De chatbox
-
- Vulpen
Ik wil gewoon chille muziek zodat ik niet word afgelei door straatgeluiden
Maar een goede vriend van me houdt al een tijdje een bepaalde playlist bij met heel erg chille muziek, daarmee kan ik zo fijn schrijven

Maar een goede vriend van me houdt al een tijdje een bepaalde playlist bij met heel erg chille muziek, daarmee kan ik zo fijn schrijven

Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
And truth be told, I'm lying.
- Saskjezwaard
- Computer
Ik hoor de zee in mijn theekop
dan is ie toch exotischer als ik dacht^^

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
Ohh, je hebt ook exotische handen! Was je moeder zwanger naar de kust gegaan? :p ik hoor het namelijk niet... snik, snik ;') ik hou het maar op mijn exotische theekop van de AH xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Pff. Jongens. Ik weet niet hoe, maar ik heb de laatste tijd gewoon geen zin meer in stage en school. M'n motivatie is weg. We doen gewoon niks op school. Geen toetsen, haast geen huiswerk alleen maar luisteren en lezen.
Iedereen heeft daar vast last van, maar ik zit echt even in een dipje.
Iedereen heeft daar vast last van, maar ik zit echt even in een dipje.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
ik denk dat iedereen wel weet dat dat niet echt de zee is xp
maar is dat echt je bloed? lijkt ne logischer dat je gewoon dr lucht hoor die in je oor circuleert
maar is dat echt je bloed? lijkt ne logischer dat je gewoon dr lucht hoor die in je oor circuleert
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
HAHA. Niemand heeft gelijk.
Het is romantisch om te denken dat de schelp dit geluid produceert omdat hij heimwee heeft naar de zee. Dit is echter niet het geval. Ook is het niet waar dat men het geluid van het eigen bloed hoort dat door de bloedvaten in de oren stroomt.
Als men het effect wil horen en men heeft niet zo gauw een schelp bij de hand, dan werkt ook een limonadeglas of een koffiemok om het oor houden heel goed. Voor het beste effect moet dit niet helemaal vastgedrukt tegen het hoofd, maar een gedeelte open laten. Ook moet men niet proberen om het geluid beter te horen door in een stille ruimte te gaan zitten: men heeft voor dit effect omgevingsgeluid nodig.
De werkelijke oorzaak is te vergelijken met het kijken door een roze bril: alles wordt dan roze. Andere kleuren worden weggefilterd. Als je een groot slakkenhuis bij je oor houdt, dan wordt er een akoestisch filter gemaakt. Dit filter "kleurt" het geluid dat om je heen aanwezig is. En dat gefilterde geluid klinkt ongeveer als de branding van de zee.
Het geluid dat je hoort is dus niet echt de zee, maar een gedeelte van het normale achtergrondgeluid om je heen. Twee belangrijke verschillen treden op, omdat het oor voor een groot deel wordt afgeschermd door de schelp:
Geluiden met frequenties die niet in de buurt van de resonantiefrequenties van de schelp liggen komen niet in je oor terecht.
Het geluid bij de resonantiefrequenties van de schelp wordt versterkt.
Het is romantisch om te denken dat de schelp dit geluid produceert omdat hij heimwee heeft naar de zee. Dit is echter niet het geval. Ook is het niet waar dat men het geluid van het eigen bloed hoort dat door de bloedvaten in de oren stroomt.
Als men het effect wil horen en men heeft niet zo gauw een schelp bij de hand, dan werkt ook een limonadeglas of een koffiemok om het oor houden heel goed. Voor het beste effect moet dit niet helemaal vastgedrukt tegen het hoofd, maar een gedeelte open laten. Ook moet men niet proberen om het geluid beter te horen door in een stille ruimte te gaan zitten: men heeft voor dit effect omgevingsgeluid nodig.
De werkelijke oorzaak is te vergelijken met het kijken door een roze bril: alles wordt dan roze. Andere kleuren worden weggefilterd. Als je een groot slakkenhuis bij je oor houdt, dan wordt er een akoestisch filter gemaakt. Dit filter "kleurt" het geluid dat om je heen aanwezig is. En dat gefilterde geluid klinkt ongeveer als de branding van de zee.
Het geluid dat je hoort is dus niet echt de zee, maar een gedeelte van het normale achtergrondgeluid om je heen. Twee belangrijke verschillen treden op, omdat het oor voor een groot deel wordt afgeschermd door de schelp:
Geluiden met frequenties die niet in de buurt van de resonantiefrequenties van de schelp liggen komen niet in je oor terecht.
Het geluid bij de resonantiefrequenties van de schelp wordt versterkt.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Praten we hier over bloed? Bloed is lekker. Of dat vindt iemand die ik ken; die drinkt steeds weer zijn eigen bloed. Hij is een vampier. Een autovampier. Hij drinkt zijn eigen bloed. (Autos = zichzelf, dus geen vampiers die in auto's rijdt of zo). En het verspreidt geslachtsziektes. Het bewijs dat bloed machtig en, dus, leuk is. 
En de mensen hier die dénken dat ik pervers ben, wat ik overduidelijk nononononoooit geweest ben, - of misschien een héél klein beetje maar?
- kennen dus duidelijk één van mijn vrienden niet; die is écht pervers.
Dat even ter verdediging voor het geval de jury en mijnheer de rechter mij schuldig zouden verklaren. Zou ik een getuige mogen oproepen? Niet dat ik dat heb, maar...

En de mensen hier die dénken dat ik pervers ben, wat ik overduidelijk nononononoooit geweest ben, - of misschien een héél klein beetje maar?

Dat even ter verdediging voor het geval de jury en mijnheer de rechter mij schuldig zouden verklaren. Zou ik een getuige mogen oproepen? Niet dat ik dat heb, maar...

♪
Hebben jullie soms ook dat je zoiets hebt van 'argh ik moet doorschrijven want ik wil schrijven' en dan lig je 's avonds in bed en heb je er spijt van omdat het dan ontzettend slecht is? (':
When the power of love overcomes the love of power.
-
- Toetsenbord
bliepscene? jouw verhalen kennende kan dat vast wel passen xD
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Sorry Demon, ik speel voor het andere team
dus ik ben niet geïnteresseerd, don't take it personally hahaha.
Jodie, ik kan me niet voorstellen dat 'bliep' voor iets anders moet staan hahahah.

Jodie, ik kan me niet voorstellen dat 'bliep' voor iets anders moet staan hahahah.
When the power of love overcomes the love of power.
@JodieJJ
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik probeer in dat soort situaties altijd eerst de omlijning van mijn verhaal te schetsen, vervolgens schrijf ik dat uit en dan ga ik schrappen. Meestal komt het erop neer dat ik een dag later het geheel opnieuw schrijf.
Het moet toch leuk blijven.
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik probeer in dat soort situaties altijd eerst de omlijning van mijn verhaal te schetsen, vervolgens schrijf ik dat uit en dan ga ik schrappen. Meestal komt het erop neer dat ik een dag later het geheel opnieuw schrijf.
Het moet toch leuk blijven.

~Until it sleeps~
Dat wist ik al hoor, maar dat soort opmerkingen moet ik nu eenmaal maken.ejell schreef:Sorry Demon, ik speel voor het andere team dus ik ben niet geïnteresseerd, don't take it personally hahaha.

♪
hmm nou ook niet heel boeiend, ik was blijkbaar een bliepscene aant schrijven.. Emilia is van de andere kant.. en demon, had iets met dat bloed lekker was? xD
Daar is geen ontkennen aan xD
En heb ik nou alweer een nieuwe bijnaam? J.? xD haha ( nu voel ik me gangster xD )
En heb ik nou alweer een nieuwe bijnaam? J.? xD haha ( nu voel ik me gangster xD )
-
- Toetsenbord
Ik bedoelde het anagram van Ape Screen xD
Hahahahaha, dit gaat weer eens over niets anders dan onzin 
Hoi, ik kom ook weer eens aanwaaien!
Romy, je mag mijn huiswerk aaaaallemaal overnemen! Ik heb het veel te druk, komen daar belachelijke toetsen bij op en PWS en waaaaaaaaaaaah. crisis.
Hier alles okay? (:

Hoi, ik kom ook weer eens aanwaaien!

Romy, je mag mijn huiswerk aaaaallemaal overnemen! Ik heb het veel te druk, komen daar belachelijke toetsen bij op en PWS en waaaaaaaaaaaah. crisis.
Hier alles okay? (:
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
-
- Toetsenbord
Ik ben Q.
Dan hebben we dr daar tenminste ook eentje van :)
Dan hebben we dr daar tenminste ook eentje van :)
- Saskjezwaard
- Computer
Qhris? Dat is een interessante spelling 
Ik ben Saskia B. Ik vind dat echt zo'n criminele achternaam hahaah xD

Ik ben Saskia B. Ik vind dat echt zo'n criminele achternaam hahaah xD