Longboarden en schrijven, eigenlijk mijn grootste hobbies, gaan echt geweldig. Kuch :') Ach ja, er zijn altijd van die periodes dat het of geweldig gaat, of echt niet. Dus misschien straks weer...
Kent hier iemand trouwens Photo A Day? Ik vind het echt een leuk idee en ben er mee begonnen, ook al kon ik beter even wachten tot de nieuwe maand is begonnen. Naja, ik doe de uitdaging om elke dag van het jaar een foto te maken, dus dan maakt het niet zoveel uit...
Ik ben er trouwens wel bang voor, ik houd niet van opgeven, maar ik ben echt enorm vergeetachtig, dus elke dag mezelf eraan te herinneren dat ik een foto moet maken... xD
Ik heb geen idee waarom ik hier zo 'lang' niet ben geweest. Waarschijnlijk te lui om in te loggen, haha.
Maar goed; gisteren een proefles piano spelen gedaan en vrijdag krijg ik een proefles drummen/piano spelen, ergens anders. En dan word ik gedwongen om een keuze te maken of wat ik wil. En ik ben echt waardeloos in keuzes maken, dus dat wordt leuk.
Longboarden en schrijven, eigenlijk mijn grootste hobbies, gaan echt geweldig. Kuch :') Ach ja, er zijn altijd van die periodes dat het of geweldig gaat, of echt niet. Dus misschien straks weer...
Kent hier iemand trouwens Photo A Day? Ik vind het echt een leuk idee en ben er mee begonnen, ook al kon ik beter even wachten tot de nieuwe maand is begonnen. Naja, ik doe de uitdaging om elke dag van het jaar een foto te maken, dus dan maakt het niet zoveel uit...
Ik ben er trouwens wel bang voor, ik houd niet van opgeven, maar ik ben echt enorm vergeetachtig, dus elke dag mezelf eraan te herinneren dat ik een foto moet maken... xD
We could be a story in the morning but we'll be a legend tonight.
Saskia, xD de leraar moet je echt voor verhalen gebruiken xD hij klinkt echt grappig
wahahah xD
En littlelongboardgirl
Dat klinkt leuk joh dat photo a Day, waar kun je dat doen? ( is daar een site voor ofzo? ) lijkt me wel leuk om daar mee te beginnen

En littlelongboardgirl

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Saskjezwaard
- Computer
Ik weet niet of het me zou lukken om hem echt neer te zetten zoals ie is, maar hij zou indd een geniaal karakter zijn xD
En people, ik heb jullie hulp weer eens nodig
wat zouden jullie doen met een zwart maskertje, twee vampiertanden voor over je hoektanden, nepbloed en schmink? En dan heb ik het vooral over de soort kleding, de haar, de precieze make-up. Iemand die daar heel geniaal in is? (a)
Ze hadden in de feestwinkel trouwens een paar geniale maskers, maar als je zo eentje koopt krijg je na een paar minuten al spijt xD dat zit niet echt fijn voor een hele avond --'
En people, ik heb jullie hulp weer eens nodig

Ze hadden in de feestwinkel trouwens een paar geniale maskers, maar als je zo eentje koopt krijg je na een paar minuten al spijt xD dat zit niet echt fijn voor een hele avond --'
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Balpen
Je moet het even google'en; Photo A Day en als je het nog precies wilt Fat Mum Slim er achter, dan krijg je een heleboel resultaten ;d
Je hebt er geen vast postding voor ofzo, maar ik geloof dat Instagram er best veel voor wordt gebruikt - ik heb het zelf niet, dus het kan ook fout zijn.
En Marit, dat heb ik dus ook :') Photo A Day alleen zou misschien nog wel lukken, maar een jaar lang... Ik weet het niet. Ach ja.
Je hebt er geen vast postding voor ofzo, maar ik geloof dat Instagram er best veel voor wordt gebruikt - ik heb het zelf niet, dus het kan ook fout zijn.
En Marit, dat heb ik dus ook :') Photo A Day alleen zou misschien nog wel lukken, maar een jaar lang... Ik weet het niet. Ach ja.
We could be a story in the morning but we'll be a legend tonight.
Ooh ik ga meedoen
te beginnen vanaf november xD omdat dat zo lekker logisch is xD wahahah
Wel de oplader van mn camera weten te vinden --'

Wel de oplader van mn camera weten te vinden --'
-
- Typmachine
Hm, klinkt idd best wel cool enzo dat! Maar ik kan niet tegen regelmaat, dus ik zou er wss na een paar weken al mee kappen. :p Ik ken wel iemand die het deed, overigens.
Hmm hoe zijn mensen er opgekomen dat mensen flauw vallen bij paniekaanvalln
je ziet het zoveel op tv en leest het in boeken xp haha

-
- Typmachine
- Contacteer:
O, ik dacht juist dat het de onverschillige mensen waren die dat deden. Diegenen die zich overal makkelijk bij neerleggen. 

Laatst gewijzigd door P_Westdijk op 26 okt 2012 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Writing has laws of perspective,
of light and shade just as painting does, or music.
If you are born knowing them, fine.
If not, learn them.
Then rearrange the rules to suit yourself.
If not, learn them.
Haha ik zat net te lezen dat dat dus helemaal niet gebeurd en toen ging ik erover denken en toen dacht ik zio hnm wie heeft dat dan ooit bedacht xp en dat het dan ook zoveel wordt gebruikt xp
-
- Typmachine
- Contacteer:
En hoe kom je aan deze kennis? Kan het soms zo zijn dat mensen wel flauw vallen vanwege de neveneffecten op het lichaam die uit paniek voort komen?
If not, learn them.
If not, learn them.
Psychologie. Paniekaanvallen en daar zat ik ook al aan te denken... Maar niets over gevonden. Het lichaam is meer overaroused
Nieuwsgierig dat ik ben, heb ik er even wat artikels over opgezocht
. Wat dus blijkt is dat mensen die paniek aanvallen hebben vaak bang zijn voor flauwvallen, hartfalen enz. Hierdoor verhogen ze hun paniekaanval. Dat ook daadwerkelijk gebeurd waarvoor ze bang zijn, komt nauwelijks voor. ( ik heb geen een onderzoek kunnen vinden zo snel dat aangaf dat het ook daadwerkelijk gebeurde )

-
- Typmachine
- Contacteer:
De wetenschap achter gedrag, tenminste psychologie in mijn woorden samengevat. Dit vraagt om een nader onderzoek want ik accepteer natuurlijk niet zomaar wat andere mensen hebben opgeschreven. Proefpersonen hier? JodieJJ wil iemand angst aan gaan jagen om te zien wat daar het effect van is om mij te kunnen overtuigen dat ze gelijk heeft. Ik accepteer ook foto's als bewijs. 

If not, learn them.
If not, learn them.

Wil wil vrijwillig meedoen

-
- Typmachine
- Contacteer:
Natuurlijk moet het onderzoek wel op wetenschappelijke wijze plaats vinden. Vastgebonden op een stoel in een steriele kamer.
If not, learn them.
If not, learn them.
Ja zo neutraal mogelijk natuurlijk met zo min mogelijk factoren.
Hmn nu nog iets leuks bedenken om vang te maken ahg al genoeg ideen maar dat mag de participant natuuerlijk niet weten xp
Hmn nu nog iets leuks bedenken om vang te maken ahg al genoeg ideen maar dat mag de participant natuuerlijk niet weten xp
-
- Typmachine
- Contacteer:
Hmmn, om deze wetenschappelijke test niet in mijn voordeel te beïnvloeden lijkt het mij verstandiger om geen idee aan te reiken en me slechts te beperken tot toezicht houden. Dan weet je zeker dat ik niet vals speel om mijn gelijk te behalen.
If not, learn them.
If not, learn them.
- Saskjezwaard
- Computer
Er komen steeds meer sadistische mensjes uit hun hol gekropen.... soort zoekt soort 

-
- Typmachine
- Contacteer:
De drang was eenvoudig te sterk.
Ik moet er toch nog iets aan toevoegen.
Bij binnenkomst zie je een gynaecologenstoel, handboeien en een tandartsenkabinet er naast. Er recht boven is een spiegel aan het plafond bevestigd. Aan de kapstok hangt een met bloed bedekt schort en een gasmasker. Talrijke instrumenten hangen aan de wand. Daar krijgt een ieder vast warme onderbuikgevoelens van en dan heb ik het niet over vlinders in je buik.
De hartslag schiet vast omhoog en dan komt JodieJJ nog met haar verrassing(en).

If not, learn them.
If not, learn them.
- Saskjezwaard
- Computer
HEt kwam heel gemeen over! Ga je schamen in een hoek, jij!
nu heeft Jodie een trauma erbij :') ohh, trouwens, ga maar door, dat komt alleen maar ten goede van mijn bankrekening later haha xD