De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Hmmm... van sommige zangers wil je het uiterlijk niet weten --
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Saskjezwaard
Computer
Computer

Welke zanger dan? :p en dat klopt! Dan heeft ie zo'n lekkere stem en dan zoek je hem op... O_o maar ik moet ook zeggen dat ik eerst een zanger zag, hem leuk vond, en daarna maar diehard aan zijn muziek ben gaan wennen xD yes, I'm that shallow xD

En ik ken the script alleen bij naam... wat is een leuk liedje? Ik zoek een nieuwe band :3
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

script.. ik weet niet of dat wat voor jou is xD

Maar paparoach :( hij heeft echt heerlijke stem :3... alleen die kop.. verdomme nu vind ik hem niet meer leuk :( xD ( okee de liedjes nog steeds wel :P )
Saskjezwaard
Computer
Computer

Jaa.... dat is een hele mooie kop xD het was eignelijk wel te verwachten als je z'n liedjes luistert, honey :p

challenge accepted!
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Ja, ik was echt vroeg met bellen. Ben zo blij. Bij de eerste verkoop al. Maar ehm.. mijn lievelings liedje is 'breakeven' zoek maar op. :D
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

En ja! Ik vind Ed Sheeran ook hartstikke goed zingen en toen zag ik hoe hij eruit zag en toen dacht ik: hmmmmmm. nah
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ed is wel cute hoor x)
When the power of love overcomes the love of power.
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

Ed Sheeran is gewoon perfection, tbh.
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Dat... nou ook weer niet.
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Hoe kan ik deze zin in twee zinnen splitsen, maar dat toch de boodschap duidelijk blijft?

Als een standbeeld van marmer bleef ze doodstil op haar plek zitten, terwijl haar ogen hevig heen en weer schoten: Het beeld dat op haar netvlies stond gebrand ontwijkend.
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

Jawel, Emilia, jawel.

Romeh, heb geen idee, sorry.
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik zou ipv de dubbelpunt gewoon een punt zetten en dan: 'Ze ontweek het beeld dat op haar netvlies stond gebrand.'
Life is a book and those who do not travel only read one page.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Als een marmeren standbeeld bleef ze zitten. Haar ogen schoten heen en weer om het beeld dat op haar netvlies gebrand stond te ontwijken.

Dat doodstil zou ik weglaten, want een standbeeld is al stil, dus dat is wel duidelijk. En hevig? Ik heb het niet op dat woord x)

En nee, ik vind sommige van zijn nummers wel leuk hoor, maar verder niet. x)
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

DropsOfJupiter schreef:Ed Sheeran is gewoon perfection, tbh.
Yes, yes he is.
OMG DIE MUSICVIDEO VAN 'drunk' OMG
Dat is met een kat omg zo coooooooooooool dat is gewoon echt mijn leven. He's awesome, just like his music haha :D
MissRolex
Balpen
Balpen

Nutella schreef: Yes, yes he is.
OMG DIE MUSICVIDEO VAN 'drunk' OMG
Dat is met een kat omg zo coooooooooooool dat is gewoon echt mijn leven. He's awesome, just like his music haha :D
Ik heb een cd van hem gekocht een week geleden :D. Zo een goede zanger! En Brits :3.
Ohja, van die kat, ben ik gisteren achter gekomen waarom die erin zit xd.
Dus we moesten een groepswerk doen en we moeten daarvoor een liedje coveren (we hebben Moments van One Direction gecoverd, super nummer van hen vind ik :D). Dat even terzijde xd. Het gaat erom dat mijn groepswerkpartner of hoe je dat noemt, fan is van One Direction en Ed Sheeran. Zij zei dus dat Ed Sheeran en Harry Styles super goeie vrienden zijn & wel jah, Harry was dronken ofzo en hij begon tegen een kat te praten xD. Ed vroeg dus aan Harry als hij dat mocht gebruiken in zijn liedje. Daar komt die kat dus vandaan in 'Drunk' :'). Ik weet niet als het waar is, maar ik denk van wel. Achja, als het nu waar is of niet, ik vind het grappig xd.
If you believe you can, and believe it strongly enough, you'll be amazed at what you can do.
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Haha omg dat is zo cool :D
Die muziekvideo beschrijft gewoon mijn leven
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

Ik heb echt een zwak voor Britse zingende jongens I can't even.
MissRolex
Balpen
Balpen

DropsOfJupiter schreef:Ik heb echt een zwak voor Britse zingende jongens I can't even.
Haha, me too x3. En als je dan zo Britse accenten herkent in het liedje, omg gewoon ^^. Maar ik vind Britse accenten zoiezo super en ook schattig op een of andere manier ;d
If you believe you can, and believe it strongly enough, you'll be amazed at what you can do.
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

@MissRolex Ken je Elyar Fox? Hij is een Britse gast met een paar covers op youtube en hij heeft onlangs een platencontract getekend en is nu bezig met zijn album. Hij is gewoon pure perfectie en oh em gee.
MissRolex
Balpen
Balpen

@DropsOfJupiter: Nee, ik kenDE hem niet. Maar oh my god, heb hem juist opgezocht :3 wat een cutiee, haha :D Heb vlug even 2 covers beluisterd en vind zijn stem echt super! Hmm, als zijn album uitkomt ga ik het wss kopen (als ik tenminste nog genoeg centjes heb ;p)
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Brits *rilt* vreselijk :')
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

DropsOfJupiter schreef:Ik heb echt een zwak voor Britse zingende jongens I can't even.
omg same here
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Dood op 't forum, onieeee? :(
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Leren leren leren :3
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Ik ga zo denk ik een filmpje kijken. :')
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Nog 3 weken en dan is het terug vakantie , JEEEEEEJ
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Nog 1 week :D
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Nog een miljard weken -.-
Demon
Typmachine
Typmachine

En wat een vakantie wordt dat, Nutella? --' Dat gaat niets anders zijn dan leren, leren, leren :3 voor de "grote SB's", omdat er voor de kleine één-, twee-, drie-uurs vakjes geen examens zijn - dus krijgen we al die toetsen de week voor de examens :/ - en werken , werken, werken aan taken, zoals lectuur-opdrachten, waarschijnlijk godsdienst... Dat kuttoneelstukje van Nederlands. --'
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Soms denk ik van 'ik heb superveel huiswerk te doen', maar dan ben ik toch al vrij snel klaar... Hm... Me gusta.
Demon
Typmachine
Typmachine

Ik ben niet echt een snelle werker; als ik er snel overga, is alles wat ik in elkaar knutsel echt wel vreselijk. Ik zorg gewoon dat ik geen al te enge tijdsspanne neem, om mijn werk te voltooien, maar meestal ga ik er dan toch supersnel over en eindig ik met niet meer dan 65% voor die werkjes. :P
Njaaaa.
MissRolex
Balpen
Balpen

Ik heb alleen maandag een OV van fysica en Nederlands en dinsdag weet ik niet :p & jah de krokusvakantie word erg :( We hebben een stuk of 3 toetsen vlak voor de paasexamens :O waar is onze sperperiode naar toe? x3
En we hebben daarop dan ook nog eens superveel groepswerken :s.
Demon
Typmachine
Typmachine

Een OV? Toepasselijk op deze site, niet? xd
Nja, blijkbaar zit je met hetzelfde probleem. xd Wij hebben meer toetsen voor die paasexamens, wel maar een weekje examens of zo. In plaats van een anderhalve week. Maar we hebben ook nog eens mondelinge en zo... o: Dat wordt echt vreselijk. Dan is het ook nog eens honderd dagen. :/ Omg. De school gaat weer superoverspoeld worden met zesdes die onze gezichten vol tekenen met lippenstift. ;-; Telkens wanneer je juist wat hebt gekregen komt je er nog één tegen die zegt: "Jij hebt nog niet genoeg." ;-;
MissRolex
Balpen
Balpen

Haha, die OV was me zelf eigenlijk nog niet opgevallen xp. Het staat voor 'overhoring' :P. Wij hebben ook maar een weekje examens denk ik, alleen de hoofdvakken, dus Latijn, wiskunde, Nederlands, Frans. En wij hebben nog geen mondeling, dat is in het 6e bij ons ;d.
De honderd dagen :p bij ons tekenen ze niet met lippenstift, dacht ik xd. Het is alleen wel wat irritant omdat er dan allerlei activiteiten enal plaatsvinden, maar voor de rest valt dat nog goed mee.
Demon
Typmachine
Typmachine

Had ik wel gedacht, maar ik snap niet hoezo ze bij die afkorting gekomen zijn. :? Zou dat niet gewoon OH of zo moeten zijn of misschien ov.(en dan spreek je het uit als "of")? :p Nu, ja, hoe dan ook. Bij ons is het gewoon één of andere traditie, daarnaast verkleden alle zesdes zich ook en de leerkrachten ook. Dan geven de zesdes ook nog een soort toneel-ding waarbij ze dan met de leerkrachten spotten, ietwat satirisch, maar dan binnen de school. Het positieve is wel dat de eerste les bijna een half-uur verliest omdat we naar de paraderende leerkrachten moeten kijken. En de laatste lesuren zijn ook ongeveer zo lang omdat we naar dat toneelding moeten kijken. Nja. Gewoon flauwe tradities. Wíj zullen dat ook nog moeten doen in het zesde... Nja.
MissRolex
Balpen
Balpen

@Demon: Njah, vroeger was het OH dacht ik, maar het is dan veranderd in OV, en nog voor de OH, was het wss ook SB :p.
& cool dat de leerkrachten zich verkleden xd van ons doen ze dat niet :( Van ons is het gewoon een bepaald thema dat de 6des per klas afspreken en zich daarnaar verkleden. Vorig jaar was er bvb een klas die zich als Marsipilani (of hoe dat springknuffelding noemt xd) verkleedde :P
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

@Demon ; Ik leer altijd pas een dag voor het examen. Dus vakantie = NIET leren. In de vakantie vertik ik het gewoon om iets voor school te doen. Gelukkig zijn sommige leerkrachten lief genoeg om ons geen huiswerk te geven in de vakantie.

Ik kom weer even klagen: ik moet een Frans boek voor school lezen. 'Les Misérables', zowat het saaiste boek ooit en dan nog in het Frans. Ik ga huilen.
MissRolex
Balpen
Balpen

@Nutella: Ik moet ook een Frans boek lezen --'. Le Petit Nicolas, tegen nu woensdag en dan krijgen we er dus een overhoring van :s zooooo dom.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik doe niet aan huiswerk op zaterdagavond :)
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

MissRolex schreef:@Nutella: Ik moet ook een Frans boek lezen --'. Le Petit Nicolas, tegen nu woensdag en dan krijgen we er dus een overhoring van :s zooooo dom.
Wij tegen maandag ook 3 hoofdstukken en krijgen we ook overhoring, echt verschrikkelijk. Ik had net één pagina gelezen en ik legde het weg omdat ik het al beu was.
MissRolex
Balpen
Balpen

@Ejell: haha ik ook niet hoor xd Ik heb zelf niets gedaan vandaag, geen zin :P

@Nutella: Echt he, die Franse boeken van school zijn echt zo saai :S
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik heb wel geschiedenis geleerd enzo... Maar verder niet echt. Moet volgens mij nog wel wat dingetjes doen, maar ik heb geen zin. :angel
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

@MissRolex ja idd, en dan kiezen ze nog zo'n mega saai boek over geschiedenis. Waarom niet the hunger games in het frans?
daantjeschrijft
Balpen
Balpen

alles is wit en koud! geef mij maar de zon
Even Miracles take A Little Time
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

@daantjeschrijft Geef mij ook maar de zon! Ik kan niet wachten tot het terug zomer is.
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”