De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Ruka
Typmachine
Typmachine

Jup ik heb hem gezien, ik zat langs huilende mama o_0 welk liedje? ik vind waarom god zo mooi <3
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Bui doi, maar dan de engelse versie xD hehe :P

ik ga dat liedje eens luisteren :)
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Ruka
Typmachine
Typmachine

Ja maar ik vind hem mooi als remko hem zingt van op zoek naar joseph o_0

http://www.youtube.com/watch?v=zyL2yjFrM2c

<3 heel kort stukje, maar ach super stem :p
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Zker mooie stem :D ook mooi lied, jammer genoeg speelt mijn laptop het niet zo goed af :(
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Tralalalala, Broodjes smeren om half een 's avonds xD, en stukje gereed maken om te posten xD gheheh
Saskjezwaard
Computer
Computer

Waat? Nu al brood smeren? :P das vroeg haha xD

Oh, ik ga trouwens mijn nieuwe avatar gebruiken om alle nieuwe leden weg te jagen, of ze iig al een goed beeld van me te geven haha xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Hmm dan was deze beter geweest:

Afbeelding

En ja joh :P ik ben er altijd vroeg bij xD
Saskjezwaard
Computer
Computer

Nee, das meer iets voor jou :P

ga je ook je sokken sorteren op kleur en dag? :P maar u gaat weg? Nooo! Dat had ik nog niet eens door haha xD dan mag jij lekker skieen terwijl ik aan het carnavallen ben. Ik heb ook iemand voor zaterdag kunnen vinden, yes! gaan we beiden als roodkapje haha xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Nee ik ben duveltje :P

En jaa tuurlijk! wat denk jij dan :P.

Haha moet je me een week missen, ga je dat wel overleven?
En goedzo :D, helemaal uit je bol xD
Saskjezwaard
Computer
Computer

Duveltje, gekke hond, past allemaal bij jou haha :P

Dan moet ik afkicken haha xD hopen voor jou dat je internet hebt daar, anders kom je weer thuis en ben je helemaal ondergestalkt met pbtjes haha xD hoewel... ik moet leren die week, hm, ik denk dat het uiteindelijk wel meevalt :P

Of ik ga Xatham vervelen met vragen over het plot van ZN, zal ie leuk vinden :P ik moet echt eens verder met het einde daarvan, anders schiet het nooit op met schrijven --' Kut, ik heb al 7 pagina's plot en dan moet er ook nog een oorlog in. Hopelijk past het allemaal in 150.000 woorden haha xD

Oké, er zit nu ergens onder mij nog iemand tv te kijken, ga ik ook maar eens doen :P
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Noo das saai xD ik ben nog steeds broodjes aan het smeren xD

En hahah je schrijft je plot ook te uitgebreid.. ik vraag me af of ZS eigenlijk wel binnen de 150.000 blijft, ik ben er bang voor xD ghehe.

Ik jat mijn pa's mobielw el een paar keer :P ghehe
Saskjezwaard
Computer
Computer

Oh, tis nog reclame, dat valt mee :P

Haha, dat kan nog wel eens kloppen xD wat ik nu heb van zn (helemaal uitgeschreven dan) is bijna 75.000. Hm, ik was ongeveer op de helft, dat kan nog wel eens lukken^^

Jouwe is gewoon over een grotere tijdslijn verdeeld, dat kan ook nog wel eens meespelen :P

Laat je papa gewoon alles betalen, goeie strategie haha xD

Zo, nu ga ik verder schrijven aan het plot, er moeten nog een paar dingetjes verzonnen worden voordat ik echt kan beginnen met schrijven. Nou ja, dat hoeft niet perse, maar ik vind het wel fijner :P
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

hahah ik schrijf gewoon wat beknopter xD

En dan ligt er na min vakantie lekker veel leesvoer klaar (A)
Gheheh :P. Tot half vier kun je me het plot doorsturen xD geheh
Saskjezwaard
Computer
Computer

Dan slaap ik allang :P ik moet morgen om half 10 weer op, mag lekker met koud water doucehn --'
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

HALF 10! kun je dat wel xD haha
En ik dacht dat de monteur was geweest.?
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ja, de monteur was geweest, maar hij snapte er niks van en kon ook niks voor ons betekenen. Morgenochten (dus vandaag xD) zal de fabrikant van de ketel bellen. En hopelijk dat zij dan iets weten, want dit is echt niet leuk --'

Ik ga zombieen haha xD nee, een dag vroeg opstaan lukt me wel :P
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Gezellige boel hiero! :D
Hoe was je douche Sask? :P
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Saskjezwaard
Computer
Computer

de verwarming deed het weer :D dus de douche was lekker warm :3
en ik heb mijn plot af! Ik denk dat heel veel mensen dat eind niet verwachten, tis nogal horror geworden haha xD nu nog het plot van bloederige tranen deel 3 (ja, worden 3 delen --') schrijven en dan ben ik weer van al die plotten af. Totdat ik weer iets nieuws bedenk haha xD
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Haha, jammer :P
Grapje toch ghehe xD
Hmmm. Van leren wordt je niet bepaald vrolijker --'
Silena
Balpen
Balpen

Sorry mensen, dat ik zo lang niet online ben geweest. Heb een drukke en moeilijke tijd achter de rug en ook nog voor de boeg. Ik zal proberen weer wat vaker online te zijn, maar mijn gedachten zijn momenteel ergens ver weg.
  • Er zijn geen problemen, er zijn mensen.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Oeh, dat is niet echt een leuk bericht om te lezen :( veel succes! En als je iemand nodig hebt om tegenaan te praten, stuur maar een pbtje. Kan ik mijn opleiding erin gooien haha xD oh, wacht, ik weet niet of je dat iets zal helpen, volgens mij gaat het dan juist de verkeerde kant op :P maar goed, niets forceren he ;)
ashleykoolen
Balpen
Balpen

^^ Succces (:
never give up, there is no such thing as an ending. just a new beginning.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Hier berichtje van ui austria :) jodelahietie! Veerle sneeuw nu nog zon :p

Silena ik vroeg me al af of er iets aan de hand was. Sterkte ermee en je kunt altijd pbtje sturen.
Xatham
Banned
Banned

Hetzelfde geldt overigens ook voor mij. Heb je iemand nodig om mee te praten, ik sta voor je klaar! (A)
As the phoenix arises from his ashes...
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

En als je genoeg hebt van al die rode mensen boven mij, ben ik er ook nog... (:

Mensen, wie heeft de toetsweek uitgevonden? Ik ga persoonlijk naar hem toe en draai hem zijn nek om :evil:
Saskjezwaard
Computer
Computer

Net terug van teamuitje :D woeh, taart gebakken, die ik waarschijnlijk in de vriezer stop voor een volgende keer :P ik hou niet zo van dat mierzoete spul en anders bederft het allemaal maar. En dan vanavond met zn allen uit eten, gezellig^^
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Eén woord, drie lettergrepen, acht letters;
VAKANTIE! :D
Saskjezwaard
Computer
Computer

Mijne is na zondag alweer afgelopen :( en dan mag ik diehard gaan leren, jeej, ik verheug me er nu al op --' maar veel plezier met je vakantie, ben je wel weer veel online?
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Aaaahw, ik leef met j mee (:
Ik heb net voor de vaekantie mijn toetsweek gehad, dus das wel perfecte timing! :D
Jaah, ik ben maandagavond en dinsdag weg, en donderdag en vrijdag werken, maar verder ben ik wel weer wat online denk ik. En ik moet maar snel weer eens een stukje verhaal plaatsen! Aaah ik voel me slecht :(
Hmmmm. En ik moet nog huiswerk maken, maar dat houd ik toch niet zo lang vol in de vakantie xD

Hoe was het uit-eten? :D
Saskjezwaard
Computer
Computer

Dat had ik de vorige keren ook, toetsweek voor de vakantie. dAs wel echt heel fijn, heb je in de vakantie nergens meer zorgen over. Gelukkig heb ik wel pas over een week dat de tentamens beginnen, heb ik toch nog iets van vakantie gehad :P
Ja, doe dat maar :gr: je hebt ons verwaarloosd haha xD

Leuk! Lekker gegeten, voor het eerst in mijn leven carpaccio op. Wilde ik al een tijdje proeven omdat we het verkopen en ik vind dat ik al mijn producten moet kennen^^ en ik vond het interessant eruit zien haha xD maar is lekker, hoewel ik wel denk dat deze anders smaakt dan die van de AH.

Oh, ik heb trouwens nog een foto van de taartjes, ik ga hem even opzoeken^^
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Haha, jaah ik ben wel benieuwd naar je taartjes jaah! :D
Aaah, nu voel ik me nog veel schuldiger! Stop daarmee alsjeblieft :P

Maar fijn dat het leuk was! :D

Oh, btw, ik was begonnen met Bloederige Tranen (jaja, ik weet het, heel goed van mij), maar het wordt nu wel heel erg fantasie-vol xD Dus ik lees zo af en toe een stukje, misschien reageer ik ooit ook nog wel eens, maar volgen lukt niet, ik ben te realistisch :P Sorry! (:
Saskjezwaard
Computer
Computer

Waarmee? Ik vertel alleen maar de waarheid :angel je vond ons gewoon niet goed genoeg meer, boehoe :P

Ah, das jammer :( Ik had al gedacht dat niet iedereen gelukkig met die wending zou zijn :P maar dan denk ik dat je bij die oude versie ook wel bijna was afgehaakt, daar waren ze net in de andere wereld terechtgekomen. Maar goed, al heel goed dat je het hebt geprobeerd haha :P

Ha, gevonden! Hier zijn de taartjes^^
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Mijne is de rode (ja, dat was rood bedoeld --' ) met de witte en groene blaadjes en paarse vlindertjes^^ en we hebben zelfs een teamtaart :O das de eerste haha xD
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Haha, het lijkt meer roze, sorry :P
Maar wat zijn ze leuk! :D Het is dat het snachts is, anders had ik er direct honger van gekregen xD

Ach ja, je blijft zelf de schrijver van je verhaal he, het is niet wat mensen willen lezen, maar wat jij wil schrijven (: Maar beter schrijf jij eens wat anders dan fantasy :P En dan een verhaal wat je afmaakt voordat je het 10x herschrijft! (aaa) :P
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ja stom he! Ik heb zo ongeveer de halve pot kleurstof in de fondant gegooid, was het nog redelijk rood, moest je daarna poedersuiker gebriuken om het uit te rollen, werd het weer roze --' waar doe je het dan voor :P

Hij staat nu beneden, ik hou eigenlijk helemaal niet van dat soort taarten xD veel te zoet enzo :P ik denk dat ie in de vriezer verdwijnt voor een bijzondere gebeurtenis. Of ik neem hem mee naar Tilburg, misschien dat mijn huisgenoten dat leuk vinden. Maar dan moet ik hem wel meenemen in de trein... ships xD

Ja, daar heb je gelijk in^^ ik ben eigenlijk wel blij met de plotverandering, omdat die wat puntjes eruit haalt en het toch voor mijn gevoel beter begint. Ik vond namelijk het eerst zo next teen story beginnen :P

Ik heb trouwens al een tijdje een dramaverhaal in gedachten! Een soort parodie op fan fiction :P daar heb ik een beetje een hekel aan, maar goed, vreemd trekje van mij haha xD maar ik ahd eigenlijk wel zin om daar eens aan te schrijven... Hm, ik heb nog tot zondagavond vrij, dus dan kan ik eens kijken^^ ik heb al wel de proloog, zal ik die eens posten? :P
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Haha, zonde van al die kleurstof :P
Hmmm. Cake of taart meenemen met het OV gaat erg moeilijk kan ik je wel vertellen... xD

Ja, Saskia aan de drama! :D Wat een feest :P
Ja, ik ben voor, post jij maar gauw die proloog! Maar ik ga em dan wel morgen lezen, want ik ga nu de laptop uitdoen en stoppen, anders zit ik morgen met zo'n slaaphoofd in de kerk :P

Trouwens, zijn er mensen op het forum die Wordfeud spelen? Zoja, zin om een potje tegen mij te doen? :D
Saskjezwaard
Computer
Computer

Of ik ga het gewoon uitdelen in de trein haha xD nee, ik denk dat het toch de vriezer wordt :P

Het is een echt wonder, he :P doe dat maar, een slaaphoofd geeft niet echt een goede indruk xD ik moet trouwens ook zo gaan slapen, anders heb ik een slaaphoofd achter het stuur. Ik denk dat dat toch iets gevaarlijker is haha xD

Mijn mobiel wil dat niet downloaden :( ik heb zo'n nepblackberry nokia, maar stomme nokia ondersteunt die software niet --' ik ben er trouwens ook niet goed in, maar ja xD
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

IK SPEEEL WORdFEUD :P ghehe :P
Ohh ik zal snel gaan type haha xD, anders heb ik een boze marit nooo xD wahaha :P.. nee ik was het echt helemaal vergeten ( skieeen hea :P dat gebruik ik gewoon als smoesje )

en wat een mooie taartjes Saskia :P haha xd maar het rooie is wel mislukt :O xD
Rubenorignal
Balpen
Balpen

okee dit is het akward moment dat ik niet weet hoe ik een plaatje toe moet voegen :$ :$
"Go hard or go home"

Rubenoriginal
Saskjezwaard
Computer
Computer

Als je op reageren klikt, krijg je boven de typbalk een hele rij met knoppen. Daar moet je het raampje van hebben (ik vind het een raampje xD), de 9e in de rij. En dan de link toevoegen. Als het plaatje te groot is, moet je img4 gebruiken en daar dan de link tussen zetten. Succes met zoeken :P
Aile
Vulpen
Vulpen

De Nederlandse versie van Spirited away is niet om aan te horen! Die stem van Chihiro! xD
Ik heb hem een keer op Z@pp gezien, geef mij maar liever de Japanse versie (heb ik op dvd samen met Arrietty ^^)
"There are many worlds, but they share the same sky —
one sky, one destiny."
Rubenorignal
Balpen
Balpen

dankljewel!!
Laatst gewijzigd door Cubiculum Nephilia op 06 mar 2012 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: berichtje verplaatst om het onderwerp "raad de film" enkel over de films te laten gaan.
"Go hard or go home"

Rubenoriginal
Rianne.
Puntenslijper
Puntenslijper

Bonjour! Ik moet eigenlijk allang slapen want ik heb morgenochtend luistertoets, maar ja.. Ik faal toch in Engels.

Studeert er iemand hier in Nijmegen of woont in Nijmegen?
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Net sollicitatiegesprek gehad, nu afwachten en heeeeel hard duimen (:
En hele weekend bezig voor een examen dinsdag... Zucht. Nu nog maar even een stukje schrijven en posten, dat heb ik wel verdiend na deze vreselijk drukke en vermoeiende week... :(
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Oeh, waar heb je gesolliciteerd, Marit?
Ik zal voor je duimen. :')

En jaa, ik snap wat je bedoelt. ;(
Ben deze week ook weinig aan schrijven toegekomen. Over een weekje toetsweek, en volgende week moet ik ook nog een betoog doen.
Ik ga mijn best doen om vanavond een stukje te posten! Sommige situaties ga ik wat anders doen dan in mijn eerste versie van Melbourne, trouwens. Maar de hoofdlijnen blijven wel ong. hetzelfde. :p
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik ben ook nieuwsgierig :P

En jeeh :D stukje van Meldbourne erbij :D,
Zo ik heb bijna alle tijd :D, morgen laatste werkdagje, ookal was deze week wel erg druk maandag kan ik pas weer lekker schrijven ben ik bang voor :( snik snik,

Maar ik ben eindelijk met mijn herschrijving van mijn boek, zijn verhaal beginnen xD hahah werd tijd xD
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”