De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

@mena In amsterdam Zuid!

Ga je er egt naartoe :O
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Vanaf vorige maandag tot eind deze week ben ik bezig met mijn nieuwe speelfilm waarvan het verhaal samen geschreven is met JodieJJ
Heb een korte teaser af. Voor de geinteresseerden:

Link
Why are you so frightened? Have you no faith?
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Aaaah, vandaag uitslag van de schrijfwedstrijd! En als ik niets hoor, geen prijs...

Spanneeend!
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Saskjezwaard
Computer
Computer

oeh, spannend! Hopelijk krijg je snel iets te horen! En je verhaal wel hier plaatsen, he, ik ben benieuwd^^

snik, snik, net mijn geliefde laptop laten opsturen naar de fabrikant :( bij de paradigit konden ze het scherm ook niet maken. Nu ben ik m 2 tot 6 weken kwijt, miss langer, hopelijk korter. Gelukkig hebben we nog een oude laptop, maar die is zo sloom en speelt geen filmpjes af. Maar goed, daar laat ik papalief naar kijken, die heeft er meer verstand van dan ik :P

en the bright side! Nog 2 dagen school, 3 colleges en ik heb vakantie! Ik weet niet waarom ik volgende week vrij heb, maar je hoort mij niet klagen haha :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Vet bedankt iedereen haha! Ik heb al een idee in mijn hoofd uitgewerkt, nu moet het alleen nog op papier (beeldscherm dus) komen (:

@ Patrick
Hoe bedoel je speelfilm? Als in met regisseur en alles? Das best vet! (: *gaat teaser kijken*

Nondeju ik moet morgen vroeg op omdat m'n zusje jarig is, terwijl ik eerste twee uur vrij ben. Heb last van zelfmedelijden hahaha :p
When the power of love overcomes the love of power.
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Speelfilm... Een korte versie van een bioscoopfilm zeg maar ;) Dus inderdaad met regisseur en alles :p
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Woah echt supervet! Heb net de teaser gekeken, echt mooi gedaan! Waar gaat het over? En waarom heb je dat gemaakt? En wanneer komt ie uit zegmaar? Vind het echt heel vet! (:
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Dankjewel! :D

Het scenario is geschreven aan de hand van dit verhaal van Jodie: http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopi ... =76&t=6808 Het is daarna nog wel flink veranderd om het filmisch interessanter te maken. Bijvoorbeeld in het verhaal gaat het meer om vader/dochter. Hier enkel vriend/vriendin. Dus ook de flashbacks zijn een beetje anders.

"De film Raven gaat over een jongeman die getraumatiseerd uit zijn prille volwassenheid gekomen is. Hij kan niet omgaan met het verlies van zijn jeugdliefde, die voor hem de enige ware was.

In de wereld heerst een ziekte die de aderen laat afsterven, hij lijkt immuun en wordt opgenomen voor tests. Maar kan hij over zijn verlies heen groeien of blijft het hem voor eeuwig achtervolgen? Waar is de uitweg uit zijn persoonlijke problemen?

Een film over ware liefde, eenzaamheid en zoeken naar een uitweg."

Waarom ik hem maak? Omdat het mijn beroep is haha :p
Hij zal uitkomen half/eind mei.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik vind het echt heel stoer! Ja, heb net je voorsteltopic ding gelezen en kwam dus ook tot die conclusie xd. Echt heel cool lijkt me dat, zo'n beroep! (: ben heel benieuwd naar de volledige film, dus wil je me op de hoogte houden? :3
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Haha :p
Zal ik zeker doen! Komende week zal er nog een tweede trailer uitkomen :p
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

Leuk, als ik wat meer zal zien dan begrijp ik er vast meer van. Nu is het nog wat vaag (totdat ik die andere reactie van je zag).

Mijn rapport heb ik! Het laagste een 6.0 en het hoogste een 9.0 voor Biologie!
Shit happens, just flush it and move on!
Saskjezwaard
Computer
Computer

Zo, eindelijk de teaser gezien... o god, mijn toetsenbord doet weer eens raar xD weet miss iemand wat er aan de hand is als opeens een paar toetsen een andere taak krijgen= dat hoorde nml een vraagteken te zijn xD ± dubbele punt `dubbele aanhalingstekens ? he, ik heb mijn vraagteken weer gevonden^| ± `> ; : ha, en mijn dubbele punt ook weer! laat maar, ik kan weer vooruit haha xD

Sorry, beetje afgedwaald xD maar over de teaser, ik vind hem een beetje nietszeggend. Ik weet niet, een beetje standaard. Er komt voor mij geen probleem in voor en ik hou van problemen :P dus wacht ik nu op de tweede trailer haha :P

Ugh, heb mijn jasje weer aan nadat ie gewassen is na het uitgaan, stinkt ie nog steeds naar rook :( ik denk dat ik maar eens uit ga waaien^^
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

Probeer eens ctrl en shift tegelijk in te drukken saskia. Misschien werkt dat
Saskjezwaard
Computer
Computer

Hé. hij doet het weer normaal! Yes, dank u^^ scheelt toch wat met typen haha xD
mena1998
Typmachine
Typmachine

Alsjeblieft. Als je het vaker hebt gewoon weer doen :).

Ik ruim mijn kamer op, luister muziek, wacht tot hier gepost wordt, teken af en toe wat lijntjes op papier, enz. Hihi, ik doe veel :)
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Sorry dat ik zo ineens binnen kom vallen. :') Maar ik wilde eventjes laten zien hoe het is geworden, tot nu toe... (a)
Afbeelding
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4807_n.jpg
Tweede foto was iets te breed om als plaatje hier neer te zetten! :') Is een foto terwijl hij nog bezig is. :angel

Ik heb vrijdag gelijk een nieuwe afspraak om 'm verder te maken! <3
Ben er nu al superblij mee, maar hij is dus nog lang niet af!
mena1998
Typmachine
Typmachine

Hij is wel erg gaaf, nu al!
Saskjezwaard
Computer
Computer

Wow, dat ziet er echt super uit! Wat moet er eigenlijk nog aan gebeuren, voor mijn noobeyes ziet ie er nml nogal af uit :P

De vracht kwam vanavond niet, de vrachtwagenchaffeur was door zijn rug gegaan en er was geen vervanging. Dus mocht ik al 8 uur naar huis, ipv half 10^^ en geen pijn in mijn knieën, geen pijn in mijn rug, niet doodmoe :D alleen zitten ze morgen met de paasvracht, die komt om half 6 's ochtends. Mogen ze dat er nog in gaan stouwen. LEkkere timing, natuurlijk weer met de grootste vracht van de komende maanden :P

Soms vraag ik me af of mensen niet doorhebben dat ze gaan afgaan --' zit nu hollands got talent te kijken en daar komt een Mongoolse keelzanger. Ik gok zo dat ie niet doorgaat :P

Oh, laat maar, hij is door xD deze keer viel het eignelijk wel mee, ik had gedacht dat het erger zou zijn :P ik hou maar op met voorspellingen doen, ik ben er niet zo goed in haha xD
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Danku, danku! :d:

@Sask;
Ja, deze roos is ook wel af. Maar er komt nog een hele slinger over mijn rug met nog één roos die in de knop zit en nog een roosje die 'half uitgebloeid is'.
Dit idee, maar dan op mijn rug! En dan niet alle rozen even groot zegmaar. :')
Afbeelding
Dussss, we zijn er nog niet. :angel
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Wooww Classy hij is egt super mooi geworden!! Is het trouwens bij je volgende afspraakje wel af of wordt het verdeeld in drie of vier keer?

Nu zit ik erook over te denken op op mijn 18de een tattoage te nemen, maar dan wel ietsjes kleiner, denk ik. :D

In ieder geval hij is egt gaaf geworden, als je het helemaal af hebt wel weer hierop zetten he!
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

yeeeah, het nieuwe kunstwerk op mijn schouderblad heeft aanzien! :angel Haha.

En @Jenna;
Ik weet niet of hij bij de volgende keer al af is. Ik zou denken dat de andere roosjes ongeveer de helft duren om ze in te kleuren (ik heb hiervoor 3 uur gezeten) En die slinger ongeveer een uurtje ofzo?
Ik hoop wel dat 'ie vrijdag (dan is mijn volgende afspraak) een heel eind is! Ik ben nu al 225 euro kwijt (OUCH! haha!)
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Wow Classy, echt vet! Wel een beetje groot, maar wel echt mooi, dus het kan nog xD.
Ik vind tattoo's echt mooi, maar er moet wel een betekenis achter zitten vind ik. En niet dat je geen huid meer ziet zoveel/groot :P Alleen zelf zou ik geen tattoo doen denk ik... Mja dat zeg ik nu :P
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

@Classy; hij is echt superleuk!! :D
En voor de rest; niet gewonnen met de schrijfwedstrijd :(
Ik had het mezelf ook al uit mn hoofd gepraat, haha.
Ik zal het verhaal hier wel zo posten, Sask, speciaal voor jou ;p

Morgen voorbereidingsdag voor Ethiopië, spannendddd!
Nu nog fftjes stukje verhaal posten enzo (:
Saskjezwaard
Computer
Computer

Holy shit, 225 euro, en dan nog niet eens af :O maar je krijgt wel echt wat voor terug voor die prijs^^ ik zou echt de hele tijd naar mijn schouderblad kijken (ook al gaat dat nogal moeilijk xD) en voelen, is ie echt, is ie echt, oeh, wat mooi xD
Deed het trouwens veel pijn of viel het mee?

Marit, jammer dat je niks gewonnen hebt :( maar waar blijf het verhaal? :P

Ugh, ik heb geen zin in reageren, of iets schrijven, blergh, al de hele tijd echt futloos --' ik weet dat het gewoon mezelf aanzetten is, dan komt het er ook wel, maar daar heb ik ook geen zin in xD en nu wil ik eigenlijk werken aan een ander verhaal, maar dat plot is nog helemaal een zootje en ik weet nog niet waar ik heen wil. En mijn normale overlegger zit nu in Afrika xD iemand die zich als vrijwilliger wil opstellen om mij te helpen met brainstormen? :angel
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Nee, niet echt, Saskia. :') Aan het begin vond ik het echt lekker voelen; alsof iemand heeel hard z'n nagels in je rug zet en hard krabt. Sommige stukjes waren ook wat vervelender, maar dat was telkens maar 3 seconden en daarna weer niet. Het klinkt gek, maar ik kijk echt al uit naar volgende week vrijdag! <3 Aan het eind voelde het trouwens wel vervelend toen ie met het doekje de inkt wegveegte. Dat deed ie de hele tijd , maar na 2 uur ong. (toen de kleur er al een beetje inzat) ging het onprettig voelen, beetje rauwig zegmaar. Edit; ik wil je wel helpen met brainstormen, hoor! :p ik ben mijn motivatie zelf ook een beetje kwIjt, maar dat komt omdat ik nogal veel aan mijn hoofd heb. Dat waar jij nu over praat heb ik ook heel vaak last van!
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Haha, Saskia, ik ga het verhaal speciaal voor jou opzoeken en posten, okay? :P
En ik wil je ook wel helpen brainstormen hoor, ik voel me geroepen als opvolger van Jodie xD

Was vandaag zoooooo ontzettend top! :D Mensen, wat heb ik ongeloóflijk zin in die reis met die geweldige en leuke mensen allemaal! <333333 Was echt super!

EDIT; GEPOST SASKIA :P
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Zoals beloofd:

De trailer:

Link
mena1998
Typmachine
Typmachine

Gaaf dat je dit doet! Lijkt me ook wel wat...
Nee, laatmij maar patholoog anatoom worden :)
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Filmmaker zijn is harstikke leuk, maar ook zwaar. Je bent eigenlijk altijd bezig. Je hebt geen werkdag die eindigt om 6 uur. Vaak werk je tot 3 uur 's nachts door om een deadline te halen of moet je zelfs tot 5 uur 's nachts filmen, of om 4 uur 's nachts eruit. Daarnaast moet je ook nog eens op de hoogte blijven van alle vernieuwingen, je materiaal kennen, dingen uittesten, filmen, monteren, scenario schrijven, promotie maken, op gesprek gaan, ... Maar daarentegen is het gewoon heel leuk om te doen :D
Saskjezwaard
Computer
Computer

En I'm back :D hebben jullie me gemist? haha xD echt joh, ben ik een keer niet op mijn laptop, is iedereen opeens keiactief! Verveelde iedereen zich met pasen ofzo? :P

@Patrick: ik vind deze trailer indrukwekkender, geeft meer een beeld van het verhaal. Ik ben nu wel heel erg benieuwd hoe ie geworden is^^

@Classy: Ik zet hier gewoon ons gesprek voort :P maar t was echt mooi, leek echt alsof ik in het buitenland was. En nu kan ik niet verder kijken dan een paar 100 meter, der zitten bomen voor xD en het beste is dat ik nu heel veel inspiratie heb gekregen :D moet vaker een dagje weggaan^^
En is het trouwens nog gelukt met je Hendriks en Karels en Willems? :P pfoe, gelukkig heb ik dat nooit gehad, al die namen lijken idd lekker op elkaar --'

En PSV heeft gewoon de KNVB-beker gewonnen :D mijn broertje was erheen, zijn AH had kaartjes. Stomme nep-AH (is franchiser) :P die van mij doet dat soort dingen niet, jammer genoeg. Maar de eerste prijs van het jaar^^
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Mooi zo ^^ Dat is ook het verschil tussen trailer en teaser ;)
Hij zal zo rond eind mei klaar zijn vermoed ik. Een componist is nu ondertussen bezig met muziek voor de film te schrijven. Echt groot respect voor wat hij kan! Zou het hem niet na doen :p
mena1998
Typmachine
Typmachine

Patrick? Dat muziekje is verslavend... voor mij dan...
Even die woorden uit mijn hoofd (zie dat Argh topic of hoe je het ook typt). Dan zijn ze even weg.....
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Dit is de volledige versie: (als je die tenminste bedoeld :P )

Link
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ah, ik wist wel dat er een verschil in moest zijn, anders had je je eerste filmpje wel een trailer genoemd :P maar wat is het verschil eigenlijk precies?
En een componist voor je film :O wow, doe maar luxe! Nu ben ik echt nieuwsgierig :P
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Een teaser is eigenlijk een ingekorte versie van een trailer. Er is minder aandacht voor het verhaal. Het is meer om de mensen te "verleiden" om ze nieuwsgierig te maken naar wat het verhaal is. Een trailer daarentegen geeft meer uitleg over het verhaal, het zijn als het ware een soort advertenties.

Een teaser wordt ook voor dat de film af is gemaakt. Kan dus gebruikt worden om sponsors e.d. te vinden, maar ook dus het publiek naar meer te laten "snakken".
Een trailer is meer recht toe recht aan. Zitten ook meer scenes in die in de film echt voorkomen, vormt dus meer een geheel t.o.v. van een teaser.

En ja een componist :p Omdat ik anders te zeer gekloot krijg met royalties op muziek en dan kan ik hem officieel nergens draaien.
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Klinkt moeilijk allemaal zeg haha :P
Ik wist ook helemaal niet dat er verschil was tussen een trailer en een teaser, maar wel dus. Goh, ook nog wat geleerd vandaag xD

En Saskia, jij zit het hardst te zeuren dat ik mijn verhaal van de schrijfwedstrijd moest posten, ik braaf posten en dan lees je het niet! Wat is dat nou dan? Ö

Zo. Mijn irritaties zijn er ook weer uit :P
Oh, trouwens Patrick, op de home-pagina onder het kopje 'nieuwste berichten' klopt de tijd niet, hij staat een uur achter. Ik erger me er altijd kapot aan xD
Het geeft opzich niets, maar zou je misschien kunnen kijken of je dat kan veranderen? Of is dat teveel werk? Op de rest van het forum klopt het wel gewoon (:

Wat een zeurbericht zeg, zo hé ;p
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

@Sask;
NEE, ik kom nog steeds niet heel veel verder! ;-; Het is echt een ramp, hoor. Iedereen had voor die toets een slecht cijfer. Ik ben inmiddels begonnen nu met Duits leren, maar dat wil ook niet echt lukken. Heb totaal geen energie meer, dit weekend.
Pffffff.... :/ Wish it was already friday!

Mijn tattoo is nu trouwens nog mooier dan toen 'ie net klaar was! :d:
Nu kun je zegmaar zien dat die 'glans' met wit is gedaan, en toen 'ie net klaar was, leek het zalmkleurig omdat er een beetje bloed bij kwam steeds...
Afbeelding

@Marit; Haha, ik was ook al nieuwsgierig naar je verhaal, maar 'k heb nog niet de tijd gehad om het te lezen.
Serieus, ik loop momenteel echt over van stress. Ik wil geen tentamens meeeeeeer. >.<
Hmmmm, wie zeurt er nou erger, jij of ik? ;p
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Hmmmm. @Classy, misschien zeur jij nog wel iets erger dan :P Gefeliciteerd! xD
Btw, ik heb ook dat hoofdstuk gehad over al die Karels en Willems enzo! Waar ging het ook alweer over? Was het over de Republiek? Ö
En je tattoo is echt vet stoer! :D
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Haha, jaaa, de Republiek in de tijd van de vorsten! ;p Het is ook een eindexamen onderwerp, dus het heeft gelukkig (op de herkansing na) ook nog nut dat ik het domweg allemaal opnieuw zit te lezen.
GOD, wat zijn geschiedenis en Duits toch slaapverwekkend. -.-
Ik zit de hele tijd alleen maar te dromen en aan vrijdag te denken.
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Haha, ik heb daar twee periodes geleden ofzo een toets over gehad :P
Had een 7 ofzo, dacht ik, voldoende iig (:
Maar heeeeel veel succes! :D
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Haha, nou dat is wel goed, hoor! Maar ik heb veeeel minder discipine om te leren. -.- Ik verzin zó snel excusen om het niet te doen, beeeeeeeh.
Saskjezwaard
Computer
Computer

@ Classy: Haha, dat excuses verzinnen om iets niets te doen klinkt volgens mij hier iedereen bekend xD ik ben echt blij dat ik pas eind mei weer tentamens heb en dat zijn dan ook de laatste! Als ik geen herkansingen heb, heb ik gewoon voor juni al vakantie :D en dan hoor ik van een vriendin die op de TU studeert dat ze pas half juli vakantie heeft --' lekker verdeeld :P

@ Marit: Hé, niet te snel zijn :P ik had het de volgende ochtend meteen gelezen, maar ik was niet thuis en zat op mijn mobiel en daarop reageer ik liever niet. Alleen op nutteloze kletstopic zoals deze xD want typen gaat zo ontzettend sloom --'
Maar ik was het eigenlijk alweer vergeten :angel dus hij staat nu op de tab open en ik ga aan een reactie beginnen zodra ik hiermee klaar ben. Dus maak ik deze lekker een stuk langer zodat je nog langer moet wachten? Ghhehe xD

Kijkt trouwens iemand hier The Face? Ik hou echt van die topmodelprogramma's, lekker oppervlakkig haha xD mijn stiekeme zonde, samen met animatiefilms en romkoms :P verder ben ik heel erg intellectueel (kuch, kuch). Is er hier toevallig ook iemand die een hekel heeft aan literatuur? xD die vind ik altijd zo saai om te lezen, er zijn der maar een paar die ik echt leuk vond.
Zo, Marit, zal ik je niet langer meer martelen :P
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

IK volgde The Face! Totdat ergens in het begin de knapste jongen eruit ging... @.@ en toen vond ik het al stom. Ik hou ook echt van topmodellen programma's, maar deze spreekt me wat minder aan. ANTM & HNTM volg ik áltijd trouw.. (a) En ja, ik hou ook altijd van dat gebitch en oppervlakkige gedoe. Dat is gewoon mooi, man! Lekker ontspannend, hoef je niet bij na te denken. :P
Verder ben ook ik heel intellectueel, hoor. *kuch, kuch* :angel

Literatuur kan soms best boeiend zijn, hoor!
Maar het valt me wel op dat veel Nederlandse, literaire schrijvers áltijd over seks schrijven, en dan alsof het hun leven beheerst. En dan gaan ze er ook nog eens allemaal van die dure, moeilijke woorden voor gebruiken waardoor het lijkt als het de meest intellectuele bezigheid is. Beschrijf het dan gewoon lekker plat, joh. >.> Ik erger me er echt aan het idee dat iets ineens 'literatuur' zolang er maar moeilijke woorden inzitten.

Maar nvm , Ik moest vorig jaar met een onderdeel van Nederlands steeds van die fragmenten uit literaire boeken lezen en er zaten ook best boeiende tussen. o.ó De dingen met een originele beeldspraak en vlotte schrijfstijl spreken me altijd het meest aan.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Hahaha, wat zijn we toch lekker oppervlakkig xD ik volg het nml eigenlijk ook alleen nog maar omdat er een leuke jongen bij zit, Stefan :P wie was jouw knappe jongen?
Ik vind the face mwa mwa. Aan de ene kant heel leuk dat er jongens bij zitten, maar ik heb het idee dat die kant wat minder veeleisend is. Dat je als vrouw echt heel erg veelzijdig moet zijn, terwijl een man alleen maar intens hoeft te kijken :P
ANTM vind ik dan weer heel erg leuk! Ik heb bij HNTM altijd het idee dat het wat... amateuristischer is, bij ANTM is het strakker enzo. En de modellen zijn een stuk veelzijdiger, bij het vorige seizoen van HNTM heeft het echt een tijd geduurd voordat ik wist wie wie was. Maar ik volg het wel trouw^^ ik vind vooral die shoots leuk, en de resultaten. Soms kan ik me echt doodergeren aan die bitches en dat is niet goed voor mijn hartslag haha xD

Dat is idd zo, ook als je kijkt naar al die verfilmingen. Altijd bloot, altijd seks. En natuurlijk, het hoort erbij, maar, zoals je al zei, alsof het hun leven beheerst. Beetje overdreven.
Ach, ik heb gewoon een hekel aan literatuur gekregen door een dun boekje van Magriet de Moor, de Virtuoos. Pfoe, wat een teringboek was dat zeg! Ik kwam er echt niet doorheen. De boeken die ik daarna heb gelezen, kreeg ik nog weggekauwd, maar ik denk niet dat het ooit mijn favoriete genre gaat worden. Hoewel ik wel weer bewondering heb voor de manier hoe de schrijvers soms dingen weten te beschrijven, dat je het meteen in je hoofd hebt. Maar al die dubbele betekenissen en voorwerpen die meer zeggen dan ze zeggen. Bijzonder vermoeiend --'
Afbeelding
Verwoordt mijn gedachten precies xD
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Haha, hij heette Tim, geloof ik! :p Maar hij was er al in de 2e aflevering ofzo uit. En de overgebleven jongens vond ik allemaal gay, dus toch keek ik het niet meer.

Het kan aan mij liggen, hoor , maar ik vind HNTM altijd wat oppervlakkiger dan ANTM. In ANTM zie ik dat de dames het het 't verst schoppen, heel vaak ook wel een bijzondere persoonlijkheid hebben en een bijzonder uiterlijk.
Bij HNTM vind ik het meestal van die verwende trollen die nog helemaal niks hebben meegemaakt. En ook de presentatoren vind ik niks.
Maar ondanks dat, volg ik het wel, omdat ik me gewoon graag aan mensen irriteer :p en ik het leuk vind als een stelletje drama-queens elkaar in de haren vliegen.

O jezus, ja! :p
Heb jij die verfilming van Turks Fruit gezien?
Die scene waarin de hoofdpersonage in het huis van zijn ex komt (om de scheiding aan te vragen) en haar ... nou ja, neukt terwijl ze ligt te slapen. Vervolgens komt dan ook nog eens de hysterische moeder binnen die ze uit elkaar probeert te trekken.
God, wat een poppenkast. Vergeet ik nooit meer.
Dat is toch gewoon ziek? Wie verzint nou zoiets! ;( Oké, in het boek was het niet zo komisch als het er in de film uitzag, maar toch.
Ik vind die Wolkers een beetje een vieze vent, als ik eerlijk ben. Ook al zien mensen hem echt als een goede, literaire schrijver, ik vind hem in zijn boeken altijd zo geobsedeerd doen over seks en ook een beetje té veel de nadruk legt op alles wat vies en rottig is.
Mijn Nederlands-docent vertelde laatst dat er een boek is van hem, waarin een karakter (een oude man) een hond heeft die niet meer kan poepen. En dat hij dan de keutels met zijn vingers eruit peutert, uit liefde voor die hond.
Ziek, ziek, ziek.

Oké, zo kan 'ie wel weer. :')
Ik zou haast een 16+ icoontje bij dit bericht moeten doen. >.<
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”