De chatbox
-
Christian Damen
- Toetsenbord

En ze herkennen geen kwaliteit, dat scheelt ook wel...
@ Romy, ik heb maar 1 ding te zeggen
RUTGER HAUER
@ Romy, ik heb maar 1 ding te zeggen
RUTGER HAUER
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
- Saskjezwaard
- Computer

Daar verdien ik geen droog brood mee, mensen inschrijven bij het gekkenhuis :') ik laat jullie gewoon op de bank liggen, ga in jullie ziel knijpen en laat je er goed voor betalen! Handig xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
Little_Miss_Perfect
- Fijnschrijver

WEEKEND. <3
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
*doet poging alles met een serieus gezicht te lezen*
Nevermind
Heeft iemand hier toevallig zin om een berg sneeuw op te eten? Wij hebben teveel
Nevermind
Heeft iemand hier toevallig zin om een berg sneeuw op te eten? Wij hebben teveel
When the power of love overcomes the love of power.
-
Little_Miss_Perfect
- Fijnschrijver

Ik wil een berg sneeuw! ;o Voor mijn wintertenen. xdd Word je serieus doodziek van, echt. ;o
Dit valt niet serieus te lezen, haha. EVEN SERIEUS.. ik zit op toneel. En mijn rol is dat ik me voordoe als psycholoog, maar eigenlijk interesseert het me helemaal niets wat andere mensen voelen en doen.. en ik ben super dom.. en ik wil alleen maar geld. Klinkt als een Saskia????
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
- Saskjezwaard
- Computer

Wintertenen
heel, heeeeel veel sterkte daarmee. Rotdingen :')
Romy! Ik ben verslaafd
nou wil ik Franz Ferdinand en die GoT allebei tegelijk opzetten, maar iets in me zegt dat dat niet helemaal samen gaat xD
En neeuuhhh, neeuhhh, dat ben ik helemaal niet hoor
waar haal je dat idee vandaan? 
Romy! Ik ben verslaafd
En neeuuhhh, neeuhhh, dat ben ik helemaal niet hoor
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
HAHAHA. Ik zei toch dat dat lied super goed issss. Wie is Franz Fedinand ook alweer?
Heeft dat niet iets met geschiedenis te maken?
en iets zegt me dat je in de ontkenningsfase zit, mevrouwtje.
en iets zegt me dat je in de ontkenningsfase zit, mevrouwtje.
Ferdinand is een goede artiest, kwaliteitsmuziek.
Vandaar dat Hollywood en FOX zo goed draaien.Christian Damen schreef:En ze herkennen geen kwaliteit, dat scheelt ook wel...
You guys believe in karma don't you,
Yes we do, but only because we are karma chameleons.
We come and go.
http://www.youtube.com/watch?v=EcD7Ik1iKTA
A MESSAGE FOR ALL OF HUMANITY - Charlie Chaplin
We come and go.
-
Christian Damen
- Toetsenbord

Je dacht zeker aan Christoffel Colombus? :p
Haha. @Romy: Frans (niet franz) Ferdinand was de prins van oostenrijk, zijn dood was de aanleiding van een wereldoorlog. :')
You guys believe in karma don't you,
We come and go.
We come and go.
- Saskjezwaard
- Computer

Heeft ie ook hoor! Alleen dan is het Frans Ferdinand :p Daar is de band ook naar vernoemd, naar die Frans. Zijn dood was de aanleiding tot het begin van de eerste wereldoorlog. Dus eigenlijk helemaal niets om je voor te schamen :p
Iedereen ninja't me vandaag
ach, krijg je het dubbel te lezen :p
Het liedje is zoooo leuk :3 ik blijf 'm luisteren :')
Ik ontken dat ik in de ontkenningsfase zit!
We hadden vandaag met gesprekstechnieken het slecht-nieuwsgesprek en dan moest je rollenspellen doen. Kon je of de nieuwsbrenger of de ontvanger zijn. Maar de ontvanger is zo leuk om te spelen, kan je gewoon op één punt vastbijten en dan moet de brenger maar begripvol zijn en proberen je rustig te krijgen^^ ik was er heel slecht in, dat brengen --' ik kan alleen maar goed nieuws brengen :')
Iedereen ninja't me vandaag
Het liedje is zoooo leuk :3 ik blijf 'm luisteren :')
Ik ontken dat ik in de ontkenningsfase zit!
We hadden vandaag met gesprekstechnieken het slecht-nieuwsgesprek en dan moest je rollenspellen doen. Kon je of de nieuwsbrenger of de ontvanger zijn. Maar de ontvanger is zo leuk om te spelen, kan je gewoon op één punt vastbijten en dan moet de brenger maar begripvol zijn en proberen je rustig te krijgen^^ ik was er heel slecht in, dat brengen --' ik kan alleen maar goed nieuws brengen :')
- Saskjezwaard
- Computer

Dat is dan ook weer onverwachte reactie haha xD ik kan me het zo voorstellen, is zo grappig om te doen :')
Was een case dat bij een jongen was uitgekomen dat ie een iq van 85 had.
"Wil je dan zeggen dat ie dom is?"
Eh... xD eigenlijk wel ja :')
hoo, mijn eten ontploft in de magnetron
en ik blijf lekker rustig typen hahaha xD prioriteiten, prioriteiten :')
Was een case dat bij een jongen was uitgekomen dat ie een iq van 85 had.
"Wil je dan zeggen dat ie dom is?"
Eh... xD eigenlijk wel ja :')
hoo, mijn eten ontploft in de magnetron
- Saskjezwaard
- Computer

Brave pikachu! Wil je wat rijst? Is het enige wat ik atm heb :p
Hahaha, geweldig. Bij ons was de case toen dat het er op leek dat de leerling een leerprobleem had en dat moest ik voorzichtig overbrengen... maaarja.. dat lukte dus niet helemaal, haha
Nee, uhl, rijst. *kotst*
Bovendien heb ik al pannenkoeken op ^^
Ik ga morgen in Utrecht kijken naar psychologie too
er is niet echt veel wat me genoeg interesseert voor later om iets mee te doen... behalve schrijven en hoe ver kun je daar nou mee komen :')
Bovendien heb ik al pannenkoeken op ^^
Ik ga morgen in Utrecht kijken naar psychologie too
When the power of love overcomes the love of power.
-
Christian Damen
- Toetsenbord

Wacht maar tot je iemand moet ontslaan ;-)We hadden vandaag met gesprekstechnieken het slecht-nieuwsgesprek en dan moest je rollenspellen doen. Kon je of de nieuwsbrenger of de ontvanger zijn. Maar de ontvanger is zo leuk om te spelen, kan je gewoon op één punt vastbijten en dan moet de brenger maar begripvol zijn en proberen je rustig te krijgen^^ ik was er heel slecht in, dat brengen --' ik kan alleen maar goed nieuws brengen :')
Bij SMOI, een cursus waarbij je met groepen van zes man een gesimuleerde bierbrouwer moest runnen en competitie moest leveren met de andere groepen, was ik Chief of Human Resources. Een van de (vele) dingen die ik moest doen, was een ontslaggesprek houden met een werknemer. Je werd beoordeeld op hoe goed het gesprek zelf ging, hoe tevreden je de werknemer kon houden, en hoeveel dit je kostte (je kon hem een auto van de zaak geven als gouden handdruk, maar dat kost je dan nogal op punten :P ). Hadden ze een professioneel acteur voor ingehuurd, dat was erg leuk om te doen.
Maar best zwaar, een van mijn 'collega HR's' was letterlijk in huilen uitgebarsten bij dat gesprek (hij was geïnstrueerd boos te zijn dus hij kon flink losgaan; ik had hem bij mijn gesprek al heel snel gerustgesteld, maar die collega was dat dus niet gelukt)
Dat is zwaar, maar echt ontzettend leerzame ervaring!
-
Little_Miss_Perfect
- Fijnschrijver

Dafuq. Dit valt niet bij te houden. o-O
-
Little_Miss_Perfect
- Fijnschrijver

:3 Ik zit eindelijk weer aan ASR te schrijven. Lang geleden, heb het echt een tijdje laten liggen. ;o Heb echt een mega crush on Flynn. ;c Jenny heeft hem veel te leuk gemaakt. xd
- Saskjezwaard
- Computer

Nee, zo'n slecht-nieuwsgesprek is echt niet leuk om in het echt te voeren (reden waarom zoveel mensen uitstelgedrag vertonen). Zelfs als brenger in een rollenspel is het al moeilijk, zeker omdat je de hele tijd moet reflecteren terwijl je instinctief in discussie wil gaan. Maarja, daar staat de ontvanger nog niet voor open, die wil stoom afblazen. Heb er een presentatie over moeten doen, dus prepare to be bombed by facts 
We kregen trouwens ook filmpjes te zien, niet van psychologen, maar op het vliegveld. Een vrouw had haar vlucht gemist en begon te huilen en in paniek te raken xD zielig, maar zo grappig om te zien xD en een baliemedewerker moest doorgeven dat de vlucht niet doorging terwijl er mensen 8 uur stonden te wachten. Nou, ik wil dus definitief niet bij het vliegveld werken :') god, de menigte die hij voor zijn neus kreeg xD
En nu laat ik jullie allemaal met rust! Werken, jeej :')
We kregen trouwens ook filmpjes te zien, niet van psychologen, maar op het vliegveld. Een vrouw had haar vlucht gemist en begon te huilen en in paniek te raken xD zielig, maar zo grappig om te zien xD en een baliemedewerker moest doorgeven dat de vlucht niet doorging terwijl er mensen 8 uur stonden te wachten. Nou, ik wil dus definitief niet bij het vliegveld werken :') god, de menigte die hij voor zijn neus kreeg xD
En nu laat ik jullie allemaal met rust! Werken, jeej :')
-
Christian Damen
- Toetsenbord

Maar maar maar, jodie, ik vind jou juist zo leuk als bowlingbal! :O
Nea ik had een ander plaatje maar die werd niet goed gekeurd
, dus je mag nog even tegen bowlingbal aankijken
leuk hea 
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom